Αξιολόγηση Θέματος:
  • 20 Ψήφοι - 2.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chavdar B13-20 Atlas Balkancar
#31
εγω εχω μονο 2 παρατηρισεις εχω να κανω για να τις συζητησουμε..1η:δεν νομιζω πως υσχιει η τελικη ταχητιτα των 120χλμ(κ δεν αμφησβιτω εσενα κων/νε,το διαβασα το αρθρο του που το αναφερει). κ 2ον εχω μια επηφιλαξη κ πιστευω πως δεν φορουσαν τα βουλβαρικα τον RABAMAN κινητηρα που αναγραφει ο krassen panev (2156HM6V). ο κωδικος κινητηρα ολοκληρωμενος ειναι D2156HM6U10098 κ ειναι των ικαρους.κατα καιρους εχουν ακουστει οτι ειχαν ιδιο κινητηρα με τα ικαρους κ ειχε ακουστει πως δεν ειχαν...δεν ξερω...μονο καποιος που τα οδηγουσε η τα δουλευε σε αμαξοστασιο της εας θα μπορεσει να μας πει την τελικη απαντηση..οπως τα θυμαμε παντως σαν ηχο κ σαν αποδοση δεν θυμιζαν σε τιποτα ικαρους ο κινητηρας τους.σχεδον αθοριβα σε σχεση με τα ικαρους κ αρκετα πιο αδυναμα.κ αν θυμαμε σωστα ειχαν 5αρι σασμαν(ασχετο με το θεμα κινητηρα αυτο).
Απάντηση
#32
Αλλο RABA-MAN κι αλλο RO-MAN. Για ελεγξε μηπως ολα τα atlas ειχαν ROMAN Wink

Επισης, ακομα κι αν ειχαν την ιδια αποδοση οι κινητηρες, αν η κλιμακωση του σασμαν/διαφορικου ηταν πιο μακριες, μπορει να φαινονταν πιο αδυναμα, αλλα να ειχαν καλυτερες τελικες.
Απάντηση
#33
(20-02-2011, 01:30 PM)Cmaniac Έγραψε: Αλλο RABA-MAN κι αλλο RO-MAN. Για ελεγξε μηπως ολα τα atlas ειχαν ROMAN Wink

Επισης, ακομα κι αν ειχαν την ιδια αποδοση οι κινητηρες, αν η κλιμακωση του σασμαν/διαφορικου ηταν πιο μακριες, μπορει να φαινονταν πιο αδυναμα, αλλα να ειχαν καλυτερες τελικες.

το πιθανοτερο ειναι αυτο αγαπητε.αν υπηρχε συμβατοτιτα μεταξη των ατλας κ των ικαρους ισως να ειχαν μεινει κ περισοτερα χρονια ενεργα κ οχι 10ετια κ αυτη με τα χιλια ζορια..οσο γιαυτο που αναφερεις με την κλιμακωση ειναι σωστο κ συμφωνω αλλα 120χλμ ειναι ανεκδοτο ακομα κ για ικαρους ποσο μαλλον για ατλας.ενω γενικα οσο πιο μακρι εναι ενα σασμαν τοσο πιο δυσκολο ειναι για εναν αδυναμο κινητηρα να πιασει τελικη η κ να γεμισει την καθε του σχεση..οποτε οτι δειχνει αδυναμο συνηθος ειναι αδυναμο...το να εχει βαλει ενας κατασκευαστης ενα τοσο μακρι σασμαν η διαφορικο σε εναν μικρης αποδοσης κινητηρα ειναι σπανιο φαινομενο κ πιστευω πως ουτε η chavdar θα εκανε κατι τοσο χοντρο.οποτε απλα ειναι ενα λαθος του βουλγαρου(?) που ειχε γραψει αυτο το στοιχιο στο ξενο σαιτ κ τιποτα παραπανο.
Απάντηση
#34
Τα Chavdar αποσυρθηκαν ΟΛΑ το 1994. Καποια - πολυ λιγα - αντικατασταθηκαν απο Ν1 επι ΣΕΠ το 1993. Τα 120 της τελικης τους φυσικα ειναι ανεκδοτο, ειχαν ακριβως την ιδια με τα Ikarus, ητοι - συμφωνα με τη Raba - 62,8χαω. Αναμεσα στους δυο τυπους οχηματων υπαρχει απολυτη συμβατοτητα μηχανικων μερων προκειται πρακτικα για τον ιδιο κινητηρα της ΜΑΝ κατασκευασμενο κατοπιν αδειας σε Ουγγαρια και Ρουμανια. Στην πραξη εχει αποδειχθει εξαλλου αυτο, τοσο στην Βουλγαρια που ο συγκεκριμενος τυπος υπηρετει ακομα σε καποιες επαρχιες οσο και στην Ελλαδα στο πατρινο το οποιο μεχρι που αποσυρθηκε δεχοταν ανταλλακτικα απο ΜΑΝ και Ikarus.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
Απάντηση
#35
Πάντως σε ένα δύο Atlas φίλων που είχα δει τον κινητήρα θυμάμαι πως έγραφε ROMAN
Καλό το Ο302,άλλωστε με αυτό μεγαλώσαμε.
Αλλά σαν τον γλυκό γουργούρισμα του αερόψυκτου Magirus Deutz δεν υπάρχει...
Απάντηση
#36
Tα Atlas Balkancar τα θυμάμαι στο 910 στην οδό Δημοσθένους στην Καλλιθέα, το 1993.
Απάντηση
#37
Balkancar είχε σίγουρα και το 405 Σταθμός Λαρίσης-Υπουργείο Εθν. Αμύνης μέχρι που αποσύρθηκαν τα λεωφορεία αυτά. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε γιατί αποσύρθηκαν μετά από 11 χρόνια, ενώ Magirus και Ikarus έμειναν για πολλά χρόνια μετά την έλευση των χαμηλοδάπεδων σε υπηρεσία. Ήταν όντως τόσο προβληματικά?
Απάντηση
#38
ναι ειχε κ στο 405 αλλα οχι μεχρι που αποσυρθικαν..τα ειχαν αλλαχει με magirus αν θυμαμε καλα λιγο πριν τις σεπ..μπορει κ να κανω κ λαθος κ να ταν αμεσως μετα τις σεπ αλλα νομιζω περισοτερο πριν...ποιο αμαξοστασιο εδεινε οχηματα στο 405 τοτε?μετα δηλ επι magirus πιγε στην πετρου ραλλη η γραμμη? αν οπως λενε οι περισοτεροι (κ μαλλον σωστα) ειχαν κοινα μηχανικα μερη με ικαρους τοτε μαλλον στην καροτσα κ στην ποιοτιτα κατασκευησ θα βρισκετε ο λογος της αναξιοπιστιας τους...παντως ρε παιδια εγω που εχω μια μικρη αναμνηση απο αρχες 80es οταν τα ειχαμε στο 402 ηταν απο τοτε κακοκατασκευασμενα..εμοιαζαν παλια ιδη..ενω ηταν σχεδον του κουτιου...δεν ξερω...καλα μετα στο 405 τελοι 80es αρχες 90es δεν την παλευαν κ πολυ..ενιωθες οτι δεν τραβαγαν,οτι ειχαν μικρη μηχανη..δεν ξερω πως εξηγιτε αυτο..επι σεπ μετα καταστραφικαν εντελως...ηταν που ηταν...κ καλα τα βουλγαρικα τα κρατησαμε απ το 1982 εως μερικα κ το 1994..τα αλλα τα ελληνικα...ουτε 10ετια δεν επιασαν...
Απάντηση
#39
Έχεις δίκιο. Έφυγαν από το 405 όταν άλλαξε αμαξοστάσιο από Μπραχάμι σε Π.Ράλλη.
Απάντηση
#40
Η γραμμή 405 ήταν η μοναδική στην οποία έβλεπες Atlas στην περιοχή του Χολαργού. Θυμάμαι όταν είχαν πρωτοέρθει μου φαινόντουσαν πολύ μοντέρνα, σχεδόν διαστημικά, λόγω μεγάλων παραθύρων...
Τελευταία φορά που χρησιμοποίησα τη γραμμή 405 ήταν το καλοκαίρι του 1994 και έχω την αίσθηση πως και τότε Atlas είχε.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)