Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Εγω ειδα το 240 στο 56...
Ελεος πια με την αδικια του 32...Στο 34 εστειλαν το 729 στο 27 το 919 και στο 32 το απογευμα φεραν το 455...Ας ρωτησουν ποσο ταλαιπωρηθηκε ο κοσμος που στιβαχθηκε στο 455...Αλλα ξερω.δεν τους νοιαζει η γνωμη του καθενος
(25-06-2014, 09:36 PM)george-oasth Έγραψε: Εγω ειδα το 240 στο 56...
Ελεος πια με την αδικια του 32...Στο 34 εστειλαν το 729 στο 27 το 919 και στο 32 το απογευμα φεραν το 455...Ας ρωτησουν ποσο ταλαιπωρηθηκε ο κοσμος που στιβαχθηκε στο 455...Αλλα ξερω.δεν τους νοιαζει η γνωμη του καθενος

Λογικά το 240 θα μπήκε στην θέση του 464. Στο 5 και 6 πολύ mercedίλλα πέφτει. Και στο 56 παρόμοια αδικία γίνεται, δεν μπορεί συνέχεια 19,34,38,51 να παίρνουν citelis και στο 56 400αρια b7l. Έλεος πια, αφού βλέπουν ότι μένουν εύκολα αυτά.
Αντι το 890 να παει στο 32 το δρομολογησαν στο 7...
(25-06-2014, 10:43 PM)george-oasth Έγραψε: Αντι το 890 να παει στο 32 το δρομολογησαν στο 7...

Το ενδεχόμενο να έχει εμφανίσει πρόβλημα το συγκεκριμένο λεωφορείο και να το τεστάρουν σε γραμμές του Φοίνικα το σκέφτηκες? Επειδή το 890 συχνά πυκνά εμφανίζεται προς ανατολικά, κάποια περίοδο δούλευε για αρκετές εβδομάδες προς τα εκεί.
(25-06-2014, 11:07 PM)damin26 Έγραψε: Το ενδεχόμενο να έχει εμφανίσει πρόβλημα το συγκεκριμένο λεωφορείο και να το τεστάρουν σε γραμμές του Φοίνικα το σκέφτηκες? Επειδή το 890 συχνά πυκνά εμφανίζεται προς ανατολικά, κάποια περίοδο δούλευε για αρκετές εβδομάδες προς τα εκεί.

Δίκιο έχεις σε αυτό, αλλά το 32 χρειάζεται καινούργια λεωφορεία όπως και στο 72. Αφού το έστειλαν στον Φοίνικα,ας το βάζαν στο 72. Και για τα 900αρια που περισσεύουν στην Σταυρούπολη στο 32.
(25-06-2014, 11:14 PM)GiannisB Έγραψε: Δίκιο έχεις σε αυτό, αλλά το 32 χρειάζεται καινούργια λεωφορεία όπως και στο 72. Αφού το έστειλαν στον Φοίνικα,ας το βάζαν στο 72. Και για τα 900αρια που περισσεύουν στην Σταυρούπολη στο 32.

Ένα όχημα που τεστάρεται πώς είναι δυνατόν να το βάλουν στο 72?? Δηλαδή αν μείνει καταμεσής της Μηχανιώνας, θα πρέπει να περιμένει πόση ώρα να έρθει συνεργείο. Λογικό είναι να μπαίνει κάπου μέσα στην πόλη ώστε να είναι κοντα στο αμαξοστάσιο σε περίπτωση που παρουσιάσει βλάβη.
Πώς ορίζεις ακριβώς αυτό που λες ότι "το 32 και 72 χρειάζονται καινούρια λεωφορεία"? Καλώς ή κακώς υπάρχουν κάποια παλιά λεωφορεία στον οργανισμό που πρέπει να δρομολογηθούν κάπου. Επίσης να σου επισημάνω ότι το 27 κυκλοφορεί με τα δεύτερα κατά χρονολογική σειρά παλιά λεωφορεία. Και επίσης 900άρια συμπληρώνουν το 27 επειδή μοιράζονται τα οχήματά του καθημερινά από 'δω κι από 'κει, με κύριο παράδειγμα στο 12, και σπανιότερα σε 31 και 52.
(25-06-2014, 11:56 PM)damin26 Έγραψε: Ένα όχημα που τεστάρεται πώς είναι δυνατόν να το βάλουν στο 72?? Δηλαδή αν μείνει καταμεσής της Μηχανιώνας, θα πρέπει να περιμένει πόση ώρα να έρθει συνεργείο. Λογικό είναι να μπαίνει κάπου μέσα στην πόλη ώστε να είναι κοντα στο αμαξοστάσιο σε περίπτωση που παρουσιάσει βλάβη.
Πώς ορίζεις ακριβώς αυτό που λες ότι "το 32 και 72 χρειάζονται καινούρια λεωφορεία"? Καλώς ή κακώς υπάρχουν κάποια παλιά λεωφορεία στον οργανισμό που πρέπει να δρομολογηθούν κάπου. Επίσης να σου επισημάνω ότι το 27 κυκλοφορεί με τα δεύτερα κατά χρονολογική σειρά παλιά λεωφορεία. Και επίσης 900άρια συμπληρώνουν το 27 επειδή μοιράζονται τα οχήματά του καθημερινά από 'δω κι από 'κει, με κύριο παράδειγμα στο 12, και σπανιότερα σε 31 και 52.

Και πως τότε πάνε οχήματα μερικές φορές του 32 στο 72 ή 900αρι του 12 στο 69; Σύμφωνοι το ότι υπάρχουν και παλιά οχήματα και πρέπει κάπου να πάνε, αλλά όταν χαλάει ένα παλιό πρέπει να στέλνεις ένα καινούργιο ή όταν είναι σε βλάβη ένας αλέκος του 32 και για να γλυκάνεις την κατάσταση και πάνω απ΄όλα να βλέπει ο κόσμος και την καλή πλευρά του ΟΑΣΘ. Και του 32 μοιράζονται στο 12 γιατί να μην γίνεται αμοιβαία η αλλαγή και πάντα να επωφελείται το 27; Α και ξέχασα να αναφέρω κάτι το 32 και το 72 κυκλοφορούν με πρώτα παλαιά λεωφορεία, δεν πρέπει να παίρνουν πρώτες γραμμές ενισχυτικά ή αντικατάσταση βλάβης καινούργια λεωφορεία;
(26-06-2014, 12:12 AM)GiannisB Έγραψε: Και πως τότε πάνε οχήματα μερικές φορές του 32 στο 72 ή 900αρι του 12 στο 69; Σύμφωνοι το ότι υπάρχουν και παλιά οχήματα και πρέπει κάπου να πάνε, αλλά όταν χαλάει ένα παλιό πρέπει να στέλνεις ένα καινούργιο ή όταν είναι σε βλάβη ένας αλέκος του 32 και για να γλυκάνεις την κατάσταση και πάνω απ΄όλα να βλέπει ο κόσμος και την καλή πλευρά του ΟΑΣΘ. Και του 32 μοιράζονται στο 12 γιατί να μην γίνεται αμοιβαία η αλλαγή και πάντα να επωφελείται το 27; Α και ξέχασα να αναφέρω κάτι το 32 και το 72 κυκλοφορούν με πρώτα παλαιά λεωφορεία, δεν πρέπει να παίρνουν πρώτες γραμμές ενισχυτικά ή αντικατάσταση βλάβης καινούργια λεωφορεία;

Σε καμία περίπτωση δεν θα πίστευα ότι 900άρι του 12 δρομολογήθηκε στο 69, εκτός και αν έχεις κάτι που να αποδεικνύει το αντίθετο.

Διαφωνώ σε αυτό που λες ότι όταν χαλάει κάποιο όχημα πρέπει να μπαίνει στη θέση του κάποιο καινούριο, όποιο τυχαίνει να είναι διαθέσιμο ας αντικαταστήσει το χαλασμένο, είτε είναι αλέκος είτε 900άρι Mercedes.

Κατά βάση ξέρουμε και οι δύο ότι το 32 (και το 72) κυκλοφορεί με αλέκους. Επειδή λοιπόν οι αλέκοι υπάρχουν σε απόθεμα στο αμαξοστάσιο λόγω του ότι πολλοί αλέκοι είναι εφεδρικοί (βλ. 601-605, 642-645), μπαίνουν για να συμπληρώσουν είτε το 12 είτε το 32. Και πάλι δεν μου φαίνεται κάτι παράξενο σε αυτή την περίπτωση. Εφόσον λοιπόν υπάρχει η δυνατότητα να συμπληρώσει το 32 τη δύναμή του με λεωφορεία του ίδιου τύπου, δεν είναι ανάγκη να έχει ποικιλομορφία στα μοντέλα όπως συμβαίνει με το 12 ή ακόμα και το 7 που κυκλοφορεί με ό,τι περισσεύει.

Όσο για τη δρομολογιση καινούριων λεωφορείων στο 32 και στο 72:
Μετά είναι και το άλλο που μπορεί να σκεφτεί κάποιος: Γιατί αποφεύγεται να δρομολογούνται B9L και Mercedes στα 32 και 72? (Με εξαίρεση το 882 που πάει συνήθως στο 72 ως εφεδρικό). Μήπως έχουν συμβεί επανειλημμένα κάποια αποτρεπτικά γεγονότα ώστε να έχουν ως αποτέλεσμα να μην δρομολογούνται καινούρια λεωφορεία σε αυτές τις γραμμές? Έχουν υπάρξει διάφορες αναφορές και σε αυτό το forum για διάφορα περιστατικά περί κακής συμπεριφοράς επιβατών αλλά και οδηγών, που δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να κρίνω ή να σου πω αν όντως αληθεύουν ή όχι.
(26-06-2014, 12:35 AM)damin26 Έγραψε: Σε καμία περίπτωση δεν θα πίστευα ότι 900άρι του 12 δρομολογήθηκε στο 69, εκτός και αν έχεις κάτι που να αποδεικνύει το αντίθετο.

Διαφωνώ σε αυτό που λες ότι όταν χαλάει κάποιο όχημα πρέπει να μπαίνει στη θέση του κάποιο καινούριο, όποιο τυχαίνει να είναι διαθέσιμο ας αντικαταστήσει το χαλασμένο, είτε είναι αλέκος είτε 900άρι Mercedes.

Κατά βάση ξέρουμε και οι δύο ότι το 32 (και το 72) κυκλοφορεί με αλέκους. Επειδή λοιπόν οι αλέκοι υπάρχουν σε απόθεμα στο αμαξοστάσιο λόγω του ότι πολλοί αλέκοι είναι εφεδρικοί (βλ. 601-605, 642-645), μπαίνουν για να συμπληρώσουν είτε το 12 είτε το 32. Και πάλι δεν μου φαίνεται κάτι παράξενο σε αυτή την περίπτωση. Εφόσον λοιπόν υπάρχει η δυνατότητα να συμπληρώσει το 32 τη δύναμή του με λεωφορεία του ίδιου τύπου, δεν είναι ανάγκη να έχει ποικιλομορφία στα μοντέλα όπως συμβαίνει με το 12 ή ακόμα και το 7 που κυκλοφορεί με ό,τι περισσεύει.

Όσο για τη δρομολογιση καινούριων λεωφορείων στο 32 και στο 72:
Μετά είναι και το άλλο που μπορεί να σκεφτεί κάποιος: Γιατί αποφεύγεται να δρομολογούνται B9L και Mercedes στα 32 και 72? (Με εξαίρεση το 882 που πάει συνήθως στο 72 ως εφεδρικό). Μήπως έχουν συμβεί επανειλημμένα κάποια αποτρεπτικά γεγονότα ώστε να έχουν ως αποτέλεσμα να μην δρομολογούνται καινούρια λεωφορεία σε αυτές τις γραμμές? Έχουν υπάρξει διάφορες αναφορές και σε αυτό το forum για διάφορα περιστατικά περί κακής συμπεριφοράς επιβατών αλλά και οδηγών, που δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να κρίνω ή να σου πω αν όντως αληθεύουν ή όχι.

Συμφωνώ στο ότι υπάρχει διαθέσιμο, αλλά όχι εσκεμμένα χαλάει κάποια του 27 και του 32 και τυχαίνει που θα δώσουν το περίσσεμα και συνέχεια το 27 b9LA και το 32 b7LA ή αλέκο. Στο 72 τα επεισόδια που πετούσαν πέτρες, απ΄οτι άκουσα σταμάτησαν.Στο 32 δεν έχω δει κάτι περίεργο. Το 604 δεν δουλεύει,αλλά νομίζω όταν φύγουν οι αλέκοι θα αντικατασταθεί το αμάξι.

Όσο για το 900αρι του 12 το είχα αναφέρει και πιο παλιά στο forum, το οποίο είχαμε πει ότι, πήγε επειδή υπήρχε πρόβλημα με τον κλιματισμό
(26-06-2014, 12:53 AM)GiannisB Έγραψε: Συμφωνώ στο ότι υπάρχει διαθέσιμο, αλλά όχι εσκεμμένα χαλάει κάποια του 27 και του 32 και τυχαίνει που θα δώσουν το περίσσεμα και συνέχεια το 27 b9LA και το 32 b7LA ή αλέκο. Στο 72 τα επεισόδια που πετούσαν πέτρες, απ΄οτι άκουσα σταμάτησαν.Στο 32 δεν έχω δει κάτι περίεργο. Το 604 δεν δουλεύει,αλλά νομίζω όταν φύγουν οι αλέκοι θα αντικατασταθεί το αμάξι.

Όσο για το 900αρι του 12 το είχα αναφέρει και πιο παλιά στο forum, το οποίο είχαμε πει ότι, πήγε επειδή υπήρχε πρόβλημα με τον κλιματισμό

Όπως έγραψα και πιο πάνω, οι αντικαταστάσεις οχημάτων ίσως γίνονται με αυτό τον τρόπο για να διατηρηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η ομοιομορφία της γραμμής.

Για το 72 δεν ξέρω αν σταμάτησαν τα κρούσματα ή όχι, μάλλον ναι γιατί αρκετά παίζει με B9LA του 5 και του 10. Στο 32 όμως όσες φορές έχω μπει, τυχαίνει και βλέπω άτομα νεαρής ηλικίας κατά κύριο λόγο είτε να τραβούν απότομα τις πόρτες, είτε να κάθονται στα λεπτά πλαστικά που είναι μετά τη φισούνα πριν ακριβώς από την τρίτη πόρτα στα 800άρια B9LA του 14, είτε να στριφογυρίζουν με μανία κρατώντας τις χειρολαβές, γενικά τέτοια ανήσυχα άτομα. Αν τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι προκλητικές τότε τι είναι? Ναι, θα μου πεις ότι δεν είναι καθημερινό φαινόμενο και θα συμφωνήσω, αλλά τις 4 από τις 6 φορές που μπήκα στο 32 τον τελευταίο χρόνο συνάντησα τέτοιες συμπεριφορές.

Το 604 το ξέρω ότι δεν δουλεύει, νομίζω αναφέρθηκε κάποτε ότι έχει καταστραφεί ολοσχερώς από κάποια φωτιά ίσως..?

Θυμάσαι ποιο ακριβώς 900άρι ήταν που πήγε στο 69 και πότε??


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)