16-12-2010, 01:58 PM
Πράσινο φως δόθηκε για την έναρξη διαγωνιστικής διαδικασίας για το έργο της τηλεματικής στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ, κατόπιν στενής συνεργασίας της Γενικής Γραμματείας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, της Ειδικής Γραμματείας ΣΔΙΤ και της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Αντικείμενο του έργου, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής στην ΕΘΕΛ (αστικά λεωφορεία) και στον ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) για την πληροφόρηση των επιβατών και την διαχείριση του στόλου τους με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων, από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς επίσης και από το κινητό τους τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Προβλέπεται επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
«Το έργο θα αναβαθμίσει ποιοτικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας.
Αντικείμενο του έργου, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου συστήματος τηλεματικής στην ΕΘΕΛ (αστικά λεωφορεία) και στον ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ) για την πληροφόρηση των επιβατών και την διαχείριση του στόλου τους με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων, από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς επίσης και από το κινητό τους τηλέφωνο και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.
Προβλέπεται επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου απ’ όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό και βελτιστοποίηση του συγκοινωνιακού έργου.
«Το έργο θα αναβαθμίσει ποιοτικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό και θα συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της χρήσης των μέσων μαζικής μεταφοράς», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χάρης Τσιόκας.