19-01-2012, 06:51 PM
Καταδικασμένοι στην απομόνωση νιώθουν οι ηλικιωμένοι της Παύλιανης μετά την απόφαση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Φθιώτιδας να καταργήσει το ένα από τα δύο δρομολόγια.
Όπως διαβάζουμε στο lamiastar.gr , χαμηλοσυνταξιούχοι χωρίς ιδιωτικό αυτοκίνητο αφήνονται στην τύχη τους αφού η γραμμή κρίθηκε ασύμφορη. Υψώνουν φωνή διαμαρτυρίας και ζητούν να επανέλθει το λεωφορείο της Δευτέρας.
Τονίζουν πως είναι αδύνατον να προγραμματίσουν όλες τις δουλειές τους, τα ραντεβού με τους γιατρούς για φάρμακα και εξετάσεις μια φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή!
Το ταξί κοστίζει πάνω από 50 ευρώ και οι ηλικιωμένοι της Παύλιανης εξαναγκάζονται σε διωγμό. Άνθρωποι περήφανοι, που ζουν και αγαπούν τον τόπο τους, το σπίτι τους, πρέπει τώρα να γίνουν βάρος στα παιδιά τους.
Λιγότερα δρομολόγια έχουν στην διάθεσή τους και οι κάτοικοι της Στυλίδας. Θεωρούν όμως απόλυτα δικαιολογημένη την απόφαση της διοίκησης του ΚΤΕΛ αφού εδώ και καιρό έπαψαν να μετακινούνται με τα λεωφορεία. Οι απίστευτες περικοπές του εισοδήματος από την μια σε συνδυασμό με την απόφαση οι στάσεις να βγούν εκτός Λαμίας τους κρατούν σπίτι τους.
Το θέμα των στάσεων ζητά να επανεξετασθεί και ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Δημήτρης Χαιρόπουλος ως την βασικότερη αιτία μείωσης της επιβατικής κίνησης.
Στην ίδια μοίρα βρίσκονται και οι κάτοικοι στην Μοσχοκαρυά, στον Πύργο Υπάτης και στον Καλλίδρομο ενώ η διοίκηση του ΚΤΕΛ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να περικόψει κι άλλα δρομολόγια λόγω κρίσης. Ένα ακόμη αγαθό αυτό της συγκοινωνίας σβήνει γυρίζοντας την χώρα μας κάποιες δεκαετίες πίσω.
Όπως διαβάζουμε στο lamiastar.gr , χαμηλοσυνταξιούχοι χωρίς ιδιωτικό αυτοκίνητο αφήνονται στην τύχη τους αφού η γραμμή κρίθηκε ασύμφορη. Υψώνουν φωνή διαμαρτυρίας και ζητούν να επανέλθει το λεωφορείο της Δευτέρας.
Τονίζουν πως είναι αδύνατον να προγραμματίσουν όλες τις δουλειές τους, τα ραντεβού με τους γιατρούς για φάρμακα και εξετάσεις μια φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή!
Το ταξί κοστίζει πάνω από 50 ευρώ και οι ηλικιωμένοι της Παύλιανης εξαναγκάζονται σε διωγμό. Άνθρωποι περήφανοι, που ζουν και αγαπούν τον τόπο τους, το σπίτι τους, πρέπει τώρα να γίνουν βάρος στα παιδιά τους.
Λιγότερα δρομολόγια έχουν στην διάθεσή τους και οι κάτοικοι της Στυλίδας. Θεωρούν όμως απόλυτα δικαιολογημένη την απόφαση της διοίκησης του ΚΤΕΛ αφού εδώ και καιρό έπαψαν να μετακινούνται με τα λεωφορεία. Οι απίστευτες περικοπές του εισοδήματος από την μια σε συνδυασμό με την απόφαση οι στάσεις να βγούν εκτός Λαμίας τους κρατούν σπίτι τους.
Το θέμα των στάσεων ζητά να επανεξετασθεί και ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Δημήτρης Χαιρόπουλος ως την βασικότερη αιτία μείωσης της επιβατικής κίνησης.
Στην ίδια μοίρα βρίσκονται και οι κάτοικοι στην Μοσχοκαρυά, στον Πύργο Υπάτης και στον Καλλίδρομο ενώ η διοίκηση του ΚΤΕΛ αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να περικόψει κι άλλα δρομολόγια λόγω κρίσης. Ένα ακόμη αγαθό αυτό της συγκοινωνίας σβήνει γυρίζοντας την χώρα μας κάποιες δεκαετίες πίσω.