Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(28-01-2014, 06:38 PM)dim_thess Έγραψε: καλως σας βρηκα! ευχαριστω για την πληροφορηση.εχεις δικιο.ναι το χω παρατηρησει αυτο και με τα 19 και με το 40.εμεις παντως καναμε προσπαθειες πολλες ηρθαμε σε επαφη με το σασθ για να βρουμε λυσεις,προτειναμε αλλαγη τερματος,σμικρυνση της διαδρομης κ.α φυσικα κ απο κοντα αλλα κ εγγραφως μας ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτε..τοτε ηταν που διεκρινα κ μια κριση σχεσων αποψεων μεταξυ σασθ, οασθ κ επισης της παρεμβολες ενος δημαρχου στην περιπτωση του 23.τελευταια απο το μυαλο μου περναει η ιδεα του σπασιματος της γραμμης σε 23 αγ αναργυροι πλ ελευθεριας (οπως κ παλια)αλλα κυκλικα κ σε 23Α οπως σημερα.η μονη ιδεα που επεσε απο εκεινους ηταν η σκεψη να ξεκιναει ενα δρομολογιο αδειο απο σταθμο και να παιρνει τον πρωτο κοσμο απο πλ ελευθεριας και το επομενο απο σταθμο να φευγει κανονικα..κ.ο.κ αλλα δεν..παντως πρεπει να γινει κατι ασε που ελεκτης δεν μπαινει εκει μεσα...
Νομιζω οτι πρεπει να κανετε και μια προσπαθεια να τα πειτε αυτα και στον οασθ..πιστευω πως ο οασθ θα το μεταβιβαζει το θεμα αυτο,γιατι δεν θα θελει να ακουει και σαν οργανισμος και οι οδηγοι την μουρμουρα του κοσμου(που εχει δικιο).Το εχω χρησιμοποιησει και εγω πολλες φορες το 23,και εχω φιλους που μενουν εκει...ολοι λενε οτι ειναι γραμμη κολαση...Οποτε εγω σε νιωθω...
Κοιτα πλεον ετσι οπως εγιναν τα πραγματα ειναι δυσκολο να ξεκιναει απο την πλατεια ελευθεριας...Δεν θα χωρανε τα οχηματα,και θα στιβαζοντε με του 24 τα λεωφορεια...
Εγω θα προτεινα το εξης αν θελεις.Να πηγαινει μεχρι την πλατεια αριστοτελους...δηλαδη ετσι οπως κατεβαινει απο την ιωνος δραγουμη,να στριβει αριστερα για εγνατια,και να κανει τερμα εκει που κανει το 21,29,32,34 στο πεταλο της αριστοτελους..και μετα να βγαινει,να συνεχιζει ευθεια και να πηγαινει οπως το 28 απο αντιγονιδων,και να βγαινει εκει στο υπουργειο μακεδονιας θρακης,και να ακολουθει την υφισταμενη διαδρομη...Βεβαιως η αφετηρια του να γινει εκει που ηταν παλια στις συκιες....Και να μετονομαστει ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΣΥΚΙΕΣ-ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ...πιστευω πως θα ηταν πιο καλο αμα γινοταν ετσι....και αν κρατησει και την δυναμη των οχηματων που εχει πιστευω οτι θα ομαλοποιηθει η κατασταση....
η αφετηρια δεν μπορει να ειναι πλεον στις συκιες και δεν πρεπει να ειναι στις συκιες.δεν μπορει γιατι δεν το θελει ο δημαρχος τους(υπαρχει εντονο παρασκηνιο,στον οασθ ξερουν κ στο σασθ) και δεν μπορει να ειναι στις συκιες γιατι εχουν ηδη πολλες γραμμες να τους εξυπηρετουν.η 23δεν μπορει,δε χωραει να εξυπηρετει κ τις συκιες,εδω καλα καλα την ανω πολη δεν μπορει να εξυπηρετει τοσο πυκνοδομημενη που ειναι. λυσεις υπαρχουν αλλα καποιοι φοβουνται να τις παρουν .οι οδηγοι δε φταινε και ουτε τα ακουνε τοσο..ενταξει παντα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα το προβλημα δεν ειναι στους οδηγους.δεχονται πολλες πιεσεις παντως και ενα διαστημα η γραμμη κινδυνεψε να κανει τερμα στο παπαγεωργιου,..δε θελουν αφετηρια στις συκιες,ζητουν λεφτα για σταθμευσεις λεωφορειων αλλωστε για αυτο εγινε οτι εγινε με την γραμμη και για αυτο πουθενα στο δημο τους δεν υπαρχουν ιστοι τηλεματικης.η μονη λυση ειναι η γραμμη να τερματιζει αγ αναργυροι κ ξανα προς κεντρο.το κενο με τις συκιες μπορει να το καλυψει η γραμμη 18 που κανει μισο χιλιομετρο πιο πανω τερμα να περναει απο αγ αναργυρους και απο τις καμαρες να ξαναφευγει συκιες...δε παει αλλο ειναι ντροπιαστικη η κατασταση.αλλωστε τις συκιες εξυπηρετουν τα 28αρια κ τα 26ρια κ μην αναφερω κ τις κ αλλες ποσες στα ορια με νεαπολη. η 23 δεν ηταν ποτε γραμμη των συκεων
(28-01-2014, 08:59 PM)dim_thess Έγραψε: η αφετηρια δεν μπορει να ειναι πλεον στις συκιες και δεν πρεπει να ειναι στις συκιες.δεν μπορει γιατι δεν το θελει ο δημαρχος τους(υπαρχει εντονο παρασκηνιο,στον οασθ ξερουν κ στο σασθ) και δεν μπορει να ειναι στις συκιες γιατι εχουν ηδη πολλες γραμμες να τους εξυπηρετουν.η 23δεν μπορει,δε χωραει να εξυπηρετει κ τις συκιες,εδω καλα καλα την ανω πολη δεν μπορει να εξυπηρετει τοσο πυκνοδομημενη που ειναι. λυσεις υπαρχουν αλλα καποιοι φοβουνται να τις παρουν .οι οδηγοι δε φταινε και ουτε τα ακουνε τοσο..ενταξει παντα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα το προβλημα δεν ειναι στους οδηγους.δεχονται πολλες πιεσεις παντως και ενα διαστημα η γραμμη κινδυνεψε να κανει τερμα στο παπαγεωργιου,..δε θελουν αφετηρια στις συκιες,ζητουν λεφτα για σταθμευσεις λεωφορειων αλλωστε για αυτο εγινε οτι εγινε με την γραμμη και για αυτο πουθενα στο δημο τους δεν υπαρχουν ιστοι τηλεματικης.η μονη λυση ειναι η γραμμη να τερματιζει αγ αναργυροι κ ξανα προς κεντρο.το κενο με τις συκιες μπορει να το καλυψει η γραμμη 18 που κανει μισο χιλιομετρο πιο πανω τερμα να περναει απο αγ αναργυρους και απο τις καμαρες να ξαναφευγει συκιες...δε παει αλλο ειναι ντροπιαστικη η κατασταση.αλλωστε τις συκιες εξυπηρετουν τα 28αρια κ τα 26ρια κ μην αναφερω κ τις κ αλλες ποσες στα ορια με νεαπολη. η 23 δεν ηταν ποτε γραμμη των συκεων
Ναι δικαιο εχεις..αλλα που θα μπορουσε να τερματιζει αλλου??Εχει πολλα μερη για να τερματισει εκει η γραμμη;;;Εκτος και αν κανει το εξης.να ξεκιναει απο πανεπιστημιο-εγνατια οπως το 28,αντιγονιδων-και μετα να ακολουθει να ακολουθει την υφισταμενη διαδρομη,να φτανει μεχρι τους αγιους αναργυρους και να ξανακατεβαινει για κατω,μονο που θα βγαινει εκει στον αγιο παυλο οπως παει το 50,θα κατεβαινει την κατηφορα μετα θα ακολουθει την διαδρομη του 24 για να βγει εκει στην καμαρα-εγνατια,θα στριβει αριστερα και θα πηγαινει πανεπιστημιο....λιγο μπερδεμα,αλλα αλλη λυση δεν βλεπω....
(29-01-2014, 12:00 PM)george-oasth Έγραψε: Ναι δικαιο εχεις..αλλα που θα μπορουσε να τερματιζει αλλου??Εχει πολλα μερη για να τερματισει εκει η γραμμη;;;Εκτος και αν κανει το εξης.να ξεκιναει απο πανεπιστημιο-εγνατια οπως το 28,αντιγονιδων-και μετα να ακολουθει να ακολουθει την υφισταμενη διαδρομη,να φτανει μεχρι τους αγιους αναργυρους και να ξανακατεβαινει για κατω,μονο που θα βγαινει εκει στον αγιο παυλο οπως παει το 50,θα κατεβαινει την κατηφορα μετα θα ακολουθει την διαδρομη του 24 για να βγει εκει στην καμαρα-εγνατια,θα στριβει αριστερα και θα πηγαινει πανεπιστημιο....λιγο μπερδεμα,αλλα αλλη λυση δεν βλεπω....

Λυσεις ειχαμε καταθεσει κ ειχαμε προτεινει κ συγκεκριμενο σημειο αφετηριας στην ανω πολη αλλα δεν το ελεγξαν καν.. διαδρομη σαν του 50 απο το νοσοκομειο αγιος δημητριος δεν μπορει να ακολουθει καθως δεν θα εξυπηρετει ενα μεγαλο κομματι του σημερινου κορμου.η λυση ειναι η υφισταμενη διαδρομη μεχρι αγ αναργυροι κ επιστροφη σταθμο ειδαλλως αφετηρια στο σημειο που ειχαμε προτεινει κ τερμα πλ ελευθεριας.
(02-01-2014, 07:58 PM)K.S. Έγραψε: Μήπως μπορεί κάποιος να πει τι προβλημα εχει το 356 και δεν εχει εμφανιστεί στους δρόμους απο τις 29/09/2013;
Το 356 κυκλοφορει ηδη,πρωτη μερα σημερα 29/1 το εχουν στην γραμμη 43(Τοπικο Ευοσμου)....Θα δω σε τι κατασταση ειναι και θα ενημερωσω...
α! επισης ξεχασα να αναφερω οτι πριν αρκετα χρονια..τοτε που ειχαν παραλαβει τα IrisBus Europolis για ενα μικρο διαστημα τα χαν δρομολογησει στο 23 αρκετα απο αυτα σε συνδιασμο με τους τοτε αλεξανδρους(τους μονους φυσικα)εννοειται πως αυτο δεν κρατησε για πολυ διοτι απο τις πρωτες στασεις τα μικρα φισκαραν κ επρεπε να περιμενεις το επομενο και να ευχοσουν να ειναι αλεξανδρος!
(28-01-2014, 06:01 PM)dim_thess Έγραψε: γεια σας φιλοι..ειμαι νεο μελος κ εχω ενθουσιαστει με την ιστοσελιδα ..εχω καποιες αποριες για την γραμμη 23.αν καποιος ξερει θα θελα να μαθω ποσα λεωφορεια εχει καθημερινα στο δρομολογιο της.τα τελευταια 3 χρονια με την μεταφορα της στο σταθμο εχει γινει διαδρομη κολασης γιατι πλεον δεν εχει καθολου σταθερα δρομολογια και οι αναμονες ποικιλουν,τυχαινει να κατεβαινουν προς κεντρο 2 αστικα μαζι πολλες φορες η και 3 με διαφορα ελαχιστων λεπτων,επισης μολις προχθες απογευματακι το περιμενα 27 λεπτα με κατευθυνση προς κεντρο. η αλλαγη τερματος στο σταθμο σε συνδιασμο οτι εξυπηρετει κ τις συκιες ενω ο κυριος κορμος της γραμμης διασχιζει κ εξυπηρετει την ανω πολη εχει δημιουργησει απειρα προβληματα σε εμας που χρησιμοποιουμε την γραμμη συνεχως ενω δεν ειναι λιγες οι φορες που τα λεωφορεια γεμιζουν και δε παιρνουν κοσμο,εχουν δοκιμασει ποτε 12μετρο?η εστω για πιο λογο δεν αυξανουν τα δρομολογια?εχω δει καποια απο αυτα 251-265 στις εξης γραμμες..15 1819 24 28 40 54 56 κ ισως καποιες διαφευγουν.γιατι τα δινουν εφοσον ξερουν(?)οτι δεν αρκουν.αυτα που ζουμε απο το πρωι ως το μεσημερι προς το κεντρο και απο το μεσημερι μεχρι το βραδυ σχεδον προς ανω πολη ειναι απαραδεκτο

καλώς ήρθες και από εμένα στην σελίδα. Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες μετά από ένα χρόνο που κάνει αφετερία στον σταθμό το 23 τροφοδοτεί τα οχήματα του σε γραμμές που κάνουν στην ίδια αφετερία πχ 56 ειδικά,64,19 και στο 54 αλλά εκεί λίγο σπάνια, και αυτά λόγω βλαβών αυτών των γραμμών.καλοκαίρι του 2013 στο 56 είχαν μείνει μια μέρα πέντε οχήματα είχαν έρθει 4 οχήματα από το 23 και ένα από 54, και άλλες φορές χειμώνα ειδικά, που μετά από το βαρδάρι στο 56 δεν μπορείς να μπεις μέσα καθημερινή , αυτός ο κόσμος ανεβαίνει μέχρι το Ωραιόκαστρο και ζορίζονται τα λεωφορεία στις ανηφόρες με αποτέλεσμα να παθαίνουν βλάβη
(29-01-2014, 05:55 PM)dim_thess Έγραψε: α! επισης ξεχασα να αναφερω οτι πριν αρκετα χρονια..τοτε που ειχαν παραλαβει τα IrisBus Europolis για ενα μικρο διαστημα τα χαν δρομολογησει στο 23 αρκετα απο αυτα σε συνδιασμο με τους τοτε αλεξανδρους(τους μονους φυσικα)εννοειται πως αυτο δεν κρατησε για πολυ διοτι απο τις πρωτες στασεις τα μικρα φισκαραν κ επρεπε να περιμενεις το επομενο και να ευχοσουν να ειναι αλεξανδρος!

Λίγο περιέργο europolis στο 23, φαντάζομαι τι θα γινόταν, υπάρχουν φώτο; οι αλέκοι γερά αυτοκίνητα τους προτιμώ από τα b7L/LA
(29-01-2014, 11:46 PM)GiannisB Έγραψε: Λίγο περιέργο europolis στο 23, φαντάζομαι τι θα γινόταν, υπάρχουν φώτο; οι αλέκοι γερά αυτοκίνητα τους προτιμώ από τα b7L/LA

ετσι ειναι απο τοτε που πηγε σταθμο γινονται αυτες οι τραμπες.εκεινο το διαστημα (με το που παραλαβαν τα europolis)ειχαν αποφασισει να μεινουν αποκλειστικα στο 23 europolis κ σταδιακα μεχρι να αποσυρθει κ ο τελευταιος αλεκος..οποτε συνδιαστικα υπηρχαν.νομιζω κανα μηνα να κρατησε η ιστορια βαρια βαρια.γεμιζαν απο τις πρωτες στασεις κ κατεβεναν χωρις να σταματησουν στις επομενες.το λαθος του ηταν οτι κρατησαν τον ιδιο αριθμο δρομολογιων χωρις να τον αυξησουν.τοτε το 15 ειχε τα κοκκινα κ το 16 τα υπολοιπα europolis.δυστυχως κ λυπαμαι πολυ για αυτο επειδη μαλλον δεν θα το ξαναδουμε ειχα φωτος αλλα χαθηκαν.οι αλεκοι δεν καταλαβαιναν τιποτε απο ανω πολη πολυ καλα αμαξια,σκυλια ασε που νομιζω ειχαν περισσοτερες θεσεις κ μεγαλυτερο χωρο ορθιων στην μεσαια πορτα αλλα κ στην γαλαρια.τα b7l la ζοριζονται πολυ..αρκετα συνχα μενουν στις ανηφορες κ μεσα στο καλοκαιρι που μας περασε νομιζω ενα τις σειρας 25..κατι το βγαλαν εκτος για αλλαγη κινητηρα.το καλοκαιρι στην μιση διαδρομη χωρις κλιματιστικο πηγαινουν..οταν ειναι ανοιχτο σερνονται..ειδικα καποια αμαξια δε μπορουν να ξεκινησουν καν μετα την σταση.
(30-01-2014, 08:34 PM)dim_thess Έγραψε: ετσι ειναι απο τοτε που πηγε σταθμο γινονται αυτες οι τραμπες.εκεινο το διαστημα (με το που παραλαβαν τα europolis)ειχαν αποφασισει να μεινουν αποκλειστικα στο 23 europolis κ σταδιακα μεχρι να αποσυρθει κ ο τελευταιος αλεκος..οποτε συνδιαστικα υπηρχαν.νομιζω κανα μηνα να κρατησε η ιστορια βαρια βαρια.γεμιζαν απο τις πρωτες στασεις κ κατεβεναν χωρις να σταματησουν στις επομενες.το λαθος του ηταν οτι κρατησαν τον ιδιο αριθμο δρομολογιων χωρις να τον αυξησουν.τοτε το 15 ειχε τα κοκκινα κ το 16 τα υπολοιπα europolis.δυστυχως κ λυπαμαι πολυ για αυτο επειδη μαλλον δεν θα το ξαναδουμε ειχα φωτος αλλα χαθηκαν.οι αλεκοι δεν καταλαβαιναν τιποτε απο ανω πολη πολυ καλα αμαξια,σκυλια ασε που νομιζω ειχαν περισσοτερες θεσεις κ μεγαλυτερο χωρο ορθιων στην μεσαια πορτα αλλα κ στην γαλαρια.τα b7l la ζοριζονται πολυ..αρκετα συνχα μενουν στις ανηφορες κ μεσα στο καλοκαιρι που μας περασε νομιζω ενα τις σειρας 25..κατι το βγαλαν εκτος για αλλαγη κινητηρα.το καλοκαιρι στην μιση διαδρομη χωρις κλιματιστικο πηγαινουν..οταν ειναι ανοιχτο σερνονται..ειδικα καποια αμαξια δε μπορουν να ξεκινησουν καν μετα την σταση.
Οταν λες της σειρα 25??σας φεραν οχημα της γραμμης 25;;;γιατι στο 23 τα οχηματα ειναι 11μετρα...Μου φαινεται λιγο περιεργο να ηρθε εκει ενα 12μετρο...Πιστευω οτι οποιοδηποτε οχημα να ερθει εκει,αν δεν γινει τιποτα με τον κοσμο,θα ζοριστει απο τον μεγαλο φορτιο που θα κουβαλαει...Σε συνδυασμο με τις ανηφορες,και με τις μικρες ταχυτητες που κινειται το οχημα,τοτε ειναι δυσκολα τα πραγματα σε επιπεδο οχηματος.Οταν σας βαλαν τα οχηματα τα 11μετρα στο 23,υπηρχε αναλογο προβλημα σε επιπεδο οχηματων;;;μεναν συχνα?σερνοταν?
(30-01-2014, 08:34 PM)dim_thess Έγραψε: ετσι ειναι απο τοτε που πηγε σταθμο γινονται αυτες οι τραμπες.εκεινο το διαστημα (με το που παραλαβαν τα europolis)ειχαν αποφασισει να μεινουν αποκλειστικα στο 23 europolis κ σταδιακα μεχρι να αποσυρθει κ ο τελευταιος αλεκος..οποτε συνδιαστικα υπηρχαν.νομιζω κανα μηνα να κρατησε η ιστορια βαρια βαρια.γεμιζαν απο τις πρωτες στασεις κ κατεβεναν χωρις να σταματησουν στις επομενες.το λαθος του ηταν οτι κρατησαν τον ιδιο αριθμο δρομολογιων χωρις να τον αυξησουν.τοτε το 15 ειχε τα κοκκινα κ το 16 τα υπολοιπα europolis.δυστυχως κ λυπαμαι πολυ για αυτο επειδη μαλλον δεν θα το ξαναδουμε ειχα φωτος αλλα χαθηκαν.οι αλεκοι δεν καταλαβαιναν τιποτε απο ανω πολη πολυ καλα αμαξια,σκυλια ασε που νομιζω ειχαν περισσοτερες θεσεις κ μεγαλυτερο χωρο ορθιων στην μεσαια πορτα αλλα κ στην γαλαρια.τα b7l la ζοριζονται πολυ..αρκετα συνχα μενουν στις ανηφορες κ μεσα στο καλοκαιρι που μας περασε νομιζω ενα τις σειρας 25..κατι το βγαλαν εκτος για αλλαγη κινητηρα.το καλοκαιρι στην μιση διαδρομη χωρις κλιματιστικο πηγαινουν..οταν ειναι ανοιχτο σερνονται..ειδικα καποια αμαξια δε μπορουν να ξεκινησουν καν μετα την σταση.

Τα ίδια πράγματα με τα 11μ 200αρια συμβαίνουν με τα 600αρια b7l είναι ότι χειρότερο κυκλοφορεί κατά την γνώμη μου, πέρα από τους 11μετρους αλέκους από μονά, γερά ήταν και τα 800αρια τα mercedes τα ο405 γερά και αυτά. Χίλιες φορές να τα έκαναν ανακατασκευή τα 800αρια ο405 και αλέκους 11μ παρά να πάρουν τα b7L


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 73 Επισκέπτης (ες)