03-03-2013, 03:37 AM
Το πρώτο λεωφορείο που εξυπηρετούσε την Ηλιούπολη από την ίδρυσή της είχε την ονομασία "ΑΘΗΝΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ", με αφετηρία στην Κοραή (έναντι της Ακαδημίας) και τέρμα στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου Ηλιούπολης (κοντά στη σημερινή κεντρική πλατεία), όπου τελείωνε ο ασφαλτοστρωμένος δρόμος.
Αργότερα προστέθηκε γραμμή για την εξυπηρέτηση και της Κάτω Ηλιούπολης, με την ονομασία "ΑΘΗΝΑ - ΝΑΣΤΟΥ", η οποία είχε κοινή αφετηρία με την πρώτη γραμμή στην Ακαδημία και τέρμα στη σημερινή Λ. Σοφ. Βενιζέλου (τότε Κων. Νάστου) και συγκεκριμένα κάπου μεταξύ της Ηρ. Κωνσταντοπούλου και της πλ. 25ης Μαρτίου.
Επίσης υπήρχε και λεωφορειακή γραμμή για την εξυπηρέτηση της συνοικίας της Αγίας Μαρίνας, για την οποία δεν έχω βρει ακόμη περισσότερες πληροφορίες.
Αργότερα και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80', η γραμμή 38 είχε τέρμα στη σημερινή Ηρ. Πολυτεχνείου (τότε Βασ. Φριδερίκης), στο ύψος που είναι σήμερα η στάση "ΠΑΛΙΟ ΤΕΡΜΑ" των 201 και 237.
(Κάπου διάβασα ότι υπήρχαν και οι 108 (ΑΘΗΝΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ) και 111 (ΑΘΗΝΑ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ)).
Αργότερα προστέθηκε γραμμή για την εξυπηρέτηση και της Κάτω Ηλιούπολης, με την ονομασία "ΑΘΗΝΑ - ΝΑΣΤΟΥ", η οποία είχε κοινή αφετηρία με την πρώτη γραμμή στην Ακαδημία και τέρμα στη σημερινή Λ. Σοφ. Βενιζέλου (τότε Κων. Νάστου) και συγκεκριμένα κάπου μεταξύ της Ηρ. Κωνσταντοπούλου και της πλ. 25ης Μαρτίου.
Επίσης υπήρχε και λεωφορειακή γραμμή για την εξυπηρέτηση της συνοικίας της Αγίας Μαρίνας, για την οποία δεν έχω βρει ακόμη περισσότερες πληροφορίες.
Αργότερα και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 80', η γραμμή 38 είχε τέρμα στη σημερινή Ηρ. Πολυτεχνείου (τότε Βασ. Φριδερίκης), στο ύψος που είναι σήμερα η στάση "ΠΑΛΙΟ ΤΕΡΜΑ" των 201 και 237.
(Κάπου διάβασα ότι υπήρχαν και οι 108 (ΑΘΗΝΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ) και 111 (ΑΘΗΝΑ - ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ)).