Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(28-06-2014, 11:15 AM)GiannisB Έγραψε: Για το πρώτο όλα γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες του αμαξοστασίου.Αν το 2016 γίνει ο διαγωνισμός και για τα 45 μονά είναι irisbus και τα διπλά mercedes,για πες μου σε ποιο αμαξοστάσιο θα πάνε;

Όταν λες βγάζουν τις ταχύτητες όλα τις ίδιες σε μια ανηφόρα εννοείς την ίδια απόδοση, δύναμη και επιτάχυνση.

Πάμε στα b9L. Όταν λες ότι είναι καλύτερα από τα b7l γενικά τότε είναι σαν να λες σε όλους τομείς συμπεριφορά σε δρόμο,κόψιμο τιμονιού στις στροφές,κλιματισμό κτλ. Αν έλεγες όμως ότι τα πρώτα είναι καλύτερα σε αυτό και αυτό και χειρότερα σε αυτό και αυτό, το ίδιο και για τα δεύτερα δεν θα σε έλεγα τπτ ότι λες από την μια άλλα και από την άλλην άλλα. Φυσικά και ζωντανά τα θέλω τα b9L

Δεν λες να καταλάβεις κάποια πράγματα, με κούρασες. Όλες οι απαντήσεις βρίσκονται στις προηγούμενες δημοσιεύσεις, δεν έχω να πω κάτι άλλο. Και αν δεν καταλαβαίνεις κάποιες λέξεις, υπάρχουν τα λεξικά.
(28-06-2014, 05:10 PM)damin26 Έγραψε: Δεν λες να καταλάβεις κάποια πράγματα, με κούρασες. Όλες οι απαντήσεις βρίσκονται στις προηγούμενες δημοσιεύσεις, δεν έχω να πω κάτι άλλο. Και αν δεν καταλαβαίνεις κάποιες λέξεις, υπάρχουν τα λεξικά.

Μην κρίνεις από τους άλλους, αυτά που εσύ κάνεις. Πάμε τώρα στις απαντήσεις δεν με απάντησες, πως μπορεί να λες τα b9L σαν γενικό κανόνα χωρίς να εξηγείς γιατί είναι ανώτερα από τα b7L; Στο είπα και παραπάνω δεν μπορεί να λες από την μια άλλα και από την άλλην διαφορετικά πράγματα απ΄ότι είπες πριν. Είναι σαν να λες, πήγα στην βρύση να πιω νερό, έφτασα την βρύση ήπια νερό, αλλά δεν έφτασα την βρύση.

Με το βήμα στις ανηφόρες πως ένα cityclass πάει με 4η ταχύτητα καλύτερα από το b7l; Που το b7l μόνο να μουγκρίζει ξέρει.

Γιατί να καταλάβω κάποια πράγματα για τον ΟΑΣΘ την στιγμή αυτός που δεν καταλαβαίνει εμένα;Όσο για τις κατανομές αν γινόντουσαν με σωστό τρόπο δεν θα υπέφερε ο κόσμος, και φυσικά ισχύει ο ρατσισμός του οργανισμού που από την ημέρα που το είπα την επόμενη στείλαν κομμένο citelis στο 56 την Παρασκευή το 287 και σήμερα το πρωί το 285 αλλά δεν με ξεγελάν έτσι.

Και για τον κόσμο τώρα φυσικά και τους ενδιαφέρει τα καινούργια λεωφορεία ή έστω να είναι καθαρά, να έχουν καλό κλιματισμό/θέρμανση, να μην καθυστερούν τα δρομολόγια και άλλα πολλά. Έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. γιατί πληρώνει εισιτήριο.

Όσο αυτά για το 32 δεν ισχύουν ότι κάνουν βανδαλισμούς,το ρώτησα και με το είπαν.
Εδώ κατά την άποψή μου διακρίνω ένα είδος 'ρατσισμού' σχετικά με τις γραμμές 32 και 56. Δεν είναι ούτε οι πρώτες και σίγουρα ούτε οι τελευταίες γραμμές με πρόβλημα... Η συνεχής απασχόλησή μας μ΄ αυτές παραμερίζει τα προβλήματα των άλλων γραμμών.
Συνεχίζοντας (κακώς φυσικά) το θέμα θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα. Αρχικά, ανέβηκα στο 56 (νομίζω ήταν το 658) την Παρασκευή το μεσημέρι (37 βαθμοί έξω) και ο οδηγός είχε κλειστό το κλιματιστικό. Μετά από διαμαρτυρίες επιβατών το άνοιξε και μέσα σε ένα 20λεπτο δεν υπήρχε καμία διαφορά, διότι μερικοί επιβάτες είχαν ανοιχτά τα παράθυρα, συνεπώς δε δούλευε ο κλιματισμός. Σε συζήτηση του οδηγού με φίλο του επιβάτη άκουσα να λέει ότι δεν ανοίγουν τον κλιματισμό γιατί δεν κλείνουν τα παράθυρα και τζάμπα δουλεύει. Οπότε, όταν οι επιβάτες δε συμμορφώνονται προς κάτι (στην προκειμένη περίπτωση να κλείσουν τα παράθυρα, επειδή δούλευε ο κλιματισμός) την έχουν την απαίτηση οι οδηγοί να τον ανοίγουν.
Αναφορικά με το 32. Είχα επίσης ανεβεί πριν περίπου 2 μήνες και άκουσα οδηγό να συνομιλεί με κάποιο υπεύθυνο του Ο.Α.Σ.Θ. και να αναφέρει ότι ανέβηκαν κάποιοι επιβάτες οι οποίοι άρχισαν να γράφουν πίσω από τις θέσεις. Όταν λοιπόν συμβαίνουν τέτοια γεγονότα, μην έχουν την απαίτηση οι εκεί κάτοικοι να πάρουν πιο καινούργια λεωφορεία. Είναι σαν να ξέρω ότι θα πάω να βάψω και θα βάλω κουστούμι γιατί το θέλει η γυναίκα μου (στην προκειμένη περίπτωση εγώ είμαι ο Ο.Α.Σ.Θ. και η γυναίκα μου οι επιβάτες).
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα συμμόρφωσης από τη μεριά του επιβατικού κοινού.
Όσο αφορά τώρα τα οχήματα αν ανεβαίνουν τις ανηφόρες ή όχι, εννοείται πως ναι. Εξάλλου αν δεν είχαν αυτές τις αντοχές πολύ απλά δεν θα τα παρήγγελναν.
(29-06-2014, 01:21 PM)GiannisB Έγραψε: Μην κρίνεις από τους άλλους, αυτά που εσύ κάνεις. Πάμε τώρα στις απαντήσεις δεν με απάντησες, πως μπορεί να λες τα b9L σαν γενικό κανόνα χωρίς να εξηγείς γιατί είναι ανώτερα από τα b7L; Στο είπα και παραπάνω δεν μπορεί να λες από την μια άλλα και από την άλλην διαφορετικά πράγματα απ΄ότι είπες πριν. Είναι σαν να λες, πήγα στην βρύση να πιω νερό, έφτασα την βρύση ήπια νερό, αλλά δεν έφτασα την βρύση.

Με το βήμα στις ανηφόρες πως ένα cityclass πάει με 4η ταχύτητα καλύτερα από το b7l; Που το b7l μόνο να μουγκρίζει ξέρει.

Γιατί να καταλάβω κάποια πράγματα για τον ΟΑΣΘ την στιγμή αυτός που δεν καταλαβαίνει εμένα;Όσο για τις κατανομές αν γινόντουσαν με σωστό τρόπο δεν θα υπέφερε ο κόσμος, και φυσικά ισχύει ο ρατσισμός του οργανισμού που από την ημέρα που το είπα την επόμενη στείλαν κομμένο citelis στο 56 την Παρασκευή το 287 και σήμερα το πρωί το 285 αλλά δεν με ξεγελάν έτσι.

Και για τον κόσμο τώρα φυσικά και τους ενδιαφέρει τα καινούργια λεωφορεία ή έστω να είναι καθαρά, να έχουν καλό κλιματισμό/θέρμανση, να μην καθυστερούν τα δρομολόγια και άλλα πολλά. Έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. γιατί πληρώνει εισιτήριο.

Όσο αυτά για το 32 δεν ισχύουν ότι κάνουν βανδαλισμούς,το ρώτησα και με του είπαν.

Αχ εσύ που εκπροσωπείς όλο το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης και απαιτείς διάφορα!! Και μόλις είπες κάτι περί ρατσιμού, κατευθείαν για να σου κλείσει το στόμα ο οργανισμός βάζοντας citelis συμπληρωματικό στην γραμμή!! Μα τι κακός οργανισμός...

Λοιπόν, για τα B9L θα στο πω μια τελευταία φορά, όσο πιο απλά γίνεται γιατί μάλλον αλλιώς δεν πρόκειται να το καταλάβεις.
Κατ' αρχήν ποτέ δεν είπα από τη μία άλλα και από την άλλη διαφορετικά πράγματα όπως λες. Σαν ΣΥΝΟΛΟ τα B9L είναι καλύτερα από τα B7L. Δεν έχω να σου εξηγήσω κάτι σε αυτό, δεν έχω και τις απαραίτητες μηχανολογικές γνώσεις να σου περιγράψω πως λειτουργεί ο κάθε κινητήρας. Λόγω όμως ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, καθότι είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, αυτό σημαίνει ότι είναι πιο ευαίσθητα από τα σκυλιά B7L. Γι αυτό και επιλέγονται τα B7L στις δύσκολες γραμμές: είναι πιο γερά, αναλογικά με τα B9L στον ίδιο χρόνο βγάζουν λιγότερες βλάβες. Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες. Αλλιώς άνοιξε λεξικό και δες ορισμούς από τις άγνωστες λέξεις που έχεις στα προηγούμενα post μου.

Και που κόλλησες με την ταχύτητα των CityClass, αν το CityClass πάει με 60 στην 4η, το B7L πάει με 5η. Και πάλι, ισχύει το ότι είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ οι οποίες συμπεριφέρονται ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Η τελική ταχύτητα που πιάνουν ΟΛΑ τα μονά λεωφορεία, είναι κάπου στα 80 χλμ/ω (αυτό παίζει ανάλογα με τον κόφτη του κάθε οχήματος). Και αυτό εννοούσα λέγοντας σε άλλα post ως "τελική σχέση". Δηλαδή, τελική σχέση ταχύτητας σε όλα τα λεωφορεία είναι γύρω στα 80. Αναξαρτήτως το πόσο γρήγορα φτάνει στα 80.

(29-06-2014, 03:08 PM)K.S. Έγραψε: Εδώ κατά την άποψή μου διακρίνω ένα είδος 'ρατσισμού' σχετικά με τις γραμμές 32 και 56. Δεν είναι ούτε οι πρώτες και σίγουρα ούτε οι τελευταίες γραμμές με πρόβλημα... Η συνεχής απασχόλησή μας μ΄ αυτές παραμερίζει τα προβλήματα των άλλων γραμμών.
Συνεχίζοντας (κακώς φυσικά) το θέμα θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα. Αρχικά, ανέβηκα στο 56 (νομίζω ήταν το 658) την Παρασκευή το μεσημέρι (37 βαθμοί έξω) και ο οδηγός είχε κλειστό το κλιματιστικό. Μετά από διαμαρτυρίες επιβατών το άνοιξε και μέσα σε ένα 20λεπτο δεν υπήρχε καμία διαφορά, διότι μερικοί επιβάτες είχαν ανοιχτά τα παράθυρα, συνεπώς δε δούλευε ο κλιματισμός. Σε συζήτηση του οδηγού με φίλο του επιβάτη άκουσα να λέει ότι δεν ανοίγουν τον κλιματισμό γιατί δεν κλείνουν τα παράθυρα και τζάμπα δουλεύει. Οπότε, όταν οι επιβάτες δε συμμορφώνονται προς κάτι (στην προκειμένη περίπτωση να κλείσουν τα παράθυρα, επειδή δούλευε ο κλιματισμός) την έχουν την απαίτηση οι οδηγοί να τον ανοίγουν.
Αναφορικά με το 32. Είχα επίσης ανεβεί πριν περίπου 2 μήνες και άκουσα οδηγό να συνομιλεί με κάποιο υπεύθυνο του Ο.Α.Σ.Θ. και να αναφέρει ότι ανέβηκαν κάποιοι επιβάτες οι οποίοι άρχισαν να γράφουν πίσω από τις θέσεις. Όταν λοιπόν συμβαίνουν τέτοια γεγονότα, μην έχουν την απαίτηση οι εκεί κάτοικοι να πάρουν πιο καινούργια λεωφορεία. Είναι σαν να ξέρω ότι θα πάω να βάψω και θα βάλω κουστούμι γιατί το θέλει η γυναίκα μου (στην προκειμένη περίπτωση εγώ είμαι ο Ο.Α.Σ.Θ. και η γυναίκα μου οι επιβάτες).
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα συμμόρφωσης από τη μεριά του επιβατικού κοινού.
Όσο αφορά τώρα τα οχήματα αν ανεβαίνουν τις ανηφόρες ή όχι, εννοείται πως ναι. Εξάλλου αν δεν είχαν αυτές τις αντοχές πολύ απλά δεν θα τα παρήγγελναν.

Καλά τα λέει και ο K.S.
Κύριοι, καιρός να πέσουν λίγο οι τόνοι.
(29-06-2014, 04:07 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Κύριοι, καιρός να πέσουν λίγο οι τόνοι.

Σωμφωνώ, και συγγνώμη για την όλη παρεκτροπή της συζήτησης.
Εγώ σ΄ αυτό το σημείο έχω να θέσω μία απορία αν ξέρει κάποιος να μου απαντήσει. Για ποιο λόγο το 26 παίρνει μόνο b7l και δεν παίρνει άλλο είδος οχήματος, όταν σχεδόν όλες οι γραμμές δεν παίρνουν αποκλειστικά και μόνο ένα συγκεκριμένο είδος;
(29-06-2014, 03:57 PM)damin26 Έγραψε: Αχ εσύ που εκπροσωπείς όλο το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης και απαιτείς διάφορα!! Και μόλις είπες κάτι περί ρατσιμού, κατευθείαν για να σου κλείσει το στόμα ο οργανισμός βάζοντας citelis συμπληρωματικό στην γραμμή!! Μα τι κακός οργανισμός...

Λοιπόν, για τα B9L θα στο πω μια τελευταία φορά, όσο πιο απλά γίνεται γιατί μάλλον αλλιώς δεν πρόκειται να το καταλάβεις.
Κατ' αρχήν ποτέ δεν είπα από τη μία άλλα και από την άλλη διαφορετικά πράγματα όπως λες. Σαν ΣΥΝΟΛΟ τα B9L είναι καλύτερα από τα B7L. Δεν έχω να σου εξηγήσω κάτι σε αυτό, δεν έχω και τις απαραίτητες μηχανολογικές γνώσεις να σου περιγράψω πως λειτουργεί ο κάθε κινητήρας. Λόγω όμως ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, καθότι είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, αυτό σημαίνει ότι είναι πιο ευαίσθητα από τα σκυλιά B7L. Γι αυτό και επιλέγονται τα B7L στις δύσκολες γραμμές: είναι πιο γερά, αναλογικά με τα B9L στον ίδιο χρόνο βγάζουν λιγότερες βλάβες. Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες. Αλλιώς άνοιξε λεξικό και δες ορισμούς από τις άγνωστες λέξεις που έχεις στα προηγούμενα post μου.

Και που κόλλησες με την ταχύτητα των CityClass, αν το CityClass πάει με 60 στην 4η, το B7L πάει με 5η. Και πάλι, ισχύει το ότι είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ οι οποίες συμπεριφέρονται ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Η τελική ταχύτητα που πιάνουν ΟΛΑ τα μονά λεωφορεία, είναι κάπου στα 80 χλμ/ω (αυτό παίζει ανάλογα με τον κόφτη του κάθε οχήματος). Και αυτό εννοούσα λέγοντας σε άλλα post ως "τελική σχέση". Δηλαδή, τελική σχέση ταχύτητας σε όλα τα λεωφορεία είναι γύρω στα 80. Αναξαρτήτως το πόσο γρήγορα φτάνει στα 80.

Το συμπληρωματικό δεν είναι το θέμα μου, αλλά το κομμένο, αν ήταν όλην μέρα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όσο για τα υπόλοιπα ισχύουν αυτά που είπα πάνω. Και το λήγουμε εδώ, δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε

(29-06-2014, 03:08 PM)K.S. Έγραψε: Εδώ κατά την άποψή μου διακρίνω ένα είδος 'ρατσισμού' σχετικά με τις γραμμές 32 και 56. Δεν είναι ούτε οι πρώτες και σίγουρα ούτε οι τελευταίες γραμμές με πρόβλημα... Η συνεχής απασχόλησή μας μ΄ αυτές παραμερίζει τα προβλήματα των άλλων γραμμών.
Συνεχίζοντας (κακώς φυσικά) το θέμα θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα. Αρχικά, ανέβηκα στο 56 (νομίζω ήταν το 658) την Παρασκευή το μεσημέρι (37 βαθμοί έξω) και ο οδηγός είχε κλειστό το κλιματιστικό. Μετά από διαμαρτυρίες επιβατών το άνοιξε και μέσα σε ένα 20λεπτο δεν υπήρχε καμία διαφορά, διότι μερικοί επιβάτες είχαν ανοιχτά τα παράθυρα, συνεπώς δε δούλευε ο κλιματισμός. Σε συζήτηση του οδηγού με φίλο του επιβάτη άκουσα να λέει ότι δεν ανοίγουν τον κλιματισμό γιατί δεν κλείνουν τα παράθυρα και τζάμπα δουλεύει. Οπότε, όταν οι επιβάτες δε συμμορφώνονται προς κάτι (στην προκειμένη περίπτωση να κλείσουν τα παράθυρα, επειδή δούλευε ο κλιματισμός) την έχουν την απαίτηση οι οδηγοί να τον ανοίγουν.
Αναφορικά με το 32. Είχα επίσης ανεβεί πριν περίπου 2 μήνες και άκουσα οδηγό να συνομιλεί με κάποιο υπεύθυνο του Ο.Α.Σ.Θ. και να αναφέρει ότι ανέβηκαν κάποιοι επιβάτες οι οποίοι άρχισαν να γράφουν πίσω από τις θέσεις. Όταν λοιπόν συμβαίνουν τέτοια γεγονότα, μην έχουν την απαίτηση οι εκεί κάτοικοι να πάρουν πιο καινούργια λεωφορεία. Είναι σαν να ξέρω ότι θα πάω να βάψω και θα βάλω κουστούμι γιατί το θέλει η γυναίκα μου (στην προκειμένη περίπτωση εγώ είμαι ο Ο.Α.Σ.Θ. και η γυναίκα μου οι επιβάτες).
Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα συμμόρφωσης από τη μεριά του επιβατικού κοινού.
Όσο αφορά τώρα τα οχήματα αν ανεβαίνουν τις ανηφόρες ή όχι, εννοείται πως ναι. Εξάλλου αν δεν είχαν αυτές τις αντοχές πολύ απλά δεν θα τα παρήγγελναν.

Δεν σχολίασα μόνο τις δυο γραμμές, είπα και άλλες με παρόμοιο πρόβλημα παραπάνω.Όσο για τον κλιματισμό, το έχουν παραδεχτεί όλοι οι οδηγοί της γραμμής ότι, δεν είναι καλός, και με κλειστά παράθυρα. Βέβαια υπάρχουν και σημεία κλειδιά που μπορείς να κάτσεις,αλλά δεν είναι λύση για γραμμή με πολύ κόσμο.

(29-06-2014, 04:07 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Κύριοι, καιρός να πέσουν λίγο οι τόνοι.
Χρωστάω και εγώ μια συγνώμη, απλά αν φαινόταν αυτά που έγραφα να φωνάζω ήταν, επειδή με θύγουν κάποια πράγματα του οργανισμού. Από μένα έχει λήξει αυτό
276 στο 36 σημερα...Πολυ περιεργο.
Σήμερα το 792 στο 69 και το 932 στο 78.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 73 Επισκέπτης (ες)