Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
01-10-2010, 03:00 PM
(01-10-2010, 02:13 PM)panos81 Έγραψε: Ναι, παλιά το τέρμα του 622 ήταν κοινό με του 608.
Ποιά εποχή;
Δημοσιεύσεις: 452
Θέματα: 33
Εγγραφή: 16-11-2009
Μέχρι και τέλη της δεκαετίας του 1990. Γύρω στο 1998 απ' ότι θυμάμαι.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Έπειδή όταν έφυγαν οι Ίκαροι απο Ζωγράφου, δεν πρέπει να πήγαινα καν σχολείο, ποια εποχή ήταν οι γραμμές 239 και 40 εξπρές και τι διαφορά έιχαν από το 222 (σημερινό 608); Ευχαριστώ!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(25-09-2011, 04:28 AM)nikos1991 Έγραψε: Έπειδή όταν έφυγαν οι Ίκαροι απο Ζωγράφου, δεν πρέπει να πήγαινα καν σχολείο, ποια εποχή ήταν οι γραμμές 239 και 40 εξπρές και τι διαφορά έιχαν από το 222 (σημερινό 608); Ευχαριστώ!
Πριν την τρέχουσα αρίθμιση το Αθήνα-Ζωγράφου είχε τον αριθμό 40. Με την επαναρίθμηση οι δίαφορες εκδοχές πήραν τους αριθμούς 222, 235 και 239 (υποψιάζομαι και το 223 αλλά δεν τέθηκε σε λειτουργία).
Την ακριβή διαδρομή της εξπρές εκδοχής του 40 δεν την γνωρίζω.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
26-09-2011, 12:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-09-2011, 12:31 AM από nikos1991.)
(25-09-2011, 01:51 PM)abc Έγραψε: Πριν την τρέχουσα αρίθμιση το Αθήνα-Ζωγράφου είχε τον αριθμό 40. Με την επαναρίθμηση οι δίαφορες εκδοχές πήραν τους αριθμούς 222, 235 και 239 (υποψιάζομαι και το 223 αλλά δεν τέθηκε σε λειτουργία).
Την ακριβή διαδρομή της εξπρές εκδοχής του 40 δεν την γνωρίζω.
To 223 ήταν στην Καισαριανή - Kάνιγγος αν δεν κάνω λάθος. (εκτός αν άλλαξε η διαδρομή κι έμεινε ίδιος ο αριθμός) (Οκτώβριος 2001, πηγή Χάρτης ΟΑΣΑ)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 512
Θέματα: 30
Εγγραφή: 14-10-2009
(26-09-2011, 12:30 AM)nikos1991 Έγραψε: To 223 ήταν στην Καισαριανή - Kάνιγγος αν δεν κάνω λάθος. (εκτός αν άλλαξε η διαδρομή κι έμεινε ίδιος ο αριθμός) (Οκτώβριος 2001, πηγή Χάρτης ΟΑΣΑ)
Με την αρχική αρίθμηση του 81 ήταν 223 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ Β (πρώην 40 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ (Παλ. Τέρμα) αλλά δεν πρόλαβε να χρησιμοποιήθει.Το 223 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ-ΚΑΝΙΓΓΟΣ δημιουργήθηκε πολύ αργότερα.
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 7
Εγγραφή: 19-04-2011
(01-10-2010, 02:13 PM)panos81 Έγραψε: Ναι, παλιά το τέρμα του 622 ήταν κοινό με του 608.
Στο vidoclip των Ημισκουμπρίων μάλιστα (1998 νομίζω γυρίστηκε) υπάρχει μια σκηνή όπου ο Μυθριδάτης επιβιβάζεται στο Magirus Deutz στην γραμμή 622, στην Λεωφόρο Βεϊκου λίγο πιο κάτω από το σημείο όπου σήμερα είναι το Ολυμπιακό Κλειστό του Γαλατσίου. Το Magirus είναι από αυτά που είχαν ανακατασκευαστεί και ξαναβαφτεί στον χρωματισμό με γκρι ποδιά, λευκό αμάξωμα και την γαλάζια λωρίδα κάτω από τα παράθυρα.
Οι γραμμές 621 και 608 είχαν κοινό τέρμα.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
για το 622 ειμαι 100% σιγουρος οτι εγραφε γουδι-γαλατσι.αφου περναει κατω απο το σπιτι μου
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 107
Θέματα: 7
Εγγραφή: 19-04-2011
(12-07-2012, 09:06 PM)Vasilis21 Έγραψε: για το 622 ειμαι 100% σιγουρος οτι εγραφε γουδι-γαλατσι.αφου περναει κατω απο το σπιτι μου
Καλά λες αφού το 621 ήταν ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(12-07-2012, 10:16 PM)magirus deutz Έγραψε: Καλά λες αφού το 621 ήταν ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
Το 621 ήταν ΑΘΗΝΑ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ. Έγινε 622 όταν συγχωνεύτηκε με την 213 ΑΘΗΝΑ-ΓΟΥΔΙ (η ορθογραφία της ονομασίας άλλαξα όταν ο Δήμος Αθηναίων αποφάνθηκε πριν από μερικά χρόνια ότι είναι "Του Γουδή" και όχι "Το Γουδί").