Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
16-01-2013, 01:06 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 05:24 AM από mercedes1988. Edited 9 times in total.)
Συζήτηση για τα Ιταλικά Τρόλει της Αθήνας.
Τα Ιταλικά τρόλει της Αθήνας κυκλοφόρησαν ως εξής. 1.(1948-1983 τα FIAT), 2.(1953-1991 τα ALFA ROMEO) και 3.(1960-1993 τα LANCIA). Τα ALFA ROMEO είχαν 2 ρόδες στο πίσω μέρος και 2 πόρτες, αλλά ήταν πιο στενά απ΄τα ρώσικα. Aυτά τα τρόλλευ τα έδειχνε σε πολλές ελληνικές ταινίες του 60 και του 70.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
(16-01-2013, 01:06 AM)mercedes1988 Έγραψε: Συζήτηση για τα Ιταλικά Τρόλλευ της Αθήνας.
Τα συγκεκριμένα τρόλλευ κυκλοφόρησαν απ΄1950 έως το 1991.Τα ALFA ROMEO είχαν 2 ρόδες στο πίσω μέρος και είχαν 2 πόρτες αλλά ήταν πιο στενά απ΄τα ρώσικα.Aυτά τα τρόλλευ τα έδειχνε σε πολλές ελληνικές ταινίες του 60 και του 70.
Tα θυμάμαι αρκετά στο 11, ήταν και τα πρώτα τρόλλεϋ στα οποία μπήκα μικρός.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(16-01-2013, 01:06 AM)mercedes1988 Έγραψε: Συζήτηση για τα Ιταλικά Τρόλλευ της Αθήνας.
Τα συγκεκριμένα τρόλλευ κυκλοφόρησαν απ΄1950 έως το 1991.Τα ALFA ROMEO είχαν 2 ρόδες στο πίσω μέρος και είχαν 2 πόρτες αλλά ήταν πιο στενά απ΄τα ρώσικα.Aυτά τα τρόλλευ τα έδειχνε σε πολλές ελληνικές ταινίες του 60 και του 70.
Πρωτοκυκλοφόρησαν του 1953 και έχω την εντύπωση ότι αποσύρθηκαν κάποια χρόνια αργότερα από το 1991. Ως προς το πλάτος ήταν και αυτά στα 2,5 μέτρα. Μήπως αναφέρεσαι στην εσωτερική διαρύθμιση;
Δημοσιεύσεις: 67
Θέματα: 5
Εγγραφή: 18-09-2009
Τα Alfa Romeo όντως πρωτοκυκλοφόρησαν το 1953. Παραδόθηκαν σταδιακά μέχρι και το 1954 και ήρθαν στην Ελλάδα ως μέρος των πολεμικών επανορθώσεων της Ιταλίας. Πήραν αριθμούς κυκλοφορίας από 1001-1080. Tα Lancia (μοντέλο Tubocar F70) παραγγέλθηκαν το 1960 από την τότε ΗΕΜ. Tο αμάξωμα κατασκευάστηκε από τον Ιταλό αμαξοποιό Casaro στο Τορίνο. Χτίστηκαν σε σασί της Lancia και, σε αντίθεση με τα Alfa Romeo, είχαν αυτοφερόμενο αμάξωμα. Ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός προερχόταν από την CGE. Ταξινομήθηκαν με τους αριθμούς 1181-1126. Μαζί με την παρτίδα των Lancia ήρθε κι ένας επιπλέον ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός, ο οποίος αρχικά προοριζόταν για ανταλλακτικά. Στη βάση αυτού του εξοπλισμού κατασκευάστηκε όμως από τη ΒΙΑΜΑΞ το πρώτο και μοναδικό τρόλεϊ ελληνικής κατασκευής, το οποίο πήρε τον αριθμό 1127 και το παρατσούκλι "Φαλκονέρα". Τα τελευταία ιταλικά τρόλεϊ αποσύρθηκαν από τους αθηναϊκούς δρόμους τον Ιούνιο του 1993.
Μέρος των πληροφοριών προέρχεται από το εξαιρετικό κείμενο του Ιταλού Andrea Cozzolino "Ιταλικά τρόλεϊ στο εξωτερικό" που μπορείτε να βρείτε εδώ (μαζί με ορισμένες πολύ ωραίες φωτογραφίες):
http://www.clamfer.it/14_Mezzi%20gommati...estero.htm