Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΟΑΣΑ
#11
Νέοι χάρτες μετεπιβιβάσεων μπήκαν σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, ενώ χάρτες έκαναν την εμφάνισή τους και στους νέους σταθμούς.

Πλέον, το μόνο που απομένει είναι να ανανεωθούν και οι διαδικτυακοί χάρτες στο site του ΟΑΣΑ.
Απάντηση
#12
Είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα θέλει ο ΟΑΣΑ! Δεν ξέρω πόσες φορές έχουν προσπαθήσει να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο χωρίς επιτυχία αλλά θα έπρεπε πλέον να έχουν καταλάβει ότι είναι σχεδόν ανέφικτο να γίνει στα λεωφορεία και τρόλεϊ της Αθήνας κάτι τέτοιο! Διάφοροι οι λόγοι όπως πολλές γραμμές έχουν πολλή κίνηση που σημαίνει άπειρη ώρα μέχρι να μπουν όλοι και μετά να περιμένεις να βγουν οι υπόλοιποι ενώ αν το λεωφορείο είναι τίγκα ήδη παραμένει ερώτημα πως θα μπουν αν δεν βγουν οι άλλοι πρώτα. Και άλλωστε κάποιος που δεν επιθυμεί να πληρώσει μπορεί να μπει την ώρα που βγαίνουν οι άλλοι από πίσω. Πως θα τον εμποδίσει ο οδηγός? Και να μην σχολιάσω τον κίνδυνο οδηγοί να φάνε ξύλο άμα πουν σε άτομο να μην μπει στο λεωφορείο γιατί αρνείται να πληρώσει. Ακόμα και στις μπάρες του μετρό κάποιοι χώνονται πίσω από κάποιον που χτυπάει την κάρτα κι έτσι περνάνε κι οι ίδιοι τσάμπα!

Όποιος το θεωρεί καλή ιδέα να μου εξηγήσει και μένα πως θα εφαρμοστεί. Και μη μου πείτε ότι εφαρμόζεται στη Χ ευρωπαϊκή πόλη γιατί δεν είναι παντού τα ίδια!
Απάντηση
#13
(27-06-2018, 09:52 PM)ecoj Έγραψε: Είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα θέλει ο ΟΑΣΑ! Δεν ξέρω πόσες φορές έχουν προσπαθήσει να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο χωρίς επιτυχία αλλά θα έπρεπε πλέον να έχουν καταλάβει ότι είναι σχεδόν ανέφικτο να γίνει στα λεωφορεία και τρόλεϊ της Αθήνας κάτι τέτοιο! Διάφοροι οι λόγοι όπως πολλές γραμμές έχουν πολλή κίνηση που σημαίνει άπειρη ώρα μέχρι να μπουν όλοι και μετά να περιμένεις να βγουν οι υπόλοιποι ενώ αν το λεωφορείο είναι τίγκα ήδη παραμένει ερώτημα πως θα μπουν αν δεν βγουν οι άλλοι πρώτα. Και άλλωστε κάποιος που δεν επιθυμεί να πληρώσει μπορεί να μπει την ώρα που βγαίνουν οι άλλοι από πίσω. Πως θα τον εμποδίσει ο οδηγός? Και να μην σχολιάσω τον κίνδυνο οδηγοί να φάνε ξύλο άμα πουν σε άτομο να μην μπει στο λεωφορείο γιατί αρνείται να πληρώσει. Ακόμα και στις μπάρες του μετρό κάποιοι χώνονται πίσω από κάποιον που χτυπάει την κάρτα κι έτσι περνάνε κι οι ίδιοι τσάμπα!

Όποιος το θεωρεί καλή ιδέα να μου εξηγήσει και μένα πως θα εφαρμοστεί. Και μη μου πείτε ότι εφαρμόζεται στη Χ ευρωπαϊκή πόλη γιατί δεν είναι παντού τα ίδια!
Η αλήθεια είναι πως μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80 και από την μπροστινή πόρτα μόνο μπαίναμε, και ουρές σωστές κάναμε και απ΄όλα.
Εν μια νυκτί όλα αυτά καταργήθηκαν από τους τότε "αρμόδιους" και ξεκίνησε το μπάχαλο που συνεχίζεται ως τις μέρες μας.
Τώρα τα θέλουν πίσω, δεν υπάρχουν όμως πια ούτε αυτοί που θα τα επιβάλλουν, ούτε αυτοί που έχουν παιδεία για να τα εφαρμόσουν. Καλή δύναμη και όνειρα γλυκά.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
#14
Αύριο θα εφαρμοστεί! Ήδη κόλλησαν αυτοκόλλητα σε λεωφορεία που λένε ''ΜΟΝΟ ΕΙΣΟΔΟΣ'' και ''ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΟΣ''. Οπότε αύριο θα φανεί η ''επιτυχία'' του μέτρου. Αυτός που αποφάσισε αυτή την απίστευτη γελοιότητα αλλά και όλοι αυτοί που το υποστηρίζουν και νομίζουν ότι θα γίνουμε Ευρώπη πιθανόν δεν έχουν μπει ποτέ μέσα σε λεωφορείο αλλά δεν πειράζει γιατί από αύριο θα το εφαρμόσουμε!
Απάντηση
#15
Από έγγραφο της ΟΣΥ που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο φαίνεται πως οι οδηγοί πήραν εντολή από αύριο να επιβιβάζουν από την πρώτη πόρτα και 2-3" μετά να ξεκινούν αποβίβαση. Καμία υποχρέωση για έλεγχο κομίστρου, ούτε καν για έλεγχο της κονσόλας του οδηγού για το οι εισερχόμενοι επικυρώνουν εισιτήριο. Καμία εντολή για απομάκρυνση επιβάτη που εισέρχεται χωρίς εισιτήριο. Μοιάζει με δοκιμαστική εφαρμογή, χωρίς κάπως να διασφαλίζεται κάπως η επιτυχία αυτού του μέτρου.

Απορίας άξιο γιατί Υπουργείο και ΟΑΣΑ δεν εκμεταλλεύτηκαν τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας του ΟΑΕΔ ή ακόμα και τη δυνατότητα προκήρυξης θέσεων με ΣΟΧ μέσω ΑΣΕΠ για να φέρουν προσωπικό για τον έλεγχο κομίστρου, αφού κόπτονται για τη "διασφάλιση των εσόδων" και τη "βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών".
Απάντηση
#16
Από σήμερα ξεκίνησε η εφαρμογή της εισόδου από την μπροστινή πόρτα! Από μια πρώτη εικόνα σε γραμμές στη γύρω περιοχή μου ο καθένας κάνει ότι θέλει! Κάποιοι το εφαρμόζουν και βάζουν τον κόσμο από μπροστά χωρίς έλεγχο βέβαια και κάποιοι άλλοι τις ανοίγουν όλες τις πόρτες κανονικά. Αν και διαφωνώ κάθετα με τη λογική ''κάνω ότι θέλω'' διαφωνώ κάθετα και με το συγκεκριμένο μέτρο συνολικά!
Απάντηση
#17
Όσοι επικυρώνουμε κάρτες και εισιτήρια στα λεωφορεία είμαστε διπλά ηλίθιοι, αφού όχι μόνο πληρώνουμε και για τους άλλους, αλλά επιπλέον οι τζαμπατζήδες, που δεν έχουν να κάνουν τη διαδικασία επικύρωσης, αράζουν κατευθείαν στις θέσεις καθημένων (για το "ευχαριστώ"). Αυτό θα πει και κερατάς και δαρμένος.
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.
Απάντηση
#18
Τώρα το κατάλαβες ότι στην Ελλάδα όσοι πληρώνουν είναι οι βλάκες της υπόθεσης? Εδώ οι συριζαίοι που τώρα θέλουν είσοδο από την μπροστινή πόρτα ήταν αυτοί που καλούσαν σε ανυπακοή και στήριζαν κάθε λογής κινήματα ''Δεν πληρώνω'' ενώ έταζαν δωρεάν συγκοινωνία, δωρεάν ρεύμα κλπ κλπ. Μάλιστα νομιμοποίησαν το δωρεάν για τους ανέργους και ΑΜΕΑ και τώρα ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος για τα έσοδα του ΟΑΣΑ!
Απάντηση
#19
Η είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα θα περάσει και στις προμετωπίδες καθώς εθεάθησαν Irisbus Diesel και Citelis να εναλλάσσουν στην προμετωπίδα τη γραμμή με μήνυμα για είσοδο από μπροστά! Κάπου εδώ να θυμίσω ότι τα οι γραμμές τρόλεϊ 24 και 25 το έχουν αυτό στην προμετωπίδα των περισσότερων 7000αρων Vanhool από την προηγούμενη φορά που αποφασίστηκε το μέτρο χωρίς φυσικά να εφαρμοστεί ποτέ! Αν και αυτήν την φορά ο ΟΑΣΑ μοιάζει πιο αποφασισμένος για την ώρα το μέτρο απλά υποεφαρμόζεται αφού όπως έχουμε πει στην πράξη είναι ανεφάρμοστο!
Απάντηση
#20
(03-07-2018, 10:38 PM)ecoj Έγραψε: Η είσοδος μόνο από την μπροστινή πόρτα θα περάσει και στις προμετωπίδες καθώς εθεάθησαν Irisbus Diesel και Citelis να εναλλάσσουν στην προμετωπίδα τη γραμμή με μήνυμα για είσοδο από μπροστά! 

Και σε Solaris Midi επισης..
ΠΑ.Δ.Α Πανεπιστημιουπολη 2.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών N1Ellinikou 27 40.134 12-12-2017, 12:00 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)