Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(14-02-2013, 11:36 PM)Giannis B10M Έγραψε: εθεαθη 18μετρο στην γραμμη 15,ξερεις τιποτα?

εσύ το έβγαλες και άλλαξες την ταμπέλα. Το βρήκα;
(14-02-2013, 11:39 PM)GiannisB Έγραψε: εσύ το έβγαλες και άλλαξες την ταμπέλα. Το βρήκα;

εγω δεν ξερω τιποτα............DanceDanceDanceDanceDanceDanceDance

(14-02-2013, 11:25 PM)garvanitis Έγραψε: Έχει και άλλα δύσκολα σημεία αλλά φυσικά και είναι και αυτά που αναφέρεις. Για τα 12μέτρα τώρα, μέχρι τον Ιανουάριο του 1998 που είχε τα Scania δεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής ήταν κατά πολύ λιγότεροι. Κατάργηση των αρθρωτών και πύκνωση των δρομολογίων δεν μπορεί να γίνει φυσικα, εκτός από το κόστος (μεροκάματα, πετρέλαια, οχήματα) το οποίο είναι απαγορευτικό οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής θα οδηγήσουν σε ουρές λεωφορείων να περιμένουν να στριμωχτεί ο κόσμος στο πρώτο.

Το βίντεο και τις φωτογραφίες να τις δημοσιεύσω δεν υπάρχει περίπτωση για μία σειρά από λόγους, να σου τα δείξω κατ' ιδίαν μπορώ. Αλλά μην φαντάζεσαι κάτι το ιδιαίτερο. Καταγραφή των δύσκολων σημείων είναι, καθώς και διάφορα παρκαρισμένα.

Όσο για τα καινούργια αρθωτά που αναφέρθηκε ο GiannisB, οι σπασμένοι καθρέφτες των Citaro και το κόστος που μέρος τους πληρώνουν οι υπαίτιοι οδηγοί να είστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο να τα δεχτούν οι οδηγοί της γραμμής...


Μη βιάζεσαι... Tongue

Προηγούνται άλλοι, να πάρεις χαρτάκι προτεραιότητας... Big GrinBig GrinBig Grin


Το 235 ήταν απόσπαση από το 21.

Τα 301-322 αγοράστηκαν συγκεκριμένα για τα 15-16 αλλά τελικά αποδείχτηκαν ακατάλληλα για τις συνθήκες. Μελετάται κάτι σαν αυτό που περιγράφεις όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτό:

http://imageshack.us/photo/my-images/266...27076.jpg/

αυτο το ακουσα και εγω μελλοντικα για το 15
(14-02-2013, 10:43 PM)garvanitis Έγραψε: Οι ονομαστικές ισχείς ανά τύπο και μέγεθος είναι οι εξής:

Δωδεκάμετρα:
Scania 234PS
B9L 260PS
B7RLE / B7L 275PS
CityClass / Citelis 290PS
Citaro 299PS

Αρθρωτά:
B7LA 275PS
B10MA 285PS
B9LA 310PS
Citaro G 355PS

Midi:
EuroPolis 180PS

Mini:
Sprinter 136PS

Nομίζω πως για τα citaro τα διπλά έχεις λάθος τα 700αρια έχουνε 299ps και τα 900αρια σύμφωνα με την πηγή του site της mercedes έχουνε μέγιστη ισχύ 260 τώρα τι να πω δεν ξέρω
(15-02-2013, 09:23 PM)GiannisB Έγραψε: Nομίζω πως για τα citaro τα διπλά έχεις λάθος τα 700αρια έχουνε 299ps και τα 900αρια σύμφωνα με την πηγή του site της mercedes έχουνε μέγιστη ισχύ 260 τώρα τι να πω δεν ξέρω

πολυ καλα τα λεει,αν εχεις κατι αλλο επισημο πεστο
Από τους Ίππους που είναι ίδιοι με τα 12μ. σηκώνουν τα διπλά μεγαλύτερο βάρος

Δηλαδή το περιοδικό που είχα κάνει αντριγραφή επικόλληση για τα τεχνικά χαρακτηριστικα των 770-798 και τα τεχν. χαρακτηριστικά των 931-945 αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα της mercedes λένε ψέματα ενώ εσύ όχι;

Και για τα b7l που τα θεωρείς καλά και ΑΛΛΟ του 6 πήρε φωτιά αγαπητέ
Απλά και μόνο επειδή μάλλον δεν πρόλαβες να διαβάσεις την τελευταία μου παράγραφο θα σου απαντήσω - για τελευταία όμως φορα...

Το βάρος δεν έχει να κάνει με τη διαφορά ισχύος. Οι διαφορές είναι σχετικά μικρές (19t το 12μ και 26t το 18μ) και δεν έχουν πάντα το ίδιο φορτίο. Αλλού οφείλεται η διαφορά...

Το περιοδικό που έχεις το έχω στο αρχείο μου και γράφει για τη βασική έκδοση του O530 με αντιγραφή από τους καταλόγους της EvoBus τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε αντίθεση με το άρθρο της δοκιμής που αναφέρει ΚΑΙ ΤΥΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και ΙΣΧΥ της συγκεκριμένης έκδοσης (628.283). Επιμένω σε αυτό που σου εγράψα και πριν μπορείς να πιστεύεις ό,τι θέλεις...

Είπα ποτέ και πουθενά ότι τα B7 είναι καλά λεωφορεία; Είπα απλά ότι δεν είναι για πέταμα όπως θέλεις να ισχυρίζεσαι αβάσιμα εσύ και κάποιοι άλλοι. Και στα ζόρια που τα έχουν βάλει ανταποκρίνονται με το παραπάνω. Το δε λεωφορείο που πήρε φωτιά - αν και θα το ήθελες - ΔΕΝ ήταν Β7. Οι εικόνες γράφουν "φωτό αρχείου" και αν και το περιστατικό έγινε βράδυ είναι τραβηγμένες στο φως της ημέρας. Αν τώρα διαβάσεις και τί γράφει το ρεπορτάζ θα δεις ότι λέει ότι πήρε φωτιά από το κλιματιστικό, οπότε είναι Citaro αφού είναι το μόνο λεωφορείο του ΟΑΣΘ το οποίο δεν έχει καλοριφέρ και χρησιμοποιεί το κλιματιστικό για θέρμανση. Τέλος κουβέντας.
Όχι και αβασιμα να σου μένει καθημερινά στο,δρόμο που όλο ζεσταίνονται που όλο δεν έχουν κλιματισμό ξερείς πως είναι να γυρνάς από κατώ και να λες άντε άντε μέσα στην ζέστη; σαφέστατα όχι. Τα ο405 γιατί δεν ζεσταινόντουσαν; και τουλάχιστον μπορεί να μην είχαν κλιματισμό αλλά άνοιγες το παράθυρο και περνούσε αέρας μέσα και δροσιζόσουνα

Και φυσικά διάβασα το ρεπορτάζ από το κλιματιστικό πήρε φωτιά
(14-02-2013, 11:25 PM)garvanitis Έγραψε: Έχει και άλλα δύσκολα σημεία αλλά φυσικά και είναι και αυτά που αναφέρεις. Για τα 12μέτρα τώρα, μέχρι τον Ιανουάριο του 1998 που είχε τα Scania δεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα. Αλλά και οι κάτοικοι της περιοχής ήταν κατά πολύ λιγότεροι. Κατάργηση των αρθρωτών και πύκνωση των δρομολογίων δεν μπορεί να γίνει φυσικα, εκτός από το κόστος (μεροκάματα, πετρέλαια, οχήματα) το οποίο είναι απαγορευτικό οι κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής θα οδηγήσουν σε ουρές λεωφορείων να περιμένουν να στριμωχτεί ο κόσμος στο πρώτο.

Το βίντεο και τις φωτογραφίες να τις δημοσιεύσω δεν υπάρχει περίπτωση για μία σειρά από λόγους, να σου τα δείξω κατ' ιδίαν μπορώ. Αλλά μην φαντάζεσαι κάτι το ιδιαίτερο. Καταγραφή των δύσκολων σημείων είναι, καθώς και διάφορα παρκαρισμένα.

Όσο για τα καινούργια αρθωτά που αναφέρθηκε ο GiannisB, οι σπασμένοι καθρέφτες των Citaro και το κόστος που μέρος τους πληρώνουν οι υπαίτιοι οδηγοί να είστε σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά στο να τα δεχτούν οι οδηγοί της γραμμής...


Μη βιάζεσαι... Tongue

Προηγούνται άλλοι, να πάρεις χαρτάκι προτεραιότητας... Big GrinBig GrinBig Grin


Το 235 ήταν απόσπαση από το 21.

Τα 301-322 αγοράστηκαν συγκεκριμένα για τα 15-16 αλλά τελικά αποδείχτηκαν ακατάλληλα για τις συνθήκες. Μελετάται κάτι σαν αυτό που περιγράφεις όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτό:

http://imageshack.us/photo/my-images/266...27076.jpg/
Ομως μην ξεχνας οτι η καταγραφη των παρκαρισμενων αυτοκινητων ειναι προσωρινη...Εσυ εχεις καταγραψει μερικα αυτοκινητα που ειναι παρκαρισμενα τοτε...Δεν σημαινει οτι ειναι και τωρα σε εκεινα τα σημεια...Και στο κατω-κατω δεν ειναι υπαιτιοι οι επιβατες του 32 για τα παρκαρισμενα...Πληρωνουμε εισητηρια και απαιτουμε καλυτερη συγκοινωνια...Τα μπλε λεωφορεια δεν ειναι για περιοχη σαν τον ευοσμο...Ας βαλουν απο τα καινουργια η θα μπορουσαν να βαλουν b9...
Τα στενα του 12,μοιαζουν με του 32Α...
Ενας φιλος πηγε καλαμαρια με το 6 και ειδε την διαδρομη...(και εγω την εχω δει και την ξερω,απλα μεταφερω αυτα που ειπε)
-Ενταξει εχει και μεγαλους δρομους,αλλα εχει αποτομες στροφες,σε σημειο ετσι ωστε να διπλωνει ευκολα η φισουνα του οχηματος...Με αυτο το οχημα που πηγα(εννοει b7l)χωρουσε οριακα σε καποια σημεια...Επισης υπηρχε προβλημα παρανομου παρκαρισματος σε μερικα σημεια,με αποτελεσμα να ειναι δυσκολο το περασμα του λεωφορειου...

Εγω τον ρωτησα σε σχεση με το 32(οχι 32Α) πως ειναι η γραμμη 6...Και με απαντησε
-Το 32 ειναι ισιαδι σε σχεση με το 6...
(24-03-2013, 05:00 PM)george-oasth Έγραψε: Ομως μην ξεχνας οτι η καταγραφη των παρκαρισμενων αυτοκινητων ειναι προσωρινη...Εσυ εχεις καταγραψει μερικα αυτοκινητα που ειναι παρκαρισμενα τοτε...Δεν σημαινει οτι ειναι και τωρα σε εκεινα τα σημεια...Και στο κατω-κατω δεν ειναι υπαιτιοι οι επιβατες του 32 για τα παρκαρισμενα...Πληρωνουμε εισητηρια και απαιτουμε καλυτερη συγκοινωνια...Τα μπλε λεωφορεια δεν ειναι για περιοχη σαν τον ευοσμο...Ας βαλουν απο τα καινουργια η θα μπορουσαν να βαλουν b9...
Τα στενα του 12,μοιαζουν με του 32Α...
Ενας φιλος πηγε καλαμαρια με το 6 και ειδε την διαδρομη...(και εγω την εχω δει και την ξερω,απλα μεταφερω αυτα που ειπε)
-Ενταξει εχει και μεγαλους δρομους,αλλα εχει αποτομες στροφες,σε σημειο ετσι ωστε να διπλωνει ευκολα η φισουνα του οχηματος...Με αυτο το οχημα που πηγα(εννοει b7l)χωρουσε οριακα σε καποια σημεια...Επισης υπηρχε προβλημα παρανομου παρκαρισματος σε μερικα σημεια,με αποτελεσμα να ειναι δυσκολο το περασμα του λεωφορειου...

Εγω τον ρωτησα σε σχεση με το 32(οχι 32Α) πως ειναι η γραμμη 6...Και με απαντησε
-Το 32 ειναι ισιαδι σε σχεση με το 6...
για να καταλαβω,ολη αυτη η γκρινια που εχεις ειναι επειδη το 32 εχει αλεκους και θα ηθελες κατι πιο καλο?και κατι αλλο,την γραμμη 6 την δουλευω και δεν εχει κανενα σημειο που περναει οριακα που λεει ο φιλος σου,μπορει ετσι να το βλεπει.Και μενα με λενε οι φιλοι πως περναει αυτο το θηριο απο εκει αλλα δεν ειναι ετσι
(24-03-2013, 10:52 PM)Giannis B10M Έγραψε: για να καταλαβω,ολη αυτη η γκρινια που εχεις ειναι επειδη το 32 εχει αλεκους και θα ηθελες κατι πιο καλο?και κατι αλλο,την γραμμη 6 την δουλευω και δεν εχει κανενα σημειο που περναει οριακα που λεει ο φιλος σου,μπορει ετσι να το βλεπει.Και μενα με λενε οι φιλοι πως περναει αυτο το θηριο απο εκει αλλα δεν ειναι ετσι
Ναι επειδη το 32 εχει αλεκους....Δεν μπορω να βλεπω περιοχες σαν το κορδελιο και την ανω ηλιουπολη να εχουν σχετικα καινουργια οχηματα σε σχεση με το 32...Ο ευοσμος δηλαδη τι ειναι??Σαν τον δενδροποταμο και τον αντιμετωπιζουν ετσι σε θεματα συγκοινωνιας??Γιατι δεν βαζουν καλα οχηματα??υπαρχει λογος??


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 32 Επισκέπτης (ες)