03-03-2025, 06:02 PM
Thanks!
Iveco Urbanway 18 CNG
|
03-03-2025, 06:02 PM
Thanks!
08-03-2025, 06:04 PM
Δε ξερω αν ισχύει και για αυτά που όντως έφτασαν Αθήνα, αλλά η προηγούμενη έκδοση (πριν το facelift) που προορίζονταν για Αθήνα, φόραγε τον Cursor 9 F2CGE620D P, μαζί με ένα Voith NXT 867,8 με ισχύς 354hp
08-03-2025, 06:52 PM
Στο σάιτ της Iveco βρήκα το διαφημιστικό φυλλάδιο των Urbanway CNG το οποίο είναι το παρακάτω:
https://www.ivecobus.com/worldwide/-/med...4586826afc Κι εδώ έχουμε τον Cursor 9 στα 360hp αλλά παίζουν 2 σασμάν, Voith & ZF. Επίσης είδα καλά ή η εξάτμιση τους είναι στην οροφή του οχήματος;
08-03-2025, 08:47 PM
Δεν ξέρω αν έχει ειπωθεί ξανά αλλά μέσα στο αμαξοστάσιο Ρέντη υπάρχουν 5 οχήματα.
10-03-2025, 07:15 PM
Καμιά δεκαριά οχήματα ήταν χθες σε αντιπροσωπεία της, Toyota στην Ελευσίνα.
(εδώ) https://maps.app.goo.gl/VxdY3TPxDNtieC4v6
18-03-2025, 08:28 PM
Άρχισαν να παίρνουν αριθμό στόλου καθώς εθεάθη η 1183 στο Α5 με τον οβάλ πράσινο αριθμό (σαν των Citelis).
18-03-2025, 08:42 PM
(18-03-2025, 08:28 PM)ecoj Έγραψε: Άρχισαν να παίρνουν αριθμό στόλου καθώς εθεάθη η 1183 στο Α5 με τον οβάλ πράσινο αριθμό (σαν των Citelis).Οι αριθμοί παρμπρίζ τους έχουν καμία σχέση με κάτι; Γιατί συνήθως είναι είτε οι πινακίδες, είτε κάποιοι αριθμοί ώστε να είναι στρογγυλοί πχ Yutong 2001-2140, Citelis 9001-9200 (εκεί είναι και οι πινακίδες). Το 3950 είναι το 1161 και πάει λέγοντάς, οπότε αν είναι να άλλαξαν σε σχέση με πινακίδα γιατί δεν είναι στρογγυλά
20-03-2025, 05:39 PM
Σήμερα γύρω στις 12.15 είδα ένα Iveco UrbanWay στον Άλιμο με ταμπέλα μπροστά "ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" και πίσω τρία αστεράκια, δε πρόσεξα νούμερο, γιατί κινούνταν γρήγορα κι περίμενα το τραμ στη στάση " ΕΔΕΜ".
22-03-2025, 09:17 PM
Μερικά Iveco Urbanway άρχισαν να παιρνουν αριθμούς παρμπρίζ, όπως το #1180 που είδα εγώ σήμερα, σίγουρα είναι κι άλλα, απλά δε γνωρίζω περισσότερα που πήραν αριθμό παρμπρίζ
Ο αριθμός παρμπριζ τους είναι μέσα σ' ένα οβάλ αυτοκόλλητο και μέσα του πράσινα νούμερα ακριβώς όπως και των Citelis.
29-03-2025, 10:14 PM
Μπήκα και εγώ στο Β5, δε θυμάμαι αριθμό οχήματος. Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους, λίγο άβολη βρήκα την εσωτερική του διαρρύθμιση. Τρίξιμο είχε, αλλά πάνω κάτω όσο έχουν και τα σολαρις. Τα υλικά και η ποιότητα μέσα κλασική Iveco ππυ ξέρουμε, δεν είδα αλλαγή προς το καλύτερο. Μύριζε καινουριλα ακόμα
![]() Υ.γ στεναχωρηθηκα λίγο για τα καθίσματα. Προτιμούσα αυτά που ειχαν τα agora, και πιο άνετα τα έβρισκα, και επειδή είχαν σκληρές γωνιες, ούτε σκίζονταν ούτε λερωναν ευκολα |
|