Αξιολόγηση Θέματος:
  • 14 Ψήφοι - 3.57 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
#31
Και εγώ όπως το βλέπω με μια σύντομη σκέψη λέω τη γκρι.
Απάντηση
#32
Κι εγώ την μικρή επέκταση με τις δύο στάσεις προτιμώ.

Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.

Παρακάτω έχω έναν χάρτη με την χάραξη που θα προτιμούσα. Με κόκκινη γραμμή, η χάραξη που προτείνεται στο άρθρο, με άσπρη η χάραξη που νομίζω είναι καλύτερη, ενώ οι σταθμοί είναι τα τετραγωνάκια:


.jpg   metro-stone-city.jpg (Μέγεθος: 268,29 KB / Λήψεις Αρχείων: 396)

Μέχρι στην στάση στην Θηβών και Καππαδοκίας ταυτίζονται οι δύο χαράξεις.
Απάντηση
#33
Καλύτερα πιστεύω είναι η μικρή επέκταση. Λιγότερο κόστος, μικρότερος χρόνος πραγματοποιήσης της διαδρομής και εκτός αυτών ο σταθμός Άνω Γλυφάδας δεν είναι σε ιδιαίτερα κεντρικό σημείο.
Απάντηση
#34
(03-12-2013, 12:29 AM)Giannis Έγραψε: Κι εγώ την μικρή επέκταση με τις δύο στάσεις προτιμώ.

Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.

Το δημοσίευμα της Καθημερινής αναφέρει τα εξής σχετικά με το πρόβλημα που ανέκυψε με την αρχική χάραξη:

"[Η] συγκοινωνιακή μελέτη που εκπονήθηκε κατά το παρελθόν από το Αττικό Μετρό, δηλαδή η μελέτη ανάπτυξης του μετρό, προέβλεπε αρχικά η επέκταση της γραμμής 2 να γίνει προς Αγιο Ιερόθεο και Πετρούπολη. Ομως, από τη διερεύνηση των γεωλογικών δεδομένων της περιοχής (έγινε ειδική μελέτη για λογαριασμό του Αττικού Μετρό) διαπιστώθηκε ότι στην περιοχή κοντά στον τερματικό σταθμό βρίσκονται παλιά λιγνιτωρυχεία σε διάφορα βάθη."

Τερματικός σταθμός θα ήταν η Πετρούπολη, συνεπώς το πρόβλημα με τα παλαιά λιγνιτωρυχεία εντοπίζεται στην Πετρούπολη...
Απάντηση
#35
(03-12-2013, 01:34 AM)ns_ Έγραψε: Τερματικός σταθμός θα ήταν η Πετρούπολη, συνεπώς το πρόβλημα με τα παλαιά λιγνιτωρυχεία εντοπίζεται στην Πετρούπολη...

Ωπ, έχεις δίκιο, έτσι όπως το διάβασα κατάλαβα ότι εννοούσε την Ανθούπολη. Οπότε άκυρη η Πετρούπολη...
Απάντηση
#36
(02-12-2013, 09:23 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Με αφορμή το άρθρο της Καθημερινής, αυτες είναι οι δυο εναλλακτικές διαδρομές του Μετρό για τη Γλυφάδα:


Βλέπουμε πως στη μια εναλλακτική η γραμμή κάνει μια περιπορεία στην Άνω Γλυφάδα με τρεις σταθμούς (ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΓΚΟΛΦ και ΓΛΥΦΑΔΑ), ενώ στην άλλη εναλλακτική η γραμμή πάει κατευθείαν Γλυφάδα με δυο σταθμούς (ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ και ΓΛΥΦΑΔΑ).

Εσεις ποια προτιμάτε?

Σε παρακαλώ πάρα πολύ!!! Πες μου πως η μαύρη γραμμή είναι μουτζούρα δημοσιογράφου και όχι επίσημη "σκέψη"... Αν τελικά γίνει αυτό το πράγμα το μετρό στο κομμάτι "Άνω Γλυφάδα" - "Γκολφ" δεν θα κινείται με πάνω από 50km λόγω μικρής ακτίνας καμπυλότητας. Για την ακρίβεια με βάση τις σημειώσεις του ΕΜΠ για την ελάχιστη ακρίνα καμπυλότητας ®, η μέγιστη ταχύτητα διέλευσης (Vmax) χωρίς εκτροχιασμό ορίζεται από το 3 * ρίζα ®. Στην παραπάνω στροφή η R είναι περίπου 300 -305μ, οπότε όποιο τραίνο κινηθεί με ταχύτητα άνω των 52km/h εκτροχιάζεται. Πολύ καλή ιδέα!!!!
Αν η μαύρη γραμμή γίνει αρκετά πιο ανοικτή, με πιθανή κατάληξη τη συμβολή της Γρ. Λαμπράκη με Αγγέλου Μεταξά, ίσως είναι προτιμότερη.
Ψηφίζω Γκρι

(03-12-2013, 12:29 AM)Giannis Έγραψε: Αλλά διαφωνώ με την χάραξη προς Καματερό γιατί, αν δεν κάνω λάθος, έτσι τουλάχιστον όπως περιγράφεται η χάραξη στο άρθρο, δεν περνά από κεντρικό σημείο σε Ίλιον/Καματερό. Θα προτιμούσα αντί για το Καματερό, να στρίβει η γραμμή προς Πετρούπολη αλλά ακολουθώντας την Πετρουπόλεως. Αυτό βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει θέμα με το υπέδαφος στα σημεία αυτά και ότι το πρόβλημα με τα λιγνιτωρυχεία είναι μόνο σε Ανθούπολη/Κηπούπολη.


Μέχρι στην στάση στην Θηβών και Καππαδοκίας ταυτίζονται οι δύο χαράξεις.

Προτιμώ την κόκκινη γραμμή για να υπάρχει μια πιθανότητα επέκτασης μέχρι τα Άνω Λιόσια και σύνδεσης με τον ΟΣΕ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#37
Ομόφωνα λοιπόν ψηφίζουμε την σύντομη επέκταση με τους δυο σταθμούς!

(03-12-2013, 01:49 AM)nikos1991 Έγραψε: Σε παρακαλώ πάρα πολύ!!! Πες μου πως η μαύρη γραμμή είναι μουτζούρα δημοσιογράφου και όχι επίσημη "σκέψη"...

Η σκέψη είναι επίσημη! Θα τη δείς και στο φαραωνικό masterplan Σουφλιά!

(03-12-2013, 01:49 AM)nikos1991 Έγραψε: Αν τελικά γίνει αυτό το πράγμα το μετρό στο κομμάτι "Άνω Γλυφάδα" - "Γκολφ" δεν θα κινείται με πάνω από 50km λόγω μικρής ακτίνας καμπυλότητας. Για την ακρίβεια με βάση τις σημειώσεις του ΕΜΠ για την ελάχιστη ακρίνα καμπυλότητας ®, η μέγιστη ταχύτητα διέλευσης (Vmax) χωρίς εκτροχιασμό ορίζεται από το 3 * ρίζα ®. Στην παραπάνω στροφή η R είναι περίπου 300 -305μ, οπότε όποιο τραίνο κινηθεί με ταχύτητα άνω των 52km/h εκτροχιάζεται. Πολύ καλή ιδέα!!!!

Error 502... (δε κατάλαβα τίποτα!) Tongue

(03-12-2013, 01:49 AM)nikos1991 Έγραψε: Προτιμώ την κόκκινη γραμμή για να υπάρχει μια πιθανότητα επέκτασης μέχρι τα Άνω Λιόσια και σύνδεσης με τον ΟΣΕ.

Αυτό είναι κατα τη γνώμη μου το best case scenario!
Απάντηση
#38
(03-12-2013, 01:49 AM)nikos1991 Έγραψε: Αν τελικά γίνει αυτό το πράγμα το μετρό στο κομμάτι "Άνω Γλυφάδα" - "Γκολφ" δεν θα κινείται με πάνω από 50km λόγω μικρής ακτίνας καμπυλότητας. Για την ακρίβεια με βάση τις σημειώσεις του ΕΜΠ για την ελάχιστη ακρίνα καμπυλότητας ®, η μέγιστη ταχύτητα διέλευσης (Vmax) χωρίς εκτροχιασμό ορίζεται από το 3 * ρίζα ®. Στην παραπάνω στροφή η R είναι περίπου 300 -305μ, οπότε όποιο τραίνο κινηθεί με ταχύτητα άνω των 52km/h εκτροχιάζεται. Πολύ καλή ιδέα!!!!

Κύριε Νίκο, θέλετε να τα γράφετε πιο απλά, γιατί δεν έχουμε όλοι master στη Φυσική! Tongue
Απάντηση
#39
(03-12-2013, 02:49 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Κύριε Νίκο, θέλετε να τα γράφετε πιο απλά, γιατί δεν έχουμε όλοι master στη Φυσική! Tongue

Σε πρώτη φάση να εξηγήσω πως στο ® που βλέπετε, δεν εννοούσα το σήμα κατατεθέν ως σύμβολο αλλά την ακτίνα (ο τρόπος γραφής ήταν το R σε παρένθεση)
Πάμε στα μηχανολογικά Wink
Η εξίσωση που έγραψα παραπάνω Vmax = 3 * ρίζα του R, είναι ο απλοποιημένος τύπος υπολογισμού της μέγιστης ταχύτητας που μπορεί να αναπτύξει ένα τραίνο σε καμπύλη με ακτίνα R. Αυτό το 3 προκύπτει από τον τύπο σιδηροτροχιάς, το εύρος της γραμμής (1,435 ή κανονικό εύρος για το μετρό) και την κλίση που έχουν μεταξύ τους οι γραμμές (η εξωτερική πιο ψηλά και η εσωτερική πιο χαμηλά για να μειώνουν τη φυγόκεντρο δύναμη).
Η ακτίνα R βγαίνει παίζοντας με χάρακα και διαβήτη και υπολογίστηκε από τον υποφαινόμενο ως 303m, με βάση τις αποστάσεις του google maps.
Οπότε η ρίζα του 303 είναι 14,407 * 3 = 52.22km/h. Δηλαδή αν εφαρμοστεί κατά γράμμα το σχέδιο, όποιο τραίνο πάρει τη στροφή με πάνω από 53km θα βρεθεί στον τοίχο του τούνελ.
Συγχωρέστε με, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τα γράψω πιο απλά..
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#40
(03-12-2013, 03:57 AM)nikos1991 Έγραψε: Σε πρώτη φάση να εξηγήσω πως στο ® που βλέπετε, δεν εννοούσα το σήμα κατατεθέν ως σύμβολο αλλά την ακτίνα (ο τρόπος γραφής ήταν το R σε παρένθεση)
Πάμε στα μηχανολογικά Wink
Η εξίσωση που έγραψα παραπάνω Vmax = 3 * ρίζα του R, είναι ο απλοποιημένος τύπος υπολογισμού της μέγιστης ταχύτητας που μπορεί να αναπτύξει ένα τραίνο σε καμπύλη με ακτίνα R. Αυτό το 3 προκύπτει από τον τύπο σιδηροτροχιάς, το εύρος της γραμμής (1,435 ή κανονικό εύρος για το μετρό) και την κλίση που έχουν μεταξύ τους οι γραμμές (η εξωτερική πιο ψηλά και η εσωτερική πιο χαμηλά για να μειώνουν τη φυγόκεντρο δύναμη).
Η ακτίνα R βγαίνει παίζοντας με χάρακα και διαβήτη και υπολογίστηκε από τον υποφαινόμενο ως 303m, με βάση τις αποστάσεις του google maps.
Οπότε η ρίζα του 303 είναι 14,407 * 3 = 52.22km/h. Δηλαδή αν εφαρμοστεί κατά γράμμα το σχέδιο, όποιο τραίνο πάρει τη στροφή με πάνω από 53km θα βρεθεί στον τοίχο του τούνελ.
Συγχωρέστε με, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τα γράψω πιο απλά..

Θα μπορούσες απλά να γράψεις πως όποιος συρμός ξεπεράσει την ταχύτητα των 53 χλμ/ώρα θα βρει τοίχο! Leoforeia.gr λέγεται το forum. Όχι "Στέκι Ελλήνων Φυσικών"! Tongue Big Grin
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)