Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neoplan ΕΛΒΟ C97.4007
Καλημέρα!!

Εγώ όπως έχω πει όταν είχα μπει σε Neoplan Midi της ΕΛΒΟ αλλά κι όταν τα χα δει από κοντά αντιμετώπιζαν μεν κάποιες δυσκολίες στα πρώτα χρόνια, λόγω αστοχίας υλικού, κακής κατάστασης αμαξώματος (ισχύει και για τους υπόλοιπους τύπους λεωφορείων ΕΛΒΟ για το αμάξωμα) τρίξιμο όταν σταματάει το κάνουν και τα IrisBus diesel και τα Solaris Midi ,αλλά τα Neoplan Midi πιο πολύ,αλλά τράβαγε μια χαρά, ανέβαινε τις ανηφόρες, επιταχύνανε, ναι μεν αργά ίσως λόγω των ίππων αλλά επιτάχυνε, από το 2019 και μετά σε αρκετά απ αυτά τα κάνανε ρεκτιφιέ, φαναρτζοδουλειά, φανοβαφή και έγιναν κουκλιά, όταν είχα μπει δεν αντιμετώπιζαν καμία δυσκολία, όσον αφορά ανηφόρες, επιταχύνσεις κλπ, κλπ. Το εσωτερικό τους πάντως σε αρκετά απ' αυτά ήταν σε καλή κατάσταση

Εκτός από τα Neoplan Midi που θεωρούταν ο αδύναμος κρίκος του οργανισμού, θεωρώ πως ήταν και τα Volvo ΑΘΗΝΑ λογω αστοχίας υλικού, και τα IrisBus Diesel που μερικά απ αυτα δε τραβάνε καλά ειδικά σε ανηφόρες, μερικά Solaris 18m και τα Renault που κινούταν σα χελώνες και δεν ανέβαιναν καν τις ανηφόρες.
Απάντηση
Καλησπέρα σας!!

Μιας και τα Neoplan Midi αποτελούν παρελθόν δυστυχώς (για μένα προσωπικά τουλάχιστον) θα αναφέρουμε τα εναπομέιναντα και πως είχαν αποσυρθεί σε δώσεις.

Ενεργά ήταν τα 47 και ήταν τα εξής: #227, #254, #260, #269, #283, #292, #296, #300, #305, #306, #307, #308, #309, #327, #328, #330, #331, #332, #333, #340, #343, #350, #357, #363, #365, #367, #371, #372, #373, #374, #380, #384, #387, #389, #390, #392, #394, #395, #397, #399, #400, #402, #407, #409, #410, #413, #419.

Τον Ιούνιο του 2023 αποσύρθηκε το #254.
Από το φθινόπωρο του 2024 απόσυρθηκαν τα #309, #330, #343, #384
Το Νοέμβριο του 2024 απόσυρθηκαν τα #327, #389
Το Γενάρη του 2025 αποσύρθηκαν τα #227, #260, #306, #307, #333, #357, #363, #373
Το Φλεβάρη του 2025 αποσύρθηκαν τα #269, #283, #292, #296, #305, #328, #332, #340, #350, #365, #367, #371, #374, #380, #387, #392, #394, #397, #399, #400, #402, #410, #413.
Στις 6/3 κυκλοφόρησε για τελευταία φορά το #300 στο 811 το πρωι.
Σε νησιά: #308, #372, #407, #409 άγνωστο πόσα θα πάνε σε νησιά ακόμα

Και τώρα θα σημειώσουμε πως πήγαν Θριάσιο: Εδώ θα το πω με πιθανότητα.
-Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο με ΟΒΒΟ: #227, #254, #260, #306, #307, #309, #327, #330, #333, #340, #343, #357, #363, #373, #380, #384, #389 (συν μερικά κανιβαλισμένα για ανταλλακτικά) με πιθανότητα το λέω
-Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο οδικώς: #283, #292, #296, #300, #305, #328, #332, #350, #365, #367, #371, #374, #387, #392, #394, #397, #399, #400, #402, #410, 413. Με πιθανότητα το λέω κι εδώ.

Neoplan Midi που είναι Βοτανικό αλλά είναι άγνωστο αν έφυγαν κι αυτά από 'κει .
#269, #331, #390, #395, #419.

Φαντάζομαι οτι τα Neoplan Midi που πήγαν Θριάσιο οδικώς είχαν πινακίδες, γιατί γνωρίζουμε ότι αν ένα λεωφορείο και οποιοδήποτε όχημα παραδώσει πινακίδες, απαγορεύεται αυστηρά να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Για τυχόν λάθη, αστοχίες και παραλήψεις αυτού του θέματος, δεκτές διορθώσεις

Σας ευχαριστώ!
Απάντηση
(26-03-2025, 01:21 AM)F. P Transporations Έγραψε: Θα ήταν καλύτερα να έγραφες 
"Σε νησιά" γενικώς, όχι μόνο "σε νησιά των Κυκλάδων "
Απάντηση
18/3 αποσύρθηκαν και αυτά που δεν κόπηκαν μέσα στον Φλεβάρη.
Απάντηση
Δωρεάν παραχώρηση το 387 στην Κω και το 399 στην Σαμοθράκη από την ΟΣΥ
Απάντηση
Πέρασα από Βοτανικό τη Πέμπτη και ήταν 2 που τα είχαν και ασχολιόντουσαν, λογικά αυτά ήταν
Απάντηση
Κάποια (ίσως 2-3) είναι ακόμα στην επισκευαστική βάση στο Βοτανικό ενώ καμία 10αρια περίπου είναι στο Ρέντη.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)