25-08-2018, 02:26 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-09-2018, 09:08 AM από Giannis. Edited 2 times in total.)
https://www.google.gr/amp/s/europost.gr/...stasi/amp/
Όπως αναφέρεται σε αυτό, καθώς και πολλά άλλα άρθρα, σκέφτονται να χωρίσουν την Αθήνα σε ζώνες ώστε να υπάρχει μειωμένο κομιστρο για κάποιον που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ για κοντινές διαδρομές (τύπου Συνταγμα-Ομονοια). Σαν σχέδιο μεν είναι καλό για την συγκεκριμένη ομάδα ατόμων, αλλά πιστεύω πως θα γίνει λάθος ορισμός ζωνών, όπως και στον προαστιακό στον Άγιο Στέφανο.
Δηλαδή, οι εκτιμήσεις μου είναι:
Στην γραμμή 1 ΗΣΑΠ να υπάρχει ζώνη τύπου Πειραιάς - Άνω Πατήσια με τιμή εισιτηρίου Χ, ενώ στο τμήμα Άνω Πατήσια - Κηφισιά να μπει τιμή εισιτηρίου Υ, που ενδεχομένως να είναι πάνω από 1.40€ (ίσως και 2€) το κανονικό
Στην Γραμμή 2 να είναι η ζώνη Ανθουπολη-Αγιος Δημήτριος ή ακόμα και Άγιος Αντώνιος - Άγιος Δημήτριος. Σε αυτήν την περίπτωση, οι κάτοικοι κάτω από Άγιο Δημήτριο θα αναγκάζονται να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο.
Αρνητική συνέπεια είναι ενδεχομένως η "ερημωση" των σταθμών αυτών και χρήση λεωφορείων μέχρι Άγιο Δημήτριο, ή Άγιο Αντώνιο αντίστοιχα, για να μην πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο.
Στην Γραμμή 3 πιστεύω πως η ζώνη θα είναι αρκετά μικρή, στο τμήμα Αγία Μαρίνα - Εθνική Άμυνα (θα μείνει το τμήμα Εθνική Άμυνα - Κορωπί εκτός ζώνης)
Εδώ τα πράγματα είναι πιο "εύκολα" κυρίως για το τμήμα Πλακεντίας - Κορωπί, που η άποψη μου είναι πως θα έπρεπε να έχουν διαφορετική τιμή εισιτηρίου, λόγω της μεγάλης απόστασης από το κέντρο.
Όσο, για τα λεωφορεία-τρολλει η κατάσταση θα γίνει "μπάχαλο", ιδίως για τις γραμμές-κορμους
*Απορία. Η τιμή στις μηνιαίες και λοιπές κάρτες θα μεταβληθουν από αυτήν την αλλαγή, αν όντως γίνει?
Όπως αναφέρεται σε αυτό, καθώς και πολλά άλλα άρθρα, σκέφτονται να χωρίσουν την Αθήνα σε ζώνες ώστε να υπάρχει μειωμένο κομιστρο για κάποιον που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ για κοντινές διαδρομές (τύπου Συνταγμα-Ομονοια). Σαν σχέδιο μεν είναι καλό για την συγκεκριμένη ομάδα ατόμων, αλλά πιστεύω πως θα γίνει λάθος ορισμός ζωνών, όπως και στον προαστιακό στον Άγιο Στέφανο.
Δηλαδή, οι εκτιμήσεις μου είναι:
Στην γραμμή 1 ΗΣΑΠ να υπάρχει ζώνη τύπου Πειραιάς - Άνω Πατήσια με τιμή εισιτηρίου Χ, ενώ στο τμήμα Άνω Πατήσια - Κηφισιά να μπει τιμή εισιτηρίου Υ, που ενδεχομένως να είναι πάνω από 1.40€ (ίσως και 2€) το κανονικό
Στην Γραμμή 2 να είναι η ζώνη Ανθουπολη-Αγιος Δημήτριος ή ακόμα και Άγιος Αντώνιος - Άγιος Δημήτριος. Σε αυτήν την περίπτωση, οι κάτοικοι κάτω από Άγιο Δημήτριο θα αναγκάζονται να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο.
Αρνητική συνέπεια είναι ενδεχομένως η "ερημωση" των σταθμών αυτών και χρήση λεωφορείων μέχρι Άγιο Δημήτριο, ή Άγιο Αντώνιο αντίστοιχα, για να μην πληρώσουν ακριβότερο εισιτήριο.
Στην Γραμμή 3 πιστεύω πως η ζώνη θα είναι αρκετά μικρή, στο τμήμα Αγία Μαρίνα - Εθνική Άμυνα (θα μείνει το τμήμα Εθνική Άμυνα - Κορωπί εκτός ζώνης)
Εδώ τα πράγματα είναι πιο "εύκολα" κυρίως για το τμήμα Πλακεντίας - Κορωπί, που η άποψη μου είναι πως θα έπρεπε να έχουν διαφορετική τιμή εισιτηρίου, λόγω της μεγάλης απόστασης από το κέντρο.
Όσο, για τα λεωφορεία-τρολλει η κατάσταση θα γίνει "μπάχαλο", ιδίως για τις γραμμές-κορμους
*Απορία. Η τιμή στις μηνιαίες και λοιπές κάρτες θα μεταβληθουν από αυτήν την αλλαγή, αν όντως γίνει?
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -