Αξιολόγηση Θέματος:
  • 7 Ψήφοι - 3.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405GN
#71
(06-12-2013, 04:19 PM)nikos1991 Έγραψε: Το δεύτερο.. Αφού έχουμε βγάλει εκτός δύναμης την ΥΜΙ1048 - #448, θα ήταν η ΥΜΙ1040 ή κάποια άλλη...

Η #448 κανονικά κυκλοφορεί και πέρασε και ΚΤΕΟ τώρα το 2013. Παλιά νομίζω είχε εμπλακεί σε ατύχημα και εσωτερικά είναι ψιλοδιαλυμένη.
Απάντηση
#72
(06-12-2013, 05:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η #448 κανονικά κυκλοφορεί και πέρασε και ΚΤΕΟ τώρα το 2013. Παλιά νομίζω είχε εμπλακεί σε ατύχημα και εσωτερικά είναι ψιλοδιαλυμένη.

Επιβεβαιώνω. Προ ολίγου διαπίστωσα από το αρχείο μου ότι στις 29/11 ήταν στην 154. Οπότε, σίγουρα ήταν η #440.
Απάντηση
#73
(07-12-2013, 12:25 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φυσικά και το γεγονός ότι κάποιος δεν έχει εντρυφήσει στις σπουδές του πάνω στην αρμοδιότητα που έχει στην κοινωνία ο οργανισμός που διοικεί, δε σημαίνει αυτόματα την αποτυχία του. Εμφανές παράδειγμα ο Γ. Οικονόμου, διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, που, αν και πολιτικό στέλεχος της ΝΔ, αφήνει έργο:
- Εχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα αναμόρφωσης του στόλου, ενώ οχήματα που είχαν υποστεί φθορές σε τροχαία ατυχήματα (βλ. N1 #102), επανήλθαν μέσα σε ένα 6μηνο και πάλι στους δρόμους, αντί να καταλήξουν δότες ανταλλακτικών.
- Αντικαθίστανται οι στύλοι των στάσεων και ενοποιούνται (επιτέλους) οι ξεχωριστοί στύλοι για λεωφορεία και τρόλεϊ.
- Το site της ΟΣΥ -δειλά δειλά- ενημερώνεται ανά διαστήματα.
- Το wifi έκανε την εμφάνισή του σε τρόλεϊ.
- Τα πρώτα τουρνικέ μπήκαν σε λεωφορεία (βλ. 302).
- Επιτέλους υπάρχουν αναγγελίες στάσεων σε λεωφορεία (πρόσφατα είχε πετύχει στο 550).

ΥΓ: Εν είδει αστεϊσμού την έκανα βεβαίως την επισήμανση για τις σπουδές του και τον παραλληλισμό με την τηλεματική που έρχεται (Wink στις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Συμφωνώ. Αν και οι αναγγελίες στάσεων είναι από παλιό πρόγραμμα, όπως και στο 911, τα άλλα είναι πρόσφατα. Μόλις είδα και τις φωτογραφίες που προσθέθηκαν με την GN #438 όπου απ' ότι φαίνεται έχουν ξηλώσει τα πάντα και την ξαναφτιάχνουν από την αρχή.Cheers! Βέβαια ήδη είχαν ξεκινήσει Ν2 να συμμαζεύονται αλλά όχι πλήρως.
Απάντηση
#74
Εκτός δύναμης είναι τέσσερις GN όλες κατεστραμμένες ολοσχερώς από φωτιά.
Είναι οι ΥΜΙ-1076 (18/8/2002), ΥΜΙ-1142 (10/7/2001), ΥΜΙ-1170 (12/10/2007) και βέβαια η ΥΜΙ-1025.

Με την ευκαιρία, ένα Ν2 που κάηκε σχετικά πρόσφατα στο ποτάμι μου διαφεύγει ποιο είναι, γνωρίζει κάποιος;

(07-12-2013, 12:54 AM)mercedes elbo Έγραψε: Μόλις είδα και τις φωτογραφίες που προσθέθηκαν με την GN #438 όπου απ' ότι φαίνεται έχουν ξηλώσει τα πάντα και την ξαναφτιάχνουν από την αρχή.Cheers! Βέβαια ήδη είχαν ξεκινήσει Ν2 να συμμαζεύονται αλλά όχι πλήρως.

Δεν με βοηθάει πολύ η ανάλυση αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην ανακατασκευή της ΥΜΙ-1038... Κάτι δεν μου κολλάει στις εργασίες που γίνονται και στην ποιότητά τους αλλά με όσα μέσα έχουν οι άνθρωποι φαίνεται ότι αυτό μπορούνε να κάνουν... Κατα τα λοιπά μιλάμε για ένα όχημα το οποίο είναι 15 ετών, έπρεπε ήδη να έχει γίνει εφόσον σκοπεύουν να το κρατήσουν ή να έχει πάρει ήδη την άγουσα για τον παλιατζή. Ο σκελετός δείχνει κουρασμένος πάντως και το γεγονός ότι αλλάζουν τα πλευρικά πάνελ δείχνει όργιο σκουριάς. Να δούμε πώς θα εξελιχθεί το έργο...
Απάντηση
#75
Γιώργο κλασσικό ΕΛΒΟ που έχει σαπίσει είναι τι περίμενες να μην έχει σκουριά?? Εδω τις βροχερές μέρες και κολύμπαγες μέσα στις ΕΛΒΑΡΕΣ..., πάντως κάλλιο αργά παρά ποτέ..., ας τα ψιλοσυμμαζέψουν με όσα μέσα έχουν και ας δρομολογηθεί καμια ιδιωτικοποίηση, δεν κάνει κακό.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#76
Τα Volvo του ΟΑΣΘ γιατί δεν έχουν; ΕΛΒΟ είναι κι αυτά... Τα B7LA της Αθήνας του Σαρακάκη; Πέραν πλάκας πάντως αν φαινόμενα σκουριάς παρουσιάζονται ιδιαίτερα στα Irisbus και αν και αρχικά πίστευα ότι ενδέχεται να φταίει το ότι φτιάχτηκαν "χθες" για να προλάβουν το 2004 και ενδεχομένως να ήταν πιο προχειροκατασκευασμένα μια φωτό ενός παριζιάνικου Agora δείχνει ότι έχουν την τάση αυτή γενικότερα...
Απάντηση
#77
Τα ΕΛΒΟ του ΟΑΣΘ είναι ποιό καινούργια και συντηρούνται κάπως καλύτερα. χαχα
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#78
(07-12-2013, 09:27 PM)garvanitis Έγραψε: ενδέχεται να φταίει το ότι φτιάχτηκαν "χθες" για να προλάβουν το 2004 και ενδεχομένως να ήταν πιο προχειροκατασκευασμένα

ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ... τα ιδια καρουλια ειναι και στη Ιταλια σε ποιοτητα τα cityclass... Το κοπανημα των πλαστικων ακουγοταν απεξω... επικο! Big Grin
Απάντηση
#79
Ρε παιδιά, μήπως κάποιος έξυπνος του Ελληνικού κόλλησε ένα "0" στον αριθμό της #448; Γιατί προ ημερών είχα πετύχει GN που ήμουν 100% σίγουρος ότι είχε πινακίδα που έληγε σε 48 και αριθμό #440. Γιατί δεν εξηγείται να είδαμε 4 άτομα, το ίδιο όχημα, σε διαφορετικά μέρη της Αθήνας.
Απάντηση
#80
Λοιπόν, μιάς και κατέβηκα σήμερα στην Δάφνη για μια δουλειά, είπα να κάτσω για λίγη ώρα στον σταθμό να κόψω λεωφορειοκίνηση.Big Grin

Είδα την GN #440 να έρχεται από την οδό Ειδομένης με προμετωπίδα "ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ", να σταματάει στην μεσαία λωρίδα των αφετηριών του σταθμού, αν θυμάμαι καλά κατέβασε επιβάτες και μετά έφυγε εκτός υπηρεσίας χωρίς επιβάτες. Αυτό γύρω στις 13:40.

Μάριε όσον αφορά την #440: Αν προσέξεις καλά η πινακίδα του είναι η ΥΜΙ-1040. Στο μέσο του 0 βρίσκεται η βίδα της πινακίδας και γι' αυτό σου φαίνεται σαν 8! Αν δεις την πίσω πινακίδα της θα δεις ότι γράφει ΥΜΙ-1040.

Στην Δάφνη από οχήματα δεν είδα πολλά, θυμάμαι τα Ν1 #215 και #224 στο 206 και το #311 στο 201.

Στην Λιοσίων είδα τα εξής:

Τα Citelis #9101, #9102, #9104 στο 024 και τα #9097 και #9030 στο Γ9.
Την σόμπα #141 σε κάποιο από τα Α/Β10 και την #227 στο Β12.
Το Solaris Midi #107 στο 701.
Και τα Ν2 #671, #707 στα Α/Β11.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Mercedes-Benz ΕΛΒΟ C97.405Ν mercedes elbo 81 109.784 , 12:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos
  Mercedes-Benz O405N (N1) N1Brahamiou 127 68.383 30-12-2023, 05:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)