Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 3.3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Deutsche Bahn - S-Bahn
#1
Διαβαζα αυτο το αρθρο πριν μερικες ημερες και θεωρωντας το ιδιαιτερα σημαντικο δημιουργησα αυτο εδω το θεμα για τους S-Bahn της Γερμανιας. Για οσους δεν ξερουν τους S-Bahn ειναι ενα δικτυο σιδηροδρομων, αστικων και προαστιακων μεταφορων στην Γερμανια που ανηκει στην Deutsche Bahn, τον γνωστο Γερμανικο Κολοσσο των συγκοινωνιων σταθερης τροχιας.

Εχει πολλα κοινα στην ιστορικη της πορεια με τον ελληνικο ΗΣΑΠ ενω εξελιχθηκαν σχεδον παραλληλα. Ακομα και το τροχαιο υλικο ακολουθει σχεδον την ιδια φιλοσοφια με αυτο του ΗΣΑΠ.

Ακολουθει το αρθρο, το οποιο συνοπτικα αναφερει μια προσπαθεια της μητρικης Deutsche Bahn να φερει την εταιρια S-Bahn στην κερδοφορια, ομως αυτο ειχε ιδιαιτερα υψηλο κοστος.

http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=113872
Απάντηση
#2
Έχω βρεθεί στο Βερολίνο και μπορώ να πω ότι όντως μοιάζει με τον ΗΣΑΠ αλλά έχει τόοοοσες πολλές γραμμές, χεχε!
Απάντηση
#3
Να δεις τωρα τι πανηγυρι γινεται. Η BVG εχει αναγκαστει να δρομολογησει ΜΑΝ Α39 εκει που ειχε 100αρια δωδεκαμετρα για να καλυψει τα καραγκιοζιλικια τους, και το καλυτερο? Τα δυο τριτα των Α39 ανακληθηκαν απο την ΜΑΝ για κρακ στον μπροστινο αξονα το οποιο πρωτοανακαλυφθηκε στα αναλογα του Ντουμπαϊ λιγο πριν την παραδοση. Εκτος του οτι εχει καταρευσει το συστημα των S-Bahn στο Βερολινο, συμπαρασυρει και ολο το δικτυο συγκοινωνιων.

Υ.Γ: Το Α39 ειναι διοροφο, ξεχασα να το αναφερω.
Απάντηση
#4
Tα προβληματα ηταν καθαρα των συρμων, για τα DD δεν εχω ακουσει κατι ακομα, αν εχεις καποια πηγη ριξε γιατι με ενδιαφερει το θεμα (οχι εδω ομως μιλαμε για το sbahn). Τα προβληματα στους αξονες ξερω οτι τα ειχαν οι καινουργιοι συρμοι του S-Bahn που προκαλουσαν ρωγμες, κατι που διορθωθηκε σχετικα γρηγορα μιας και η κατασκευη τους ηταν στο Henningsdorf, 20χμ Δυτικα απο το Βερολινο.

Το S-bahn γενικοτερα λειτουργει σε υπερβολικα καλους ρυθμους για το μεγεθος του. Το μεγαλο του προβλημα ειναι το domino effect. Αν ενα τρενο για καποιο λογο σταματησει να λειτουργει στις αρτηριακες γραμμες πεθαινουν και αλλες 3-4 παρεα. Επισης στο πολυ χιονι εχει θεματα καθοτι ειναι τριγραμμο, δλδ περνει ρευμα απο την τριτη ραγα που ειναι πολυ χαμηλα στο εδαφος και αυτη (οποτε και οταν χιονιζει βαρια βραχυκυκλωνει). Και μονο αν σκεφτεις οτι δουλευει ΠΣ 24ωρο ειναι εντυπωσιακο.

Eλπιζω στην επομενη νυχτα των εργοστασιων (ενα βραδυ-απογευμα που ανοιγουν οι πορτες των μεγαλυτερων εργοστασιων του Βερολινου για το κοινο) να μπορεσω να κανω ενα cover πανω στο sbahn...
Απάντηση
#5
Πού το ξέθαψες ρε Νίκο αυτό το θέμα; Τρία χρόνια μετά;

Για τα προβλήματα που είχαν οι συρμοί πρέπει να ερευνήσω τα αρχεία μου για να σου δώσω έγκυρη πληροφόρηση. Το domino effect την εποχή εκείνη όμως συνεχίστηκε στα λεωφορεία - οπότε και από αυτό το σημείο άρχισα να το παρακολουθώ - και συνέπεσε με μια πολύ δύσκολη περίοδο για την BVG. Αρχικά ελλείψει planB τα διόροφα Α39 της BVG ανέλαβαν τα rail replacements. Στην παραγγελία των διόροφων Neoplan που προορίζονταν για το Dubai βρέθηκαν προβλήματα στους μπροστινούς άξονες και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάκληση του συνόλου σχεδόν των Α39 του Βερολίνου (τελικά χωρίς να είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα όπως αποδείχτηκε). Αρκεί να σκεφτείς ότι αυτά τα λεωφορεία είναι η ραχοκοκκαλιά της BVG στις οδικές μεταφορές. Ήδη από καιρό είχαν αποσυρθεί τα SD202 ενώ τον Φεβρουάριο του 2009 αποσύρθηκαν και τα Α14 συνεπώς ήταν ο μοναδικός τύπος διόροφων που είχε απομείνει στο στόλο. Λες και δεν έφτανε αυτό (στα αμαξοστάσια οι τεχνικοί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες να βγάλουν το ταχύτερο δυνατό όσα περισσότερα Α39 γινόταν) ξεσπάει - τι πρωτότυπο - για έβδομη φορά φωτιά σε Citaro της εταιρίας και αποσύρονται όλα στα αμαξοστάσια για επιθεώρηση εν μέσω δημοσιευμάτων του τοπικού τύπου για λεωφορεία-κρεματόρια και άλλα γλαφυρά. Με τον μισό στόλο της BVG εκτός δύναμης ξεκινά ένα πρόγραμμα ναύλωσης όποιου λεωφορείου ήταν διαθέσιμο εκείνη την εποχή. Συγκεντρώθηκε ένας αριθμός (κάπου στα 35) από SD202 τα οποία όμως έκαναν πλέον ξεναγήσεις και δεν υπήρχαν ούτε ακυρωτικά, ούτε τηλεματική ενώ σε πολλές περιπτώσεις ούτε προμετωπίδες δρομολογίων (χώρια που όσα είχαν ανέγραφαν τους προορισμούς του operator τους).
Η σταδιακή αποκατάσταση των συρμών και των λεωφορείων επανέφερε τους φυσιολογικούς ρυθμούς στις συγκοινωνίες του Βερολίνου, αλλά ο χειμώνας του 2010 ήταν πραγματικός εφιάλτης τόσο για τους ανθρώπους των συγκοινωνιών της πόλης όσο και για τους κατοίκους.

Τα open days είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα σε όλη την Ευρώπη - πλην Ελλάδας - και μάλιστα συγκεντρώνουν πλήθος κόσμου. Εδώ βέβαια, καλύτερα να μην το συζητάμε (φαντάζεται κανείς ας πούμε το P. Rallis Depot Open Day με πικνικ ανάμεσα σε κανιβαλισμένα B7LAWink. Αλλά μιας και "ψάχνεσαι" για Βερολίνο, τι έχεις να κάνεις 7/8 Σεπτεμβρίου;

http://www.traditionsbus.de/

(πιθανότατα να είμαι εκεί, αν δεν πάμε τελικά με το Β58 στο Showbus)
Απάντηση
#6
Το μουσειο μεταφορων δεν ανοιγει μονο 7/8 αλλα ολα τα Σ.Κ του Σεπτεμβρη. Μολις βρω λιγο χρονο θα ετοιμασω και παρουσιαση για αυτο οπως και τα οχηματα που κανουν τις διαδρομες (τα οποια ενημερωτηκα κυκλοφορουν ολο τον χρονο στην γραμη 218)

Οσο για το s-bahn, το μεγαλο λαθος που εγινε ηταν η αποσυρση ολων των παλαιων συρμων με την ελευση των καινουργιων, με αποτελεσμα μολις εμφανιστηκε το προβλημα στα καινουργια τρενα να γινει ενα επικο μπαχαλο...
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)