Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Τα minibus iveco 300αρια όλο μένουνε και πολλές φορές πάνε στο ΝΣΣ για service όχι μόνο αυτά αλλά έχω δει και οχήματα του 57 και άλλες γραμμές ενώ δεν σταματάνε εκεί αλλά πιο πολλές φορές αυτά τα δυο που αναφέρω.

Το 307 το είδα και εγώ σήμερα στο 43
(23-01-2013, 04:10 PM)GiannisB Έγραψε: Τα minibus iveco 300αρια όλο μένουνε και πολλές φορές πάνε στο ΝΣΣ για service όχι μόνο αυτά αλλά έχω δει και οχήματα του 57 και άλλες γραμμές ενώ δεν σταματάνε εκεί αλλά πιο πολλές φορές αυτά τα δυο που αναφέρω.

Το 307 το είδα και εγώ σήμερα στο 43

αυτη ειναι η διαδικασια,να πανε πρωτα στον σταθμο αν εχουν βλαβη και εφοσον δεν αντιμετωπιζονται πανε στο αμαξοστασιο
Επίσης βάζουνε και ανταλλακτικά εκεί επί τόπου; πχ είχα δει μια μέρα b9l του 10 δρομογήμενο στο 8 πριν πάρει τα 900ρια και είχε σπάσει η λάμπα η δεξιά από μπροστά και την άλλαζαν στον ΝΣΣ μέσα με κόσμο υπήρχε στο λεωφορείο
(19-01-2013, 12:00 PM)george-oasth Έγραψε: τα b7r κανονικα ειναι ημιαστικα λεωφορεια...δηλαδη κανονικα η κατασκευη τους ειναι με δυο πορτες(ασχετα αν ο οασθ ειχε την φαινη ιδεα να ζητησει να βαλουν και τριτη πορτα)...Αντικειμενικα τα b7r δουλευουν σε γραμμες με λιγο κοσμο...οπως 18,84,88,87,69...Προβλημα υπαρχει με την γραμμη 35 μονο...αν και καθε μερα το 35 παιρνει η cityclass η b7l...Ειναι πιο γερα οχηματα παντως γιατι δεν εχουν φαει μεγαλο ζορι...Ενω τα οχηματα του 56,57,58 τρωνε μεγαλο ζορι γιατι ανεβαινουν ανηφορες με φουλ κοσμο...Πολλα b7l που τρωνε ζορι καταντανε να ειναι επι μηνες μεσα στα συνεργεια και να δοκιμαζονται παλι επι μηνες σε γραμμες σχεδον ισιες και με ανηφορες για να καλημπραριστουν...Το 689 παλι δοκιμαζεται σε αλλες γραμμες εκτος του 58...

Στο 84 έχουν σταματήσει τα b7r από όταν ήρθαν τα Citelis 501-518. Επίσης το 84 σε σχέση με κάποιες άλλες γραμμές έχει πολύ περισσότερο κόσμο.(Τυχαίνει να το χρησιμοποιώ συχνά οπότε ξέρω).
Τα b7r που τα απεχθανόσουνα KS αποδείχθηκαν σκαριά και πολύ καλά λεωφορεία μετά τα cityclass. Ειδικά εδώ στο Ωραιόκαστρο στο 55 τα προτιμάνε για τον ήχο.

Για το 84 έχει κόσμο για ημιαστική γραμμή περισσότερο από τις άλλες παρόμοιες και από κάτι 37,38. Αλλά για πες μας από πιες άλλες γραμμές;
Δεν ήξερα που να το αναφέρω, γι'αυτό το γράφω εδώ. Χθες έμαθα ότι ο ΟΑΣΘ πιλοτικά από 1 Φεβρουαρίου εφαρμόζει στη γραμμή 10 (!) επιβίβαση από τις δύο μπροστινές πόρτες κι αποβίβαση από τις δύο πίσω.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(10-02-2013, 05:28 PM)O530lover Έγραψε: Δεν ήξερα που να το αναφέρω, γι'αυτό το γράφω εδώ. Χθες έμαθα ότι ο ΟΑΣΘ πιλοτικά από 1 Φεβρουαρίου εφαρμόζει στη γραμμή 10 (!) επιβίβαση από τις δύο μπροστινές πόρτες κι αποβίβαση από τις δύο πίσω.

Ναι το είχαν πει και το έκαναν στο 10 είχαν πει και στο 31 ότι θα το κάνουν αλλά δεν βλέπω να γίνεται κάτι προς το παρών.

εγώ έχω να κάνω ερωτήσεις γιατί βάλανε και στα οχήματα του 6 δίπλα στον οδηγό ακυρωτικό και όχι στου 72 για όταν παίζει ο Άρης; επίσης το 52 θα καταργηθεί ή θα περιοριστούν τα δρομολόγια; γιατί στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σίνδου απειλούν με λουκέτο τι θα γίνει τελικά σχετικά με την γραμμή
(10-02-2013, 05:46 PM)GiannisB Έγραψε: Ναι το είχαν πει και το έκαναν στο 10 είχαν πει και στο 31 ότι θα το κάνουν αλλά δεν βλέπω να γίνεται κάτι προς το παρών.

εγώ έχω να κάνω ερωτήσεις γιατί βάλανε και στα οχήματα του 6 δίπλα στον οδηγό ακυρωτικό και όχι στου 72 για όταν παίζει ο Άρης; επίσης το 52 θα καταργηθεί ή θα περιοριστούν τα δρομολόγια; γιατί στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σίνδου απειλούν με λουκέτο τι θα γίνει τελικά σχετικά με την γραμμή

Γι'αυτό που λες, χθες τα οχήματα του 6 ήταν στο 10 (λόγω ΠΑΟΚ). Υποθέτω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις τα οχήματα του 72 θα πηγαίνουν στο 2, χωρίς να γνωρίζω κάτι στα σίγουρα.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
καλημερα στη παρεα.ελπιζω να στε καλα..ξαναγραφω γιατι πραγματικα ειμαι εξω φρενων..βγαζω καθε μηνα καρτα απεριοριστων και που να παρει ευχη ζηταω σαν πολιτης ενα μινιμουμ επιπεδο υπηρεσιων...και εξηγουμαι αμεσως...απο το προσωπικο του οασθ οπως ειχα πει παλιοτερα ειμαι ευχαριστημενος.πιστευω οι ανθρωποι κανουν φιλοτιμα τη δουλεια τους και πολλες φορες παραπανω αποτι τους αναλογει.μπραβο τους!!και μακαρι να συνεχισουν παντα να ναι ετσι σε ολα ειναι αψογοι(ακομη και κεντρικα γραφεια παλιοτερα που χα περασει εμεινα πολυ ευχαριστημενος)!!αλλα ελεος πια με τα σαραβαλα της ελβο!ελεος!!δεν ειναι δυνατον εννιακοσαρι λεωφορειο του 2010 της γραμμης 78 να κανει τον ιδιο θορυβο στη παραμικρη λακουβα που κανουν τα b7l!δεν ξερω τι ειναι αλλα δεν γινεται με τη παραμικρη λακουβα να ακουγεται θορυβο λες και χτυπαει βαριοπουλα!!ΕΛΕΟΣ!!!!ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΒΟ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ???ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΧΥΛΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΕΚΟ.λοιπον δεν ξερω τι πρεπει να κανει ο οργανισμος αλλα με τα σαραβαλα της ελβο πρεπει κατι να γινει πραγματικα!!!ειναι επικινδυνα εν τελει και για την ασφαλεια!!και θα πρεπει και η ελβο οπως πολλοι στο ελληνικο δημοσιο να μαθει να σεβεται τα λεφτα που της δινουν οπως τωρα ο οασθ για τα λεωφορεια και να κανει σωστες δουλειες και οχι του ποδαριου!ειδαλως ας κλεισει το μαγαζι!!αλλα δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να ανεχομαστε τις κακοτεχνιες τους ουτε να ακουμε τους θορυβους τους...στην τελικη κατα ποσο ειναι ασφαλη της ελβο τα λεωφορεια σε σχεση με τα υπολοιπα οχηματα απο το εξωτερικο???γιατι στην τελικη σε κανενα οχημα απο το εξωτερικο δεν υπαρχει τετοιο προβλημα παρα στα σαραβαλα της ελβο??συγχωρεστε με για την ενταση των λεγομενων μου αλλα μια ζωη προσπαθω να μαι οσο γινεται πιο συνεπης σε ολα (δουλεια οικογενεια υποχρεωσεις) και παντα οτι εχει σχεση με το ελληνικο κρατος-δημοσιο παντα απο κεινη τη μερια υπαρχει ασυνεπεια!!κουραστηκα!
δεν είσαι ο μόνος και εγώ στην μάπα τα τρώω τα ΕΛΒΟ καθημερινά ειδικά τα b7l είναι πολύ σαράβαλα όλο μένουν με το παραμικρό έλεος πια. Και απ΄ οσο ξέρω το πλειοψηφικό πακέτο των μτχ της ΕΛΒΟ απεθύνεται σε πολεμικά οχήματα άρα λεωφορεία από τημ ΕΛΒΟ δεν θα ξαναδούμε ευτυχώς. Και πολύ θα το ευχαριστηθώ όταν αποσυρθούνε είδικα τα b7l οι μπακατέλες


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)