Δημοσιεύσεις: 1.890
Θέματα: 1.795
Εγγραφή: 12-09-2010
Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την κυβέρνηση
Μεγάλη ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν όσοι μετακινούνται με τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο το πρωί της Παρασκευής, καθώς οι συρμοί διέρχονται ανά μισή ώρα από τους σταθμούς, ενώ στα εκδοτήρια εισιτηρίων δεν υπάρχουν υπάλληλοι.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ αποδίδουν το πρόβλημα στις 144 μετατάξεις που έκανε η κυβέρνηση σήμερα.
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, Λευτέρης Ρενιέρης, δήλωσε πως το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή μετατάχθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού ως αρχαιοφύλακες 144 εξειδικευμένοι υπάλληλοι στους συρμούς του Ηλεκτρικού, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες.
Newsroom ΔΟΛ
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Τώρα εμένα γιατί αυτό δεν μου κάνει τυχαίο;
Σαν λευκή απεργία ένα πράγμα; Χωρίς να ξέρω απο ποιές θέσεις μετετάγησαν άτομα, οι ΗΣΑΠ γενικά πάντα αντιδρούσαν σε ό,τι γινόταν στον κλάδο τους.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
09-09-2011, 02:16 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-09-2011, 03:04 PM από Giannis.)
Απ' ότι έχω ακούσει έχουν φύγει προϊστάμενοι, χωρίς όμως να έχει αλλαχτεί ο κανονισμός.
Στην Ναυτεμπορική διαβάζω ότι έδιωξαν τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ:
Σύναψη:[...]
Απομακρύνεται ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ.
Την απομάκρυνση του Ι. Σπυράκου από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας ΣΤΑΣΥ ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Στην απόφαση για την εντολή αυτή, αυτή οδηγήθηκε ο αρμόδιος υπουργός, Γιάννης Ραγκούσης, μετά το σημερινό χάος που προκλήθηκε στα δρομολόγια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου.
Edit: Ιδού και η ανακοίνωση του σωματείου του ΗΣΑΠ.
Βρήκα αυτό το άρθρο στο newsit που αναφέρεται στα πόστα που εργάζονταν κάποιοι από τους υπάλληλους που μετατάχθησαν.
Σύναψη:[...]
Όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι στο Νewsit, 144 υπάλληλοι της εταιρείας μετατάσσονται σε φορείς του υπουργείου Πολιτισμού. Από τους 80 προϊσταμένους αμαξοστοιχιών μετατάσσονται οι 66, καθώς και 12 ελεγκτές σιδηροδρόμου, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη ρύθμιση της κίνησης των συρμών.
[...]
Και ένα άρθρο στην Ελευθεροτυπία που αναφέρει ότι από Δευτέρα ίσως έχει λυθεί το πρόβλημα.
Σύναψη:[...]
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση των ΗΣΑΠ... επιβεβαιώνει ότι οι μετατάξεις προκάλεσαν αυτή τη σοβαρή αρρυθμία και προσθέτει πως... γίνονται προσπάθειες ώστε το πρόβλημα να έχει αντιμετωπιστεί τη Δευτέρα.
[...]
Δημοσιεύσεις: 1.793
Θέματα: 742
Εγγραφή: 22-08-2009
Την επιθυμία του να αντιμετωπίσει «με ανθρωπιά» τους μετατασσόμενους υφισταμένους του, αποφεύγοντας να καταργήσει την ίδια στιγμή τις οργανικές τους θέσεις στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, «πλήρωσε» ο οδηγηθείς σε παραίτηση, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κ. Ι. Σπυράκος.
Η απόφασή του να μην καταργήσει τις οργανικές θέσεις, παρά την ερχόμενη Δευτέρα ήταν, όπως λένε στους ΗΣΑΠ, μια συμβολική κίνηση επιβεβαίωσης της άτυπης εργασιακής δεοντολογίας που τηρούν οι σιδηροδρομικοί. Ωστόσο το αποτέλεσμά της ήταν να εμφανιστούν αρρυθμίες στην λειτουργία του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και καθυστερήσεις στα δρομολόγια, οι οποίες εξόργισαν τον υπουργό Υποδομών κ. Ι. Ραγκούση και τον έκαναν να απαιτήσει την άμεση απομάκρυνση του πεπειραμένου μηχανικού από το τιμόνι της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Όλα ξεκίνησαν σήμερα, Παρασκευή, το πρωί, μόλις ενεργοποιήθηκαν οι μετατάξεις 144 εργαζομένων του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου προς άλλους φορείς του δημοσίου, κυρίως στη φύλαξη Μουσείων. Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», την ίδια ώρα περίπου 15 εργαζόμενοι του ηλεκτρικού δήλωσαν ασθένεια, προσκομίζοντας χαρτί ιατρού και δεν έπιασαν δουλειά, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το πρώτο πρόβλημα στα δρομολόγια.
Οι εργαζόμενοι, όπως λένε πηγές της εταιρίας, προχώρησαν σε αυτή την κίνηση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους μετατασσομένους συναδέλφους τους. Η απουσία τους, ωστόσο, ήταν κρίσιμη λόγω της ιδιαιτερότητας, που συνοδεύει από την αρχή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, από την εποχή ακόμα που ανήκε στην «Power & Traction».
Σε αντίθεση με το μετρό και το τραμ, που «μιλούν» την τελευταία λέξη στις τεχνολογίες τηλεματικής και τα «ευφυή» συστήματα μεταφορών, ο Ηλεκτρικός διατηρούσε πάντα και δεύτερο άτομο μέσα στο συρμό, πέραν του οδηγού. Επρόκειτο για μία ξεχωριστή ειδικότητα εργαζομένων, αυτή του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας, η οποία επιβίωσε μέχρι τις μέρες μας.
Και αυτό διότι, υπάρχουν σημεία του δικτύου με μεγάλες καμπύλες, στα οποία ο ηλεκτροδηγός δεν μπορεί να δει το τελευταίο βαγόνι του συρμού. Έτσι αυτό το καθήκον το είχε ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, ο οποίος είχε επίσης την αρμοδιότητα να ανοιγοκλείνει και να ελέγχει τις πόρτες της αμαξοστοιχίας!
Κάμερες αντί «προϊσταμένων αμαξοστοιχίας»
Από σήμερα το πρωί από τους 80 προϊσταμένους αμαξοστοιχιών των πρώην ΗΣΑΠ, οι 66 μετατάχθηκαν στις υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού, σε θέσεις φυλάκων μουσείων κυριώς, καθώς στο νέο σχέδιο οργανογράμματος της εταιρίας των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων, η ειδικότητα που ήταν απαραίτητη τον προηγούμενο αιώνα καταργείται ως ιστορικά παρωχημένη.
Ήδη, η ΣΤΑΣΥ έχει προχωρήσει σε εγκατάσταση συστήματος καμερών σε 7- 8 δύσκολα σημεία του δικτύου, όπου οι καμπύλες είναι μεγάλες, το οποίο πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία από το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Επιπλέον έχει αποφασιστεί η τοποθέτηση εργαζομένων σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου, οι οποίοι θα ελέγχουν το τελευταίο βαγόνι, διαδικασία που απαιτεί μόλις το μισό προσωπικό, σε σύγκριση με τη σημερινή κατάσταση. Μάλιστα, οι ηλεκτροδηγοί είχουν συμφωνήσει με αυτή τη λύση.
Με τη νέα διαδικασία οι θέσεις προϊσταμένων αμαξοστοιχίας είναι πια περιττές, ωστόσο η διοίκηση προτίμησε να περιμένει ως την ερχόμενη Δευτέρα για να τις καταργήσει, αφού προηγουμένως θα είχαν φύγει για τις νέες τους υπηρεσίες οι μεταταχθέντες.
Ο αντίκτυπος, όμως, στη λειτουργία του σιδηρόδρομου και οι καθυστέρησεις στα δρομολόγια αποφάσισαν διαφορετικά.
Από το Open Gov
Ο κ. Σπυράκος, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, χειρίστηκε την συγχώνευση του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου σε μία ενιαία εταιρία, έχοντας απέναντί του επτά σωματεία και αντιμετώπισε μόλις μόνο μία απεργία, καθώς είχε βρει την απαραίτητη ισορροπία, εξηγούν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της ΣΤΑΣΥ.
«Σε ενάμιση χρόνο έκανε ό,τι δεν είχε γίνει εδώ και 10 χρόνια. Νέο οργανόγραμμα, καθηκοντολόγιο, βαθμολόγιο. Φεύγει στην καλύτερη στιγμή», υποστηρίζουν οι ίδιες πηγές υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Ο κ. Σπυράκος σπούδασε αγρονόμος μηχανικός στο ΑΠΘ, εξειδικεύθηκε στην συγκοινωνιολογία στις ΗΠΑ, απέκτησε διεθνή εμπειρία, εργαζόμενος σε μεγάλα συγκοινωνιακά έργα του εξωτερικού, ενώ πέρασε και από την ΕΡΓΟΣΕ, την εποχή των μεγάλων έργων του ελληνικού σιδηροδρόμου. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ διαθέτει, επίσης, πλούσιο επιστημονικό έργο. Διορίστηκε αρχικά στο Τραμ και στη συνέχεια στη ΣΤΑΣΥ, μέσω του open gov.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
10-09-2011, 06:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 10-09-2011, 06:04 PM από ELBO O405GN.)
Καλό φθινόπωρο.
Χθές, φτάνω στον ΗΣΑΠ Πειραιά κατά τις 08:50 πρωϊ, έχοντας επιστρέψει ακτοπλοϊκώς από τις διακοπές. Η εικόνα μέσα στο σταθμό θύμιζε διαδήλωση...
Η αποβάθρα γεμάτη επιβάτες για 2 συρμούς (!), αρκετές αφιξοαναχωρήσεις πλοίων (μόνο με το πλοίο που ήρθα, βγήκαν κοντά στα 2000 άτομα εκ των οποίων αρκετοί χωρίς ΙΧ) και μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς το αδιαχώρητο. Στα εκδοτήρια είχε ανακοίνωση ότι θα εκτελούνται δρομολόγια Πειραιάς-Ομόνοια ανα 30 λεπτά και όταν ρώτησα το λόγο πήρα την ακόλουθη απάντηση: "..διώξανε 160 συναδέλφους και έχουμε πρόβλημα..."
Η απάντηση δε με κάλυψε και υπέθεσα ότι πρόκειται για λευκή απεργία, διότι δεν είναι δυνατόν να απαιτείται χρόνος 30 λεπτών για να πάει ένα τρένο στην Ομόνοια, εκτός αν υπήρχε άλλος λόγος. Κατά τις 09:10, βγήκε ανακοίνωση ότι σε 15 λεπτά θα έρθει τρένο όπως και έγινε.
Πράγματι κατά τις 09:25, αφίχθη συρμός τιγκαρισμένος ο οποίος ερχόταν σαν χελώνα (!) και μόλις έβγαλε τους πρώτους επιβάτες άρχισαν τα δικαιολογημένα μπινελίκια πρός τον οδηγό και τους συναδέλφους του για τις αργοπορίες. Να τονίσω ότι και από Πατήσια για Μαρούσι που κινήθηκα μετά τις 11:15, η κατάσταση ήταν οριακά καλύτερη με τα τρένα όμως να κινούνται σχετικά αργά προκαλώντας εκνευρισμό στους επιβάτες των τιγκαρισμένων βαγονιών.
Για την ιστορία, αναγκάστηκα μαζί με άλλο κόσμο να πάρουμε το δρομολόγιο του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ για Αθήνα στις 09:40 και μετακινηθήκαμε ανθρώπινα.
(09-09-2011, 11:31 AM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την κυβέρνηση
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, Λευτέρης Ρενιέρης, δήλωσε πως το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή μετατάχθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού ως αρχαιοφύλακες 144 εξειδικευμένοι υπάλληλοι στους συρμούς του Ηλεκτρικού, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες.
Newsroom ΔΟΛ
Συνδικαλιστική γυμναστική από τους εργαζομένους των ΗΣΑΠ. Θα ήθελα να μας εξηγήσει ο κύριος Ρενιέρης, τι εξειδίκευση χρειάζεται ο υπάλληλος του εκδοτηρίου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
Ένα σημερινό άρθρο από την Ελευθεροτυπία για το θέμα.
Σύναψη:Με μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια λειτουργεί και σήμερα ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος.
Στο τμήμα της γραμμής μεταξύ Ομόνοιας και Πειραιά οι συρμοί διέρχονται από τις αποβάθρες με συχνότητα που φτάνει και τη μισή ώρα, ενώ λίγο καλύτερη είναι η εικόνα στο βόρειο τμήμα, μεταξύ Ομόνοιας και Κηφισιά, όπου τα δρομολόγια εκτελούνται με συχνότητα 15 λεπτά.
Σύμφωνα με πληροφορίες γίνεται μια προσπάθεια αντιμετώπισης των προβλημάτων και σχετικά θα συζητήσουν οι εκπρόσωποι των εργαζομένων με τη διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ, της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς και που δημιουργήθηκε με τη συνένωση των εταιρειών ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ και Τραμ.
Το "έμφραγμα" στη λειτουργία του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου προκλήθηκε την περασμένη Παρασκευή, όταν πραγματοποιήθηκε η μετάταξη 144 εργαζομένων από τους ΗΣΑΠ σε υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού. Τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας που δοκίμασαν την υπομονή του επιβατικού κοινού προκάλεσαν τον "αποκεφαλισμό" του επικεφαλής της ΣΤΑ.ΣΥ, Ι. Σπυράκου.
Και ένα απόσπασμα από ένα άρθρο στο Πρώτο Θέμα
Σύναψη:[...]
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (Αριστείδης Μπουρδάρας) τα προβλήματα θα αποκατασταθούν το αργότερο μέχρι την Τρίτη.
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς την γραμμή 1 να μας πει εντυπώσεις;
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Χτες και σήμερα ανά 15 λεπτά στο τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά-Ομόνοια που χρησιμοποίησα τρένο. Σαντοϋιτσάκι οι επιβάτες, ανοιχτό κλιματιστικό, ανοιχτά και τα παράθυρα, handsfree και τσάντες να μπλέκονται, σπρωξίματα κλπ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
|