Ιδιαιτερα ενδιαφερουσες τοσο οι προτασεις του mercedes elbo οσο και οι παρατηρησεις του Citaro. Να προσθεσω και τις δικες μου (κατα αριθμηση)
1)
Ιδιαιτερα ενδιαφερουσες τοσο οι προτασεις του mercedes elbo οσο και οι παρατηρησεις του Citaro. Να προσθεσω και τις δικες μου (κατα αριθμηση)
1) Εξορθολογισμος δικτυου
Μια ενσταση στις παρατηρησεις του Citaro... Η ΕΘΕΛ εχει το 40% του στολου της ανενεργο στα αμαξοστασια. Ο κανονας λεει οτι ακινητουν λογω βλαβων. Ο μεσος χρονος επισκευης της καθεμιας ειναι περιπου τρεις ωρες... Ενταξει, αν υπαρχουν ανταλλακτικα, διαθεση για εργασια κλπ. Αθροιστικα αν υπολογισουμε το συνολο των οχηματων των ΟΣΥ τοτε εχουμε ενα υπερβολικα μεγαλο πλεονασμα, τα οποια εχουν στοιχισει ενα καρο λεφτα!!! Απο τα αποχαρακτηρισμενα ΥΕΗ που ειναι προς πωληση ελαχιστα εχουν περασει - και μαλιστα οριακα - το ενα εκατομμυριο χιλιομετρα οταν τα Scania του ΟΑΣΘ για παραδειγμα πλησιαζουν το διπλασιο. Αν συνυπολογισουμε οτι ο προτεινομενος εξορθολογισμος θα περικοψει βαρδιες τοτε πρακτικα μπορουν να αποσυρθουν τα περισσοτερα EuroI και EuroII οχηματα και να εκποιηθουν. Χωρες οπως Βουλγαρια και Πολωνια τα περιμενουν πως και πως. Αρκει να φυγουν σε λογικο κοστος.
2) Διαφημισεις
Εδω περιπλεκεται λιγο το θεμα. Θα ηταν καπως διαφορετικα αν ηταν ιδιωτικη επιχειρηση, θα μπορουσε ο ιδιωτης να "παιξει" με τα κοστολογια. Μια ΔΕΚΟ ομως οχι, θα πρεπει να εχει καποια δεδομενες τιμες για τον εκαστοτε χωρο διαφορετικα ο κατα περιπτωση αρμοδιος θα πρεπει να λογοδοτει διαρκως για τις οποιες εκπτωσεις που μπορει να συμφωνησει. Και βεβαια η διαφημιστικη αγορα περναει μεγαλα ζορια αυτην την περιοδο οποτε δεν θα αποδωσει ιδιαιτερα. Για τα conrtavision θα συμφωνησω
3) Λαθρεπιβιβαση
Για την επικυρωση των εισιτηριων σιγουρα η επιβιβαση μονο απο την πρωτη πορτα θα μετριασει το προβλημα. Αλλα δεν θα το λυσει.Πως θα δει ο οδηγος αν το εισιτηριο που χτυπησες δεν ηταν ηδη ακυρωμενο? Θυμιζω στους παλιοτερους το κουτι και τις ροδελες, τα παξιμαδια και τα κουμπια που βρισκονταν στις καταμετρησεις.
Οσο για τα προστιμα, εδω τα πραγματα ειναι δυσκολα... Με δεδομενη τη ροπη προς την παρανομια την οποια τοσο εκ φυσης ως λαος οσο και λογω τρεχοντων συγκυριων διαθετει μεγαλο μερος του πληθυσμου καθως και με τις διαστασεις που θα παρει μια τετοια αποφαση απο τα ΜΜΕ θα λειτουργησει τελικα αντιθετα. Η λυση ειναι οι συστηματικοτεροι ελεγχοι.
4) Λεωφορειολωριδες
Μια και μονη λυση. Καμερα on board. Δεν με ενδιαφερει τι κανει ο καθενας στη λεωφορειολωριδα οταν δεν περναει λεωφορειο - ας κατασκηνωσει - να μην υπαρχει ομως τη στιγμη της διελευσης.
5) Ασκοπες δαπανες
Οι πρωμετωπιδες δεν εχουν μεγαλες απαιτησεις ενεργειας και δεν ειναι απαραιτητο να σβηνουν. Τα φωτα του σαλονιου ομως ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!! Εκτος ολων των αλλων μπορει να οδηγησει και στην ακινητοποιηση του οχηματος απο μπαταρια, κατι που συμβαινει συχνα - μαλιστα καποιες φορες επιδιωκεται!!! Μια ακομη προταση ειναι η ανακατανομη των οχηματων και των γραμμων στα αμαξοστασια για τον περιορισμο των νεκρων οχηματοχιλιομετρων ακομα κι αν οδηγησει σε αναμιξη τυπων λεωφορειων, στο φιναλε ας κανει μια κενη διαδρομη τον μηνα για συντηρηση αντι για καθε μερα για να αναλαβει υπηρεσια το λεωφορειο.
Τελος απαραιτητο ειναι να καταγραφονται οι καταναλωσεις ανα οχημα και ανα οδηγο, ειναι το κυριοτερο εξοδο και δεν μπορειτε καν να φανταστειτε τι διαφορες θα βρεθουν (θα γινει βεβαια σφαγη για αυτο για να περασει, απο απεργια σε απεργια θα πηγαινουν οι εργαζομενοι). Αλλα αν δωθει ενα κινητρο για οικονομικη οδηγηση τοτε τα πραγματα αλλαζουν. Και υπαρχουν πολλοι τροποι να ωφεληθουν οι οδηγοι απο αυτο.
6) Νεες τεχνολογιες
Για το ηλεκτρονικο εισιτηριο δεν χρειαζονται σχολια... Υλοποιηση ΧΘΕΣ. Για την τηλεματικη τωρα... Η δουλεια της δεν ειναι μονο η ενημερωση της αφιξης του οχηματος αλλα και η διαχειριση και παρακολουθηση του στολου. Με οτι συνεπαγεται σε ανακατανομες οχηματων σε πραγματικο χρονο, στην διαχειριση τοπικων κυκλοφοριακων προβληματων αλλα και στην αμεση αντικατασταση απο το πλησιεστερο εφεδρικο οποιουδηποτε οχηματος το οποιο αδυνατει να εκτελεσει εργο (βλαβη, ατυχημα κλπ.)
Επιπροσθετα καποια ακομη με μικρο αναλογικα κοστος αλλα σημαντικο κερδος
α) Εγκατασταση VHF
δεν χρειαζεται πιστευω λεπτομερειες
β) Αριθμηση στολου
το μπαχαλο των αριθμων παρμπριζ των λεωφορειων της Αθηνας δεν συνανταται πουθενα αλλου. Πρακτικα δεν ειναι αριθμος κινησης, ειναι αριθμος αμαξοστασιου. Το καθε οχημα θα πρεπει να παρει το δικο του μοναδικο αριθμο. Ειναι απαραιτητο εξαλλου για το παραπανω.
γ) Συστημα παρακολουθησης πιεσης ελαστικων
ενα λεωφορειο που εχει χαμηλη πιεση στα λαστιχα εστω και λιγο καιει πολυ περισσοτερο πετρελαιο (εως και 30%). Με αυτο το συστημα κατα την παραλαβη βλεπει ο οδηγος αν καποιο απο τα ελαστικα ειναι "καθισμενο" και φροντιζει για την αποκατασταση του προβληματος. Αν παρουσιασει κατι αναλογο στην εργασια τοτε συνηθως ειναι κλαταρισμα.
1)
Ιδιαιτερα ενδιαφερουσες τοσο οι προτασεις του mercedes elbo οσο και οι παρατηρησεις του Citaro. Να προσθεσω και τις δικες μου (κατα αριθμηση)
1) Εξορθολογισμος δικτυου
Μια ενσταση στις παρατηρησεις του Citaro... Η ΕΘΕΛ εχει το 40% του στολου της ανενεργο στα αμαξοστασια. Ο κανονας λεει οτι ακινητουν λογω βλαβων. Ο μεσος χρονος επισκευης της καθεμιας ειναι περιπου τρεις ωρες... Ενταξει, αν υπαρχουν ανταλλακτικα, διαθεση για εργασια κλπ. Αθροιστικα αν υπολογισουμε το συνολο των οχηματων των ΟΣΥ τοτε εχουμε ενα υπερβολικα μεγαλο πλεονασμα, τα οποια εχουν στοιχισει ενα καρο λεφτα!!! Απο τα αποχαρακτηρισμενα ΥΕΗ που ειναι προς πωληση ελαχιστα εχουν περασει - και μαλιστα οριακα - το ενα εκατομμυριο χιλιομετρα οταν τα Scania του ΟΑΣΘ για παραδειγμα πλησιαζουν το διπλασιο. Αν συνυπολογισουμε οτι ο προτεινομενος εξορθολογισμος θα περικοψει βαρδιες τοτε πρακτικα μπορουν να αποσυρθουν τα περισσοτερα EuroI και EuroII οχηματα και να εκποιηθουν. Χωρες οπως Βουλγαρια και Πολωνια τα περιμενουν πως και πως. Αρκει να φυγουν σε λογικο κοστος.
2) Διαφημισεις
Εδω περιπλεκεται λιγο το θεμα. Θα ηταν καπως διαφορετικα αν ηταν ιδιωτικη επιχειρηση, θα μπορουσε ο ιδιωτης να "παιξει" με τα κοστολογια. Μια ΔΕΚΟ ομως οχι, θα πρεπει να εχει καποια δεδομενες τιμες για τον εκαστοτε χωρο διαφορετικα ο κατα περιπτωση αρμοδιος θα πρεπει να λογοδοτει διαρκως για τις οποιες εκπτωσεις που μπορει να συμφωνησει. Και βεβαια η διαφημιστικη αγορα περναει μεγαλα ζορια αυτην την περιοδο οποτε δεν θα αποδωσει ιδιαιτερα. Για τα conrtavision θα συμφωνησω
3) Λαθρεπιβιβαση
Για την επικυρωση των εισιτηριων σιγουρα η επιβιβαση μονο απο την πρωτη πορτα θα μετριασει το προβλημα. Αλλα δεν θα το λυσει.Πως θα δει ο οδηγος αν το εισιτηριο που χτυπησες δεν ηταν ηδη ακυρωμενο? Θυμιζω στους παλιοτερους το κουτι και τις ροδελες, τα παξιμαδια και τα κουμπια που βρισκονταν στις καταμετρησεις.
Οσο για τα προστιμα, εδω τα πραγματα ειναι δυσκολα... Με δεδομενη τη ροπη προς την παρανομια την οποια τοσο εκ φυσης ως λαος οσο και λογω τρεχοντων συγκυριων διαθετει μεγαλο μερος του πληθυσμου καθως και με τις διαστασεις που θα παρει μια τετοια αποφαση απο τα ΜΜΕ θα λειτουργησει τελικα αντιθετα. Η λυση ειναι οι συστηματικοτεροι ελεγχοι.
4) Λεωφορειολωριδες
Μια και μονη λυση. Καμερα on board. Δεν με ενδιαφερει τι κανει ο καθενας στη λεωφορειολωριδα οταν δεν περναει λεωφορειο - ας κατασκηνωσει - να μην υπαρχει ομως τη στιγμη της διελευσης.
5) Ασκοπες δαπανες
Οι πρωμετωπιδες δεν εχουν μεγαλες απαιτησεις ενεργειας και δεν ειναι απαραιτητο να σβηνουν. Τα φωτα του σαλονιου ομως ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!! Εκτος ολων των αλλων μπορει να οδηγησει και στην ακινητοποιηση του οχηματος απο μπαταρια, κατι που συμβαινει συχνα - μαλιστα καποιες φορες επιδιωκεται!!! Μια ακομη προταση ειναι η ανακατανομη των οχηματων και των γραμμων στα αμαξοστασια για τον περιορισμο των νεκρων οχηματοχιλιομετρων ακομα κι αν οδηγησει σε αναμιξη τυπων λεωφορειων, στο φιναλε ας κανει μια κενη διαδρομη τον μηνα για συντηρηση αντι για καθε μερα για να αναλαβει υπηρεσια το λεωφορειο.
Τελος απαραιτητο ειναι να καταγραφονται οι καταναλωσεις ανα οχημα και ανα οδηγο, ειναι το κυριοτερο εξοδο και δεν μπορειτε καν να φανταστειτε τι διαφορες θα βρεθουν (θα γινει βεβαια σφαγη για αυτο για να περασει, απο απεργια σε απεργια θα πηγαινουν οι εργαζομενοι). Αλλα αν δωθει ενα κινητρο για οικονομικη οδηγηση τοτε τα πραγματα αλλαζουν. Και υπαρχουν πολλοι τροποι να ωφεληθουν οι οδηγοι απο αυτο.
6) Νεες τεχνολογιες
Για το ηλεκτρονικο εισιτηριο δεν χρειαζονται σχολια... Υλοποιηση ΧΘΕΣ. Για την τηλεματικη τωρα... Η δουλεια της δεν ειναι μονο η ενημερωση της αφιξης του οχηματος αλλα και η διαχειριση και παρακολουθηση του στολου. Με οτι συνεπαγεται σε ανακατανομες οχηματων σε πραγματικο χρονο, στην διαχειριση τοπικων κυκλοφοριακων προβληματων αλλα και στην αμεση αντικατασταση απο το πλησιεστερο εφεδρικο οποιουδηποτε οχηματος το οποιο αδυνατει να εκτελεσει εργο (βλαβη, ατυχημα κλπ.)
Επιπροσθετα καποια ακομη με μικρο αναλογικα κοστος αλλα σημαντικο κερδος
α) Εγκατασταση VHF
δεν χρειαζεται πιστευω λεπτομερειες
β) Αριθμηση στολου
το μπαχαλο των αριθμων παρμπριζ των λεωφορειων της Αθηνας δεν συνανταται πουθενα αλλου. Πρακτικα δεν ειναι αριθμος κινησης, ειναι αριθμος αμαξοστασιου. Το καθε οχημα θα πρεπει να παρει το δικο του μοναδικο αριθμο. Ειναι απαραιτητο εξαλλου για το παραπανω.
γ) Συστημα παρακολουθησης πιεσης ελαστικων
ενα λεωφορειο που εχει χαμηλη πιεση στα λαστιχα εστω και λιγο καιει πολυ περισσοτερο πετρελαιο (εως και 30%). Με αυτο το συστημα κατα την παραλαβη βλεπει ο οδηγος αν καποιο απο τα ελαστικα ειναι "καθισμενο" και φροντιζει για την αποκατασταση του προβληματος. Αν παρουσιασει κατι αναλογο στην εργασια τοτε συνηθως ειναι κλαταρισμα.