07-02-2016, 10:32 PM
Από τις 26 μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2016, διεξήχθη στο Λονδίνο το 7ο Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο με θέμα το "Ηλεκτρονικό Κόμιστρο και Πληροφόρηση του Επιβατικού κοινού".
Στο συνέδριο συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων και Οργανισμών Αστικών Συγκοινωνιών, Υπουργείων, Τραπεζών, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Εταιριών κινητής τηλεφωνίας καθώς και κατασκευής και εμπορίας μηχανημάτων έκδοσης και επικύρωσης εισιτηρίων και καρτών απ’ όλο τον κόσμο.
Μέσα στα πλαίσια του Συνεδρίου και προκειμένου να δημιουργηθούν περαιτέρω κίνητρα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των παρεχομένων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό έχουν θεσπιστεί βραβεία σε επιμέρους θεματικές ενότητες.
Στο 7ο Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο προστέθηκε για πρώτη φορά νέα ενότητα με αντικείμενο την πλέον καινοτόμο πρωτοβουλία και εφαρμογή στην πληροφόρηση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο (most innovative real – time passenger information initiative).
Στην ως άνω ενότητα υποβλήθηκε η υποψηφιότητα του Ο.Α.Σ.Θ. για το σύστημα παροχής πληροφόρησης επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο μέσω συμβατικού τηλεφώνου και μέσω μεγαφώνων εγκατεστημένων σε επιλεγμένες στάσεις με στόχο την διευκόλυνση της πληροφόρησης ειδικών κατηγοριών επιβατών, όπως είναι άτομα μη εξοικειωμένα με την χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας (διαδίκτυο,"έξυπνα κινητά", ηλικιωμένοι, άτομα με περιορισμένη όραση, τυφλοί κ.λ.π.).
Το σκεπτικό της επιτροπής για την υποψηφιότητα του Ο.Α.Σ.Θ., όπως δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνεδρίου (www.transport-ticketing.com) ήταν το εξής:
"Ο Ο.Α.Σ.Θ. έχει αναπτύξει με επιτυχία μία υπηρεσία πληροφόρησης για τους ηλικιωμένους και τα άτομα με προβλήματα όρασης. Με στόχευση αυτές τις μειονοτικές ομάδες, που συχνά λησμονούνται λόγω της βιασύνης για την δημιουργία νέων ηλεκτρονικών εφαρμογών, η εφαρμογή αυτή είναι εξαιρετικά αξιέπαινη. Αποτελεί ένα φανταστικό παράδειγμα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην κοινωνική ενσωμάτωση σημαντικών τμημάτων του πληθυσμού".
Η κριτική επιτροπή σε ειδική εκδήλωση την 26η Ιανουαρίου 2016 απένειμε στον Ο.Α.Σ.Θ. το πρώτο βραβείο της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Με δεδομένες τις δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που διέρχεται η Ελλάδα στην διάρκεια των τελευταίων ετών, η βράβευση αυτή αποτελεί άλλη μία επίσημη Διεθνή αναγνώριση του επιπέδου και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Παράλληλα αυξάνει και τις υποχρεώσεις του Οργανισμού για περαιτέρω βελτίωση αυτών των υπηρεσιών καθότι η διατήρηση στην κορυφή είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτηση της.
Πηγή
Στο συνέδριο συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων και Οργανισμών Αστικών Συγκοινωνιών, Υπουργείων, Τραπεζών, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Εταιριών κινητής τηλεφωνίας καθώς και κατασκευής και εμπορίας μηχανημάτων έκδοσης και επικύρωσης εισιτηρίων και καρτών απ’ όλο τον κόσμο.
Μέσα στα πλαίσια του Συνεδρίου και προκειμένου να δημιουργηθούν περαιτέρω κίνητρα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού των παρεχομένων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό έχουν θεσπιστεί βραβεία σε επιμέρους θεματικές ενότητες.
Στο 7ο Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο προστέθηκε για πρώτη φορά νέα ενότητα με αντικείμενο την πλέον καινοτόμο πρωτοβουλία και εφαρμογή στην πληροφόρηση του επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο (most innovative real – time passenger information initiative).
Στην ως άνω ενότητα υποβλήθηκε η υποψηφιότητα του Ο.Α.Σ.Θ. για το σύστημα παροχής πληροφόρησης επιβατικού κοινού σε πραγματικό χρόνο μέσω συμβατικού τηλεφώνου και μέσω μεγαφώνων εγκατεστημένων σε επιλεγμένες στάσεις με στόχο την διευκόλυνση της πληροφόρησης ειδικών κατηγοριών επιβατών, όπως είναι άτομα μη εξοικειωμένα με την χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας (διαδίκτυο,"έξυπνα κινητά", ηλικιωμένοι, άτομα με περιορισμένη όραση, τυφλοί κ.λ.π.).
Το σκεπτικό της επιτροπής για την υποψηφιότητα του Ο.Α.Σ.Θ., όπως δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Συνεδρίου (www.transport-ticketing.com) ήταν το εξής:
"Ο Ο.Α.Σ.Θ. έχει αναπτύξει με επιτυχία μία υπηρεσία πληροφόρησης για τους ηλικιωμένους και τα άτομα με προβλήματα όρασης. Με στόχευση αυτές τις μειονοτικές ομάδες, που συχνά λησμονούνται λόγω της βιασύνης για την δημιουργία νέων ηλεκτρονικών εφαρμογών, η εφαρμογή αυτή είναι εξαιρετικά αξιέπαινη. Αποτελεί ένα φανταστικό παράδειγμα για το πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην κοινωνική ενσωμάτωση σημαντικών τμημάτων του πληθυσμού".
Η κριτική επιτροπή σε ειδική εκδήλωση την 26η Ιανουαρίου 2016 απένειμε στον Ο.Α.Σ.Θ. το πρώτο βραβείο της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Με δεδομένες τις δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που διέρχεται η Ελλάδα στην διάρκεια των τελευταίων ετών, η βράβευση αυτή αποτελεί άλλη μία επίσημη Διεθνή αναγνώριση του επιπέδου και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Παράλληλα αυξάνει και τις υποχρεώσεις του Οργανισμού για περαιτέρω βελτίωση αυτών των υπηρεσιών καθότι η διατήρηση στην κορυφή είναι απείρως δυσκολότερη από την κατάκτηση της.
Πηγή