Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
#31

dimitris 84, Καταρχάς το 381 ήταν από την αρχή προβληματικό αλλά αντικαταστήθηκε από το 201 που είναι στην γραμμή 29. Επίσης εαν το παρατήρησες τα citaro αυτά είναι πιο παλιά από τα δικά μας και λογικό ήταν και ακόμη στο εξωτερικό οι πολίτες χρησιμοποιούν το Μετρό κυρίως και λιγότερο το λεωφορείο άρα λιγότερα έσοδα για τα αστικά λεωφορεία και άρα δεν είχαν αρκετά λεφτά για τα συντηρήσουν. Τα ΕΛΒΟ είναι καλά τα B9L/LA και όχι τα Β7L/LA για αυτό το 655 δεν έπαιρνε μπροστά και αυτό όχι εξαιτίας κακής συντήρησης ή έλλειψη καυσίμων αλλά επειδή χάλασε η μηχανή και την άλλαξαν από ότι λένε οι οδηγοί.
#32
Όπως ήδη γράφτηκε πιο πάνω, βλάβες μπορεί να παρουσιάσουν όλα τα λεωφορεία. Καλώς ή κακώς το Citaro είναι από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο αστικό λεωφορείο που κυκλοφορεί. Σίγουρα πάντως καλύτερο από το έκτρωμα που λέγεται Β7LA.
#33
Αntonis, υπαρχουν βλαβες και βλαβες. Επαναλαμβανομενα προβληματα που αναγκαζουν εταιριες με βασικο κορμο τα Citaro να ναυλωνουν οχηματα για να εξυπηρετησουν τις γραμμες τους (πχ BVG) καθως και να σχεδιαζουν εσπευσμενα την σταδιακη αποσυρση τους δεν δινουν την εικονα καλου οχηματος. Ενα λεωφορειο πρεπει να ειναι αξιοπιστο και λειτουργικο, τα Α21 για παραδειγμα γιατι δεν εχουν τετοια θεματα? Τα Citelis ακομα που σχεδον ολοι (μηδε εμου εξαιρουμενου) τα ψιλοθαβουμε, γιατι ειναι απροβληματιστα? Συγκριση με το Β7 (καθε υψους ή μηκους) δεν εκανα, εχω πει αντιθετως οτι ειναι τραγικο (οχι ομως και το Β9 το οποιο αδικειται στην Θεσσαλονικη λογω ΕΛΒΟ). Το Ο530 κρινω.
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
#34
(11-04-2011, 10:07 PM)dimitris84 Έγραψε: Αntonis, υπαρχουν βλαβες και βλαβες. Επαναλαμβανομενα προβληματα που αναγκαζουν εταιριες με βασικο κορμο τα Citaro να ναυλωνουν οχηματα για να εξυπηρετησουν τις γραμμες τους (πχ BVG) καθως και να σχεδιαζουν εσπευσμενα την σταδιακη αποσυρση τους δεν δινουν την εικονα καλου οχηματος. Ενα λεωφορειο πρεπει να ειναι αξιοπιστο και λειτουργικο, τα Α21 για παραδειγμα γιατι δεν εχουν τετοια θεματα? Τα Citelis ακομα που σχεδον ολοι (μηδε εμου εξαιρουμενου) τα ψιλοθαβουμε, γιατι ειναι απροβληματιστα? Συγκριση με το Β7 (καθε υψους ή μηκους) δεν εκανα, εχω πει αντιθετως οτι ειναι τραγικο (οχι ομως και το Β9 το οποιο αδικειται στην Θεσσαλονικη λογω ΕΛΒΟ). Το Ο530 κρινω.

Τα προβλήματα με την ανάφλεξη σε Λονδίνο και Βερολίνο παρουσιάστηκαν σε Citaro I (αυτά του Βερολίνου ήταν κατασκευής 2002) και λιγότερο σε Citaro II και σίγουρα όχι στον ΟΑΣΘ. Σύγκριση με το Α21 δεν μπορούμε να κάνουμε γιατί δεν υπάρχουν τέτοια καινούργια οχήματα στην Ελλάδα και μάλλον είναι δύσκολο να κάνουμε συγκρίσεις με στοιχεία ξένων επιχειρήσεων, άσε που μάλλον είναι και ακριβότερα. Πάντως, αν το δεις από στατιστική άποψη είναι λογικό να έχουν γίνει γνωστά περισσότερα προβλήματα με Citaro, αφού έχουν πωληθεί πολύ περισσότερα από τα αντίστοιχα ΜΑΝ. Όσο για τα Citelis είναι πολύ νωρίς ακόμη για να τα κρίνουμε, εύχομαι να βγούν καλά, όμως η προϊστορία του κατασκευαστή δεν προμηνύει κάτι καλό. Τέλος, όσον αφορά τα Β9, ας τα έφτιαχνε η Volvo στη Σουηδία, οπότε θα κόστιζαν τα διπλάσια χρήματα, αλλά θα ήταν γερά, όμως δεν θα τα αγόραζε κανείς.
#35
(29-09-2010, 10:15 PM)GiannisB Έγραψε: δεν πειράζει τουλάχιστον βγάλε τα citaro G , τα irisbus cityclass, τα Β9LA και εάμα βρεις citelis στο 54 βγάλε. Και εάμα πας προς το ΙΚΕΑ βγάλε από τα Β9L του 67. Τέλος και αλέκους

Όλα αυτά εάμα θέλεις δεν αναγκάζω κανέναν

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ Τις προάλες στην γραμμή 56 είδα ένα volvo B7R και μάλιστα το 438 το οποίο ανήκει στην γραμμή 88 γινέται να μπει λεωφορείο το οποίο ανήκει σε γραμμή που σταθμέυει στο αμαξοστάσιο φοίνικα να μπει σε γραμμή που σταθμέυει στο αμαξοστάσιο Σταυρούπολης;

Ναι αμα υπαρχει ελλειψη λεωφορειων μπορουν να φερουν λεωφορειο απο φοινικα για να δουλεψει στις γραμμες της σταυρουπολης...Εγω εχω δει το 438 στο 21,το 633 στο 32 καθως και το 634...Στο 72 το 619,625,816,827,και στο 71 το 226...
#36
το 71 είναι στην Σταυρούπολη και το 70 και παίρνουν οχήματα από το 52. Έχω δει και εγώ irisbus cityclass και μάλιστα 2007 πέρσι στο 70 και στο 19 το 638.
#37
το 71 και το 70 ειναι οντως στην σταυρουπολη...αλλα πολλες φορες το 70 παιρνει λεωφορεια απο το φοινικα...
#38
Citaro το 70 μπορεί να πάρει;
#39
Οχι. Τα λεωφορεια του Φοινικα που βλεπετε καμια φορα στις γραμμες αυτες ειναι αντικαταστασεις καθ' οδον λογω βλαβης. Με δεδομενη της προσοχη που δινουν στον Φοινικα στα αυτοκινητα τους δεν υπαρχει η παραμικρη περιπτωση να εμπιστευτουν σε οδηγο Σταυρουπολης Citaro, ποσο δε μαλλον να το στειλουν και στο εν λογω αμαξοστασιο να σχολασει. Χωρια που τα πλεοναζοντα O530G δινονται ειτε σε αλλες γραμμες (πχ 8) του ιδιου αμαξοστασιου, ειτε κανουν βαρια συντηρηση...
#40
citaro στο 70 πολυ απιθανο...Σημερα ομως ειχε στο 70 το 869...συνηθως στο 70 δινουν απο το αμαξοστασιο φοινικα,χωρις να αποκλειεται να υπαρξει και λεωφορειο απο σταυρουπολη για το 70...Εχω δει ομως citaro στο 69...επισης εχω δει και στο 78 και στο 79,αλλα αυτα οπως λεει και ο chrispan μπηκαν λογω ελλειψης λεωφορειων,η καποιων βλαβων...γιατι στο 78 ηταν το 786 για ενα δρομολογιο και μετα εγινε 3αρι,και επισης ειχα δει και το 795 στο 78 αλλα μετα εγινε 2αρι...Παντως κατα την γνωμη μου το θεωρω αστοχο ο οασθ να δινει περισσοτερη προσοχη στα οχηματα του φοινικα και οχι της σταυρουπολης...για παραδειγμα σημερα ειδα στο οχημα 619 να κρεμεται το ασπρο καπακι του κλιματισμου,και να ειναι ετοιμο να κοπει..αυτα ο οασθ δεν τα βλεπει??η θεωρει οτι οι δυτικες συνοικιες δεν ειναι τοσο καλες περιοχες ετσι ωστε να δινει πιο καλα οχηματα??παντα κατα την γνωμη μου ολα αυτα...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 28 Επισκέπτης (ες)