21-04-2016, 02:01 AM
ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Αναζητείται νέος χώρος για το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ
Εντός τριών μηνών θα πρέπει να έχουν εξευρεθεί και καθοριστεί οι κατάλληλοι εναλλακτικοί χώροι για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αλλά και του Εργαστηρίου Οχημάτων του δημοσίου ΚΤΕΟ από το χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την αξιοποίησή του.
Ήδη νωρίτερα αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» η ανακοίνωση για τη συγκρότηση επιτροπής που θα αναλάβει να υποβάλει προτάσεις εναλλακτικών χώρων στην περιοχή της νοτιοανατολικής Αττικής χωρίς όμως η απαίτηση για τη συγκεκριμένη περιοχή να είναι δεσμευτική. Ωστόσο εάν ο χώρος που θα βρεθεί είναι μακριά από αυτήν την περιοχή αυτό θα γεννήσει νέα χρέη στην ήδη χρεωμένη ΟΣΥ, η οποία θα μετρά εκατοντάδες «νεκρά» οχηματοχιλιόμετρα κάθε μέρα (πρόκειται για τις αποστάσεις από και προ τα αμαξοστάσια που γίνονται χωρίς επιβάτες) αλλά και καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου και του ΚΤΕΟ, όπως αναφέρεται στην απόφαση, «δύναται να υλοποιηθεί είτε σε έναν ενιαίο χώρο είτε σε περισσότερους λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις ως προς την έκταση, τις χρήσεις γης και τις οδικές προσβάσεις». Η έκθεση με τις προτάσεις της επιτροπής θα υποβληθεί σε τρεις μήνες στην υφυπουργό Μεταφορών, Μαρίνα Χρυσοβελώνη.
Να σημειωθεί ότι η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο που διαθέτει η εταιρία αλλά κι αυτό στο οποίο έχει εγκατασταθεί το σύστημα περιφερειακής διοίκησης της τηλεματικής, αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο καθώς εκτιμάται ότι μπορεί να κοστίσει έως και 100 εκατομμύρια ευρώ (αν συνυπολογιστούν ενδεχόμενη αγορά οικοπέδου και τα απαραίτητα έργα). Παράλληλα η διορία που είχε δοθεί για την απομάκρυνση του αμαξοστασίου έως τον προσεχή Οκτώβριο θεωρείται αδύνατο να ισχύσει δεδομένου ότι για την ίδρυση του μικρότερου αμαξοστασίου της Ανθούσας χρειάστηκε 1,5 χρόνος έργων.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ethnos.gr
Αναζητείται νέος χώρος για το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ
Εντός τριών μηνών θα πρέπει να έχουν εξευρεθεί και καθοριστεί οι κατάλληλοι εναλλακτικοί χώροι για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αλλά και του Εργαστηρίου Οχημάτων του δημοσίου ΚΤΕΟ από το χώρο του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού προκειμένου να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την αξιοποίησή του.
Ήδη νωρίτερα αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» η ανακοίνωση για τη συγκρότηση επιτροπής που θα αναλάβει να υποβάλει προτάσεις εναλλακτικών χώρων στην περιοχή της νοτιοανατολικής Αττικής χωρίς όμως η απαίτηση για τη συγκεκριμένη περιοχή να είναι δεσμευτική. Ωστόσο εάν ο χώρος που θα βρεθεί είναι μακριά από αυτήν την περιοχή αυτό θα γεννήσει νέα χρέη στην ήδη χρεωμένη ΟΣΥ, η οποία θα μετρά εκατοντάδες «νεκρά» οχηματοχιλιόμετρα κάθε μέρα (πρόκειται για τις αποστάσεις από και προ τα αμαξοστάσια που γίνονται χωρίς επιβάτες) αλλά και καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου και του ΚΤΕΟ, όπως αναφέρεται στην απόφαση, «δύναται να υλοποιηθεί είτε σε έναν ενιαίο χώρο είτε σε περισσότερους λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις ως προς την έκταση, τις χρήσεις γης και τις οδικές προσβάσεις». Η έκθεση με τις προτάσεις της επιτροπής θα υποβληθεί σε τρεις μήνες στην υφυπουργό Μεταφορών, Μαρίνα Χρυσοβελώνη.
Να σημειωθεί ότι η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου του Ελληνικού, το οποίο είναι και το μεγαλύτερο που διαθέτει η εταιρία αλλά κι αυτό στο οποίο έχει εγκατασταθεί το σύστημα περιφερειακής διοίκησης της τηλεματικής, αποτελεί δυσεπίλυτο γρίφο καθώς εκτιμάται ότι μπορεί να κοστίσει έως και 100 εκατομμύρια ευρώ (αν συνυπολογιστούν ενδεχόμενη αγορά οικοπέδου και τα απαραίτητα έργα). Παράλληλα η διορία που είχε δοθεί για την απομάκρυνση του αμαξοστασίου έως τον προσεχή Οκτώβριο θεωρείται αδύνατο να ισχύσει δεδομένου ότι για την ίδρυση του μικρότερου αμαξοστασίου της Ανθούσας χρειάστηκε 1,5 χρόνος έργων.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Ethnos.gr