06-12-2013, 09:34 PM
Ο Ίκαρος ΔΕΝ είναι ο μουσειακός ο οποίος και βρίσκεται σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες στο Ρέντη σε κατάσταση βιτρίνας παρέα με το Leyland.
Κομμένοι "αεριτζήδες" στο Θριάσιο δεν υπήρξαν ποτέ πλην των δύο καμμένων. Κάποια πλεονάζοντα τη θερινή περίοδο είχαν μεταφερθεί εκεί από τα Λιόσια για να απελευθερώσουν κάποιους χώρους στο αμαξοστάσιο τα οποία και επέστρεψαν στη βάση τους.
Το αρθρωτό αν είναι κομμένο στα δύο είναι το Solaris, αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα το ΥΜΙ-1025. Τα Volvo τυπικά είναι όλα ενεργά (άσχετα αν αυτά που έχουν σοβαρές ζημιές έχουν παραδώσει πινακίδες).
Α507 πρέπει να έχει κι άλλα, εκτός αν τα πήρε ο παλιατζής.
Το περίεργο είναι το ότι υπάρχουν Ν1 εκεί... Λόγω της ιδιαίτερα προχωρημένης ηλικίας τους όποιο υποστεί σοβαρή ζημιά από ατύχημα ή αβαρία διαγράφεται και κανιβαλλίζεται για ανταλλακτικά. Η λογική λοιπόν υπαγορεύει να βρίσκονται στα αμαξοστάσια που εδρεύουν σε κάποιο χώρο προκειμένου να ξηλώνεται άμεσα ότι χρειάζεται. Αφού θα μείνει πλέον μόνο ο σκελετός τότε έχει νόημα να το στείλουν στο Θρίασιο - φανταστείτε να χρειάζεται να κάνει ο τεχνίτης τη διαδρομή Ελληνικό - Θριάσιο - Ελληνικό για ένα και μόνο μικροανταλλακτικό!!! Σε τι κατάσταση ήταν λοιπόν;
Κομμένοι "αεριτζήδες" στο Θριάσιο δεν υπήρξαν ποτέ πλην των δύο καμμένων. Κάποια πλεονάζοντα τη θερινή περίοδο είχαν μεταφερθεί εκεί από τα Λιόσια για να απελευθερώσουν κάποιους χώρους στο αμαξοστάσιο τα οποία και επέστρεψαν στη βάση τους.
Το αρθρωτό αν είναι κομμένο στα δύο είναι το Solaris, αν όχι είναι κατά πάσα πιθανότητα το ΥΜΙ-1025. Τα Volvo τυπικά είναι όλα ενεργά (άσχετα αν αυτά που έχουν σοβαρές ζημιές έχουν παραδώσει πινακίδες).
Α507 πρέπει να έχει κι άλλα, εκτός αν τα πήρε ο παλιατζής.
Το περίεργο είναι το ότι υπάρχουν Ν1 εκεί... Λόγω της ιδιαίτερα προχωρημένης ηλικίας τους όποιο υποστεί σοβαρή ζημιά από ατύχημα ή αβαρία διαγράφεται και κανιβαλλίζεται για ανταλλακτικά. Η λογική λοιπόν υπαγορεύει να βρίσκονται στα αμαξοστάσια που εδρεύουν σε κάποιο χώρο προκειμένου να ξηλώνεται άμεσα ότι χρειάζεται. Αφού θα μείνει πλέον μόνο ο σκελετός τότε έχει νόημα να το στείλουν στο Θρίασιο - φανταστείτε να χρειάζεται να κάνει ο τεχνίτης τη διαδρομή Ελληνικό - Θριάσιο - Ελληνικό για ένα και μόνο μικροανταλλακτικό!!! Σε τι κατάσταση ήταν λοιπόν;