Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(29-03-2012, 09:46 AM)george-oasth Έγραψε: Ενας οδηγος μου χε πει οτι τα εκδοτηρια εισητηριων εντος των λεωφορειων,θα δινουν ρεστα απο την αρχη αυτου του ετους...γιατι ομως δεν τα εχουν ρυθμισει να δινουν?

Έτσι είχε πει και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ ότι από το 2012 θα τοποθετηθούν νέα μηχανήματα που θα δίνουν ρέστα μόνο λόγια όχι πράξεις

(29-03-2012, 09:46 AM)george-oasth Έγραψε: Η γραμμη 22,τι ακριβως ειναι;

Η γραμμή 22 εξυπηρετεί τα σοκάκια της άνως πόλης και κάτοικοι κάνανε παράπονα για τα αραία δρομολόγια είχανε πει σε μια συζύτηση με τον οδηγό και ο οδήγος απάντησε ότι θα μπουν και άλλα δυο λεωφορεία mini
(29-03-2012, 09:44 AM)george-oasth Έγραψε: Και τα citaro κατασκευαστηκαν το 2006 και κυκλοφορησαν το 2007?γιατι θυμαμαι καποια που ειχαν μπει στην κυκλοφορια στις αρχες του ιανουαριου 2007...12 ιανουαριου νομιζω οτι ηταν...

Πράγματι έτσι είναι αρχές Ιανουαρίου του 2007 είχανε μπει στην κυκλοφορία και του 2 τα οχήματα έναν μήνα μετά
(29-03-2012, 09:44 AM)george-oasth Έγραψε: Και τα citaro κατασκευαστηκαν το 2006 και κυκλοφορησαν το 2007?γιατι θυμαμαι καποια που ειχαν μπει στην κυκλοφορια στις αρχες του ιανουαριου 2007...12 ιανουαριου νομιζω οτι ηταν...

Τα 770-779 ταξινομηθηκαν στις 29 Δεκεμβριου 2006 και κυκλοφορησαν στις πραγματι στις 12 Ιανουαριου 2007. Τα υπολοιπα σταδιακα απο τις 25 Ιανουαριου (780-782) ως τον Απριλιο του ιδιου ετους...

@GiannisB: Καλα θα κανεις οταν κατι δεν το γνωριζεις να αφηνεις να απαντανε αυτοι που ξερουν... Κι εγω δεν τα ηξερα ακριβως, πρωτα ρωτησα κι εμαθα και μετα εγραψα σχετικα...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
Γνωρίζει κάποιος με πόσα εκατομμύρια χιλιόμετρα κλείνει την καριέρα του ενα λεωφορείο του οασθ;Υπάρχουν καποια μοντέλα που ξεχώρισαν (χιλιομετρικά);Αν και δεν ξερω αν ο όρος χιλιομετρικα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα,γιατι το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα φθείρει περισσότερο απο τον ανοιχτό δρόμο,που κινούνται κάποια αστικά.
Υπολογισε οτι ο μεσος ορος χιλιομετρων ετησιως ειναι γυρω στα 85.000 χιλιομετρα. Στην δεκαπενταετια λοιπον οπου και θα αποσυρθει εχει περιπου 1.275.000 χιλιομετρα αν και τον αριθμο αυτο τον εχουν ξεπερασει παρα πολλα λεωφορεια κατα καιρους.
Τα χιλιομετρα εξισωνονται με τις αλλαγες των οχηματων αναμεσα στις γραμμες σε τακτα διαστηματα, συνεπως η φθορα των οχηματων ειναι περιπου η ιδια σε ολα τα ιδιου τυπου.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(29-03-2012, 05:05 PM)dimitris84 Έγραψε: Τα 770-779 ταξινομηθηκαν στις 29 Δεκεμβριου 2006 και κυκλοφορησαν στις πραγματι στις 12 Ιανουαριου 2007. Τα υπολοιπα σταδιακα απο τις 25 Ιανουαριου (780-782) ως τον Απριλιο του ιδιου ετους...

@GiannisB: Καλα θα κανεις οταν κατι δεν το γνωριζεις να αφηνεις να απαντανε αυτοι που ξερουν... Κι εγω δεν τα ηξερα ακριβως, πρωτα ρωτησα κι εμαθα και μετα εγραψα σχετικα...

ευχαριστω...
Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση dimitris84.Επίσης,έχω παρατηρήσει ότι την τελευταία βδομάδα λείπει καθημερινά ένα από τα cityclass 356-357-358 της γραμμής 84.Aντικαταστάθηκε από scania(πολυ γκαζιάρικο σε σχέση με άλλα,έπαθα πλάκα),από b7r(422),από b7l(μια μέρα μόνο) και πιο συχνά από cityclass(375-367-370)Προσφατα δεν επαιρνε ενα μπρος απο ρεύμα (άκουσα ομιλία οδηγού-τεχνικού στον ασύρματο).Και ξαφνικά,πήρε χωρίς καμία παρέμβαση,μετά από πολλές προσπάθειες.Προχθές το 356 δεν έβαζε την τελευταία ταχύτητα και πήγαινε σκασμένο στο Δερβένι.Μας ταλαιπωρούν αρκετά σε σχέση με τα b7r(414-415-416),που είχαμε πριν,αν και το 414 το πέτυχα 2 φορές στο δερβένι ακινητοποιημένο,χωρίς κόσμο.Γνωρίζετε αν είναι κάποια προγραμματισμένη συντήρηση και γι αυτό απουσιάζει πάντα κάποιο,ή εχουν τόσα πολλά προβλήματα;
Σε συγκεκριμενα χρονικα διαστηματα ολα τα λεωφορεια του Οργανισμου περνουν απο τακτικη προληπτικη συντηρηση. Παρολα αυτα οι λογοι του φαινομενου ειναι και οι δυο που αναφερεις.
Για το 356 στο Δερβενι, υπηρχε περιπτωση ποτε, ειτε στην ανηφορα, ειτε στην κατηφορα να παρει 5η?
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
(29-03-2012, 09:16 PM)charis Έγραψε: Σ΄ευχαριστώ για την απάντηση dimitris84.Επίσης,έχω παρατηρήσει ότι την τελευταία βδομάδα λείπει καθημερινά ένα από τα cityclass 356-357-358 της γραμμής 84.Aντικαταστάθηκε από scania(πολυ γκαζιάρικο σε σχέση με άλλα,έπαθα πλάκα),από b7r(422),από b7l(μια μέρα μόνο) και πιο συχνά από cityclass(375-367-370)Προσφατα δεν επαιρνε ενα μπρος απο ρεύμα (άκουσα ομιλία οδηγού-τεχνικού στον ασύρματο).Και ξαφνικά,πήρε χωρίς καμία παρέμβαση,μετά από πολλές προσπάθειες.Προχθές το 356 δεν έβαζε την τελευταία ταχύτητα και πήγαινε σκασμένο στο Δερβένι.Μας ταλαιπωρούν αρκετά σε σχέση με τα b7r(414-415-416),που είχαμε πριν,αν και το 414 το πέτυχα 2 φορές στο δερβένι ακινητοποιημένο,χωρίς κόσμο.Γνωρίζετε αν είναι κάποια προγραμματισμένη συντήρηση και γι αυτό απουσιάζει πάντα κάποιο,ή εχουν τόσα πολλά προβλήματα;

Συνήθως λείπει το 357.
(30-09-2011, 11:33 AM)GiannisB Έγραψε: Το 653 και το 657 τι απέγιναν αυτά τα λεωφορεία;

το 653 δουλευει για το 56...και πολλες φορες ειναι ενταγμενο στο 21...οπως και το 659 το βαζουν πολυ συχνα στο 21...



Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 73 Επισκέπτης (ες)