16-01-2012, 01:50 PM
Εκσυγχρονισμός του στόλου με νέα επένδυση 24 εκατ. ευρώ
Με ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που προσεγγίζει τα 24 εκατ. ευρώ, προχωράει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης στην περαιτέρω αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων του, με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
«Μέσα στο Φεβρουάριο πρόκειται να προκηρυχθεί δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια 90 λεωφορείων, 45 απλών και 45 αρθρωτών, τα οποία σταδιακά θα ενταχθούν στις γραμμές, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος ζωής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ να είναι κοντά στα 6-6,5 χρόνια, πολύ χαμηλότερος από το όριο της 15ετίας», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Οργανισμού Χρήστος Στεφανίδης, προσθέτοντας ότι οι επενδύσεις καλύπτονται αποκλειστικά από τους μετόχους.
Ο ΟΑΣΘ, ΝΠΙΔ με στόλο 622 λεωφορείων, καλύπτει πλέον με τακτικά δρομολόγια περιοχές εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οπότε μέρος των προμηθειών νέων οχημάτων αφορούν την καλύτερη κάλυψη του νομού.
Η πρώτη μεγάλη επέκταση της γεωγραφικής κάλυψης του δικτύου, κυρίως προς τα δυτικά, έγινε το 2003. Το σημερινό καθεστώς, που ισχύει από 1/1/2011 είναι το εξής: Οι περιοχές βορείως των λιμνών, καλύπτονται από το ΚΤΕΛ, με εισιτήριο όμως του ΟΑΣΘ και με τη λειτουργία κέντρου μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά. Για την περιοχή αυτή οι μετακινήσεις μέσα στο 2011 κατέγραψαν αύξηση 50%. Στις περιοχές νοτίως των λιμνών, που εξυπηρετούνται σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και με κέντρο μετεπιβίβασης στο Βαρδάρη, η αύξηση των μετακινήσεων ήταν της τάξης του 25%.
Για την ενίσχυση της γραμμής «83» για Λαγκαδά, ο ΟΑΣΘ παρέλαβε το Δεκέμβριο του 2011, 18 λεωφορεία στο πρότυπο Euro 5, ενώ μέσα στο 2012 , πιθανότατα εντός του Μαρτίου, παραλαμβάνει άλλα 15 αρθρωτά λεωφορεία της Mercedes. Η επένδυση για αυτά τα συνολικά 33 λεωφορεία είναι κοντά στα 18,5 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι ο πολυμετοχικός Οργανισμός στην τριετία 2008-2010 είχε επενδύσει περί τα 19,5 εκατ. ευρώ για την προμήθεια νέων οχημάτων και την εφαρμογή συστημάτων τηλεματικής, με σκοπό τη διευκόλυνση των επιβατών στις μετακινήσεις τους.
Με ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που προσεγγίζει τα 24 εκατ. ευρώ, προχωράει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης στην περαιτέρω αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων του, με νέα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
«Μέσα στο Φεβρουάριο πρόκειται να προκηρυχθεί δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια 90 λεωφορείων, 45 απλών και 45 αρθρωτών, τα οποία σταδιακά θα ενταχθούν στις γραμμές, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος ζωής των λεωφορείων του ΟΑΣΘ να είναι κοντά στα 6-6,5 χρόνια, πολύ χαμηλότερος από το όριο της 15ετίας», δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος του Οργανισμού Χρήστος Στεφανίδης, προσθέτοντας ότι οι επενδύσεις καλύπτονται αποκλειστικά από τους μετόχους.
Ο ΟΑΣΘ, ΝΠΙΔ με στόλο 622 λεωφορείων, καλύπτει πλέον με τακτικά δρομολόγια περιοχές εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, οπότε μέρος των προμηθειών νέων οχημάτων αφορούν την καλύτερη κάλυψη του νομού.
Η πρώτη μεγάλη επέκταση της γεωγραφικής κάλυψης του δικτύου, κυρίως προς τα δυτικά, έγινε το 2003. Το σημερινό καθεστώς, που ισχύει από 1/1/2011 είναι το εξής: Οι περιοχές βορείως των λιμνών, καλύπτονται από το ΚΤΕΛ, με εισιτήριο όμως του ΟΑΣΘ και με τη λειτουργία κέντρου μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά. Για την περιοχή αυτή οι μετακινήσεις μέσα στο 2011 κατέγραψαν αύξηση 50%. Στις περιοχές νοτίως των λιμνών, που εξυπηρετούνται σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και με κέντρο μετεπιβίβασης στο Βαρδάρη, η αύξηση των μετακινήσεων ήταν της τάξης του 25%.
Για την ενίσχυση της γραμμής «83» για Λαγκαδά, ο ΟΑΣΘ παρέλαβε το Δεκέμβριο του 2011, 18 λεωφορεία στο πρότυπο Euro 5, ενώ μέσα στο 2012 , πιθανότατα εντός του Μαρτίου, παραλαμβάνει άλλα 15 αρθρωτά λεωφορεία της Mercedes. Η επένδυση για αυτά τα συνολικά 33 λεωφορεία είναι κοντά στα 18,5 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι ο πολυμετοχικός Οργανισμός στην τριετία 2008-2010 είχε επενδύσει περί τα 19,5 εκατ. ευρώ για την προμήθεια νέων οχημάτων και την εφαρμογή συστημάτων τηλεματικής, με σκοπό τη διευκόλυνση των επιβατών στις μετακινήσεις τους.