Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Υπηρεσιακά Δρομολόγια ΟΣΥ
#1
Τα λεωφορεία που κυκλοφορούν με προμετωπίδα "ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ" τι ακριβώς δρομολόγιο κάνουν;

Γύρω στις 14:00 είδα Ν1 στον παράδρομο της Βουλιαγμένης στη Γ' είσοδο Ηλιούπολης (εκεί που έμπαινε το Α4 κατά τη διάρκεια των έργων του Μετρό). Άλλη φορά είχα δει μεσημέρι υπηρεσιακο να περνάει από τον τερματικό των λεωφορείων στο Μετρό της Δάφνης, σταμάτησε για 1' στο σταθμαρχείο και έφυγε.

Ενδέχεται να χρησιμοποιούνται και για να ελεγχθεί κάποια νέα διαδρομή ή αποκλείεται;
Απάντηση
#2
Βασικά μπορεί απλά να είναι ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ αλλά να μην θέλουν να γράψουν ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ αλλιώς ως υπηρεσιακά μάλλον είναι για τη μεταφορά προσωπικού. Γενικα άυτό που έχω καταλάβει είναι ότι λεωφορείο που επιστρέφει αμαξοστάσιο μπορεί να βάλει ότι να 'ναι στην προμετωπίδα όπως ένα Ν2 που είχε βάλει Χ94.
Απάντηση
#3
(19-09-2013, 03:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα λεωφορεία που κυκλοφορούν με προμετωπίδα "ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ" τι ακριβώς δρομολόγιο κάνουν;

Μετά τις 22.30-23.00 κυκλοφορούν τα Υπηρεσιακά, συνήθως. Κάνουν συγκεκριμένα δρομολόγια ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ ανά 30') προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς που σχολάνε αργά το βράδυ. Όλα τα Α/Σ έχουν υπηρεσιακά δρομολόγια. Το Α/Σ Ελληνικού για παράδειγμα, δρομολογεί υπηρεσιακά προς Καλλιθέα, Ζωγράφου κλπ με Solarίνια. Ίσως κάποιο μέλος-εργαζόμενος στην ΟΣΥ θα μπορούσε να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες.

(19-09-2013, 03:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γύρω στις 14:00 είδα Ν1 στον παράδρομο της Βουλιαγμένης στη Γ' είσοδο Ηλιούπολης (εκεί που έμπαινε το Α4 κατά τη διάρκεια των έργων του Μετρό). Άλλη φορά είχα δει μεσημέρι υπηρεσιακο να περνάει από τον τερματικό των λεωφορείων στο Μετρό της Δάφνης, σταμάτησε για 1' στο σταθμαρχείο και έφυγε.

Τι Ν1 ήταν? Ελληνικού ή Μπραχαμίου? Γιατί άμα ήταν Μπραχαμίου, μπορεί να πήγαινε κενό μέχρι Αγ. Μαύρα για να πιάσει 206.
Απάντηση
#4
(19-09-2013, 04:53 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μετά τις 22.30-23.00 κυκλοφορούν τα Υπηρεσιακά, συνήθως. Κάνουν συγκεκριμένα δρομολόγια ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ ανά 30') προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς που σχολάνε αργά το βράδυ. Όλα τα Α/Σ έχουν υπηρεσιακά δρομολόγια. Το Α/Σ Ελληνικού για παράδειγμα, δρομολογεί υπηρεσιακά προς Καλλιθέα, Ζωγράφου κλπ με Solarίνια. Ίσως κάποιο μέλος-εργαζόμενος στην ΟΣΥ θα μπορούσε να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες.

Ζωγράφου: 2 υπηρεσιακά το βράδυ, Solaris από Α/Σ Ελληνικού. Το πρώτο περίπου στις 1:45 - 2:00 και το δεύτερο λίγο γύρω στις 3:45 - 4:15. Επίσης κατά της 3:00 περνάει το λεωφορείο των ΗΛΠΑΠ.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#5
(19-09-2013, 04:53 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τι Ν1 ήταν? Ελληνικού ή Μπραχαμίου? Γιατί άμα ήταν Μπραχαμίου, μπορεί να πήγαινε κενό μέχρι Αγ. Μαύρα για να πιάσει 206.

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να δω αριθμό! Περίμενα να το τσεκάρω μόλις θα περνούσε, αλλά δε μπόρεσα να το παρατηρήσω. Το μόνο που πρόσεξα ήταν η προμετωπίδα "ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ".

Μπραχαμίου αποκλείεται να ήταν. Για να μπει από αυτό το δρόμο στην Ηλιούπολη, σημαίνει ότι έρχονταν από νότια (δεν επιτρέπεται πλέον η αναστροφή που γίνονται στα φανάρια της Γ' Εισόδου (Βουλιαγμένης/Εθν. Μακαρίου), για να μπαίνουν ΙΧ και λεωφορεία στον παράδρομο).

Αφήνω μία πιθανότητα να ήταν Ελληνικού και να πήγαινε να αναλάβει 206 (έχει ειπωθεί ότι οι βάρδιες είναι μοιρασμένες εξ' ημισίας σε Μπραχάμι και Ελληνικό). Αλλά και πάλι, αν βγήκε από το αμαξοστάσιο, μέσω Αλεξιουπόλεως - Αργυρουπόλεως - Ηρ. Πολυτεχνείου - Πρωτόπαππα - Σοφ. Βενιζέλου, πιο γρήγορα φτάνει Αγ. Μαύρα και γλυτώνει και κίνηση. Εκτός αν ήταν άσχετος ο οδηγός.
Απάντηση
#6
(19-09-2013, 04:53 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μετά τις 22.30-23.00 κυκλοφορούν τα Υπηρεσιακά, συνήθως. Κάνουν συγκεκριμένα δρομολόγια ανα τακτά χρονικά διαστήματα (πχ ανά 30') προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς που σχολάνε αργά το βράδυ. Όλα τα Α/Σ έχουν υπηρεσιακά δρομολόγια. Το Α/Σ Ελληνικού για παράδειγμα, δρομολογεί υπηρεσιακά προς Καλλιθέα, Ζωγράφου κλπ με Solarίνια. Ίσως κάποιο μέλος-εργαζόμενος στην ΟΣΥ θα μπορούσε να μας πει περισσότερες λεπτομέρειες.

Πάντως τα Υπηρεσιακά καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν και ως έξτρα γραμμές αφού έχουν στάνταρ δρομολόγια. Άμα οριζόταν κάποιες στάσεις στις διαδρομές τους θα μπορούσαν άνετα να εξυπηρετήσουν την νύχτα και έτσι θα έβγαινε και κάποιο επιπλέον έσοδο.
Απάντηση
#7
(19-09-2013, 11:47 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πάντως τα Υπηρεσιακά καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν και ως έξτρα γραμμές αφού έχουν στάνταρ δρομολόγια. Άμα οριζόταν κάποιες στάσεις στις διαδρομές τους θα μπορούσαν άνετα να εξυπηρετήσουν την νύχτα και έτσι θα έβγαινε και κάποιο επιπλέον έσοδο.
Πριν απο λίγο στην Αργυρούπολη το υπηρεσιακο solaris #666 συνεχίσε στην Κατεχάκη με προορισμό λογικά Ζωγράφου. Μέσα ήταν ο οδηγος και ενας ακόμα εργαζόμενος
Απάντηση
#8
(20-09-2013, 12:38 AM)georgio Έγραψε: Πριν απο λίγο στην Αργυρούπολη το υπηρεσιακο solaris #666 συνεχίσε στην Κατεχάκη με προορισμό λογικά Ζωγράφου. Μέσα ήταν ο οδηγος και ενας ακόμα εργαζόμενος

To υπηρεσιακό του Ζωγράφου έρχεται από Ούλωφ Πάλμε και ανεβαίνει την Παπάγου. Δεν νομίζω πως στρίβει από Κατεχάκη.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#9
Λέγαμε πριν μερικές μέρες για τα υπηρεσιακά οχήματα.
Σήμερα στου Ζωγράφου (ΤΕ608) αφίχθη το Solaris Ελληνικού #642 με πρώτη προσέγγιση στις 1:46 και αναχώρησε στις 3:14, επέστρεψε στις 4:22 με αναχώρηση στις 4:27.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#10
(29-09-2013, 05:32 AM)nikos1991 Έγραψε: Λέγαμε πριν μερικές μέρες για τα υπηρεσιακά οχήματα.
Σήμερα στου Ζωγράφου (ΤΕ608) αφίχθη το Solaris Ελληνικού #642 με πρώτη προσέγγιση στις 1:46 και αναχώρησε στις 3:14, επέστρεψε στις 4:22 με αναχώρηση στις 4:27.

Δηλαδή 1,5 ώρα καθόταν το Solaris στο ΤΕ608?
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)