Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τιμολογιακή πολιτική ΟΑΣΑ
#21
(04-10-2013, 10:25 PM)meganium Έγραψε: Συμφωνώ απόλυτα με τον Mercedes Elbo το πιο σωστό και δίκαιο σύστημα είναι οι χιλιομέτρικη χρέωση αλλά συμφωνώ και με τον citaro που λέει ότι είναι αδύνατο να το εφαρμόσεις σε λεωφορεία και ειδικά να το ζητήσεις σε ηλικιωμένους να το κάνουν.

Στο ΑΚΤΕΛ Βόλου, υπάρχει διαχωρισμός των εισιτηρίων σε Α' ΖΩΝΗΣ και Β' ΖΩΝΗΣ.

Έτσι, στη γραμμή 5 του Αστικού του Βόλου, για παράδειγμα, από την αφετηρία έως τα όρια της πόλης είναι η 1 ζώνη και το υπόλοιπο τμήμα (έως τα Πλατανίδια) ή άλλη ζώνη. Όποιος μετακινείται εντός 1 από τις 2 ζώνες, επικυρώνει το εισιτήριο Α' ΖΩΝΗΣ (1,10€), ενώ όποιος μετακινείται μεταξύ και των δύο ζωνών, επικυρώνει αυτό της Β' ΖΩΝΗΣ (1,50€).

Επίσης, στο Βόλο, ο οδηγός διαθέτει εισιτήρια, σε προσαυξημένη όμως τιμή, όπως πήγαινε να εφαρμοστεί και εδώ στην Αθήνα, αλλά οι εδώ είναι δημόσιοι υπάλληλοι βλέπεις και δε μπορούν να παίξουν το ρόλο του εισπράκτορα.

Δε θα ήταν άσχημη κάποια αντίστοιχη κίνηση και για τους κορμούς των Αθηνών, αλλά όχι με στενά κριτήρια του τύπου "εκεί σταματάνε τα όρια του τάδε δήμου, εκεί θα λήγει και η ζώνη". Θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν οι ανταποκρίσεις με το Μετρό και άλλοι παράμετροι.
Απάντηση
#22
Μάθαμε τελικά αν υπογράφτηκε η ΚΥΑ για τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου του Ε22;
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#23
(18-10-2013, 06:44 PM)nikos1991 Έγραψε: Μάθαμε τελικά αν υπογράφτηκε η ΚΥΑ για τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου του Ε22;

Δεν έχει γραφτεί τίποτα, πουθενά!
Απάντηση
#24
Οι πρωτοετείς φοιτητές, που δεν έχουν εγγραφεί στη σχολή επιτυχίας τους, λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων των διοικητικών υπαλλήλων, έχουν το δικαίωμα χρήσης μειωμένου κομίστρου στα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ, με την επίδειξη βεβαίωσης επιτυχίας που μπορούν να λάβουν από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το σχολείο τους.
Απάντηση
#25
Σε έγγραφη ειδοποίηση των παραβατών, μέσω προσωπικών επιστολών, με βάση τα στοιχεία ταυτοποίησης από τη Γ.Γ.Π.Σ., και, παράλληλα, ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Οργανισμού σχετικής ανακοίνωσης, ώστε να δοθεί η δυνατότητα πληρωμής των σχετικών προστίμων εντός προθεσμίας 15 ημερών, προχωράει ο ΟΑΣΑ, μετά από πρόσφατη απόφαση (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A7%CE%97) του ΔΣ.

Εάν οι παραβάτες δε μεριμνήσουν για καταβολή του προστίμου, τότε αυτό θα διαβιβαστεί στην αρμόδια ΔΟΥ.
Απάντηση
#26
Κονδύλι ύψους 29.500.000€ ενέκρινε χθες, Δευτέρα 11/11, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, που αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της έκδοσης εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Περισσότερα: http://ec.europa.eu/ellada/press-center/...ras_el.htm
Απάντηση
#27
Ξεκίνησε από χθες, Πέμπτη 26/6, και συνεχίζεται έως και τη Δευτέρα 7/7, η πώληση καρτών απεριορίστων διαδρομών για τον μήνα Ιούλιο, μέσω των εκδοτηρίων της ΣΤΑ.ΣΥ.
Απάντηση
#28
Πάντως σιγά την μείωση από 1,40 1,20 για μια φορά και αμα έχεις για πολλες μέρες πχ 30 ημερών το μειωμένο κιόλας από 15 αμα θυμάμαι καλά 13 και κάτι μα καλά έτσι δεν αλλάζει τιποτα και οκ κόσμος δεν προτιμα τα ΜΜΜ πως περιμενους ο κόσμος να προτιμησει τα ΜΜΜ ειδικά με αυτές τι τιμές αλλά θα ει θελα να ακουσω και άλλες απόψεις σχετικά με το θέμα αυτό

[edit mod] Συγχώνευση δημοσιεύσεων με κοινό περιεχόμενο. Προσοχή! Από την στιγμή που υπάρχει ήδη θέμα περι κομίστρου, δεν υπάρχει ανάγκη για δημουργία νέου θέματος.
Απάντηση
#29
Είναι πλέον απαραιτητο να υπάρχουν ζώνες χρέωσης και δεν μπορεί να συνεχιστεί η κατάσταση που καποιος πληρώνει ιδια τιμή για να μετακινηθεί 2 στάσεις με αυτον που μετακινιέται 20. 
Προτείνω τις εξής ζώνες: 
Ζώνη 1: Κέντρο Αθήνας (όρια Δακτύλιου), Κέντρο Πειραιά
Ζώνη 2: Καισαριανή,Ζωγράφου,Παγκράτι,Καλλιθέα,Μοσχάτο,Κεραμεικός,Κυψέλη,Τρεις Γέφυρες,Κηφισός,Πατησίων,Πολύγωνο,Αμπελόκηποι,Δάφνη,Υμηττός,Νίκαια,Πέραμα,Νέα Σμύρνη,
Ζώνη 3:Αιγάλεω,Περιστέρι,Κορρυδαλος,Αγ.Βαρβάρα,Πετρούπολη,Ίλιον,Ηλιούπολη,Αγ.Δημήτριος,Χολαργός,Αγ.Παρασκευή,Άλιμος,Π.Φάληρο,Ελληνικό,Αργυρούπολη,Γλυφάδα,Βούλα,Βάρη,Βάρκιζα,Βουλιαγμένη,Χαλάνδρι,Κηφισία,Εκάλη,Μαρούσι,Δροσιά,Άνοιξη,Διόνυσος,Καματερό,Ζεφύρι,Αχαρνές,Άνω Λιόσια,Μεταμόρφωση,Πεύκη,Πεντέλη,Βριλήσσια,Μελίσσια 
Ζώνη 4:,Παιανία,Παλλήνη,Σπάτα,Κορωπί,Κίτσι,Λαγονήσι,Σαρωνίδα,Άρτεμις,Ελευσίνα,Ασπρόπυργος,Θρακομακεδόνες
Ζώνη 5: Παλαιά Φώκαια,Ανάβυσσος,Νέα Μάκρη,Ραφήνα,Μαραθώνας,Ερυθρές,Μάνδρα,Μαγούλα,Ζωφριά
Ζώνη 6: Αεροδρόμιο
Απάντηση
#30
Ίσως ήταν καλύτερα, να πάει με βάση τα χιλιόμετρα (με εξαίρεση το αεροδρόμιο φυσικά); Διότι με τις ζώνες θα χαθεί λίγο η μπάλα.

Αλλά τεχνικά, είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, γιατί δεν μπορεί ο οδηγός να ρωτάει τον κάθε επιβάτη που θα κατέβει;

Μια άλλη εναλλακτική, θα ήταν να καταργηθούν πλήρως οι γραμμές που βγαίνουν εκτός μητροπολίτικης Αθήνας ( Σαρωνίδα, Αρτέμιδα, κτλ), αλλά πιθανόν να γίνει ξεσηκωμός έτσι και γίνει κάτι τέτοιο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Νέα τιμολογιακή πολιτική marios.ilioupoli 15 24.070 28-01-2016, 01:14 AM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)