06-12-2011, 08:33 PM
Με ρυθμούς ασυνήθιστα γρήγορους για την εποχή, αυξάνονται τα πλοία της γραμμής Ρίου - Αντίρριου. Η οικονομική κρίση ανάγκασε τις νταλίκες που προτιμούν να περνάνε απέναντι με τα πλοία να πολλαπλασιαζονται, ενώ ακόμα και τα Ι.Χ. σε καλές ημέρες έχουν σημειώσει αύξηση.
Η άνοδος του κύκλου δουλειάς στο πορθμείο, δεν πέρασε απαρατήρητη από άλλες κοινοπραξίες σε πορθμεία που αντιμετωπίζουν προβλήματα μειωμένης κίνησης και έτσι εξασφάλισαν άδειες για το Ρίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κοινοπραξίες Σαλαμίνας κάνουν ήδη την εμφάνιση τους στην περιοχή, με αμφιπλωρα πλοία και οικονομική ενίσχυση κάθε μήνα.
Αυτό και μονό το γεγονός, συνιστά αγώνα δρόμου για την επιβίωση όλων των πλοίων από διαφορετική όμως αφετηρία, ενώ ήδη εκφράζονται απορίες από ναυτικούς κύκλους, για την σκοπιμότητα της κίνησης.
Η δουλειά λένε οι εργαζόμενοι στην γραμμή που παρέμειναν εδώ και πάλεψαν για την επιβίωση τους τα πέτρινα χρόνια, όταν όλοι πήγαιναν από την γέφυρα, δεν είναι τόση ώστε να έχουν όλοι κομμάτι από την πίτα.
Έτσι σημαντικό ρολό για την διάρκεια ζωης θα παίξει η σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, μηνιαία επιχορήγηση των φέρρυ της Σαλαμίνας από την κοινοπραξία τους που έχει υψος αρκετών χιλιάδων ευρώ.
Να σημειωθεί ότι τα νέα αυτά πλοία δεν ενταχθήκαν στην υπάρχουσα κοινοπραξία, με ότι αυτό σημαίνει για την πορεία προς το μέλλον, της πορθμειακής γραμμής.
Που κατά την άποψη μας ακούγοντας αυτά, αρχίζει και πάλι να θολώνει!
Η άνοδος του κύκλου δουλειάς στο πορθμείο, δεν πέρασε απαρατήρητη από άλλες κοινοπραξίες σε πορθμεία που αντιμετωπίζουν προβλήματα μειωμένης κίνησης και έτσι εξασφάλισαν άδειες για το Ρίο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κοινοπραξίες Σαλαμίνας κάνουν ήδη την εμφάνιση τους στην περιοχή, με αμφιπλωρα πλοία και οικονομική ενίσχυση κάθε μήνα.
Αυτό και μονό το γεγονός, συνιστά αγώνα δρόμου για την επιβίωση όλων των πλοίων από διαφορετική όμως αφετηρία, ενώ ήδη εκφράζονται απορίες από ναυτικούς κύκλους, για την σκοπιμότητα της κίνησης.
Η δουλειά λένε οι εργαζόμενοι στην γραμμή που παρέμειναν εδώ και πάλεψαν για την επιβίωση τους τα πέτρινα χρόνια, όταν όλοι πήγαιναν από την γέφυρα, δεν είναι τόση ώστε να έχουν όλοι κομμάτι από την πίτα.
Έτσι σημαντικό ρολό για την διάρκεια ζωης θα παίξει η σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, μηνιαία επιχορήγηση των φέρρυ της Σαλαμίνας από την κοινοπραξία τους που έχει υψος αρκετών χιλιάδων ευρώ.
Να σημειωθεί ότι τα νέα αυτά πλοία δεν ενταχθήκαν στην υπάρχουσα κοινοπραξία, με ότι αυτό σημαίνει για την πορεία προς το μέλλον, της πορθμειακής γραμμής.
Που κατά την άποψη μας ακούγοντας αυτά, αρχίζει και πάλι να θολώνει!