Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Το λεωφορείο "φάντασμα"
#21
(12-12-2012, 01:03 AM)krikri13 Έγραψε: Ναι το 790 ανά μια ώρα
το 500 ανά μια ώρα και την Κυριακή ανα 2 ώρες
866 ανα 25-30'
878,879 ανα 60'-90'

Δεν βλέπω νυχτερινά δρομολόγια για 878/879 (ούτε θυμάμαι να υπήρχαν).
το νυχτερινό του 866 (που δεν εμφανίζεται πλέον στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ) μπορεί να είχε αριθμό 866, αλλά έκανε την διαδρομή του 865 με αφετηρία τον Σταθμό Αιγάλεω.
Απάντηση
#22
(12-12-2012, 12:54 PM)abc Έγραψε: Δεν βλέπω νυχτερινά δρομολόγια για 878/879 (ούτε θυμάμαι να υπήρχαν).
το νυχτερινό του 866 (που δεν εμφανίζεται πλέον στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ) μπορεί να είχε αριθμό 866, αλλά έκανε την διαδρομή του 865 με αφετηρία τον Σταθμό Αιγάλεω.

Τα 866, 878, 879 δεν είναι νυκτερινά απλά αργούν πολύ.
Το 500 και το 790 είναι νυκτερινά που επίσης έχουν ένα δρομολόγιο την ώρα.
Απάντηση
#23
Το 790 παρότι αραιό, είναι τίγκα συνήθως, ακόμη και καθημερινές! Φαντάσματα είναι επίσης τα 721, 149, 170.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#24
(25-12-2012, 06:05 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Το 790 παρότι αραιό, είναι τίγκα συνήθως, ακόμη και καθημερινές! Φαντάσματα είναι επίσης τα 721, 149, 170.
τα 149 και τα 170 δεν εκτελουν τα δρομολογια του οασα ειναι οτι να ναι
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#25
(25-12-2012, 07:22 PM)Vasilis21 Έγραψε: τα 149 και τα 170 δεν εκτελουν τα δρομολογια του οασα ειναι οτι να ναι

Ή περνάνε παρέα με το Ε22 στην Παραλιακή ή μαζί με άλλα διερχόμενα στα ενδότερα της Βάρης.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#26
(26-12-2012, 04:33 PM)ELBO O405GN Έγραψε: Ή περνάνε παρέα με το Ε22 στην Παραλιακή ή μαζί με άλλα διερχόμενα στα ενδότερα της Βάρης.

Ω καλά αυτά κι αν είναι ότι να ναι...ανα 60' - 70'τι περιμενεις???
Απάντηση
#27
Το 848(αλλά είναι σχολικό) και παλιότερα το 872.
Επίσης στη στάση Δραγατσανίου υπάρχει ακόμα αυτοκόλλητο της Χ22.
Ακόμα έχω δει στη στάση Αγχιάλου αυτοκόλλητα των παλιότερων γραμμών 844 και 874.
Απάντηση
#28
Περί 032 (Μαράσλειος - Γουδή)...

Τον τελευταίο καιρό, μου έχει καρφωθεί στο μυαλό να χρησιμοποιήσω όλες τις υπάρχουσες αστικές γραμμές. Το 032 θεωρείται από τις πιο "δύσκολες", γιατί εκτελεί ελάχιστα δρομολόγια, και στην εφαρμογή λέει "Ειδικό δρομολόγιο".

Σήμερα μιας και με βόλευε η ώρα και το μέρος... και μιας και σήμερα τα σχολεία στον δήμο Αθηναίων θα ήταν ανοικτά, είπα να επιχειρήσω να το πάρω. Περίμενα στη στάση "Άγιος Χαράλαμπος" στη Μιχαλακοπούλου, όταν βλέπω στο ταμπελάκι ότι έχει ξεκινήσει και έρχεται σε 6'..."Ωραία", λέω. Μόλις φτάνει κάνω σήμα στον οδηγό να σταματήσει, και μου κάνει νόημα με το χέρι "Όχι". Απογοήτευση.

Οκ, είναι σχολικό υποτίθεται, όπως τα 242, 250, κτλ... αλλά αυτά δεν κάνουν διακρίσεις, τους παίρνουν όλους. Θα επιχειρήσω αύριο να το πάρω από την Αφετηρία. Εκτός αν προλάβει και το δει κάποιος που έχει χρησιμοποιήσει τη γραμμή και ξέρει τι παίζει, ή άμα δεν την έχει χρησιμοποιήσει και ξέρει τι παίζει, για να μην πάω τσάμπα.

Μαντεύω, ότι δικαιούσαι να το πάρεις μόνο από την Αφετηρία, αφού δείξεις μαθητική κάρτα στον οδηγό, και οι υπόλοιπες στάσεις είναι μόνο για αποβίβαση.
Απάντηση
#29
Αυτό είναι λεωφορείο ειδικού σκοπού υποτίθεται και άρα ούτε αύριο θα σε αφήσουν να μπεις μέσα!
Απάντηση
#30
Τι να σου πω, θα δοκιμάσω και αύριο να το πάρω από την Μαράσλειο αυτή τη φορά, και αν δεν θα το παρατήσω. Τουλάχιστον να πάρω μερικές πληροφορίες από τον οδηγό για τη συγκεκριμένη γραμμή για το τι ακριβώς παίζει.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)