Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
Δημοσιεύσεις: 149
Θέματα: 0
Εγγραφή: 30-12-2010
Τό πες μόνος σου. Το 703 μόνο και μόνο που διασχίζει την Θηβών και θες 2 ώρες το Ρέντης - Άγιοι Ανάργυροι τα λέει όλα. Το μόνο εκνευριστικό με το 420 είναι τα φανάρια του Κηφισού.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(05-12-2012, 01:57 AM)nikost Έγραψε: Τό πες μόνος σου. Το 703 μόνο και μόνο που διασχίζει την Θηβών και θες 2 ώρες το Ρέντης - Άγιοι Ανάργυροι τα λέει όλα. Το μόνο εκνευριστικό με το 420 είναι τα φανάρια του Κηφισού.
Συμφωνώ!!!!!!
Αν και το 420 έχει κι αυτό τα μείον του!
Ειδικά το φανάρι Π.Ράλλη και Κηφισού, είναι ανυπόφορο προς Αγ.Αναργύρους.
Ο κύκλος που κάνει στην γέφυρα Αγ.Αννης προς Πειραια για να μπεί στον παράδρομο Κηφισου.
Τα τελευταια δρομολογια Κυριακής: 20:20 --------> 21:15
22:10 --------> 23:00
Δημοσιεύσεις: 3.207
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
703 με αρθρωτά Solaris είναι αυτό που λέμε τεστ υπομονής. Σταματάει σε κάθε στάση, είναι μόνιμα γεμάτο και τα πρωινά καθημερινών γεμίζει σε σημείο αηδίας με την κυριολεκτική έννοια. Το δρομολόγιο αγγιζεί τις 3 ώρες.
Το 420 κολλάει στα φανάρια στο Κηφισό όπως αφέρατε που σπάνε νεύρα.
Δημοσιεύσεις: 196
Θέματα: 64
Εγγραφή: 29-11-2012
(10-12-2012, 02:32 PM)ecoj Έγραψε: 703 με αρθρωτά Solaris είναι αυτό που λέμε τεστ υπομονής. Σταματάει σε κάθε στάση, είναι μόνιμα γεμάτο και τα πρωινά καθημερινών γεμίζει σε σημείο αηδίας με την κυριολεκτική έννοια. Το δρομολόγιο αγγιζεί τις 3 ώρες.
Το 420 κολλάει στα φανάρια στο Κηφισό όπως αφέρατε που σπάνε νεύρα.
Το 420 κολλάει στα φανάρια στο Κηφισό, λόγω ότι έρχονται τις πρωινές ώρες οι τροχονόμοι σε κάθε διασταύρωση (Ιεράς Οδου, Π.Ραλλη, Καβάλας) και μειώνουν την κίνηση, με αποτέλεσμα ο Κηφισός να είναι πήχτρα απο αμάξια! Κάνει τον κύκλο στην Αγ.Αννης με κατευθυνση προς Πειραια για να ξαναμπει στον παράδρομο Κηφισου...!!!
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης! Στη Θηβών, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν λειτουργούσε λεωφορειολωρίδα μέχρι το Ίλιον. Κυριακή πρωϊ, έχω κάνει το ΗΣΑΠ Πειραιά-Άγιοι Ανάργυροι με το 703 σε 50 λεπτά! Συνεπώς η κίνηση δημιουργεί μείζον θέμα όπως και γενικά η μη διαχείριση κυκλοφορίας. Η Κηφισού, έπρεπε να έχει γραμμή επίγειου τρένου από δεκαετίες. Οι δρόμοι από μόνοι τους δε λύνουν το πρόβλημα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Εννοείται πως το 420 είναι πιο γρήγορο! Ακόμα κι αν παραβλέψουμε την κίνηση και τα φανάρια της Θηβών, η καθαρή απόσταση χιλιομετρικά είναι πολύ μικρότερη μέσω Κηφισού. Αν δει κανείς το χάρτη, μετά το Περιστέρι η Θηβών και η Κηφισού αποκλίνουν αρκετά, με τη διαδρομή μεσώ Ιλίου-Πολυτέκνων να κάνει ένα μεγάλο κύκλο για να φτάσει στους Αγίους Αναργύρους. Βέβαια το 703 είναι πολύ πιο συχνό από το 420, οπότε τελικά είτε πας με το ένα είτε με το άλλο την ίδια ώρα θα κάνεις! Εγώ προσωπικά όποτε είμαι Πειραιά απλά παίρνω όποιο περάσει πρώτο... (κι 7 στις 10 φορές είναι το 703)
Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
Με το 703 και με κίνηση στη Θηβών εχω κάνει το Πειραιάς - Άγιοι Ανάργυροι σε 3 ωρες. Ειδικά τις καθημερινές που έχει κίνηση κανεις παρα πολυ ώρα άμα επιλέξεις να πάρεις το 703. Το μόνο θετικό είναι ότι είναι συχνό.
Το 420 ειναι πολυ γρηγορο. Τις καθημερινές με την κίνηση και αυτό κολλάει σε κάτι φανάρια (π .χ. Π.Ράλλη, Ιερά Οδο). Σε καμία περίπτωση όμως δεν κάνει τον χρονο που κάνει το 703 να ανέβει Αγ. Ανάργυροι. Βέβαια δεν είναι και τόσο συχνο.
Συμπέρασμα: Γρηγοροτερο είναι το 420.