Της Σοφίας Χριστοφορίδου
“Ο πελάτης θα βρίσκεται στο επίκεντρο των ενεργειών μας”, επισημαίνει στη “Μ” ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Προϋπόθεση για την υλοποίηση των σχεδιασμών τής εταιρείας είναι η ψήφιση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, που αφορά και τις θυγατρικές εταιρείες του οργανισμού.
Σύνδεση με πέντε πρωτεύουσες
Όπως προέκυψε από έρευνα που πραγματοποίησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε δείγμα 1.200 χρηστών μέσων μεταφοράς (αυτοκινήτων IX, λεωφορείων, αεροπλάνων), το κυρίαρχο αίτημα είναι να υπάρχει ένα δρομολόγιο που να επιτρέπει στον επιβάτη να βρίσκεται νωρίς το πρωί στην Αθήνα και να επιστρέφει αυθημερόν στη Θεσσαλονίκη, ή αντιστρόφως. Για τον σκοπό αυτό, πρόκειται να δρομολογηθεί ένα τρένο intercity express που θα φτάνει στις 10.30 το πρωί στην Αθήνα, με επιστροφή στις 10.30 το βράδυ, και ένα αντίστοιχο δρομολόγιο από την πρωτεύουσα προς τη Θεσσαλονίκη. “Ο στόχος μας είναι να εξυπηρετήσουμε τους επαγγελματίες που πρέπει να τελειώσουν δουλειές σε μία από τις δύο πόλεις, χωρίς να χρειάζεται να διανυκτερεύσουν, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με το αεροπλάνο και παρέχοντας διευκολύνσεις, όπως η πρόσβαση στο ίντερνετ και στον Τύπο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού”, εξηγεί ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εκτός της Αθήνας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αναβάθμισης της διασύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τέσσερις πρωτεύουσες της Βαλκανικής -Σόφια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Σκόπια-, καθώς και με την Κωνσταντινούπολη, τόσο σε σχέση με την επιβατική κίνηση όσο και με την εμπορευματική. “Σχεδιάζουμε να βελτιώσουμε το τροχαίο υλικό και να προχωρήσουμε σε συμφωνίες για τους τελωνειακούς ελέγχους, ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις και άρα να καταστούν πιο ελκυστικά τα συγκεκριμένα δρομολόγια”, επισημαίνει ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
Πρακτόρευση για μεταφορές και ταξίδια
Παράλληλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών και του τουρισμού, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του πράκτορα. “Ήδη ξεκίνησε συνεργασία με τα ΕΛΤΑ για την παραλαβή μικροδεμάτων από την πόρτα του αποστολέα, τη μεταφορά τους μέσω τρένου και την παράδοση μέχρι την πόρτα του παραλήπτη. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια κλήση στο 1110. Το ίδιο σκοπεύουμε να εφαρμόσουμε και για τα μεγάλα φορτία, σε συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες”, αναφέρει ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πολύ σύντομα οι ταξιδιώτες θα μπορούν με ένα κλικ στην ιστοσελίδα www.trainose.gr να κλείσουν όχι μόνο το εισιτήριο για το τρένο αλλά και ξενοδοχείο, αυτοκίνητο, εκδρομή με λεωφορείο ή ό,τι άλλο μπορεί να περιλαμβάνει ένα πακέτο διακοπών. Επιπλέον, από τον προσεχή Νοέμβριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει ένα πακέτο εκδρομής στο χιονοδρομικό κέντρο Καϊμακτσαλάν, το οποίο θα περιλαμβάνει τη διαδρομή με βαγόνια που θα διαμορφωθούν κατάλληλα ώστε να λειτουργούν ως καφέ-μπαρ, τη μετάβαση με λεωφορείο μέχρι το καταφύγιο, την ενοικίαση εξοπλισμού για σκι και, ενδεχομένως, προνομιακές τιμές για διανυκτέρευση.
“Ο πελάτης θα βρίσκεται στο επίκεντρο των ενεργειών μας”, επισημαίνει στη “Μ” ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Προϋπόθεση για την υλοποίηση των σχεδιασμών τής εταιρείας είναι η ψήφιση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ, που αφορά και τις θυγατρικές εταιρείες του οργανισμού.
Σύνδεση με πέντε πρωτεύουσες
Όπως προέκυψε από έρευνα που πραγματοποίησε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε δείγμα 1.200 χρηστών μέσων μεταφοράς (αυτοκινήτων IX, λεωφορείων, αεροπλάνων), το κυρίαρχο αίτημα είναι να υπάρχει ένα δρομολόγιο που να επιτρέπει στον επιβάτη να βρίσκεται νωρίς το πρωί στην Αθήνα και να επιστρέφει αυθημερόν στη Θεσσαλονίκη, ή αντιστρόφως. Για τον σκοπό αυτό, πρόκειται να δρομολογηθεί ένα τρένο intercity express που θα φτάνει στις 10.30 το πρωί στην Αθήνα, με επιστροφή στις 10.30 το βράδυ, και ένα αντίστοιχο δρομολόγιο από την πρωτεύουσα προς τη Θεσσαλονίκη. “Ο στόχος μας είναι να εξυπηρετήσουμε τους επαγγελματίες που πρέπει να τελειώσουν δουλειές σε μία από τις δύο πόλεις, χωρίς να χρειάζεται να διανυκτερεύσουν, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με το αεροπλάνο και παρέχοντας διευκολύνσεις, όπως η πρόσβαση στο ίντερνετ και στον Τύπο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού”, εξηγεί ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εκτός της Αθήνας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην αναβάθμισης της διασύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τέσσερις πρωτεύουσες της Βαλκανικής -Σόφια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Σκόπια-, καθώς και με την Κωνσταντινούπολη, τόσο σε σχέση με την επιβατική κίνηση όσο και με την εμπορευματική. “Σχεδιάζουμε να βελτιώσουμε το τροχαίο υλικό και να προχωρήσουμε σε συμφωνίες για τους τελωνειακούς ελέγχους, ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις και άρα να καταστούν πιο ελκυστικά τα συγκεκριμένα δρομολόγια”, επισημαίνει ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
Πρακτόρευση για μεταφορές και ταξίδια
Παράλληλα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών και του τουρισμού, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του πράκτορα. “Ήδη ξεκίνησε συνεργασία με τα ΕΛΤΑ για την παραλαβή μικροδεμάτων από την πόρτα του αποστολέα, τη μεταφορά τους μέσω τρένου και την παράδοση μέχρι την πόρτα του παραλήπτη. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια κλήση στο 1110. Το ίδιο σκοπεύουμε να εφαρμόσουμε και για τα μεγάλα φορτία, σε συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες”, αναφέρει ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, πολύ σύντομα οι ταξιδιώτες θα μπορούν με ένα κλικ στην ιστοσελίδα www.trainose.gr να κλείσουν όχι μόνο το εισιτήριο για το τρένο αλλά και ξενοδοχείο, αυτοκίνητο, εκδρομή με λεωφορείο ή ό,τι άλλο μπορεί να περιλαμβάνει ένα πακέτο διακοπών. Επιπλέον, από τον προσεχή Νοέμβριο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα παρέχει ένα πακέτο εκδρομής στο χιονοδρομικό κέντρο Καϊμακτσαλάν, το οποίο θα περιλαμβάνει τη διαδρομή με βαγόνια που θα διαμορφωθούν κατάλληλα ώστε να λειτουργούν ως καφέ-μπαρ, τη μετάβαση με λεωφορείο μέχρι το καταφύγιο, την ενοικίαση εξοπλισμού για σκι και, ενδεχομένως, προνομιακές τιμές για διανυκτέρευση.