15-12-2011, 09:24 PM
Το Υπουργείο Υποδομών και Δικτύων δημοπρατεί ένα σημαντικό συγκοινωνιακό και τουριστικό έργο που αφορά την Πάρο. Πρόκειται για το έργο «Νέο πεδίο ελιγμών κρατικού αερολιμένα Πάρου». Το έργο χρηματοδοτείται από πιστώσεις του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 23.250.000 (αξία με ΦΠΑ) ενώ η διάρκεια της σύμβασης για την ολοκλήρωση του έργου είναι 700 ημέρες (περίπου 23 μήνες). Η ημέρα δημοπράτησης του έργου είναι στις 24 Ιανουαρίου 2012 και είναι ένα από τα πρώτα έργα του χρόνου που δημοπρατεί το ΥΠΟΜΕΔΙ.
Σύντομη περιγραφή των εργασιών
Με το παρόν έργο προβλέπεται συνοπτικά να κατασκευαστούν:
1. Διάδρομος προσαπογειώσεων αεροσκαφών διαστάσεων 1 400μ. μήκος, 30μ. πλάτος (45μ. με τα ερείσματα πλάτους 7,5μ. εκατέρωθεν), πλευρικές ζώνες ασφαλείας εκατέρωθεν του διαδρόμου σε πλάτος 75μ. από τον άξονα, ακραίες ζώνες ασφαλείας στα δύο άκρα του διαδρόμου σε μήκος 60μ.
2. Δύο συνδετήριοι τροχόδρομοι που θα συνδέουν το διάδρομο με το δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών.
3. Δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών διαστάσεων: 200μ. x 130μ.
4. Περιμετρική-υπηρεσιακή οδός.
5. Χώρος εφοδίων διαστάσεων: 10μ x 15μ στο βορειοανατολικό άκρο του δαπέδου.
6. Τεχνικά έργα αποστράγγισης.
7.Φωτοσήμανση διαδρόμου και τροχοδρόμων και φωτισμός δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών.
8. Χωματουργικά έργα στην περιοχή ανέγερσης των κτιριακών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου.
9. Περίφραξη του αεροδρομίου στα άκρα της απαλλοτριωθείσας έκτασης.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου είναι 23.250.000 (αξία με ΦΠΑ) ενώ η διάρκεια της σύμβασης για την ολοκλήρωση του έργου είναι 700 ημέρες (περίπου 23 μήνες). Η ημέρα δημοπράτησης του έργου είναι στις 24 Ιανουαρίου 2012 και είναι ένα από τα πρώτα έργα του χρόνου που δημοπρατεί το ΥΠΟΜΕΔΙ.
Σύντομη περιγραφή των εργασιών
Με το παρόν έργο προβλέπεται συνοπτικά να κατασκευαστούν:
1. Διάδρομος προσαπογειώσεων αεροσκαφών διαστάσεων 1 400μ. μήκος, 30μ. πλάτος (45μ. με τα ερείσματα πλάτους 7,5μ. εκατέρωθεν), πλευρικές ζώνες ασφαλείας εκατέρωθεν του διαδρόμου σε πλάτος 75μ. από τον άξονα, ακραίες ζώνες ασφαλείας στα δύο άκρα του διαδρόμου σε μήκος 60μ.
2. Δύο συνδετήριοι τροχόδρομοι που θα συνδέουν το διάδρομο με το δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών.
3. Δάπεδο στάθμευσης αεροσκαφών διαστάσεων: 200μ. x 130μ.
4. Περιμετρική-υπηρεσιακή οδός.
5. Χώρος εφοδίων διαστάσεων: 10μ x 15μ στο βορειοανατολικό άκρο του δαπέδου.
6. Τεχνικά έργα αποστράγγισης.
7.Φωτοσήμανση διαδρόμου και τροχοδρόμων και φωτισμός δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών.
8. Χωματουργικά έργα στην περιοχή ανέγερσης των κτιριακών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου.
9. Περίφραξη του αεροδρομίου στα άκρα της απαλλοτριωθείσας έκτασης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.