Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΤΟ ΒΗΜΑ] Ο Γρηγόρης Δημητριάδης ανέλαβε το τιμόνι του ΟΑΣΑ
#1
Εγκρίθηκε από την Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής ο προτεινόμενος από τον υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη θέση του πρόεδρου και διευθύνοντος συμβούλου του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) κ. Γρηγόρης Δημητριάδης.

Ο κ. Δημητριάδης, ο οποίος είναι ηλεκτρολόγος - ηλεκτρονικός μηχανικός, είναι 35 ετών και μέχρι πρότινος διατελούσε συντονιστής του υπουργείου Ανάπτυξης για την Εθνική Στρατηγική Διευκόλυνσης του Εξωτερικού Εμπορίου, αποτελώντας πρόσωπο ευρύτερης αποδοχής.

Είναι ενδεικτικό ότι προσελήφθη με καθεστώς ειδικού συμβούλου το 2010, επί υπουργίας Χρυσοχοΐδη, όμως στη συνέχεια ο νυν υπουργός Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης τον διατήρησε στη θέση του, ορίζοντάς τον μάλιστα συντονιστή για τις εξαγωγές.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, ο κ. Δημητριάδης σπούδασε στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, κατέχοντας ένα πτυχίο ηλεκτρολόγου-ηλεκτρονικού μηχανικού (Manchester Metropolitan University) και δύο μεταπτυχιακά, το ένα στις τηλεπικοινωνίες (University College London) και το άλλο στις διεθνείς επιχειρηματικές σχέσεις και τις διεθνείς διαπραγματεύσεις (The Fletcher School, Tufts University).

Έχει εργαστεί στο Λονδίνο στην British International Television, κυρίως σε θέματα διαχείρισης διοικητικών αλλαγών (business change management), και στην Global Crossing, ως υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Στο μεταξύ, από το 2008 ως το 2010 ήταν συντονιστής και ιδρυτικό μέλος του Navarino Network, μίας μη κυβερνητικής οργάνωσης με έδρα τη Θεσσαλονίκη, η οποία υποστηρίζει την έρευνα, τον διάλογο και τη συλλογική δράση για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παγκοσμιοποιημένου διεθνούς περιβάλλοντος και την προώθηση της εξωστρέφειας και της καινοτομίας στη δημόσια πολιτική.

Ο κ. Δημητριάδης αντικαθιστά τον μηχανικό της Αττικό Μετρό κ. Αλέξανδρο Δελούκα, την παραίτηση του οποίου είχε ζητήσει ο υπουργός Υποδομών στις αρχές Οκτωβρίου με αφορμή τη μη διεκδίκηση των οφειλών των υπουργείων στον ΟΑΣΑ για τα μειωμένα κόμιστρα ειδικών ομάδων του πληθυσμού.

Οι προκλήσεις στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής είναι σοβαρές, καθώς το υπουργείο Οικονομικών πιέζει συνεχώς για μείωση της επιδότησης των μέσων μαζικής μεταφοράς, η κρίση συρρικνώνει τις μετακινήσεις των πολιτών -άρα και τα έσοδα της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ-, ενώ το «φάντασμα» των απομακρύνσεων προσωπικού πλανάται εκ νέου.

http://www.tovima.gr/society/article/?aid=540749

Το πως ένας ηλεκτρονικός μηχανικός, με σπουδές που ουδεμία σχέση έχουν με τις συγκοινωνίες, μπορεί να διοικήσει σωστά έναν οργανισμό, που φέρει την ευθύνη οργάνωσης των συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, είναι κάτι που χρήζει απάντησης.

Στο μόνο που μπορεί να φανούν χρήσιμες οι σπουδές του κου Δημητριάδη, είναι στην επερχόμενη εφαρμογή της τηλεματικής, μιας και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στις τηλεπικοινωνίες.

Μολαταύτα, καλορίζικος, σιδεροκέφαλος και να κάνει την υπέρβαση, προς όφελος των συγκοινωνιών (και όχι των συντεχνιών).
Απάντηση
#2
Διαβάζοντας την προϋπηρεσία του, λύνονται οι απορίες. Ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν πάρα πολλά στελέχη επιχειρήσεων που ουδεμία σχέση έχει η δραστηριότητα τους με το αντικείμενο των σπουδών τους χωρίς αυτό να τους εμποδίζει να διαπρέπουν στον τομέα τους. Όσο κι αν οι διορισμοί των διευθ. συμβούλων στις ΔΕΚΟ είναι κάπως "σκοτεινές" υποθέσεις και κατά κανόνα διορίζονται είτε υποψήφιοι βουλευτές που απέτυχαν να εκλεγούν είτε διάφοροι πολιτευτές ας περιμένουμε να δούμε το έργο του και μετά να τον κρίνουμε τον άνθρωπο χωρίς προκαταβολικές αιχμές...

Υ.Γ: Σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμοδιότητα του διευθύνοντος συμβούλου η τεχνική αξιολόγηση της εφαρμογής της τηλεματικής. Άλλες είναι οι αρμοδιότητες του, μάλιστα πολύ σοβαρότερες...
Απάντηση
#3
(06-12-2013, 10:04 PM)garvanitis Έγραψε: Διαβάζοντας την προϋπηρεσία του, λύνονται οι απορίες. Ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα υπάρχουν πάρα πολλά στελέχη επιχειρήσεων που ουδεμία σχέση έχει η δραστηριότητα τους με το αντικείμενο των σπουδών τους χωρίς αυτό να τους εμποδίζει να διαπρέπουν στον τομέα τους. Όσο κι αν οι διορισμοί των διευθ. συμβούλων στις ΔΕΚΟ είναι κάπως "σκοτεινές" υποθέσεις και κατά κανόνα διορίζονται είτε υποψήφιοι βουλευτές που απέτυχαν να εκλεγούν είτε διάφοροι πολιτευτές ας περιμένουμε να δούμε το έργο του και μετά να τον κρίνουμε τον άνθρωπο χωρίς προκαταβολικές αιχμές...

Υ.Γ: Σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμοδιότητα του διευθύνοντος συμβούλου η τεχνική αξιολόγηση της εφαρμογής της τηλεματικής. Άλλες είναι οι αρμοδιότητες του, μάλιστα πολύ σοβαρότερες...

Φυσικά και το γεγονός ότι κάποιος δεν έχει εντρυφήσει στις σπουδές του πάνω στην αρμοδιότητα που έχει στην κοινωνία ο οργανισμός που διοικεί, δε σημαίνει αυτόματα την αποτυχία του. Εμφανές παράδειγμα ο Γ. Οικονόμου, διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, που, αν και πολιτικό στέλεχος της ΝΔ, αφήνει έργο:
- Εχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα αναμόρφωσης του στόλου, ενώ οχήματα που είχαν υποστεί φθορές σε τροχαία ατυχήματα (βλ. N1 #102), επανήλθαν μέσα σε ένα 6μηνο και πάλι στους δρόμους, αντί να καταλήξουν δότες ανταλλακτικών.
- Αντικαθίστανται οι στύλοι των στάσεων και ενοποιούνται (επιτέλους) οι ξεχωριστοί στύλοι για λεωφορεία και τρόλεϊ.
- Το site της ΟΣΥ -δειλά δειλά- ενημερώνεται ανά διαστήματα.
- Το wifi έκανε την εμφάνισή του σε τρόλεϊ.
- Τα πρώτα τουρνικέ μπήκαν σε λεωφορεία (βλ. 302).
- Επιτέλους υπάρχουν αναγγελίες στάσεων σε λεωφορεία (πρόσφατα είχε πετύχει στο 550).

ΥΓ: Εν είδει αστεϊσμού την έκανα βεβαίως την επισήμανση για τις σπουδές του και τον παραλληλισμό με την τηλεματική που έρχεται (Wink στις συγκοινωνίες της Αθήνας.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [etheldrivers BLOG] Tάσος Ταστάνης και Γιάννης Σκουμπούρης στο τιμόνι του ΟΑΣΑ dimangelid 0 2.552 24-11-2015, 03:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: dimangelid

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)