Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εναέριο δίκτυο τρόλεϊ
#1
Σκοπός αυτού το topic είναι η καταγραφή τόσο του ενεργού, αλλά κυρίως του ανενεργού εναέριου δικτύου για τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία της Ο.ΣΥ.

Εκτός λοιπόν από το δίκτυο που χρησιμοποιείται από τις υπάρχουσες γραμμές τρόλεϊ, σε ποια άλλα σημεία του Λεκανοπεδίου υπάρχουν εναέριοι που δεν αξιοποιούνται αυτή τη στιγμή ή που αξιοποιούνται μόνο για τις υπηρεσιακές διαδρομές των οχημάτων από/προς τα αμαξοστάσια;
Απάντηση
#2
Το ενεργό δίκτυο είναι λίγο-πολύ γνωστό, οπότε θα αναφέρω που έχω δει κατεναίρ χωρίς όμως αυτό να χρησιμοποιείται από τακτικά δρομολόγια.

α) Στην Φιλαδέλφεια τα τρόλλεϋ που αποσύρονται προς το αμαξοστάσιο δεν ακολουθούν την διαδρομή του 6 ως το τέρμα του αλλά αμέσως μετά την στάση "Παλαιό Τέρμα" στην οδό Σοφούλη,στρίβουν αριστερά στην οδό Δράμας, μετά δεξιά στην οδό Αχαΐας και φτάνουν στο ισόγειο του αμαξοστάσιου του Κόκκινου Μύλου.

β) Θυμάμαι ότι όλη η Πιπίνου και, νομίζω, όλη η Αγ. Μελετίου έχουν εναέρια γραμμή. Από εκεί κατευθύνονται τα τρόλλεϋ προς Πατησίων από το αμαξοστάσιο της Αττικής. Επίσης, σε κάποιους άλλους δρόμους στην περιοχή υπάρχει γραμμή αλλά δεν θυμάμαι σε ποιους, έχω να περάσω 2-3 χρόνια από την περιοχή. Νομίζω γραμμή υπάρχει στην Βόδα και κομμάτι της Αριστοτέλους αλλά αυτό το λέω χωρίς σιγουριά.

γ) Στην Σίνα πρέπει να έχει εναέριο και στην Εδουάρδου Λω επίσης.

δ) Γραμμή πρέπει να υπάρχει στις οδούς Φαβιέρου και Ψαρών στο Μεταξουργείο, από εκεί περνούσαν τα 24, 25 όταν είχαν αφετηρία στην πλατεία Καραϊσκάκη. Θυμάμαι επίσης ότι τις προάλλες που πέρασα από την Μάρνη υπήρχε και εκεί γραμμή, έξω από τα κεντρικά του ΟΣΕ στην Καρόλου.

ε) Γραμμή πέτυχα τις προάλλες στο Περιστέρι στην οδό Καρκαβίτσα, πίσω από τον σταθμό του μετρό Ανθούπολη και απ' ότι διαβάζω στην περιγραφή της εικόνας γραμμή υπάρχει και στην οδό Ραβινέ.
Απάντηση
#3
Για Περιστέρι μπορώ με σιγουριά να πω πως υπάρχει στην οδό Ραβινέ (στη μισή) και στην οδό Σωκράτούς (ή στη Σκρα) και σε κάποιο πολύ μικρό κομμάτι στην Αγίου Βασιλείου αν δεν μπέρδεψα κάτι. Και πρέπει να υπάρχει και στη Καρκαβίτσα όπως είπε ο Giannis σωστά. Από όλα αυτά δεν περνάει τίποτα πλέον και σε μερικά σημεία είναι αποκολλημένα από το υπόλοιπο δίκτυο. Αλήθεια γιατί δεν ξηλώνεται;
Απάντηση
#4
Η Σίνα έχει εναέριο σίγουρα. Το θυμάμαι καλά. Επίσης, πρέπει να υπάρχει μισοτελειωμένη υποδομή στην Χαρ. Τρικούπη σε ένα κομμάτι της. Τέλος, αν θυμάμαι καλά έχει και σ' ενα κομμάτι της Αγίας Άννης.
Απάντηση
#5
Προχωράει η επέκταση του σύρματος προς Πειραιά. Σήμερα το μεσημέρι είχε συνεργείο έξω από την ΙΟΝ. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί τα ψαλίδια στη διασταύρωση προς Α.Ι.Ρέντη και αναμένουν οριστική σύνδεση της εναερίου.

Στη διασταύρωση Π.Ράλλη/Πειραιώς, έχει τοποθετηθεί πρόχειρα σύρμα στην ευθεία της Πειραιώς, και αναμένονται τα ψαλίδια.

Γνωρίζει κανείς την ακριβή πορεία του σύρματος προς Πειραιά; Από ποιές οδούς θα ανέβει; Λαμπράκη προς Βασ. Γεωργίου (και σύνδεση με τη γραμμή πριν το Πασαλιμάνι) ή μήπως ευθεία την Πειραιώς έξω από την τροχαία και μετά Γούναρη/Εθν. Αντιστάσεως;
Απάντηση
#6
(10-10-2013, 04:57 PM)Citaro Έγραψε: Προχωράει η επέκταση του σύρματος προς Πειραιά. Σήμερα το μεσημέρι είχε συνεργείο έξω από την ΙΟΝ. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί τα ψαλίδια στη διασταύρωση προς Α.Ι.Ρέντη και αναμένουν οριστική σύνδεση της εναερίου.

Στη διασταύρωση Π.Ράλλη/Πειραιώς, έχει τοποθετηθεί πρόχειρα σύρμα στην ευθεία της Πειραιώς, και αναμένονται τα ψαλίδια.

Γνωρίζει κανείς την ακριβή πορεία του σύρματος προς Πειραιά; Από ποιές οδούς θα ανέβει; Λαμπράκη προς Βασ. Γεωργίου (και σύνδεση με τη γραμμή πριν το Πασαλιμάνι) ή μήπως ευθεία την Πειραιώς έξω από την τροχαία και μετά Γούναρη/Εθν. Αντιστάσεως;

Ευχάριστη έκπληξη και τρολεοποίηση της 049; Ή κάποιος άλλος λόγος;
Απάντηση
#7
Αυτήν την απορία έχω και εγώ.
Απάντηση
#8
(10-10-2013, 05:24 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ευχάριστη έκπληξη και τρολεοποίηση της 049; Ή κάποιος άλλος λόγος;

Ο λόγος είναι η σύνδεση του δικτύου του Πειραιά με αυτό της Αθήνας, ώστε να μπορούν να πηγαίνουν τα τρόλεϊ στο αμαξοστάσιο Ρουφ, αφού αυτό του Πειραιά πρόκειται να κλείσει. Μια αντανακλαστική συνέπεια θα μπορούσε να είναι και η μετατροπή του 049, αλλά δεν έχει ακουστεί κάτι. Πάντως έτσι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο στόλος που κάθεται και να αποσυρθεί αντίστοιχος αριθμός παλιών λεωφορείων.
Απάντηση
#9
(10-10-2013, 08:33 PM)antonis Έγραψε: Ο λόγος είναι η σύνδεση του δικτύου του Πειραιά με αυτό της Αθήνας, ώστε να μπορούν να πηγαίνουν τα τρόλεϊ στο αμαξοστάσιο Ρουφ, αφού αυτό του Πειραιά πρόκειται να κλείσει. Μια αντανακλαστική συνέπεια θα μπορούσε να είναι και η μετατροπή του 049, αλλά δεν έχει ακουστεί κάτι. Πάντως έτσι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο στόλος που κάθεται και να αποσυρθεί αντίστοιχος αριθμός παλιών λεωφορείων.

Σωστός. Μόνο που το Α/Σ Πειραιά των τρόλεϊ έχει ήδη κλείσει.

Σήμερα, τα σχολασμένα 16, 17 & 20 ανεβοκατεβάζουν κεραίες για να φτάσουν στο Α/Σ Ρουφ. Άπαξ και ολοκληρωθεί η σύνδεση, τα τρόλει θα το πηγαίνουν μονοκοπανιά για το Α/Σ! Big Grin
Απάντηση
#10
(10-10-2013, 10:33 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σωστός. Μόνο που το Α/Σ Πειραιά των τρόλεϊ έχει ήδη κλείσει.

Σήμερα, τα σχολασμένα 16, 17 & 20 ανεβοκατεβάζουν κεραίες για να φτάσουν στο Α/Σ Ρουφ. Άπαξ και ολοκληρωθεί η σύνδεση, τα τρόλει θα το πηγαίνουν μονοκοπανιά για το Α/Σ! Big Grin

Κλασσικό παράδειγμα κακοδιαχείρισης. Κλείνουν το αμαξοστάσιο χωρίς να έχει τελειώσει η σύνδεση ή μάλλον καθυστερούν το έργο της σύνδεσης, ενώ το Ρουφ είναι έτοιμο από το 2011. Και τα έργα γίνονται τόσο καιρό. Λες και είναι πολύ δύσκολο να βάλουν μερικά χιλιόμετρα σύρμα, τη στιγμή μάλιστα που, όπως διάβασα στα νέα του Trolleymotion, το έργο επιδοτείται κατά 80% από την ΕΕ και επομένως έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)