Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προαστιακός Σιδηρόδρομος Αθήνας
#41
Να σημειώσω επίσης ότι δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχιάς για τον προαστιακο μεταξύ Πεντέλης και Πλακεντίας αλλά μόνο τερματική γραμμή η οποία κοιταει το "Αεροδρόμιο" και όχι την Πεντέλης. Άρα για να γίνει ξανά τερματικος σταθμός η Πλακεντια θα πρέπει να φτάνει ο συρμός στην γραμμή 1 να αδειάζει κατόπιν να αλλάζει χειριστήρια ο μηχανοδηγος να πηγαίνει το συρμό στην τερματικη γραμμη να ξανααλλαζει χειριστήρια να οδηγεί τον συρμό στην γραμμή 2 να ξανααλλάζει χειριστήρια για να οδηγήσει τον συρμό προς Λιόσια. Ψαλίδι αλλαγής τροχιάς υπάρχει πριν την Καντζα πριν το Κορωπί στο Αεροδρόμιο και πριν την Κηφισίας.
Απάντηση
#42
(12-12-2013, 11:37 AM)meganium Έγραψε: Να σημειώσω επίσης ότι δεν υπάρχει ψαλίδι αλλαγής τροχιάς για τον προαστιακο μεταξύ Πεντέλης και Πλακεντίας αλλά μόνο τερματική γραμμή η οποία κοιταει το "Αεροδρόμιο" και όχι την Πεντέλης. Άρα για να γίνει ξανά τερματικος σταθμός η Πλακεντια θα πρέπει να φτάνει ο συρμός στην γραμμή 1 να αδειάζει κατόπιν να αλλάζει χειριστήρια ο μηχανοδηγος να πηγαίνει το συρμό στην τερματικη γραμμη να ξανααλλαζει χειριστήρια να οδηγεί τον συρμό στην γραμμή 2 να ξανααλλάζει χειριστήρια για να οδηγήσει τον συρμό προς Λιόσια. Ψαλίδι αλλαγής τροχιάς υπάρχει πριν την Καντζα πριν το Κορωπί στο Αεροδρόμιο και πριν την Κηφισίας.

Πολύ ενδιαφέρον!

Συνεπώς, η μικρότερου μήκους "αστική" διαδρομή του Προαστιακού που είναι εφικτή βάσει των σταθμών που έχουν "ψαλίδι" είναι Άνω Λιόσια - Κάντζα.
Απάντηση
#43
Οι σταθμοί "Λυκότρυπα" και "Πύργος Βασιλίσσης" του δικτύου του Προαστιακού παραδόθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, σύμφωνα με τοπική εφημερίδα των Αχαρνών.
http://www.doxthi.gr/topika/axarnai/5345...0-10-42-55

Συνεπώς, μετράμε αντίστροφα πλέον για την παράδοση και στο επιβατικό κοινό.
Απάντηση
#44
Αμα βρουν προσωπικο... Μακαρι!
Απάντηση
#45
(20-01-2014, 10:40 PM)'AquaSonic' Έγραψε: Αμα βρουν προσωπικο... Μακαρι!

 

Το μόνο προσωπικό που θα έχουν θα είναι οι εκδότες, οπώς στους περισσότερους σταθμούς. Σταθμάρχες - κλειδούχοι - τεχνικοί έχουν πεθάνει από τον Προαστιακό. Οι έκδοση των εισιτηρίων θα ανατεθεί με διαγωνισμό σε ιδιώτες... Κοινώς δεν νομίζω να ανοίξει καμία θέση προσωπικού στους νέους σταθμούς.

 
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#46
Οι ιδιώτες δεν θα προσλάβουν προσωπικό για τα εκδοτήρια;
Απάντηση
#47
(25-01-2014, 03:25 PM)garvanitis Έγραψε: Οι ιδιώτες δεν θα προσλάβουν προσωπικό για τα εκδοτήρια;

Το πρόβλημα υπάρχει στις προσλήψεις του οργανισμού. Οι ιδιώτες δεν έχουν κανένα θέμα να προσλάβουν μερικά άτομα στην επιχείρησή τους.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#48
Από τη Δευτέρα 10/2 επανέρχεται η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ των σταθμών "Αθήνα" (Στ. Λαρίσης) και "Άνω Λιόσια" του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Συγκεκριμένα, θα εκτελούνται 7 εξπρές δρομολόγια ημερησίως (4 το πρωί, 3 το απόγευμα), με ενδιάμεση στάση μόνο στο σταθμό "Αγ. Ανάργυροι", προς διευκόλυνση των επιβατών με προορισμό το Αεροδρόμιο ή το Κιάτο

Αναλυτικά:
http://trainose.gr/nea/deltio-typoy-7220...s-a-liosia
Απάντηση
#49
Από την Πέμπτη 27/2, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έθεσε στη διάθεση του επιβατικού κοινού τους σταθμούς "Πύργος Βασιλίσσης και "Κάτω Αχαρναί".

Στους δύο νέους σταθμούς προς το παρόν πραγματοποιούν στάση μόνο οι συρμοί που εκτελούν το δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, με τους συρμούς του ΠΕΙΡΑΙΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ να περνάνε έξω από τους σταθμούς, αλλά να μην πραγματοποιούν στάση!

Τα δρομολόγια από Αθήνα θα εκτελούνται ως εξής:
Αθήνα (ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ):
05:59, 06:59, 07:59, 08:59, 14:59, 15:59, 16:59
Άγιοι Ανάργυροι:
06:03, 07:03, 08:03, 09:03, 15:03, 16:03, 17:03
Πύργος Βασιλίσσης:
06:07, 07:07, 08:07, 09:07, 15:07, 16:07, 17:07
Κάτω Αχαρναί:
06:09, 07:09, 08:09, 09:09, 15:09, 16:09, 17:09
Άνω Λιόσια (ΑΦΙΞΗ):
06:14, 07:14, 08:14, 09:14, 15:14, 16:14, 17:14

Τα δρομολόγια από Άνω Λιόσια θα εκτελούνται ως εξής:
Άνω Λιόσια (ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ):
06:30, 07:30, 08:30, 09:30, 15:30, 16:30, 17:30
Κάτω Αχαρναί:
06:35, 07:35, 08:35, 09:35, 15:35, 16:35, 17:35
Πύργος Βασιλίσσης:
06:38, 07:38, 08:38, 09:38, 15:38, 16:38, 17:38
Άγιοι Ανάργυροι:
06:41, 07:41, 08:41, 09:41, 15:41, 16:41, 17:41
Αθήνα (ΑΦΙΞΗ):
06:45, 07:45, 08:45, 09:45, 15:45, 16:45, 17:45

Περισσότερες πληροφορίες στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καλώντας όλο το 24ωρο στο 14511, ή στο site της εταιρείας.
Απάντηση
#50
Wink 
Με αφορμή την πρόσφατη 48ωρη απεργία το 3ήμερο του Πάσχα των εργαζομένων στην εταιρία μπαίνω στη διαδικασία να ανοίξω το θέμα του Προαστιακού και αυτό γιατί κάποιος θα πρέπει επιτέλους να δημοσιοποιήσει την εικόνα που προβάλλει το καμάρι της Αττικής, ο Προαστιακός σιδηρόδρομος.
Κατ`αρχή θα ήθελα να πώ ένα μπράβο στους εργαζόμενους που κατάφεραν και πάλι, όπως και πέρυσι, να ταλαιπωρήσουν τις ημέρες του Πάσχα τους ταλαίπωρους επιβάτες.
Θα μου πείτε οτι είναι αναφαίρετο δικαιωμάτους να κάνουν απεργία όμως έκαναν και πέρυσι τις ημέρες του Πάσχα απεργία. Τυχαίο? Οχι βέβαια.
Επικαλέσθηκαν την μη υπογραφή των συλλογικών συμβάσεων όμως αυτές τις μέρες το θυμήθηκαν?
Δεν σκέφτηκαν οτι τις μέρες αυτές ο κόσμος θέλει να μετακινηθεί? Δεν σκέφτηκαν οτι ενόψει της κρίσης αυτό θα στοίχιζε στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες? δεν σκέφτηκαν οτι ενόψει της κρίσης αυτό θα είχε άσχημο αντίκτυπο στους τουρίστες και γενικά στην εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω?
Μάλλον οχι, προκειμένου να την κάνουν την έκαναν, καλά πέρασαν και δεν άνοιξε και ρουθούνι.


Ο κόσμος έχει κουραστεί να διαμαρτύρεται πλέον.
Η εικόνα που παρουσιάζει ειδικά ο Προαστιακός σιδηρόδρομος προς τα έξω ειναι κάτι παραπάνω απο τριτοκοσμική.
Τρία δρομολόγια ανά ώρα τα οποία δεν είναι μοιρασμένα. Ανα 10 λεπτά και μετά περιμένεις μισή ώρα και 5 λεπτά για να έρθει το επόμενο. Ο κόσμος συνωστίζεται διαμαρτύρεται οι περισσότεροι δεν έχουν κάν εισιτήριο αφού δεν γίνεται κανένας έλεγχος, τα περισσότερα ακυρωτικά μηχανήματα δεν λειτουργούν, δεν λειτουργούν επίσης και τα εκδοτικά μηχανήματα, δεν λειτουργούν οι ανελκυστήρες, δεν λειτούργησαν σχεδόν ποτέ στους περισσότερους σταθμούς, δεν λειτουργούν οι φωτεινοί πίνακες αφίξεων και οσοι χαλάνε δεν επισκευάζονται, σπασμένα κάγκελα, σπασμένα πλακάκια, σπασμένα τζάμια, τριτοκοσμικές παράγκες αυτομάτων πωλητών, σπασμένα φωτιστικά, κατεστραμένα φωτιστικά και καλώδια να κρέμονται σκάλες σκουριασμένες όλα θυμίζουν εγκατάλειψη και ερημοποίηση. Οι περισσότεροι συρμοί είναι σε κακή κατάσταση πόρτες που δεν ανοίγουν, λάστιχα που δεν εφαρμόζουν, παράθυρα σπασμένα, ραγισμένα, καθίσματα σπασμένα, τουαλέτες που δεν λειτουργούν, ένα αίσχος.
Επιρρίπτω ευθύνες στους πάντες ξεκινώντας απο τους εργαζόμενους στην επιχείρηση όπου θα μπορούσαν αν όχι τώρα που είναι ολιγάριθμοι αλλά τότε που ήταν υπεράριθμοι να είχαν κάνει κάποια προσπάθεια να επισκεύαζαν οτι μπορούσαν, ένα ακυρωτικό π.χ. ένα τζάμι σπασμένο ένα κουτάκι απο τα χιλιάδες που κατακλκύζουν τις γραμμές έναν έλεγχο τέλος πάντων στα εισιτήρια. Μην μου πείτε οτι δεν μπορούν έτσι απο μόνοι τους ένα Σαββατοκύριακό που έχουν ρεπό να πάρουν ένα πινέλο και να βάψουν μία σκάλα,έναν τοίχο που βρωμάνε στην κυριολεξία, ένα τζάμι να καθαρίσουν έτσι απο ευσυνειδησία και προς την επιχειρήση αλλά και ως προς τον επιβάτη.
Αντί αυτού έκαναν απεργία τις ημέρες του Πάσχα πέρυσι και αφού είδαν οτι δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς έκαναν και φέτοςSmile τέλεια.
Η πολιτεία? Η πολιτεία μοιράζει λεφτά για να πάρει ψήφουςSmile Δεν σκέφτηκε να πεί αντί να τα μοιράσω να τους βάλω να δουλέψουν. Τόσοι άνεργοι τόσοι τεμπέληδες τρέχουν να πάρουν το μέρισμα. Εκεί που μοιράζει ευρώ θα μπορούσε να τους βάλει να φτιάξουν όλα τα παραπάνω.
Ο πολίτης? ο επιβάτης? και σε αυτόν επιρρίπτω ευθύνες όταν τα βλέπει αυτά και δεν ασχολείται.
Οταν ασχολείται αποκλειστικά με τον οβελία με το κινητό στο αυτί και δεν ενδιαφέρεται.
Θα ήθελα όποιος μπορεί να συνεισφέρει στηλιτεύοντας την όλη κατάσταση μπάς και φιλοτιμηθούν και ασχοληθούν...
Κάποιες φωτογραφίες που θα δημοσιοποιήσω έτσι για του λόγου το αληθές..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)