13-07-2012, 01:44 PM
Οριστικοποιήθηκε χθες η διαδρομή που θα κάνει το μίνι μπας στους δρόμους του Ρεθύμνου, αφού τα στελέχη του ΚΤΕΛ μαζί με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Νίκο Κονταξάκη πραγματοποίησαν χθες το δοκιμαστικό δρομολόγιο που αφορά την κάλυψη βασικών σημείων της πόλης από την Σαρακήνα ως την Καλλιθέα.
Λίγο μετά τις 10 το πρωί – την ώρα δηλαδή που η κίνηση στους δρόμους είναι αυξημένη και ενώ ήταν σε εξέλιξη η λαϊκή στο κέντρο της πόλης – τα στελέχη του ΚΤΕΛ και ο κ. Κονταξάκης επιβιβάστηκαν σε ένα μικρό λεωφορείο 20 θέσεων, το οποίο εκτέλεσε το δρομολόγιο που είχε σχεδιαστεί.
Το λεωφορείο ξεκίνησε από την Σαρακήνα και πιο συγκεκριμένα από την κάτω πλατεία των Εργατικών Κατοικιών και συνέχισε την εξής διαδρομή: Αποστολάκη – Σταμαθιουδάκη – Λ. Κουντουριώτη (Δημοτικός Κήπος) – Δημητρακάκη – Κουρμούλη – ΙΚΑ – Κονδυλάκη – Μοάτσου – Ζυμβρακάκη – Ασκούτση – 2ο Γυμνάσιο – Ανδρουλιδάκη – ρέμα Συνατσάκη – Θεοτοκοπούλου – Βάρναλη – Κωνσταντινουπόλεως – Καποδιστρίου – Πορτάλιου – αναστροφή Κόρακα Καμάρα – Πορτάλιου – Κουντουριώτη – Σταμαθιουδάκη – Σαρακήνα.
Το δρομολόγιο αυτό καλύπτει τόσο το κέντρο όσο και τρεις βασικές συνοικίες του Ρεθύμνου, δηλαδή τη Σαρακήνα, το Μασταμπά και την Καλλιθέα, και χθες οι δύο πλευρές κατέληξαν στα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν οι στάσεις.
Όπως σημείωσε ο κ. Κονταξάκης, επελέγη το δοκιμαστικό να γίνει πρωινές ώρες της Πέμπτης, διότι θεωρείται – λόγω και της λειτουργίας της λαϊκής – η μέρα με το πιο οξυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Χρειάστηκαν 50 λεπτά για να ολοκληρωθεί η διαδρομή.
«Πιστεύουμε ότι το δρομολόγιο αυτό μπορεί να βολέψει τους Ρεθυμνιώτες. Για παράδειγμα, εάν μία οικογένεια πηγαίνει τα παιδιά της στο σχολείο, τα φροντιστήρια και τις αθλητικές τους δραστηριότητες 2 και 3 φορές την ημέρα και άρα ξοδεύει σε βενζίνη 100-150 ευρώ το μήνα, αυτό το δρομολόγιο μπορεί να μειώσει το κόστος στον οικογενειακό προγραμματισμό στα 20 ευρώ μηνιαίως», σχολίασε ο αντιδήμαρχος, θέλοντας να επισημάνει τη σημασία που μπορεί να έχει η ουσιαστική «αφομοίωση» της αστικής συγκοινωνίας στη ζωή των δημοτών.
Το λεωφορείο που χρησιμοποιήθηκε είναι τελευταίας τεχνολογίας και σίγουρα θα μπορέσει να παρέχει ανέσεις στους επιβάτες.
Εκτιμάται ότι το δρομολόγιο θα ξεκινήσει τον Αύγουστο.
Λίγο μετά τις 10 το πρωί – την ώρα δηλαδή που η κίνηση στους δρόμους είναι αυξημένη και ενώ ήταν σε εξέλιξη η λαϊκή στο κέντρο της πόλης – τα στελέχη του ΚΤΕΛ και ο κ. Κονταξάκης επιβιβάστηκαν σε ένα μικρό λεωφορείο 20 θέσεων, το οποίο εκτέλεσε το δρομολόγιο που είχε σχεδιαστεί.
Το λεωφορείο ξεκίνησε από την Σαρακήνα και πιο συγκεκριμένα από την κάτω πλατεία των Εργατικών Κατοικιών και συνέχισε την εξής διαδρομή: Αποστολάκη – Σταμαθιουδάκη – Λ. Κουντουριώτη (Δημοτικός Κήπος) – Δημητρακάκη – Κουρμούλη – ΙΚΑ – Κονδυλάκη – Μοάτσου – Ζυμβρακάκη – Ασκούτση – 2ο Γυμνάσιο – Ανδρουλιδάκη – ρέμα Συνατσάκη – Θεοτοκοπούλου – Βάρναλη – Κωνσταντινουπόλεως – Καποδιστρίου – Πορτάλιου – αναστροφή Κόρακα Καμάρα – Πορτάλιου – Κουντουριώτη – Σταμαθιουδάκη – Σαρακήνα.
Το δρομολόγιο αυτό καλύπτει τόσο το κέντρο όσο και τρεις βασικές συνοικίες του Ρεθύμνου, δηλαδή τη Σαρακήνα, το Μασταμπά και την Καλλιθέα, και χθες οι δύο πλευρές κατέληξαν στα σημεία στα οποία θα τοποθετηθούν οι στάσεις.
Όπως σημείωσε ο κ. Κονταξάκης, επελέγη το δοκιμαστικό να γίνει πρωινές ώρες της Πέμπτης, διότι θεωρείται – λόγω και της λειτουργίας της λαϊκής – η μέρα με το πιο οξυμένο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Χρειάστηκαν 50 λεπτά για να ολοκληρωθεί η διαδρομή.
«Πιστεύουμε ότι το δρομολόγιο αυτό μπορεί να βολέψει τους Ρεθυμνιώτες. Για παράδειγμα, εάν μία οικογένεια πηγαίνει τα παιδιά της στο σχολείο, τα φροντιστήρια και τις αθλητικές τους δραστηριότητες 2 και 3 φορές την ημέρα και άρα ξοδεύει σε βενζίνη 100-150 ευρώ το μήνα, αυτό το δρομολόγιο μπορεί να μειώσει το κόστος στον οικογενειακό προγραμματισμό στα 20 ευρώ μηνιαίως», σχολίασε ο αντιδήμαρχος, θέλοντας να επισημάνει τη σημασία που μπορεί να έχει η ουσιαστική «αφομοίωση» της αστικής συγκοινωνίας στη ζωή των δημοτών.
Το λεωφορείο που χρησιμοποιήθηκε είναι τελευταίας τεχνολογίας και σίγουρα θα μπορέσει να παρέχει ανέσεις στους επιβάτες.
Εκτιμάται ότι το δρομολόγιο θα ξεκινήσει τον Αύγουστο.