31-05-2012, 12:27 AM
Ελαφρά μειωμένες ζημιές αλλά και πτώση εσόδων ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2012 ο όμιλος Attica Group λόγω μείωσης της επιβατικής και μεταφορικής κίνησης αλλά και σημαντικής αύξησης του κόστους καυσίμων.
Ο όμιλος Attica Group ανακοίνωσε έσοδα ύψους 39,96 εκατ. ευρώ έναντι 44,20 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011 και αρνητικά ΕΒΙΤDA ύψους 11,92 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικών EBITDA 16,20 εκατ. ευρώ πέρυσι το ίδιο διάστημα. Οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν στα 21,74 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 22,78 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011, στις οποίες περιλαμβάνονταν κέρδη 3,9 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superferry II.
Η μείωση των ζημιών έγινε δυνατή, παρά το γεγονός ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 το κόστος καυσίμων εκφρασμένο σε ευρώ ανά μετρικό τόνο αυξήθηκε κατά 30% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2011 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων τονίζει η εταιρεία.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική Θάλασσα και στην ελληνική ακτοπλοΐα με πέντε πλοία Superfast και επτά πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας σημείωσε μείωση 26% σε επιβάτες και σε Ι.Χ. οχήματα και 17% σε φορτηγά οχήματα σε συνολικά 31% λιγότερα δρομολόγια στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.
Στις γραμμές αυτές, τα τέσσερα πλοία της Attica Group (σε κοινοπραξία με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο 2011), με 17% λιγότερα δρομολόγια από το α’ τρίμηνο 2011, διατήρησαν την πρώτη θέση και αύξησαν τα μερίδια αγοράς κατά δύο μονάδες σε 36% στους επιβάτες, κατά πέντε μονάδες σε 38% στα φορτηγά οχήματα ενώ στα Ι.Χ. οχήματα το μερίδιο μειώθηκε κατά τρείς μονάδες σε 30%.
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων σημείωσε μείωση κατά μέσον όρο 22% σε επιβάτες και 15% σε φορτηγά οχήματα. Εκτελώντας 27% λιγότερα δρομολόγια από το πρώτο τρίμηνο του 2011, η κίνηση με τα πλοία του Ομίλου ήταν 313.204 επιβάτες, (μείωση 33,2%), 28.537 φορτηγά οχήματα (αύξηση 3,1%) και 38.723 Ι.Χ. οχήματα και μοτοσικλέτες (μείωση 30,3%). Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο του 2011.
Τέλος, να σημειωθεί ότι δεν υλοποιήθηκε λόγω παρόδου του προβλεπόμενου από το νόμο χρονικού διαστήματος, απόφαση των μετόχων της εταιρείας για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Η εταιρεία όταν το κρίνει σκόπιμο θα συγκαλέσει γενική συνέλευση προκειμένου να ληφθεί εκ νέου σχετική απόφαση.
Εναντι της αύξησης κεφαλαίου, η Marfin Investment Group, βασικός μέτοχος της Attica Group, κατέβαλε το ποσό των 13 εκατ. ευρώ έως σήμερα. Σε συνδυασμό με την προαναφερθείσα αύξηση κεφαλαίου, οι διαπραγματεύσεις της εταιρείας με τις δανείστριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση των δανείων του Ομίλου βρίσκονται σε εξέλιξη για την εύρεση της καταλληλότερης δομής πληρωμής των υποχρεώσεων.
Στο εσωτερικό
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων σημείωσε μείωση κατά μέσον όρο 22% σε επιβάτες και 15% σε φορτηγά οχήματα. Εκτελώντας 27% λιγότερα δρομολόγια από το πρώτο τρίμηνο του 2011, η κίνηση με τα πλοία του Ομίλου ήταν 313.204 επιβάτες, (μείωση 33,2%), 28.537 φορτηγά οχήματα (αύξηση 3,1%) και 38.723 Ι.Χ. οχήματα και μοτοσικλέτες (μείωση 30,3%).
Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο του 2011.
Ο όμιλος Attica Group ανακοίνωσε έσοδα ύψους 39,96 εκατ. ευρώ έναντι 44,20 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011 και αρνητικά ΕΒΙΤDA ύψους 11,92 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικών EBITDA 16,20 εκατ. ευρώ πέρυσι το ίδιο διάστημα. Οι καθαρές ζημιές μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν στα 21,74 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 22,78 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2011, στις οποίες περιλαμβάνονταν κέρδη 3,9 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superferry II.
Η μείωση των ζημιών έγινε δυνατή, παρά το γεγονός ότι το πρώτο τρίμηνο του 2012 το κόστος καυσίμων εκφρασμένο σε ευρώ ανά μετρικό τόνο αυξήθηκε κατά 30% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2011 επιβαρύνοντας σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων τονίζει η εταιρεία.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική Θάλασσα και στην ελληνική ακτοπλοΐα με πέντε πλοία Superfast και επτά πλοία Blue Star. Σύμφωνα με τα στοιχεία των ελληνικών λιμεναρχείων, η συνολική κίνηση στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας σημείωσε μείωση 26% σε επιβάτες και σε Ι.Χ. οχήματα και 17% σε φορτηγά οχήματα σε συνολικά 31% λιγότερα δρομολόγια στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2011.
Στις γραμμές αυτές, τα τέσσερα πλοία της Attica Group (σε κοινοπραξία με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο 2011), με 17% λιγότερα δρομολόγια από το α’ τρίμηνο 2011, διατήρησαν την πρώτη θέση και αύξησαν τα μερίδια αγοράς κατά δύο μονάδες σε 36% στους επιβάτες, κατά πέντε μονάδες σε 38% στα φορτηγά οχήματα ενώ στα Ι.Χ. οχήματα το μερίδιο μειώθηκε κατά τρείς μονάδες σε 30%.
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων σημείωσε μείωση κατά μέσον όρο 22% σε επιβάτες και 15% σε φορτηγά οχήματα. Εκτελώντας 27% λιγότερα δρομολόγια από το πρώτο τρίμηνο του 2011, η κίνηση με τα πλοία του Ομίλου ήταν 313.204 επιβάτες, (μείωση 33,2%), 28.537 φορτηγά οχήματα (αύξηση 3,1%) και 38.723 Ι.Χ. οχήματα και μοτοσικλέτες (μείωση 30,3%). Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο του 2011.
Τέλος, να σημειωθεί ότι δεν υλοποιήθηκε λόγω παρόδου του προβλεπόμενου από το νόμο χρονικού διαστήματος, απόφαση των μετόχων της εταιρείας για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Η εταιρεία όταν το κρίνει σκόπιμο θα συγκαλέσει γενική συνέλευση προκειμένου να ληφθεί εκ νέου σχετική απόφαση.
Εναντι της αύξησης κεφαλαίου, η Marfin Investment Group, βασικός μέτοχος της Attica Group, κατέβαλε το ποσό των 13 εκατ. ευρώ έως σήμερα. Σε συνδυασμό με την προαναφερθείσα αύξηση κεφαλαίου, οι διαπραγματεύσεις της εταιρείας με τις δανείστριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση των δανείων του Ομίλου βρίσκονται σε εξέλιξη για την εύρεση της καταλληλότερης δομής πληρωμής των υποχρεώσεων.
Στο εσωτερικό
Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα και Πειραιάς-Ηράκλειο η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων σημείωσε μείωση κατά μέσον όρο 22% σε επιβάτες και 15% σε φορτηγά οχήματα. Εκτελώντας 27% λιγότερα δρομολόγια από το πρώτο τρίμηνο του 2011, η κίνηση με τα πλοία του Ομίλου ήταν 313.204 επιβάτες, (μείωση 33,2%), 28.537 φορτηγά οχήματα (αύξηση 3,1%) και 38.723 Ι.Χ. οχήματα και μοτοσικλέτες (μείωση 30,3%).
Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ από τον Ιούνιο του 2011.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.