Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Ναι παλεύεται... Εγώ σήμερα το πρωί με την πόρτα πάλευα πάντως
+1 στον george-oasth έχει απόλυτο δίκιο. Στο 32 από την στάση εκεί λίγο πιο κάτω από το Α.Τ.Ευόσμου ήταν γεμάτο ενώ το 27 μέχρι το Ταχυδρομείο μπορείς να βρεις να κάτσεις. Επίσης Παρατηρείται το φαινόμενο ότι το 27 έρχεται στην επιστροφή για αμαξοστάσιο δύο οχήματα το ένα ίσα-ίσα καλύπτει κάποιες θέσεις και από πίσω άλλο δυο-τρία άδεια με έναν επιβάτη το πολύ πολύ. Μήπως να γίνει κόψιμο στο 27 στα δρομολόγια;
Εγω δεν ειπα να κοψουν δρομολογια απο το 27.Εγω ειπα οτι θα ειναι πιο καλο τα b9l που περισσευουν να ερχονται στο 32 που τα εχει πιο πολυ αναγκη..Σημερα το 478 στο 32
Επισης εμεινε ενα οχημα(δεν θυμαμαι πιο),και φεραν το 410...Στο 410 ας μην πουμε τι κατασταση επικρατουσε....
Στο 34 εχουν το 812.θα μπορουσε να παει το 812 στο 32,και να παει το 478 στο 34.
Επισης ενα φαινομενο που παρατηρειται πολυ εντονα τις τελευταιες κυριακες ειναι το 7 να κυκλοφορει μονο με 900αρια mercedes στην δυναμη του....
(18-12-2013, 08:24 PM)george-oasth Έγραψε: Εγω δεν ειπα να κοψουν δρομολογια απο το 27.Εγω ειπα οτι θα ειναι πιο καλο τα b9l που περισσευουν να ερχονται στο 32 που τα εχει πιο πολυ αναγκη..Σημερα το 478 στο 32
Επισης εμεινε ενα οχημα(δεν θυμαμαι πιο),και φεραν το 410...Στο 410 ας μην πουμε τι κατασταση επικρατουσε....
Στο 34 εχουν το 812.θα μπορουσε να παει το 812 στο 32,και να παει το 478 στο 34.
Επισης ενα φαινομενο που παρατηρειται πολυ εντονα τις τελευταιες κυριακες ειναι το 7 να κυκλοφορει μονο με 900αρια mercedes στην δυναμη του....

Δεν φαίνεται να το λες να κόψουν δρομολόγια στο 27, το λέω εγώ. Είπα το ότι συμφώνησα και εγώ το απλώς το πρόσθεσα.

Στο 84 σήμερα αν δεν κάνω λάθος έχει το 422 σήμερα

edit το παίρνω πίσω για το κόψιμο δρομολογίων του 27 δεν είναι καλή ιδέα τελικά
(16-12-2013, 04:15 PM)garvanitis Έγραψε: Τώρα εδώ κάπου είναι που παραιτείται η λογική... Ούτε λίγο ούτε πολύ μας λες ότι με βάση την άποψή σου αλλά και κάποια στοιχεία με τις πληρότητες των γραμμών (που ΔΕΝ παρουσιάζεις καν) δεν έχω δίκιο και αν σου δείξω το αντίθετο θα μου ζητήσεις "συγνώμη". Δεν τη θέλω και δεν είναι αποδεκτή καν. Αν σε βολεύει το 32 έχει πληρότητα 110% και όσοι δεν χωράνε μέσα κάνουν σκαλομαρία... Τη "συγνώμη" να τη ζητήσεις από τα υπόλοιπα μέλη της σελίδας που τους παραπληροφορείς. Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιοποιημένα δεδομένα για το έτος 2011 η γραμμή 32 έχει σε απόλυτους αριθμούς την 6η θέση με 5.092.537 επιβάτες αλλά όχι και σε πληρότητα οχημάτων αφού αυτή είναι μόλις 34,06%. Εννοείται βέβαια ότι διαχωρισμός σε 32 και 32Α δεν υπάρχει αφού το τελευταίο είναι παραλλαγή του πρώτου... Με πιο απλά λόγια για κάθε πλήρες λεωφορείο που δρομολογείται αντιστοιχούν δύο ακόμη κενά!!! Χαρακτηριστικό δε είναι ότι στις 10 δημοφιλέστερες γραμμές σε αριθμό επιβατών παρουσιάζει τη χαμηλότερη πληρότητα με διαφορά. Το 27 δεν συμπληρώνει για λίγο ικανό αριθμό εισιτηρίων προκειμένου να μπει στη δεκάδα και απουσιάζει από τα σχετικά ρεπορτάζ (τα λινκ παρακάτω) οπότε αναγκαστικά για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης θα βασιστούμε σε παλιότερα στοιχεία.
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pi...tid=155450
http://www.makthes.gr/news/reportage/92946/

Τα τελευταία αναλυτικά στοχεία του ΣΑΣΘ που βρήκα αναφέρονται στην περίοδο 2006 εως 2008. Έχω και νεότερα αλλά επειδή δεν έχουν δημοσιευθεί μέχρι στιγμής δεν είναι σωστό να τα χρησιμοποιήσω. Για το 2006 το 27 έχει διαθέσιμες θέσεις 15.056.845 με 6.258.375 επιβάτες και πληρότητα 41,56% ενώ το 32 14.963.684 διαθέσιμες θέσεις με 6.778.168 επιβάτες και πληρότητα 45,30%. Αν βγάλουμε τον μέσο όρο επιβατών ανά δρομολόγιο χρησιμοποιόντας τη σημερινή δρομολόγηση (257 δρομολόγια για το 27 και 310 για το 32) έχουμε 66,71 επιβάτες για το 27 και 59,90 επιβάτες για το 32. Είναι προφανές βέβαια ότι εκείνη την περίοδο το 27 είχε περισσότερα δρομολόγια έναντι το 32 και για αυτόν ακριβώς το λόγο έχει και περισσότερες διαθέσιμες θέσεις. Τα πραγματικά δρομολόγια του συγκεκριμένου έτους είναι για το μεν 27 258 δρομολόγια ημερησίως και για το 32 256 - δηλαδή το 27 διατήρησε τη δύναμή του όταν το 32 ενισχύθηκε κατά 20% από τότε μέχρι σήμερα!!!
Για το 2007 τα μεγέθη έχουν ως εξής: για το 27 14.903.163 διαθέσιμες θέσεις για 6.347.209 επιβάτες με πληρότητα 42,59% και για το 32 15.861.164 διαθέσιμες θέσεις για 6.968.222 επιβάτες με πληρότητα 43,93%. Με την ίδια αναγωγή στο σημερινό αριθμό δρομολογίων έχουμε για το πρώτο 67,66 επιβάτες και 61,58 επιβάτες για το δεύτερο. Ανάλογα τα ημερήσια δρομολόγια είναι 255 και 271 αντίστοιχα. Το 27 λοιπόν διατηρώντας τη δύναμή του ανέβασε την πληρότητα ελαφρά ενώ το 32 αν και αυξάνει τα δρομολόγια του κατά 5,5% η αύξηση της κίνησής του είναι της τάξης του 2,8% μόλις...
Για το 2008 έχουμε για το 27 14.292.387 θέσεις για 6.222.056 επιβάτες με πληρότητα 43,53% και για το 32 15.696.366 θέσεις για 6.785.092 επιβάτες με πληρότητα 43,23%. Η αναγωγή στον σημερινό αριθμό δρομολογίων μας δίνει 66,33 επιβάτες ανά δρομολόγιο για το 27 και 59,96 επιβάτες ανά δρομολόγιο για το 32. Τα ημερήσια δρομολόγια του έτους ανέρχονται σε 245 για το 27 και 268 για το 32. Η μείωση των δρομολογίων κατά 5% στο 27 δεν επηρρεάζει σημαντικά την κίνηση της γραμμής το 32 όμως παρά το γεγονός ότι διατηρεί τη δύναμή του παρουσιάζει απώλειες...

http://www.thita.gov.gr/old_site/diktyo.htm

Τα σημερινά δρομολόγια αναφέρονται ως σταθερά για την εξαγωγή των συμπερασμάτων. Οι σημερινές συνθήκες διαφέρουν κατά πολύ από αυτές που επικρατούσαν εκείνα τα χρόνια. Επίσης για την ευκολία των υπολογισμών όλα τα δρομολόγια του 2013 έχουν υπολογιστεί ως καθημερινές χειμερινού προγράμματος, είναι προφανές ότι τα πραγματικά δρομολόγια είναι στην πράξη λιγότερα, ανάλογα και για τις δύο γραμμές. Η σύγκριση του αριθμού των επιβατών είναι ουσιαστικά ο δείκτης πληρότητας των λεωφορείων. Η διαφορά είναι σε σταθερή βάση 6 επιβάτες πάντοτε μάλιστα υπέρ της γραμμής της Σταυρούπολης. Θεωρείς λοιπόν ακόμη ότι θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα δρομολόγησης το 32 έναντι του 27 αναφορικά με τα αρθρωτά; Αν μάλιστα συνυπολογίσεις ότι ο ανάλογος αριθμός επιβατών ανά δρομολόγιο για το 32 σε αριθμους του 2011 είναι μόλις 45 μειωμένος κατά 25% μάλλον θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά το κόψιμο βάρδιας από τη γραμμή προκειμένου να πάνε το όχημα και το πλήρωμα να ενισχύσουν κάποια άλλη γραμμή που έχει ανάγκη.
Μια ματιά στα στοιχεία του ΣΑΣΘ και στις πληρότητες των ακτινικών γραμμών του κέντρου καταρρίπτει και έναν ακόμη μύθο. Ενώ οι "ανατολικές γραμμές" παρουσιάζουν ποσοστιαία πληρότητα άνω του 45% κατά κανόνα δεν συμβαίνει το ίδιο με τις "δυτικές" με την εξαίρεση του 56 και του 57. Επομένως λεωφορεία υπάρχουν και σε ικανό αριθμό, ζήτηση δεν υπάρχει. Αλλά η στείρα γκρίνια δεν αφήνει περιθώριο για ψάξιμο, την μία θα φταίει το λεωφορείο που είναι παλιό, την άλλη η συχνότητα διέλευσης, την τρίτη το ότι είναι 12μετρο αντί για αρθρωτό κοκ.
Την επόμενη φορά που θα σκεφτείς να με αμφισβητήσεις φρόντισε τουλάχιστον να κάνεις και την ανάλογη έρευνα και να παρουσιάσεις και κανένα στοιχείο που να το βασίζεις... Δεν θα τρώω κάθε φορά τρεις ώρες για να αποδείξω τα αυτονόητα...
Αυτό δεν ήταν έρευνα... Διδακτορικό ήταν!

(18-12-2013, 10:30 PM)GiannisB Έγραψε: Δεν φαίνεται να το λες να κόψουν δρομολόγια στο 27, το λέω εγώ. Είπα το ότι συμφώνησα και εγώ το απλώς το πρόσθεσα.

Στο 84 σήμερα αν δεν κάνω λάθος έχει το 422 σήμερα

edit το παίρνω πίσω για το κόψιμο δρομολογίων του 27 δεν είναι καλή ιδέα τελικά

Το 423 ήταν και σήμερα το 387, 360 και 420.
Απαντήσεις σε σοβαρή επιχειρηματολογία...

(16-12-2013, 10:27 PM)O530lover Έγραψε: Εντός των ωρών αιχμής, παρατηρείται ένα φαινόμενο το οποίο δε συμβαίνει στο 27 (και για αυτόν ακριβώς το λόγο είναι και άστοχη η σύγκριση των δύο γραμμών): Τα πρωινά τα λεωφορεία πηγαίνουν απελπιστικά γεμάτα προς κέντρο και άδεια προς Ηλιούπολη, ενώ τα μεσημέρια συμβαίνει το αντίστροφο, έρχονται δηλαδή άδεια στο κέντρο και γεμίζουν απελπιστικά προς Ηλιούπολη (και όλους βέβαια τους ενδιάμεσους προορισμούς, π.χ. Αμπελόκηπους). Και αυτό είναι απόλυτα φυσικό, γιατί το 27 έχει ρόλο κορμού, ενώ το 32 είναι συνοικιακή γραμμή, και ως εκ τούτου δεν μπορούν να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.
Από εκεί και πέρα, διαφωνώ ότι το 32 σηκώνει αραίωση, καθώς η λειτουργία του (στις ώρες αιχμής πάντα) είναι ήδη προβληματική. Tα 5-6 λεπτα που αναφέρει ο ΟΑΣΘ ως συχνότητα τις πρωινές ώρες πάνε περίπατο, ενώ μου έχει τύχει πολλές φορές (από τους Αμπελόκηπους που το παίρνω) να σταματάει μπροστά απ'τη στάση, προκειμένου να μην επιβιβάσει άλλους.
Το φαινόμενο αυτό συναντάται στο σύνολο των γραμμών που καταλήγουν στο κέντρο αν και κάποιες όπως το 27 που εξυπηρετεί ΤΣ ή άλλες που ξεκινούν από περιοχές με τόπους εργασίας έχουν κίνηση και στις δύο κατευθύνσεις. Είναι μάλιστα υπολογισμένο στο σχεδιασμό των δρομολογίων και αντιμετωπίζεται με δύο τρόπους. Ο πρώτος είναι ο υπολογισμός του πραγματικού χρόνου επιστροφής (που είναι σχεδόν πάντα σημαντικά μικρότερος). Έτσι στην πρωινή αιχμή τα λεωφορεία που έχουν εκτελέσει ένα δρομολόγιο προς κέντρο (ας πούμε για παράδειγμα σε μία ώρα - για το δρομολόγιο της επιστροφής έχουν υπολογισμένη λιγότερη διάρκεια (πχ 45 λεπτά). Με αυτόν τον τρόπο δρομολογούνται περισσότερα οχήματα προς μια κατεύθυνση. Επιπλέον ρυθμίζονται με τέτοιο τρόπο τα διαλλείματα των οδηγών ώστε να μην συμπίπτουν με εκείνες τις ώρες - τουλάχιστον όσο είναι δυνατό. Πράγματι αν βρεθείς εκείνη την ώρα στο τέρμα του Ευόσμου σπάνια θα δεις πάνω από ένα λεωφορείο στις ρεμίζες και αν υπάρχει είτε θα έχει έρθει μόλις από το αμαξοστάσιο και δεν θα έχει αναλάβει ακόμη είτε θα έχει κάποια βλάβη συνήθως. Σε πιο ακραίες καταστάσεις τα λεωφορεία επιστρέφουν κενά επιβατών. Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζω πάντως δεν υπάρχει κάποια βάρδια που να έχει κάποιο τέτοιο δρομολόγιο στην περιοχή σου και συμβαίνει μόνο όταν έχει καθυστερήσει πάρα πολύ κάποιο λεωφορείο για να μαζέψει τον χαμένο χρόνο. Αυτά στη θεωρία. Ας δούμε τώρα τι γίνεται και στην πράξη. Εξετάζοντας την περιοχή των Αμπελοκήπων βλέπουμε ότι έχουμε να κάνουμε με μια συνοικία στις παρυφές του κέντρου της πόλης που αν και εξυπηρετείται από τέσσερις λεωφορειακές γραμμές έχει σοβαρότατο πρόβλημα. Καμία από αυτές τις γραμμές δεν σχεδιάστηκε για να εξυπηρετεί την συγκεκριμένη περιοχή, είναι απλά διερχόμενες. Ας κάνουμε μια μικρή αναδρομή, σε όχι πολύ παλιότερες εποχές η μεταφορική ικανότητα τους ήταν επαρκής για να καλύψει τη ζήτηση - και μάλιστα αποκλειστικά με δωδεκάμετρα οχήματα. Μάλιστα λόγω της χαλαρής συγκριτικά με άλλες περιοχές κυκλοφορίας στους δρόμους ήταν δυνατή η αξιοποίηση του συνόλου σχεδόν των δρόμων από τους οποίους μπορούσε να διέλθει λεωφορείο με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σημείο της συνοικίας σε απόσταση μεγαλύτερη των τριων λεπτών. Η οικιστική ανάπτυξη των γύρω περιοχών προκάλεσε και αύξηση των μεταφορικών αναγκών με αποτέλεσμα τα διερχόμενα λεωφορεία αν και πλήθυναν και μεγάλωσαν να φτάνουν γεμάτα ήδη από γύρω περιοχές από όπου ξεκινούν. Αλλά τα προβλήματα στις μετακινήσεις των κατοίκων της δεν εξαντλούνται μόνο στα ήδη γεμάτα λεωφορεία... Και δεν αφορούν μόνο τους επιβάτες τους... Οι άλλοτε χαλαροί από πλευράς κυκλοφορίας δρόμοι στους οποίους μέχρι και τη δεκαετία του 90 έπαιζαν παιδιά σήμερα είναι υπερβολικά κορεσμένοι με το κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής να είναι οξύτερο από οπουδήποτε αλλού στην πόλη. Η αιτία είναι η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού της ευρύτερης περιοχής και η χωρίς σχέδιο οικιστική ανάπτυξη που έλαβε χώρο τα τελευταία χρόνια. Η κατάσταση είναι ασφυκτική τις ώρες αιχμής και γίνεται ακόμη χειρότερη από τα οχήματα διανομής και τις κακές συνήθειες των ελλήνων οδηγών και βέβαια μαζί με τα υπόλοιπα οχήματα τους δρόμους αυτούς ακριβώς χρησιμοποιούν και τα λεωφορεία. Τα οποία μεγαλώνοντας σε μέγεθος έγιναν πιο αργά και δυσκίνητα. Και τις τρεις πιθανές αιτίες καθυστέρησης ενός δρομολογίου (δυσκολίες κίνησης σε περιορισμένο χώρο, κυκλοφοριακές ανασχέσεις, καθυστερήσεις λόγω πληρότητας επιβατών στις στάσεις) τις έχουμε σε έναν εκρηκτικό συνδυασμό για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την τήρηση των δρομολογίων. Τα λεωφορεία από την αφετηρία ξεκινούν στην ώρα τους. Αν για κάποιο λόγο υπάρχει "κομμένο" όχημα (συχνότατο τελευταία) καθυστερεί λίγο να φύγει ο προηγούμενο και ξεκινά λίγο νωρίτερα το επόμενο - αν λείπουν δύο συνεχόμενα κάποιο από τα επόμενα αλλάζει βάρδια και καλύπτει το κενό. Από εκεί και πέρα το πόσο συνεπές θα είναι στους χρόνους του στα ενδίαμεσα σημεία εξαρτάται από το πους από τους παραπάνω παράγοντες και σε τι βαθμό θα συναντήσει στην πορεία του. Ένα δρομολόγιο που θα περάσει χωρίς πολλούς επιβάτες και με ανεκτό φόρτο στους δρόμους θα φτάσει άνετα στο κέντρο. Το επόμενο πάλι μπορεί να μην είναι τόσο "τυχερό" και να φορτώσει πολλούς, να πέσει σε γαλατάδικο και να φάει και όλη την κίνηση με αποτέλεσμα να φτάσει η πίεση του οδηγού στο 20+ και οι επιβάτες του να είναι "κόκκινοι" από τα νεύρα για το στριμοξίδι και την καθυστέρηση. Αυτά τα δύο λεωφορεία μπορεί να ξεκίνησαν με απόσταση πέντε λεπτών ανάμεσά τους αλλά φαντάζομαι ότι είναι αντιληπτό ότι δεν πρόκειται να τη διατηρήσουν στη διαδρομή τους. Την ίδια στιγμή μπορεί να υπάρχει και ένα τρίτο σε απόσταση δύο λεπτών πίσω από το δεύτερο το οποίο και θα κατέβει στο κέντρο άδειο διότι οι επιβάτες που θα έπαιρνε έχουν ήδη ανέβει στο καθυστερημένο προηγούμενο ενώ οι επόμενοι δεν έχουν πάει ακόμη στη στάση - ένα λεωφορείο δρομολογημένο και χαμένο!!! Το επόμενο από αυτό, το τέταρτο με την κίνηση να κορυφώνεται θα εμφανίσει τα χαρακτηριστικά του δευτέρου και πάει λέγοντας, έχει τιναχτεί στον αέρα ο σχεδιασμός. Με δεδομένο ότι οι υποδομές είναι δεδομένες (οι δρόμοι δεν αλλάζουν και δεν έχουν δυνατότητα λεωφορειολωρίδας) οι λύσεις είναι δύο. Δημιουργία γραμμής που θα συνδέει τους Αμπελόκηπους με το κέντρο και μόνο. Λύνει μερικώς το πρόβλημα της εξυπηρέτησης τοπικά χωρίς όμως να βελτιώνει ιδιαίτερα τους χρόνους των δρομολογίων ενώ θα πρέπει να προβλεφθεί και χώρος για την χωροθέτηση της αφετηρίας. Η άλλη - και η πιο ριζοσπαστική - είναι το σπάσιμο των γραμμών με την μεγάλη επιβατική κίνηση (21, 32) στα δύο τις ώρες αιχμής. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε 10 λεωφορεία στην κάθε μια τα τέσσερα θα κάνουν την πλήρη διαδρομή και από τα υπόλοιπα θα τρία θα εξυπηρετούν την περιοχή του Ευόσμου και θα κατεβαίνουν στο κέντρο το μεν 21 από Μοναστηρίου, το δε 32 από Καραολή-Δημητρίου και Λαγκαδά και τα υπόλοιπα τρία θα εξυπηρετούν τοπικά, το 21 ξεκινώντας από τα στρατόπεδα και το 32 από τα καπνομάγαζα προς κέντρο.
Τα αντίστροφα φυσικά ισχύουν για τις ώρες της μεσημεριανής αιχμής.


(17-12-2013, 04:40 PM)O530lover Έγραψε: Περί του 32 και πάλι ο λόγος, σήμερα έφτασα στη στάση Κολόμβου στις 15:10, επιβιβάστηκα στο 20 και 32 είδα να κατεβαίνει στη Στροφή Ξηροκρήνης, στις 15:25, και ξανά λίγο πιο μετά στις 15:30 στην Πλατεία Επταλόφου, αμφότερα με 12μετρα. Μιλάμε δηλαδή για ένα κενό διέλευσης από Αριστοτέλους τουλάχιστον μισής ώρας, κι αυτό σε μια τυπική καθημερινή, χωρίς να έχει αναφερθεί κάποιο ασυνήθιστο συμβάν που θα μπορούσε να έχει προκαλέσει τέτοιες καθυστερήσεις.
Το κενό που περιγράφεις είναι σίγουρα μεγαλύτερο της μισής ώρας. Στο διάστημα αυτό όμως μπορεί να μεσολάβησε κάποιο λεωφορείο που είχε κατέβει κενό για να τραβήξει τον κόσμο από το κέντρο. Αυτό βέβαια δεν θα το έβλεπες διότι θα είχε δρομολόγηση 993 και δεν θα ακολουθούσε τη διαδρομή του δρομολογίου.
Απαντήσεις σε μη σοβαρή επιχειρηματολογία...

(17-12-2013, 05:33 PM)george-oasth Έγραψε: Εγω λεω αυτα που βλεπω καθημερινα....Επισης αν τυχει να μπεις σε ενα 32 απο την σταση εκκλησια κατα τις 10 το πρωι,το πιο πιθανο ειναι να κατσεις καπου στριμωχτα..Για να περιμενεις στην σταση "ασβεσταρια"δεν το συζηταμε πως θα εισαι...Ενω αμα μπεις σε ενα οχημα της γραμμης 27 κατα τις 10 το πρωι απο την σταση "Στροφη καρατασου",θα εισαι πιο ανετα,και κατα 60% θα βρεις να κατσεις....

Άστοχη σύγκριση, άστοχο επιχείρημα...
Αν μπεις στο 31 στην "Μαρτίου" θα είσαι εσύ και άλλοι είκοσι, αν δοκιμάσεις μπεις στο 6 στην "Ευζώνων" δεν θα χωρέσεις. Το 6 έχει μεγαλύτερη κίνηση από το 31; Να μου έκανες σύγκριση με τη στάση στο δημαρχείο της Σταυρούπολης να πω ότι έχει κάποια λογική αλλά στην Καρατάσου που μέχρι πριν περνούσε από μάντρες και εργοστάσια και κουβαλάει ότι πήρε από τον ΤΣ;

(17-12-2013, 05:33 PM)george-oasth Έγραψε: Σε συζητηση με φιλο που δουλευει στο οασθ,και εχει κανει την γραμμη 27 για 3 μηνες,τον ρωτησα πια γραμμη μεταφερει πιο πολυ κοσμο.32(Με 32Α)η το 27....Και η απαντηση του ηταν το 32...Το 27 "παλευετε".ετσι μου ειπε...

Αν αρχίσουμε να γράφουμε τι μας λέει ο καθένας να δεις τι έχει να γίνει... Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την άποψη του φίλου σου, οι "αρκουδιές" που ακούγονται από πολλούς εργαζόμενους και μη στον Οργανισμό δεν έχουν τελειωμό. Άσε εσένα και εμένα και ρώτα τον Giannis B10M που εργάζεται ως οδηγός και μιλάει καθημερινά με περισσότερους από ότι και εσύ και εγώ μαζί τι ακούει... Άποψη έχει ο καθένας, αν ρωτήσουμε δέκα οδηγούς θα πάρουμε έντεκα απόψεις, αν το κάνουμε δε σε επιβάτες ακόμη περισσότερες και οι περισσότερες αυτών μη δημοσιεύσιμες... Είδες ποτέ να επικαλούμαι τέτοιες πηγές - ακόμη και όταν είμαι σίγουρος για την εγκυρότητά τους; Χώρια που με βάση την απάντηση (παλεύεται) δεν πρέπει να ρώτησες "ποια γραμμή μεταφέρει περισσότερο κόσμο" αλλά "ποια είναι πιο δύσκολη". Στην δεύτερη περίπτωση καλώς σου απάντησε, το 27 είναι μια ευθεία σχεδόν. Στην πρώτη μάλλον σου απάντησε αυτό που ήθελες να ακούσεις...

(17-12-2013, 05:33 PM)george-oasth Έγραψε: Επισης και κατι που ξεχασα....δεν παραπληροφορησα κανεναν..Ανεφερα την γνωμη μου,και σου ζητησα αν εχεις επισημα στοιχεια να τα παρουσιασεις..Εχω το δικαιωμα να πω την γνωμη μου,και αυτα που βλεπω....Και δεν τα βλεπω μονο εγω,αλλα τα βλεπουν κι'αλλοι...Πιο πιθανο ειναι να εχεις να περασεις καιρο απο την περιοχη για να δεις πως εχουν τα πραγματα...

Όλοι τη γνώμη μας λέμε... Αλλά όταν απαντάς σε μια δημοσίευσή μου ατεκμηρίωτα αμφισβητώντας την είναι μάλλον άκομψο (αλλιώς μου περνάει από το μυαλό αλλά θα το κόψει η λογοκρισία) να απαιτείς τεκμηρίωση για την απάντησή μου. Αυτά που βλέπεις εσύ βλέπουμε και οι υπόλοιποι με τη διαφορά ότι τα βλέπουμε στην πλήρη διάστασή τους και όχι τοπικιστικά. Δεν είναι το κέντρο του κόσμου η γειτονιά σου, ούτε και όλος ο κόσμος στρέφεται γύρω από τη διαδρομή του 32. Παρ' το χαμπάρι...



Απαντήσεις σε γραφική επιχειρηματολογία...

(18-12-2013, 03:27 PM)GiannisB Έγραψε: +1 στον george-oasth έχει απόλυτο δίκιο. Στο 32 από την στάση εκεί λίγο πιο κάτω από το Α.Τ.Ευόσμου ήταν γεμάτο ενώ το 27 μέχρι το Ταχυδρομείο μπορείς να βρεις να κάτσεις. Επίσης Παρατηρείται το φαινόμενο ότι το 27 έρχεται στην επιστροφή για αμαξοστάσιο δύο οχήματα το ένα ίσα-ίσα καλύπτει κάποιες θέσεις και από πίσω άλλο δυο-τρία άδεια με έναν επιβάτη το πολύ πολύ. Μήπως να γίνει κόψιμο στο 27 στα δρομολόγια;

Μιλάμε για τις πραγματικές γραμμές και τα πραγματικά λεωφορεία, αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους. Αφού δεν τις χρησιμοποιείς τις γραμμές αυτές πώς ξέρεις τι συμβαίνει; Στο είπανε κι εσένα; Όσο για το κόψιμο, εύκολο είναι, φέρε ένα ψαλίδι...
Παρόλα αυτά έχει υπάρχει μια βάση σε κάτι που γράφεις... Αυτά τα καθυστερημένα λεωφορεία που σχημάτισαν ένα τρενάκι με ελάχιστους επιβάτες για το τέρμα θα μπορούσαν με ένα σωστό σχεδιασμό να τους συγκεντρώσουν σε ένα όχημα και τα υπόλοιπα να αναστρέψουν προκειμένου να καλύψουν τον χαμένο χρόνο και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους επιβάτες της αντίθετης κατέυθυνσης.

(18-12-2013, 08:24 PM)george-oasth Έγραψε: Εγω ειπα οτι θα ειναι πιο καλο τα b9l που περισσευουν να ερχονται στο 32 που τα εχει πιο πολυ αναγκη...

Υπάρχουν αυτή τη στιγμή λεωφορεία που περισσεύουν και δεν το γνωρίζω;

(18-12-2013, 08:24 PM)george-oasth Έγραψε: Επισης ενα φαινομενο που παρατηρειται πολυ εντονα τις τελευταιες κυριακες ειναι το 7 να κυκλοφορει μονο με 900αρια mercedes στην δυναμη του...

Το πρόβλημα δεν βλέπω...

(18-12-2013, 10:30 PM)GiannisB Έγραψε: Δεν φαίνεται να το λες να κόψουν δρομολόγια στο 27, το λέω εγώ. Είπα το ότι συμφώνησα και εγώ το απλώς το πρόσθεσα.

Είπαμε, φέρε το ψαλίδι...

(18-12-2013, 10:30 PM)GiannisB Έγραψε: edit το παίρνω πίσω για το κόψιμο δρομολογίων του 27 δεν είναι καλή ιδέα τελικά

Ασ'το το ψαλίδι τότε...
(19-12-2013, 06:15 PM)garvanitis Έγραψε: Με δεδομένο ότι οι υποδομές είναι δεδομένες (οι δρόμοι δεν αλλάζουν και δεν έχουν δυνατότητα λεωφορειολωρίδας) οι λύσεις είναι δύο. Δημιουργία γραμμής που θα συνδέει τους Αμπελόκηπους με το κέντρο και μόνο. Λύνει μερικώς το πρόβλημα της εξυπηρέτησης τοπικά χωρίς όμως να βελτιώνει ιδιαίτερα τους χρόνους των δρομολογίων ενώ θα πρέπει να προβλεφθεί και χώρος για την χωροθέτηση της αφετηρίας. Η άλλη - και η πιο ριζοσπαστική - είναι το σπάσιμο των γραμμών με την μεγάλη επιβατική κίνηση (21, 32) στα δύο τις ώρες αιχμής. Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε 10 λεωφορεία στην κάθε μια τα τέσσερα θα κάνουν την πλήρη διαδρομή και από τα υπόλοιπα θα τρία θα εξυπηρετούν την περιοχή του Ευόσμου και θα κατεβαίνουν στο κέντρο το μεν 21 από Μοναστηρίου, το δε 32 από Καραολή-Δημητρίου και Λαγκαδά και τα υπόλοιπα τρία θα εξυπηρετούν τοπικά, το 21 ξεκινώντας από τα στρατόπεδα και το 32 από τα καπνομάγαζα προς κέντρο.
Τα αντίστροφα φυσικά ισχύουν για τις ώρες της μεσημεριανής αιχμής.

Πιστεύω ότι το να σπάνε στα δύο οι γραμμές θα είναι κάτι που θα προκαλέσει σύγχυση στον κόσμο ως προς το τι πάει πού και δεν υπάρχει λόγος. Όσο για τη λύση της γραμμής Αμπελοκήπων-Κέντρου, υπάρχει ένα πάρκινγκ στο τέρμα Φιλιππουπόλεως, πριν από τα σχολεία (σημερινή στάση Γευγελής), επομένως, αν μπορεί να μετατραπεί σε αφετηρία, γίνεται η διαδρομή Φιλιππουπόλεως-Δαβάκη-Βενιζέλου-Φιλιππουπόλεως-Καλλιθέας-Κολονιάρη-Δραγουμάνου-Λαγκαδά-Εγνατία-τέρμα κάπου στο κέντρο (εικάζω Αριστοτέλους για λόγους ομοιομορφίας με τα σημερινά δεδομένα) και η ανάλογη επιστροφή. Και ομολογώ ότι μια γραμμή Αμπελοκήπων-κέντρου είναι κάτι που είχα σκεφτεί κι ο ίδιος, αλλά δεν το πρότεινα γιατί θεωρούσα ότι θα χαρακτηριστεί ανεδαφικό, από τη στιγμή που δε βγαίνουν οι ήδη υπάρχουσες γραμμές.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Φαίνεται καλή σαν ιδέα αλλά θέλει λίγη σκέψη... Δως μου λίγο χρόνο...
(19-12-2013, 06:42 PM)garvanitis Έγραψε: Απαντήσεις σε μη σοβαρή επιχειρηματολογία...


Άστοχη σύγκριση, άστοχο επιχείρημα...
Αν μπεις στο 31 στην "Μαρτίου" θα είσαι εσύ και άλλοι είκοσι, αν δοκιμάσεις μπεις στο 6 στην "Ευζώνων" δεν θα χωρέσεις. Το 6 έχει μεγαλύτερη κίνηση από το 31; Να μου έκανες σύγκριση με τη στάση στο δημαρχείο της Σταυρούπολης να πω ότι έχει κάποια λογική αλλά στην Καρατάσου που μέχρι πριν περνούσε από μάντρες και εργοστάσια και κουβαλάει ότι πήρε από τον ΤΣ;


Αν αρχίσουμε να γράφουμε τι μας λέει ο καθένας να δεις τι έχει να γίνει... Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την άποψη του φίλου σου, οι "αρκουδιές" που ακούγονται από πολλούς εργαζόμενους και μη στον Οργανισμό δεν έχουν τελειωμό. Άσε εσένα και εμένα και ρώτα τον Giannis B10M που εργάζεται ως οδηγός και μιλάει καθημερινά με περισσότερους από ότι και εσύ και εγώ μαζί τι ακούει... Άποψη έχει ο καθένας, αν ρωτήσουμε δέκα οδηγούς θα πάρουμε έντεκα απόψεις, αν το κάνουμε δε σε επιβάτες ακόμη περισσότερες και οι περισσότερες αυτών μη δημοσιεύσιμες... Είδες ποτέ να επικαλούμαι τέτοιες πηγές - ακόμη και όταν είμαι σίγουρος για την εγκυρότητά τους; Χώρια που με βάση την απάντηση (παλεύεται) δεν πρέπει να ρώτησες "ποια γραμμή μεταφέρει περισσότερο κόσμο" αλλά "ποια είναι πιο δύσκολη". Στην δεύτερη περίπτωση καλώς σου απάντησε, το 27 είναι μια ευθεία σχεδόν. Στην πρώτη μάλλον σου απάντησε αυτό που ήθελες να ακούσεις...


Όλοι τη γνώμη μας λέμε... Αλλά όταν απαντάς σε μια δημοσίευσή μου ατεκμηρίωτα αμφισβητώντας την είναι μάλλον άκομψο (αλλιώς μου περνάει από το μυαλό αλλά θα το κόψει η λογοκρισία) να απαιτείς τεκμηρίωση για την απάντησή μου. Αυτά που βλέπεις εσύ βλέπουμε και οι υπόλοιποι με τη διαφορά ότι τα βλέπουμε στην πλήρη διάστασή τους και όχι τοπικιστικά. Δεν είναι το κέντρο του κόσμου η γειτονιά σου, ούτε και όλος ο κόσμος στρέφεται γύρω από τη διαδρομή του 32. Παρ' το χαμπάρι...



Απαντήσεις σε γραφική επιχειρηματολογία...


Μιλάμε για τις πραγματικές γραμμές και τα πραγματικά λεωφορεία, αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους. Αφού δεν τις χρησιμοποιείς τις γραμμές αυτές πώς ξέρεις τι συμβαίνει; Στο είπανε κι εσένα; Όσο για το κόψιμο, εύκολο είναι, φέρε ένα ψαλίδι...
Παρόλα αυτά έχει υπάρχει μια βάση σε κάτι που γράφεις... Αυτά τα καθυστερημένα λεωφορεία που σχημάτισαν ένα τρενάκι με ελάχιστους επιβάτες για το τέρμα θα μπορούσαν με ένα σωστό σχεδιασμό να τους συγκεντρώσουν σε ένα όχημα και τα υπόλοιπα να αναστρέψουν προκειμένου να καλύψουν τον χαμένο χρόνο και να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους επιβάτες της αντίθετης κατέυθυνσης.


Υπάρχουν αυτή τη στιγμή λεωφορεία που περισσεύουν και δεν το γνωρίζω;


Το πρόβλημα δεν βλέπω...


Είπαμε, φέρε το ψαλίδι...


Ασ'το το ψαλίδι τότε...

Σαφώς και το χρησιμοποιώ το 27 το 32 το καλοκαίρι του 2012 δυο φορές έτυχε και το είδα πως είναι. Όταν μου τυχένει 55 τις περισσότερες φορές παίρνω 27. Όσο για αυτό που λες να γίνονται τα 27 που επιστρέφουν, 27Α λέω να γίνονται μπας και γίνει καλύτερη η κατάσταση στο 56, αλλά το θέμα είναι πως θα γυρίσει το 27Α από την νησίδα και μετά στο αμαξοστάσιο


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)