19-05-2011, 07:29 PM
Με εισιτήριο μετ' επιστροφής το ποσοστό της αύξησης πέφτει στο 10%
Αυξημένοι κατά 40% είναι από την εβδομάδα αυτή οι ναύλοι του ΟΣΕ στη γραμμή της Χαλκίδας. Η τιμή του απλού εισιτηρίου για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς, δηλαδή τους Αγίους Αναργύρους, το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), τις Αχαρνές (Μενίδι) και τη Δεκέλεια, αυξήθηκε από 1 σε 1,40 ευρώ και εξισώθηκε με την τιμή του εισιτηρίου στο μετρό - αν και δεν ισχύει σε μετεπιβίβαση από το τρένο στο μετρό στο Σταθμό Λαρίσης.
Σημειωτέον ότι από το 2003 οι αυξήσεις στους ναύλους της συγκεκριμένης γραμμής, η οποία εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό σαν προαστιακός σιδηρόδρομος, φθάνουν στο... 133%! Λίγους μήνες προτού ξεκινήσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας ο χαμηλότερος ναύλος της διαδρομής (έως τον σταθμό της Δεκέλειας) ήταν 0,60 ευρώ. Ενόψει Ολυμπιακών έγινε αύξηση 50% στα 0,90 ευρώ και αργότερα ο ναύλος «στρογγυλοποιήθηκε» στο 1 ευρώ.
Στο επίπεδο αυτό παρέμεινε τα τελευταία 4 ή 5 χρόνια, μέχρι την πρόσφατη αύξηση στο 1,40 ευρώ. Πρέπει να αναφερθεί, ωστόσο, ότι η νέα τιμολογιακή πολιτική του ΟΣΕ προβλέπει την έκδοση και εισιτηρίων μετ' επιστροφής για όλους τους σταθμούς της γραμμής (έως τη Χαλκίδα δηλαδή).
Με τα εισιτήρια αυτά οι επιβάτες εξοικονομούν αρκετά χρήματα, αφού για μια διαδρομή έως τη Δεκέλεια με επιστροφή πληρώνουν μόνο 2,20 ευρώ αντί για 2,80 που θα πλήρωναν αν κατέβαλαν τον πλήρη ναύλο δύο απλών εισιτηρίων. Το εισιτήριο μετ' επιστροφής ισχύει για μία ημέρα (οι επιβάτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν την επιστροφή αυθημερόν).
Ετσι, για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τη γραμμή αυτή του ΟΣΕ για να πηγαίνουν στις εργασίες τους καθημερινώς, η αύξηση του ναύλου περιορίζεται στο 10%.
Αυξημένοι κατά 40% είναι από την εβδομάδα αυτή οι ναύλοι του ΟΣΕ στη γραμμή της Χαλκίδας. Η τιμή του απλού εισιτηρίου για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς, δηλαδή τους Αγίους Αναργύρους, το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), τις Αχαρνές (Μενίδι) και τη Δεκέλεια, αυξήθηκε από 1 σε 1,40 ευρώ και εξισώθηκε με την τιμή του εισιτηρίου στο μετρό - αν και δεν ισχύει σε μετεπιβίβαση από το τρένο στο μετρό στο Σταθμό Λαρίσης.
Σημειωτέον ότι από το 2003 οι αυξήσεις στους ναύλους της συγκεκριμένης γραμμής, η οποία εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό σαν προαστιακός σιδηρόδρομος, φθάνουν στο... 133%! Λίγους μήνες προτού ξεκινήσουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας ο χαμηλότερος ναύλος της διαδρομής (έως τον σταθμό της Δεκέλειας) ήταν 0,60 ευρώ. Ενόψει Ολυμπιακών έγινε αύξηση 50% στα 0,90 ευρώ και αργότερα ο ναύλος «στρογγυλοποιήθηκε» στο 1 ευρώ.
Στο επίπεδο αυτό παρέμεινε τα τελευταία 4 ή 5 χρόνια, μέχρι την πρόσφατη αύξηση στο 1,40 ευρώ. Πρέπει να αναφερθεί, ωστόσο, ότι η νέα τιμολογιακή πολιτική του ΟΣΕ προβλέπει την έκδοση και εισιτηρίων μετ' επιστροφής για όλους τους σταθμούς της γραμμής (έως τη Χαλκίδα δηλαδή).
Με τα εισιτήρια αυτά οι επιβάτες εξοικονομούν αρκετά χρήματα, αφού για μια διαδρομή έως τη Δεκέλεια με επιστροφή πληρώνουν μόνο 2,20 ευρώ αντί για 2,80 που θα πλήρωναν αν κατέβαλαν τον πλήρη ναύλο δύο απλών εισιτηρίων. Το εισιτήριο μετ' επιστροφής ισχύει για μία ημέρα (οι επιβάτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν την επιστροφή αυθημερόν).
Ετσι, για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τη γραμμή αυτή του ΟΣΕ για να πηγαίνουν στις εργασίες τους καθημερινώς, η αύξηση του ναύλου περιορίζεται στο 10%.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
Stephen Hawking.