(18-12-2013, 11:16 AM)ns_ Έγραψε: Μήπως λοιπόν είχε ήδη καταργηθεί άτυπα και απλά αποφάσισαν να επισημοποιησουν μια de facto κατάσταση.
Γενικά, πολύ αμφιβάλλω εάν οι γραμμές που έχουν 1, 2, ..., 5 δρομολόγια την ημέρα (π.χ. 816 με 2 δρομολόγια ή κάτι γραμμές 0χχ της Ιπποκράτους) χρησιμοποιουνται ποτέ και από κανένα (έχω και το παράδειγμα των πρώην 134/135). Θα πρότεινα ο ΟΑΣΑ να κάνει έναν επιτοπιο έλεγχο σε όλες αυτές τις γραμμές, και να καταργήσει όσες είναι "φαντάσματα" με λεωφορεία να κυκλοφορούν άδεια ή με έναν επιβάτη, ή να έχουν καταργηθεί στην πράξη από τους ίδιους τους οδηγούς.
Έτσι και τα οχήματα που κάνουν τις γραμμές αυτές θα αξιοποιηθούν σε άλλες που τα χρειάζονταν, αλλά και ο κατάλογος των γραμμών ΟΑΣΑ θα αδειάσει από σαβούρα και θα αποτυπώνει την πραγματική εικόνα - να μη φαίνεται δηλ.ότι έναν δήμο τον εξυπηρετούν λ.χ. 10 γραμμές τη στιγμή που αυτές είναι μόνο 8.
Αρχικά, περί 848 ο Giannis θα πρέπει να μας πει πότε συνέβη αυτό το Σεπτέμβρη, μιας και μέχρι τις 8/9 ίσχυε το Θερινό Ι, στο οποίο η 848 δεν έχει δρομολόγια.
Πάμε τώρα στις γραμμές που έχουν ελάχιστα δρομολόγια ημερησίως:
-
027: Αν κάτσεις και τσεκάρεις τα δρομολόγια που έχει το συγκρότημα 025/026/027, θα δεις ότι τα δρομολόγια του 027 είναι ουσιαστικά δρομολόγια που θα γίνονταν από το 026, απλά συνεχίζουν μέχρι την Ορφέως, αντί να τερματίζουν στο Α/Σ Βοτανικού.
-
032: Τα 2 δρομολόγια ημερησίως εκτελούνται με απόσπαση οχήματος από το 230.
-
115: Κάνει τη δουλειά των 116 + 149/170, όταν αυτά ολοκληρώνουν τα δρομολόγιά τους, χωρίς, όμως, να σπαταλώνται επιπλέον οχήματα για τη λειτουργία της γραμμής αυτής.
-
125: Αν δεν κάνω λάθος, τα δρομολόγια που έχει μέσα στην ημέρα, τα οποία είναι για συγκεκριμένο σκοπό (εξυπηρέτηση εργαζόμενων και κατοίκων της Βάρκιζας για σύνδεση με το διοικητικό κέντρο της Ανατ. Αττικής), εκτελούνται με απόσπαση οχήματος από το 308.
-
301Β: Ουσιαστικά δρομολόγια της 301, τα οποία, όμως, συνεχίζουν μέχρι Ντράφι.
-
316: Δεν απασχολεί κάποιο επιπλέον όχημα. Απλά, όταν τελειώσουν τα δρομολόγια των 304/305, αναλαμβάνει αυτό, με τα οχήματα που θα εκτελούσαν και τα δρομολόγια των 2 παραπάνω γραμμών.
-
702: Το όχημα που παίρνει, αποσπάται από άλλη γραμμή της περιοχής για να εκτελέσει το ειδικό αυτό δρομολόγιο και στη συνέχεια επανέρχεται στη γραμμή από την οποία είχε προσωρινά αφαιρεθεί.
-
801/
836: Τα οχήματά τους αποσπώνται προσωρινά από άλλες γραμμές (για το 836 από τις γραμμές της Κουμουνδούρου (Α16/Γ16)), εκτελούν τα δρομολόγια προς τη Ναυτική Βάση Παλάσκα και επανέρχονται στις γραμμές που είναι δρομολογημένα.
-
816: Ουσιαστικά δρομολόγιο της 219 είναι, το οποίο απλά συνεχίζει έως το Δημαρχείο Ταύρου.
-
Ε15: Τραβάει όχημα από Α15/Β15 για να εκτελέσει το δρομολόγιο προς το ΤΕΙ Αθήνας.
-
Ε90: Το πρώτο δρομολόγιο γίνεται με απόσπαση οχήματος από τη δρομολόγηση της 703 και τα υπόλοιπα με απόσπαση από την 420.
Όπως καταλαβαίνεις, δε σπαταλώνται επιπλέον οχήματα, παρά έχουμε προσωρινές αποσπάσεις οχημάτων από δρομολογήσεις κανονικών γραμμών, για την εκτέλεση δρομολογίων ειδικού σκοπού (σχολικά, εξυπηρέτηση στρατιωτικών μονάδων, διοικητικών υπηρεσιών κλπ).
Γραμμές που να έχουν καταργηθεί από τους οδηγούς, δεν υπάρχουν. Υπάρχουν γραμμές που υποστελεχώνονται, αλλά με ευθύνη των ΟΑΣΑ και ΟΣΥ πάντα. Και που βέβαια δεν ευθύνονται απαραίτητα οι ίδιοι (φέρουν ευθύνη μόνο για τη μη αναδιάρθρωση του δικτύου), αλλά και η αδυναμία προσλήψεων εν μέσω δεκάδων συνταξιοδοτήσεων προσωπικού στον τομέα της κινήσης.