18-03-2012, 05:03 PM
Ακριβά φαίνεται ότι στοίχισαν στις αστικές συγκοινωνίες οι μετατάξεις προσωπικού, οι οποίες έχουν αποδεκατίσει το σώμα ελεγκτών κομίστρου.
Αποτέλεσμα είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα στα μέσα σταθερής τροχιάς να είναι περιορισμένοι λόγω ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό.
Η εταιρία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) μετράει σήμερα 35 ελεγκτές κομίστρου έναντι 90 που απασχολούσε πριν από το κύμα μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων στις αστικές συγκοινωνίες.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς και ιδιαίτερα το μετρό εμφάνιζαν παραδοσιακά τους χαμηλότερους δείκτες λαθρεπιβίβασης, καθώς ήταν ευκολότερα στον έλεγχο, ενώ η φύση τους (σχεδόν κλειστεί σταθμοί, σταθερό και ελεγχόμενο δίκτυο) διευκόλυναν τον έλεγχο των επιβατών.
Σήμερα τα μεγαλύτερα κενά παρατηρούνται στο σώμα ελεγκτών της εταιρίας των μέσων σταθερής τροχιάς.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, εκτιμήσεις λαθρεπιβίβασης δεν κάνει ο ΟΑΣΑ με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στοιχεία τα οποία μπορούν να συγκριθούν με παλαιότερες εποχές.
Λύση στο πρόβλημα των περιορισμένων ελέγχων αναμένεται να δώσουν σε πρώτη φάση τα νέα οργανογράμματα των εταιριών της ΣΤΑΣΥ.
Η νέα διάρθρωση των εταιριών θα παρέχει τη δυνατότητα μετακινήσεων προσωπικού εντός των εταιριών ή ακόμα και μεταξύ των εταιριών, ώστε να καλυφθούν τα κενά.
Αποτέλεσμα είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ιδιαίτερα στα μέσα σταθερής τροχιάς να είναι περιορισμένοι λόγω ελλείψεων σε ανθρώπινο δυναμικό.
Η εταιρία ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) μετράει σήμερα 35 ελεγκτές κομίστρου έναντι 90 που απασχολούσε πριν από το κύμα μετατάξεων και συνταξιοδοτήσεων στις αστικές συγκοινωνίες.
Τα μέσα σταθερής τροχιάς και ιδιαίτερα το μετρό εμφάνιζαν παραδοσιακά τους χαμηλότερους δείκτες λαθρεπιβίβασης, καθώς ήταν ευκολότερα στον έλεγχο, ενώ η φύση τους (σχεδόν κλειστεί σταθμοί, σταθερό και ελεγχόμενο δίκτυο) διευκόλυναν τον έλεγχο των επιβατών.
Σήμερα τα μεγαλύτερα κενά παρατηρούνται στο σώμα ελεγκτών της εταιρίας των μέσων σταθερής τροχιάς.
Σε αντίθεση με το παρελθόν, εκτιμήσεις λαθρεπιβίβασης δεν κάνει ο ΟΑΣΑ με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν στοιχεία τα οποία μπορούν να συγκριθούν με παλαιότερες εποχές.
Λύση στο πρόβλημα των περιορισμένων ελέγχων αναμένεται να δώσουν σε πρώτη φάση τα νέα οργανογράμματα των εταιριών της ΣΤΑΣΥ.
Η νέα διάρθρωση των εταιριών θα παρέχει τη δυνατότητα μετακινήσεων προσωπικού εντός των εταιριών ή ακόμα και μεταξύ των εταιριών, ώστε να καλυφθούν τα κενά.