Αξιολόγηση Θέματος:
  • 4 Ψήφοι - 1.75 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Το Βήμα] «Θα κιτρίνιζε η πόλη»
#1
Κανέναν πρακτικό λόγο που να δικαιολογεί την απελευθέρωση των περιορισμών σε ταξί και ΚΤΕΛ δεν βρίσκουν οι εκπρόσωποι των κλάδων καθώς, όπως λένε, οι μεν αγορές τους είναι κορεσμένες, ο δε χαρακτήρας τους κοινωνικός.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος αποκλείει κάθε ενδεχόμενο απελευθέρωσης του ταξί. «Για εμάς δεν υπάρχει τέτοιο θέμα διότι έχουμε τη μεγαλύτερη αναλογία ταξί στην Ευρώπη, η οποία είναι τριπλάσια και τετραπλάσια από τον μέσο όρο στην ΕΕ. Αυτά τα στοιχεία τα έχουμε δώσει στον υπουργό κ. Ρέππα, ο οποίος επίσης έχει μιλήσει για υπερβολικό αριθμό. Με την ανεργία που υπάρχει, αν απελευθερώνονταν οι άδειες, θα έβγαιναν έξω 100.000 ταξί. Θα κιτρίνιζε η πόλη» επισημαίνει ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ.

Ο κ. Λυμπερόπουλος κρίνει ασύμφορη την ίδρυση εταιρειών με στόχο τη μαζική αγορά αδειών, σημειώνοντας μάλιστα ότι το σχετικό απαγορευτικό όριο είναι μόλις δύο άδειες. Και αυτό διότι περισσότερες άδειες, και άρα περισσότερα ταξί, θα ανέβαζαν υπερβολικά το κόστος λειτουργίας λόγω της απαίτησης για περισσότερους οδηγούς, μισθούς, εισφορές και φόρους μισθωτών υπηρεσιών.

Σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση άλλων μορφών ταξί, των αγοραίων, απαντά: «Προτείνουμε να γίνουν μελέτες σε περιοχές που χρειάζονται έργο ειδικής μεταφοράς άλλου επιπέδου και μετά διαγωνισμός για τη μετατροπή των υπαρχουσών αδειών σε ειδικές, με ειδικά αυτοκίνητα και συγκεκριμένο κόμιστρο, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση. Αν δείτε τους τιμοκαταλόγους από ιδιωτικές εταιρείες που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες “πειρατικά”, η μικρότερη τιμή είναι 100 ευρώ. Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα για την κοινωνία η όποια μετατροπή να έλθει μελετημένα και όχι αδέσποτα».

ΚΤΕΛ: «Κλειστά ως το 2019»
«Δεν τίθεται ζήτημα απελευθέρωσης σε εμάς.

Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα και απορώ γιατί το γράφουν». Με αυτά τα λόγια απαντά στο ενδεχόμενο του ανοίγματος της αγοράς των ΚΤΕΛ ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) κ. Σοφ. Φάτσιος.

Σήμερα τα δρομολόγια των ΚΤΕΛ καθορίζονται με απόφαση περιφερειάρχη, ενώ απαγορεύεται να εισέλθουν στο μεταφορικό έργο των τουριστικών λεωφορείων και συγκεκριμένα των διεθνών γραμμών και των εκτάκτων δρομολογίων. Ο κ. Φάτσιος σημειώνει ότι «δεν υπάρχουν περιορισμοί στα ΚΤΕΛ» διότι κατά τον νόμο «οι ελάχιστες αμοιβές και η τιμολογιακή πολιτική καθορίζονται από το κράτος».
Απάντηση
#2
(23-01-2011, 03:16 PM)Cmaniac Έγραψε: Κανέναν πρακτικό λόγο που να δικαιολογεί την απελευθέρωση των περιορισμών σε ταξί και ΚΤΕΛ δεν βρίσκουν οι εκπρόσωποι των κλάδων καθώς, όπως λένε, οι μεν αγορές τους είναι κορεσμένες, ο δε χαρακτήρας τους κοινωνικός.

Χαρακτηριστική λαϊκίστικη φράση και άποψη. Τι θα πεί κοινωνικός χαρακτήρας; Ας μας το εξηγήσουν οι εκπρόσωποι των εν λόγω κλάδων. Υπηρεσίες μεταφορών παρέχουν και με το αζημίωτο φυσικά.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)