23-07-2010, 02:16 AM
Κάθε μεσημέρι Παρασκευής το σκηνικό είναι ακριβώς το ίδιο: παρέες μαθητών και φοιτητών με τα αντηλιακά και τις ρακέτες ανά χείρας από τη μία μεριά και «πηγαδάκια» μεσήλικων με τις τσάντες θαλάσσης, τα πλαστικά τάπερ και τις βεντάλιες να πολεμούν με την αφόρητη ζέστη από την άλλη. Το πολύβουο πλήθος ησυχάζει για μία στιγμή μόνον, όταν από το μεγάφωνο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής ακούγεται η ανακοίνωση για την αναχώρηση των δρομολογίων με προορισμό τις γειτονικές παραλίες. Τότε, επικρατεί πανδαιμόνιο.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή εκτιμάται ότι περίπου 12.000 Θεσσαλονικείς μετακινούνται προς τις παραλίες της Χαλκιδικής, που, όπως είθισται να λέγεται, «όμοιές τους δεν υπάρχουν». «Από τις αρχές του καλοκαιριού έχουμε καταγράψει αύξηση του επιβατικού κοινού κατά 5% και κάθε Παρασκευή τα λεωφορεία φεύγουν από το σταθμό με πληρότητα που αγγίζει το 90%. Μονίμως, μάλιστα, είμαστε σε ετοιμότητα για να προσθέτουμε νέα δρομολόγια όταν τα υπάρχοντα δεν επαρκούν για να καλύπτουν την αυξημένη ζήτηση», εξηγεί στον «Α» ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Στέφανος Βαλαβανίδης.
Κοντά και φτηνά
Οπως επισημαίνει ο ίδιος, σημαντικό ρόλο στην αύξηση του επιβατικού κοινού έχει παίξει η τιμή της βενζίνης, καθώς ένα μπάνιο στις παραλίες της Χαλκιδικής μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα ακριβή υπόθεση. «Το εισιτήριο για τα Φλογητά, έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς, κοστίζει 5,70 ευρώ και για την Καλλικράτεια 3,60 ευρώ. Αν λάβουμε υπόψη μας το ύψος στο οποίο έχει φτάσει αυτήν τη στιγμή η τιμή της βενζίνης αλλά και το μποτιλιάρισμα που συνήθως επικρατεί, βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα πως δε συμφέρει οικονομικά να χρησιμοποιήσει κάποιος το όχημά του», αναφέρει ο κ. Βαλαβανίδης.
Αύξηση 10% στα ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος
Αύξηση στο επιβατικό κοινό που αγγίζει το 10% έχει καταγραφεί στα υπόλοιπα δρομολόγια των ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος, και κατά κύριο λόγο σε αυτά με μακρινούς προορισμούς. «Το ταξίδι με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ για έναν προορισμό όπως είναι ο Εβρος ή η Ξάνθη μπορεί να κοστίσει έως και 30 ευρώ φτηνότερα από ό,τι θα πλήρωνε κάποιος για να πάει με το όχημά του», επισημαίνει ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος, Χρήστος Λιούπας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η πληρότητα στην πλειοψηφία των λεωφορείων κινείται μεταξύ 45%-50%. «Η τσουχτερή τιμή της βενζίνης φαίνεται να έχει ευνοήσει μέχρι στιγμής την κίνηση στα ΚΤΕΛ, αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα αφού η οικονομική κρίση έχει αναγκάσει πολύ κόσμο να περιορίσει τις μετακινήσεις του ακόμη και με τα λεωφορεία», καταλήγει.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή εκτιμάται ότι περίπου 12.000 Θεσσαλονικείς μετακινούνται προς τις παραλίες της Χαλκιδικής, που, όπως είθισται να λέγεται, «όμοιές τους δεν υπάρχουν». «Από τις αρχές του καλοκαιριού έχουμε καταγράψει αύξηση του επιβατικού κοινού κατά 5% και κάθε Παρασκευή τα λεωφορεία φεύγουν από το σταθμό με πληρότητα που αγγίζει το 90%. Μονίμως, μάλιστα, είμαστε σε ετοιμότητα για να προσθέτουμε νέα δρομολόγια όταν τα υπάρχοντα δεν επαρκούν για να καλύπτουν την αυξημένη ζήτηση», εξηγεί στον «Α» ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Στέφανος Βαλαβανίδης.
Κοντά και φτηνά
Οπως επισημαίνει ο ίδιος, σημαντικό ρόλο στην αύξηση του επιβατικού κοινού έχει παίξει η τιμή της βενζίνης, καθώς ένα μπάνιο στις παραλίες της Χαλκιδικής μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα ακριβή υπόθεση. «Το εισιτήριο για τα Φλογητά, έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς, κοστίζει 5,70 ευρώ και για την Καλλικράτεια 3,60 ευρώ. Αν λάβουμε υπόψη μας το ύψος στο οποίο έχει φτάσει αυτήν τη στιγμή η τιμή της βενζίνης αλλά και το μποτιλιάρισμα που συνήθως επικρατεί, βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα πως δε συμφέρει οικονομικά να χρησιμοποιήσει κάποιος το όχημά του», αναφέρει ο κ. Βαλαβανίδης.
Αύξηση 10% στα ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος
Αύξηση στο επιβατικό κοινό που αγγίζει το 10% έχει καταγραφεί στα υπόλοιπα δρομολόγια των ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος, και κατά κύριο λόγο σε αυτά με μακρινούς προορισμούς. «Το ταξίδι με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ για έναν προορισμό όπως είναι ο Εβρος ή η Ξάνθη μπορεί να κοστίσει έως και 30 ευρώ φτηνότερα από ό,τι θα πλήρωνε κάποιος για να πάει με το όχημά του», επισημαίνει ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Βορείου Ελλάδος, Χρήστος Λιούπας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η πληρότητα στην πλειοψηφία των λεωφορείων κινείται μεταξύ 45%-50%. «Η τσουχτερή τιμή της βενζίνης φαίνεται να έχει ευνοήσει μέχρι στιγμής την κίνηση στα ΚΤΕΛ, αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα αφού η οικονομική κρίση έχει αναγκάσει πολύ κόσμο να περιορίσει τις μετακινήσεις του ακόμη και με τα λεωφορεία», καταλήγει.