Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(22-10-2013, 10:51 PM)GiannisB Έγραψε: Thanks,Και αυτά τι ακριβώς σεμινάρια είναι; τι συμπεριφορά θα έχουν οι οδηγοί στους επιβάτες,πως να οδηγάνε καλύτερα ή πως να βλέπουν τα εισιτήρια, σε περίπτωση εισόδου μόνο από την μπροστινή πόρτα;

Μια αναζήτηση τριών γραμμάτων (Π Ε Ι) στο google σου λύνει όλες τις απορίες...

http://www.yme.gr/index.php?tid=1030

http://www.komvos-sxoliodigon.gr/content...ikanotitas

Giannis B10M, δεν είναι εισπρακτικό κόλπο αλλά ευρωπαϊκή οδηγία το ΠΕΙ. Βέβαια στην Ελλάδα - δυστυχώς - το ένα δεν απέχει πολύ από το άλλο...
(24-10-2013, 07:09 AM)george-oasth Έγραψε: Εγώ έχω παρατηρήσει άλλο πράγμα.οτι εκεί που ειναι η φισουνα φαίνεται λες και ειναι έτοιμη να ακουμπήσει στον δρόμο...Και όχι μόνο σε citaro,αλλά και σε b7l και b10m...σε b9 ποτε δεν έχω δει παρόμοιο περιστατικό...

Και όμως και σε b9LA το είδα αλλά αυτό το βάλλαν μέσα στον Φοίνικα μάλλον για αυτόν τον λόγο. Στα citaro μάλλον κάτι κάνουν αυτούς τους μορφασμούς με ένα κουμπί
[Εικόνα: 1381831_615764951803658_2093160920_n.jpg]

Με αφορμή αυτά τα σχόλια, από την σελίδα των θαυμαστών του ΟΑΣΘ στο facebook, έκανε ένας κύριος παράπονα για την μαυρίλα που βγάζουν τα λεωφορεία από την εξάτμιση και έχει δίκιο άλλα όχι όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, και άλλη φορά είχε γίνει θέμα για αυτό το πράγμα σε εφημερίδα και είχαν πει από τον οργανισμό ότι θα το ελέγξουν. Κυρίως την περισσότερη μαυρίλα την βγάζουν b7l/LA,scania,B7r, αλέκοι πιο παλιά λίγο περισσότερο τα τελευταία αλλά κάπως έγινε και βγάζουν πιο λίγο. Ad Blue δεν νομίζω να παίρνει κανένα από αυτά, αν κάνω λάθος πείτε το. Τώρα το πετρέλαιο που παίρνει ο οργανισμός είναι biodiezel;
Απαράδεκτη η σελίδα καθώς και απαράδεκτος ο τρόπος που του απάντησαν...

Στα του θέματος τώρα...

Η κάπνα των λεωφορείων έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Θα περιοριστώ στους κυριότερους... Ο κύριος είναι οι συνθήκες λειτουργίας. Τέλεια κάυση δεν μπορεί να γίνει σε καμία περίπτωση και αυτό αφορά όλους τους θερμικούς κινητήρες. Στην περίπτωση του diesel το βλέπεις, στους βενζινοκινητήρες απλά το αναπνέεις. Τα EuroIV και ανώτερης κλάσης έχουν ειδική διάταξη στις εξατμίσεις τους προκειμένου να περιορίζουν το "συννεφάκι", είτε με τη χρήση AdBlue (SCR) είτε χωρίς (EGR). Δεύτερος αλλά εξίσου σημαντικός είναι η συντήρηση και η καθαριότητα των μπεκ και των φίλτρων αέρος. Τρίτος είναι η λόγος περιεκτικότητας του καυσίμου σε βιοντίζελ και τα κατάλοιπα αυτού. Αυτούσιο βιοντίζελ ούτε καυστήρας θέρμανσης δεν μπορεί να κάψει.

Στην τελική ερώτηση "πώς περνάνε ΚΤΕΟ" η απάντηση είναι ΑΝΕΤΑ. Όταν ένα λεωφορείο πάει για έλεγχο η γραμμή τροφοδοσίας του είναι πεντακάθαρη και με δεδομένο ότι οι μετρήσεις γίνονται στο ρελαντί και σε σταθερές στροφές δεν "καπνίζουν". Αλλά εκτός των άλλων αυτός είναι ακίνδυνος ρύπος. Αυτούς που δεν βλέπεις να φοβάσαι για την υγεία σου...
Στο 685 πρέπει να έχει γίνει ένα πολύ καλό βάψιμο, σαν πιο φρεσκαρισμένο το είδα χθες
Η κατασταση στο αμαξοστασιο σταυρουπολης ποια ειναι;;;Απ'οτι ακουγεται,υπαρχει μεγαλη ελλειψη απο μεγαλα οχηματα....Με αποτελεσμα την δρομολογηση 12μετρων λεωφορειων σε γραμμες οπως το 19,32,34....Ειδικα το 19 και το 32 εχουν καθε μερα μικρα οχηματα....
Χθες το 19 ειχε το 289,και το 32 ειχε τα 493,676,690....Το 34 ειχε το 382
Σημερα το 19 εχει το 490
Το 32 εχει 675,481,488,493
Επισης στο 12 καθε μερα τα μισα και παραπανω λεωφορεια ειναι b7l,οπως και σημερα,καθως και το 202 σταλθηκε επισης στο 12....
Και το 84 παίρνει πολύ συχνά b7RLE και b7l του 17. Σήμερα στο 84 το 422 και το 86 την προηγούμενη Παρασκευή το 505 και συχνά B7RLE Μακεδόνες
(10-12-2013, 06:21 PM)george-oasth Έγραψε: Η κατασταση στο αμαξοστασιο σταυρουπολης ποια ειναι;;;Απ'οτι ακουγεται,υπαρχει μεγαλη ελλειψη απο μεγαλα οχηματα....Με αποτελεσμα την δρομολογηση 12μετρων λεωφορειων σε γραμμες οπως το 19,32,34....Ειδικα το 19 και το 32 εχουν καθε μερα μικρα οχηματα....
Χθες το 19 ειχε το 289,και το 32 ειχε τα 493,676,690....Το 34 ειχε το 382
Σημερα το 19 εχει το 490
Το 32 εχει 675,481,488,493
Επισης στο 12 καθε μερα τα μισα και παραπανω λεωφορεια ειναι b7l,οπως και σημερα,καθως και το 202 σταλθηκε επισης στο 12....

Και το 34 έχει σε καθημερινή βάση 12μετρα, ενώ συχνά πυκνά εμφανίζονται και στο 27 (δεν έχω συγκρατήσει δυστυχώς συγκεκριμένους αριθμούς). Οι μόνες γραμμές που έχουν γλιτώσει από τη μάστιγα πρέπει να είναι οι 14 και 31 (για το 52 δεν έχω επαρκή στοιχεία).
Επίσης συχνά πυκνά κάποια από τα 251-265 (11μετρα που είναι ειδική παραγγελία για το 23) εμφανίζονται guest σε άσχετες γραμμές, ιδίως στο 17.
Δύο τα αξιοσημείωτα:
α) ότι δεν εμφανίζεται ανάλογο πρόβλημα στον Φοίνικα, καθότι όλες οι γραμμές του (πλην του 7 που πάντοτε είχε ανάμεικτη λειτουργία και, για να πω την αμαρτία μου, δεν το έχω δει ποτέ και αρκετά γεμάτο για να στηρίζει 18μετρα, και των εξωαστικών 69-72 που δεν έχω στοιχεία) φαίνονται να λειτουργούν ομαλά.
β) ότι όποτε εμφανίζεται 12μετρο σε γραμμές όπως π.χ. το 32(Α), στο οποίο τα πρωινά από τους Αμπελόκηπους και μετά μπαίνεις και δεν μπαίνεις, είναι πάντα σε ανθρώπινη κατάσταση από πλευράς κίνησης (λίγοι όρθιοι, ενώ πάντα στα αντίστοιχα αρθρωτά γίνεται το πάστωμα του παστώματος ω πάστωμα).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
Σήμερα το 490 αν δεν κάνω λάθος στο 32 και το 280 στο 19 το οποίο ήταν φίσκα. Να ρωτήσω σε τέτοιες περιπτώσεις το μονό πχ στο 32 φεύγει λίγο πιο νωρίς από την ωρά που είναι να φύγει ή από πίσω έρχεται και ένα διπλό;
(10-12-2013, 10:03 PM)O530lover Έγραψε: Και το 34 έχει σε καθημερινή βάση 12μετρα, ενώ συχνά πυκνά εμφανίζονται και στο 27 (δεν έχω συγκρατήσει δυστυχώς συγκεκριμένους αριθμούς). Οι μόνες γραμμές που έχουν γλιτώσει από τη μάστιγα πρέπει να είναι οι 14 και 31 (για το 52 δεν έχω επαρκή στοιχεία).
Επίσης συχνά πυκνά κάποια από τα 251-265 (11μετρα που είναι ειδική παραγγελία για το 23) εμφανίζονται guest σε άσχετες γραμμές, ιδίως στο 17.
Δύο τα αξιοσημείωτα:
α) ότι δεν εμφανίζεται ανάλογο πρόβλημα στον Φοίνικα, καθότι όλες οι γραμμές του (πλην του 7 που πάντοτε είχε ανάμεικτη λειτουργία και, για να πω την αμαρτία μου, δεν το έχω δει ποτέ και αρκετά γεμάτο για να στηρίζει 18μετρα, και των εξωαστικών 69-72 που δεν έχω στοιχεία) φαίνονται να λειτουργούν ομαλά.
β) ότι όποτε εμφανίζεται 12μετρο σε γραμμές όπως π.χ. το 32(Α), στο οποίο τα πρωινά από τους Αμπελόκηπους και μετά μπαίνεις και δεν μπαίνεις, είναι πάντα σε ανθρώπινη κατάσταση από πλευράς κίνησης (λίγοι όρθιοι, ενώ πάντα στα αντίστοιχα αρθρωτά γίνεται το πάστωμα του παστώματος ω πάστωμα).
Στο 52 εχουν εμφανιστει και 12μετρα..κυριως αποσπασμενα απο το 51....
Για το 7 μου εχει πει ενας φιλος που ειναι οδηγος οτι βαζουν αρθρωτα επειδη εξυπηρετει το Πανεπιστημιο,και στις ωρες αιχμες γεμιζει...Με αρθρωτο ειναι καπως καλυτερη η κατασταση στο 7..αλλωστε δεν υπαρχουν και πολλα διαθεσιμα 12μετρα για να πανε στο 7.βεβαια πολλες φορες παιρνει δανεικα οχηματα απο 5 και 6...Και επισης προχθες το 7 ειχε το 933....

(11-12-2013, 04:23 PM)GiannisB Έγραψε: Σήμερα το 490 αν δεν κάνω λάθος στο 32 και το 280 στο 19 το οποίο ήταν φίσκα. Να ρωτήσω σε τέτοιες περιπτώσεις το μονό πχ στο 32 φεύγει λίγο πιο νωρίς από την ωρά που είναι να φύγει ή από πίσω έρχεται και ένα διπλό;
Ολα ξεκιναν στην ωρα τους....Και τα εχουν οδηγοι της γραμμης...το θεμα ειναι να μην υπαρχει μεγαλο κενο ενδιαμεσα στο αρθρωτο και στο 12μετρο γιατι τοτε ο οδηγος πρεπει να κανει την προσευχη του... :p
675,490,491,383 ειναι στο 32 σημερα
Στο 19 ναι ειναι το 280,αλλα ειναι και το 265 που μπηκε στην θεση του 752 οπου ειναι με αναμενα αλαρμ στην μοναστηριου...Δεν ξερω τι θεματακι εχει...
Το 917 ειναι στο 27.
θα μπορουσαν να στειλουν το 917 στο 32,και να δωσουν ενα 12μετρο στο 27....οπως το 675....


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 26 Επισκέπτης (ες)