Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
#51
Πάντως παίδια στο θέμα των irisbus γιατί 18 θα έρθουν στα μέσα Σεπτεμβρίου και όχι 23 σε 23 scania του 1995 (517-540) δεν δόθηκε παράταση;
#52
Λογικα θα αποσυρθουν 18 scania...να σου πω την αληθεια δεν ξερω τι θα γινει...παντως μερικα scania δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση...το 536 οταν παταει το γκαζι ο οδηγος τρανταζεται,η κανει σαν να μην το παταει ολο το γκαζι,η λες και ο οδηγος παταει καθε 5 δευτερολεπτα το γκαζι...
#53
(09-09-2011, 08:08 PM)GiannisB Έγραψε: Πάντως παίδια στο θέμα των irisbus γιατί 18 θα έρθουν στα μέσα Σεπτεμβρίου και όχι 23 σε 23 scania του 1995 (517-540) δεν δόθηκε παράταση;
Γιατι τα Scania του 1995 ειναι 18 και οχι 23...

(09-09-2011, 04:33 PM)george-oasth Έγραψε: ναι τα iveco τoυ 2004 ειναι 2 πορτα...τα iveco του 2004 ειναι 351-398...351-374 ειναι με 2 πορτες ενω τα υπολοιπα ειναι 3πορτα...Το 381 εχει καει και στην θεση του εχει ερθει το 201 ασχετα αν δουλευει στο 29...Και να σημειωσω οτι τα iveco του 2007 σε σχεση με αυτα του 2004 εχουν 40 ιππους παραπανω...

Τα Cityclass του 2004 με αυτα του 2007 εχουν τον ιδιο κινητηρα ακριβως, και τα δυο ειναι 290PS. Ιδιο μοτερ και στα Citelis. Θεωρειται υπεραρκετο για αστικο λεωφορειο τετοιου μεγεθους που λογω του περιβαλλοντος στο οποιο κινειται δεν εχει τοση σημασια η ονομαστικη ισχυς αλλα η ροπη και η γραμμικοτητα του. Ενδεικτικα τα B7 ειναι στα 275PS, τα B9 στα μολις 260PS και τα L113CLL στα ακομη λιγοτερα 234PS. Ποιο απ' ολα "γεμιζει" καλυτερα?
#54
τα iveco;;; :p
#55
Σήμερα το 751 είναι στο 6.
#56
(09-09-2011, 08:48 PM)george-oasth Έγραψε: το 536 οταν παταει το γκαζι ο οδηγος τρανταζεται,η κανει σαν να μην το παταει ολο το γκαζι,η λες και ο οδηγος παταει καθε 5 δευτερολεπτα το γκαζι...

Μόνο το 536 το έχει αυτό το πρόβλημα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ αλλα και το 770 το έχει αυτό το πρόβλημα


(10-09-2011, 12:31 AM)chrispan Έγραψε: Γιατι τα Scania του 1995 ειναι 18 και οχι 23...


Τα Cityclass του 2004 με αυτα του 2007 εχουν τον ιδιο κινητηρα ακριβως, και τα δυο ειναι 290PS. Ιδιο μοτερ και στα Citelis. Θεωρειται υπεραρκετο για αστικο λεωφορειο τετοιου μεγεθους που λογω του περιβαλλοντος στο οποιο κινειται δεν εχει τοση σημασια η ονομαστικη ισχυς αλλα η ροπη και η γραμμικοτητα του. Ενδεικτικα τα B7 ειναι στα 275PS, τα B9 στα μολις 260PS και τα L113CLL στα ακομη λιγοτερα 234PS. Ποιο απ' ολα "γεμιζει" καλυτερα?

Σε 23 scania του 1995 δόθηκε η παράταση 517-540 άρα κανονικά ο ΟΑΣΘ θα έπρεπε να παραγγείλει 23 irisbus και όχι 18.

Από όλα τα λεωφορεία γεμίζει τα iveco
#57
(10-09-2011, 12:31 AM)chrispan Έγραψε: Ποιο απ' ολα "γεμιζει" καλυτερα?
Β7, με διαφορά ROFL

(10-09-2011, 11:11 AM)GiannisB Έγραψε: Από όλα τα λεωφορεία γεμίζει τα iveco

Τα γεμίζει, ε; Eleos
#58
(10-09-2011, 11:11 AM)GiannisB Έγραψε: Σε 23 scania του 1995 δόθηκε η παράταση 517-540 άρα κανονικά ο ΟΑΣΘ θα έπρεπε να παραγγείλει 23 irisbus και όχι 18.

Απο το 517 μεχρι το 540 μονο εγω μετραω 24 οχηματα? Δεν ειναι ολα σε λειτουργια ορισμενα ενδιαμεσα ειναι κανιβαλισμενα στην Σταυρουπολη. 18 λειτουργουν.
#59
δεν δοθηκαν παραταση απο το 517 εως 540 σε ολα,το 517 δεν υπαρχει πλεον,οπως το και το 525,528.Το 526 ειναι στην στυρουπολη παροπλισμενο και εχει ενα χαρτι στο παρμπριζ που λεει να μην αφερεθουν ανταλακτικα,αρα παει για πουλημα.Συνεπως δεν δοθηκαν σε 23 scania παραταση,λιγοτερα.
#60
(10-09-2011, 11:15 AM)Cmaniac Έγραψε: Β7, με διαφορά ROFL

By far... Tongue


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 68 Επισκέπτης (ες)