02-10-2013, 02:01 AM
Μελλοντικές αναπτύξεις γραμμών Μετρό Αθήνας
|
02-10-2013, 02:15 AM
24-11-2013, 06:49 PM
Βλέποντας κανείς το χάρτη του Μετρό μετά και τη γραμμή 4:
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens...r12_gr.pdf παρατηρεί κανείς ότι θα καλύπτεται όλο σχεδόν το Λεκανοπέδιο, πλην ενός κενού Μετρό χώρο στα Νότια που αποτελείται από τον μεγάλο χώρο μεταξύ πράσινης και κόκκινης γραμμής που περιλαμβάνει: * Καλλιθέα * Νέα Σμύρνη * Παλαιό Φάληρο * Δάφνη * Αγ. Δημήτριο * Άλιμος Μάλιστα, Νέα Σμύρνη και Παλαιό Φάληρο θα είναι ίσως οι μόνοι δήμοι του Λεκανοπεδίου (μαζί μόνο με ακρότατους, ήτοι Πέραμα, Γλυφάδα. Πεντέλη) που δεν θα έχουν καθόλου Μετρό! Και μη πει κανείς ότι έχουν τραμ, γιατί το Τραμ, δεν είναι Μετρό. Οι δε Καλλιθέα, Αγ. Δημήτριος, Άλιμος έχουν Μετρό μόνο στα Βορειοδυτικά και Ανατολικά τους ακροτατα αντίστοιχα, τη στιγμή που η Καλλιθέα είναι ο 4ος σε πληθυσμό δήμος του Λεκανοπεδίου (μετά το Περιστέρι) ο δε Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι) από τους μεγαλύτερους, αν όχι ο μεγαλύτερος, σε έκταση. Συν η μη κάλυψη της Συγγρού από Φιξ και Νότια (ενώ η Κηφισίας από Πανορμου και Βόρεια θα καλυφθεί από τη Γραμμή 4. Προτείνω λοιπόν τη δημιουργία κλάδου της Γραμμής 2 από το Συγγρού-Φιξ και κατά μήκος της Συγγρού με τους εξής σταθμούς: * ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ * ΠΑΝΤΕΙΟΣ * ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ * ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ * ΧΡΥΣΑΚΗ * ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ Επειδή δε: (α) δεν είναι απαραίτητο όλες οι γραμμές του Μετρό να είναι ακτινικές / Διακεντρικες (β) το κομμάτι Ευαγγελισμός - Γαλάτσι - Βεϊκου - Περισσος της γραμμής 4 θα ξεκινήσει πριν από το κομμάτι Ευαγγελισμός - Φάρος - Μαρούσι - Λυκόβρυση (γ) ο άξονας Συγγρού - Β. Κωνσταντίνου / Β. Σοφίας - Κηφισίας είναι θεμελιώδης και απορώ πως δεν φτιάχτηκε εξ αρχής γραμμή Μετρό κατά μήκος του ΠΡΟΤΕΙΝΩ την εξής γραμμή: * ΣΤ. ΗΣΑΠ ΑΜΑΡΟΥΣΊΟΥ (σύνδεση με Γραμμή 1) * ΟΤΕ * ΚΗΦΙΣΙΑΣ (σύνδεση με προαστιακό) * ΣΙΔΕΡΑ * ΦΙΛΟΘΈΗ * ΦΑΡΟΣ * ΚΑΤΕΧΑΚΗ (σύνδεση με Γραμμή 3) * ΓΟΥΔΗ * ΖΩΓΡΑΦΟΥ * ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ * ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΉ * ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΌΣ (ως εδώ είναι η προβλεπόμενη γραμμή 4 στο βόρειο κομμάτι της) και μετά: * ΕΘΝΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΏΝ * ΣΤΑΔΙΟ (Β. Κωνσταντίνου και Ευφρανορος) * ΜΕΤΣ (Καρέα και Τριβωνιανου - για εξυπηρέτηση και του Α' Νεκροταφείου, αλλά και όσων ανεβαίνουν με λεωφορείο από Ηλιουπόλεως) και μετά * ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ * ΠΑΝΤΕΙΟΣ * ΑΓ. ΣΩΣΤΗΣ * ΔΑΒΑΚΗ - ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΣΜΎΡΝΗΣ * ΧΡΥΣΑΚΗ * ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ Γνώμες;
24-11-2013, 09:06 PM
(24-11-2013, 06:49 PM)ns_ Έγραψε: Βλέποντας κανείς το χάρτη του Μετρό μετά και τη γραμμή 4: Η λύση δε νομίζω πως είναι η κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό ή η επέκταση της 4 προς τα νότια...Η πιο γρήγορη και άμεσα υλοποιήσημη λύση είναι το ξύλωμα το 60% των στάσεων του τράμ. Για σκεφτείτε το τράμ με 10-15 στάσεις συνολικά πόσο σβέλτα θα πήγαινε, τι ταχύτητες θα ανέπτυσσε και πόσο θα εξυπηρετούσε! Ξύλωμα στάσεων τράμ λοιπόν, με αποτέλεσμα της δημιουργίας μιας επιπλέον επίγειας γραμμής μετρό. Προτεινόμενες στάσεις ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ (ΣΤΑΣΗ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ) ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ BOYΛΑ: ΑΛΙΜΟΣ (ΣΤΑΣΗ ΚΑΛΑΜΑΚΙ) ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΣΤΑΣΗ 2Η ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ) ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑ (ΣΤΑΣΗ ΑΓΓΕΛΟΥ ΜΕΤΑΞΑ) ΒΟΥΛΑ (ΣΤΑΣΗ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ) ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΦ: ΦΛΟΙΣΒΟΣ (ΣΤΑΣΗ ΦΛΟΙΣΒΟΣ) ΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΣΕΦ Νομίζω πως αυτή η λύση είναι αρκετή για τις περιοχές αυτές. Προτιμότερο να υπάρχουν λίγες και καλές στάσεις, παρά πολλές που να κάνουν μια διαδρομή μισής ώρας ολόκληρο ταξίδι! Μάλιστα με μία τοποθέτηση πιο στοιβαρών γραμμών και με μια ανανέωση των συρμών, το τραμ δε θα είχε να ζηλέψει σε τίποτα τον υπόγειο σιδηρόδρομο.
24-11-2013, 09:30 PM
(24-11-2013, 09:06 PM)giegor Έγραψε: Η λύση δε νομίζω πως είναι η κατασκευή μιας νέας γραμμής μετρό ή η επέκταση της 4 προς τα νότια...Η πιο γρήγορη και άμεσα υλοποιήσημη λύση είναι το ξύλωμα το 60% των στάσεων του τράμ. Για σκεφτείτε το τράμ με 10-15 στάσεις συνολικά πόσο σβέλτα θα πήγαινε, τι ταχύτητες θα ανέπτυσσε και πόσο θα εξυπηρετούσε! Αυτή τη στιγμή, το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει το Τραμ, είναι η έλλειψη προτεραιότητα, έναντι των λοιπών οδικών μέσων (ΔΧ ή ΙΧ). Όταν, για παράδειγμα, ξεκινώντας από το Σύνταγμα, έχει να αντιμετωπίσει αναμονές σε όσους σηματοδότες διασταύρωσης με οδική κυκλοφορία συναντάει, αυξάνεται αυτόματα ο χρόνος διαδρομής. Οπότε, αυτό που χρειάζεται άμεσα είναι να επεκταθεί το περίφημο "πράσινο κύμα". Και να δεις μετά πως μειώνεται ο χρόνος διαδρομής.
25-11-2013, 02:19 AM
Πράγματι, πολύ συχνά σταματά στα περισσότερα από τα φανάρια της διαδρομής. Αυτό το επιβραδύνει αρκετά, όπως πιστεύω ότι "κάτι τρέχει" σε πολλά καμπύλα σημεία της διαδρομής του, όπου "παλαντζάρει" και κόβει ταχύτητα, ενώ θεωρώ αρκετά αργό και το άνοιγμα/κλείσιμο των θυρών. Με όλα αυτά λυμένα, νομίζω η ταχύτητά του θα ήταν πολύ ικανοποιητική.
01-12-2013, 07:04 PM
Καθημερινή της Κυριακής: "Δύο επεκτάσεις προς Γλυφάδα και Ιλιον σχεδιάζει το μετρό"
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti...013_541665
02-12-2013, 09:23 PM
Με αφορμή το άρθρο της Καθημερινής, αυτες είναι οι δυο εναλλακτικές διαδρομές του Μετρό για τη Γλυφάδα:
Βλέπουμε πως στη μια εναλλακτική η γραμμή κάνει μια περιπορεία στην Άνω Γλυφάδα με τρεις σταθμούς (ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ, ΓΚΟΛΦ και ΓΛΥΦΑΔΑ), ενώ στην άλλη εναλλακτική η γραμμή πάει κατευθείαν Γλυφάδα με δυο σταθμούς (ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ και ΓΛΥΦΑΔΑ). Εσεις ποια προτιμάτε?
02-12-2013, 09:37 PM
02-12-2013, 10:59 PM
Συμφωνώ με Μάριο.
Άλλωστε δεν έχουμε και την πολυτέλεια για έξτρα έξοδα. Ήδη λόγω οδικων αξόνων όπου θα πάνε τα λεφτά του ΕΣΠΑ 2014-20 η επέκταση Ευαγγελισμός - Γαλάτσι φαίνεται να πηγαίνει μετά το 2020... |
|
Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)