Δημοψήφισμα: Το πιο ανετο πουλμαν της δεκαετις του 2000
Berkhof Axial
2.20%
2 2.20%
Beulas Aura / Cygnus
0%
0 0%
Bova Futura (Eως το 2006)
0%
0 0%
Bova Futura
0%
0 0%
Bova Magiq
2.20%
2 2.20%
Hispano Divo
0%
0 0%
Hispano Divo II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century II
2.20%
2 2.20%
Irizar Century III
2.20%
2 2.20%
Irizar PB
1.10%
1 1.10%
Jonckheere Arrow/Mistral/SHV
0%
0 0%
MAN Lion's Coach / Lion's Coach Supreme
6.59%
6 6.59%
MB Tourismo O350
4.40%
4 4.40%
MB Tourismo II
4.40%
4 4.40%
MB Travego II
23.08%
21 23.08%
Neoplan Cityliner N1116SHD
3.30%
3 3.30%
Neoplan Cityliner N1216SHD
4.40%
4 4.40%
Neoplan Euroliner N316SHD / N3316SHD
5.49%
5 5.49%
Neoplan Starliner N5216SHD
2.20%
2 2.20%
Neoplan Tourliner N2216SHD
2.20%
2 2.20%
Noge Touring
0%
0 0%
Noge Titanium
0%
0 0%
Setra S415GT-HD "ComfortClass"
5.49%
5 5.49%
Setra S415HD "TopClass"
15.38%
14 15.38%
Setra S431DT "TopClass"
3.30%
3 3.30%
VanHool T9
3.30%
3 3.30%
Volvo 9700
0%
0 0%
Volvo 9900
1.10%
1 1.10%
ΕΛΒΟ Ποσειδών (2003-2004)
1.10%
1 1.10%
Άλλο (Διευκρινίστε)
2.20%
2 2.20%
Σύνολο {1 ψήφοι 100%
* Ψηφίσατε αυτό το στοιχείο. [Προβολή Αποτελεσμάτων]

Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.28 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ψηφιστε το πιο άνετο πουλμαν [2000-2009]
#1
Ψηφιστε ποιο ειναι κατα τη γνωμη σας το πιο ανετο πουλμαν της δεκαετιας του 2000.

Παρ ολη την εξελιξη στο χρονο και την βελτιωση των πουλμαν σε ολους τους τομεις, υπαρχουν καποια που ξεχωριζουν απο πλευρας ανεσης προς τον επιβατη, αλλα και τον οδηγο. Ποια ειναι?
Απάντηση
#2
Ελευθερη ψηφος? Κανουμε στο τελος καταμετρηση και... ελαβον:
Απάντηση
#3
Αργησε λιγο η ψηφοφορια, για να μην ξεχασω κανεναν απ τους γνωστους Tongue
Απάντηση
#4
Μετα τα VanHool, το χαος, ε? Tongue
[spoiler]
Για οσους νομιζουν οτι VanHool ηταν κατι αργα βρομικα και αχρηστα λεωφορεια που κυκλοφορουσαν στην Αθηνα, που ποτέ δεν τα χωνεψε κανεις λογικος ανθρωπος, ας δουν κι αυτο..
http://www.vanhool.com/Home%20EN/coaches...folder.pdf[/spoiler]

Αφορμη για ολο αυτο, ηταν το τελευταιο μου ταξιδι που εκανα απο Αθηνα για Θεσσαλονικη.

Ξεκινησα 12 παρα τεταρτο και ζητημα να καταφερα να κοιμηθω απο τις 7μιση ωρες που καναμε, τις 2-3..

Το πουλμαν που μας ταξιδεψε ηταν ενα Irizar PB.. Πολυ καλο το σασμαν, πολυ καλος ο κινητηρας, αλλα η εσωτερικη διαρρυθμιση του λεωφορειου, πατος. Τιποτα παραπανω.

Εξ αιτιας της κακης διαρρυθμισης του χωρου που ειναι διαθεσιμος στον επιβατη, ειναι αδυνατον να βολευτει ενας ανθρωπος μεσου υψους (ειμαι γυρω στο 1.80). Τα στηριγματα των ποδιων ειναι πολυ χαμηλα, τα καθισματα δεν παρεχουν σωστη στηριξη, παρα μονο οταν το σωμα ειναι σε απολυτη ευθεια. Αποτελεσμα, ακομα και μετα απο εναν υπνο μικρης διαρκειας, να εμφανιζονται πονοι εξ αιτιας της απολυτης ακινησιας που εισαι υποχρεωμενος να εχεις.. Καταπληκτικο..

Τυγχανει να μην εχω ταξιδεψει με καποια απο τα λεωφορεια που περιλαμβανονται παραπανω, γι αυτο και θ αργησω να ψηφισω σε αυτην εδω την ψηφοφορια.. Μεχρι τοτε, ενα - στο Irizar PB. Προκειται για το λεωφορειο που με εχει κουρασει περισσοτερο απο ολα.

ΥΓ. Μετα μπηκα σε ενα Setra S250 Special και απο τις 2μιση ωρες που ειναι το ταξιδι, τις 2 κοιμομουν..
Απάντηση
#5
Απο οσο θυμαμαι εκεινο το τετραγωνο κουτι με τα παραθυρα και τις ροδες το λενε λεωφορειο (το φερον τον λαον) και οχι κρεβατοκαμαρα... Tongue

Παντως το οτι ειναι μαπα το καρπουζι το λεω απο καιρο... Οσο για το καλο driveline, ολοι οσοι το εχουν πιασει στα χερια τους νοσταλγουν το Beulas... Απο ζημιες ατελειωτος καταλογος αν και σπανια σοβαρες... Το δε διαγνωστικο του εχει καταγεγραμενη καθε βλαβη που μπορει να αντιληφθει...

Και θελει να λεγεται και upper class... Ο διαδοχος του 303... Tongue

(αϊ σιχτιρ, με συγχυσες με τον κουβα...)
Απάντηση
#6
αν κ δε εχω μπει σε travego II,δαγκωτο σε BOVA MAGIQ....
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#7
εχω μπει εγω σε travego II,σαν το πρωτο ειναι....Ψηφιζω man lions coach,neoplan tourliner kai vdl berkhof axial
Απάντηση
#8
αθλιο το man lions coach,πολυ σκληρο καθισμα!
ΑΣΣΟΣ κ πασης Ελλαδος...-1-
Απάντηση
#9
Δαγκωτό Neoplan Euroliner στην έκδοση με 460 ίππους και AS-Tronic. Σχεδόν απόλυτη ησυχία, μια χαρά καθίσματα. Κάθε φορά που
ταξιδεύω Αθήνα-Ξάνθη εύχομαι να είναι με τέτοιο και ευτυχώς η Ξάνθη έχει αρκετά. Μόνο το 23 της με έχει απογοητεύσει γιατί
κοπανάει η πίσω ανάρτηση στην παραμικρή ανωμαλία του δρόμου. Από κει και πέρα θα ψήφιζα Setra S415HD που είναι και η επιλογή
μου αν ήμουν ιδιοκτήτης ή οδηγός, αλλά δεν είναι τόσο ήσυχο...κάτι που αν δεν χρειάζεται να κοιμηθώ στο ταξίδι είναι πλεονέκτημα,
γιατί ο ΟΜ457 είναι υπέροχος στο άκουσμα. Η αλήθεια είναι πως στα περισσότερα από όσα αναφέρονται στη λίστα δεν έχω μπει κι έτσι η
ψήφος μου είναι τελείως υποκειμενική.
Απάντηση
#10
Με 2 λογια για τα "αμαξια" που εχω ταξιδεψει (σε τυχαια σειρα)

Neoplan Cityliner Ν1216
Εντυπωσιακο, τουλαχιστον

Bova Futura
ΚΑκακακακακαποιοιοςς νανααννανα παπααπαπατητησεσεισει λιιλιλιλιγοογγογογο τοοοτοτο γκαγκαγκαζιζιιζζ γιαγιαγιαγια ναννανα μπομπομπορω νανανανα μιληληλησσσωωω

Bova Futura Νέα
Τι ήχος..

Neoplan Euroliner
Χαλί

S415GT-HD
Καλο

MB Travego II
Καλυτερο (απ το προηγουμενο travego)

Irizar PB
Ακομα ποναει η μεση μου

Irizar Century
Καλυτερο απ το PB

Hispano Divo I
Αν εξαγω εντυπωση απο το ενα και μοναδικο αμαξι που εχω ταξιδεψει, τοτε καλυτερα να μην ξερετε

Beulas Aura / Cygnus
Θορυβωδες... Αλλα κοιμασαι! (Ειλικρινα, δεν εχω ιδεα πως το καταφεραν)

Noge Touring
Εκπληξη! Φοβερο αλλα στριμοκ*λο

Neoplan Tourliner
MAN Lion's coach

Tourismo O350
Τουρκος με αστερακι στη μουρη

ΕΛΒΟ Ποσειδων
Εξαρταται ποσες μπυρες ηπιε ο μαστρο-Γιωργης
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)