12-02-2010, 07:10 PM
Τέλος στην ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων και των επισκεπτών της πόλης με τα υπεραστικά λεωφορεία αναμένεται να βάλει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με την προκήρυξη της μελέτης για την κατασκευή του δρόμου που συνδέει την οδό Γιαννιτσών με το σταθμό των ΚΤΕΛ. Επίσης, στην ίδια μελέτη περιλαμβάνεται η κατασκευή παράπλευρης οδού στην εθνική Θεσσαλονίκης - Εδεσσας στο ύψος του Αγίου Αθανασίου, αλλά και η ολοκλήρωση της σύνδεσης (ύστερα από 16 χρόνια) της ΒΙΠΕ με τον ΠΑΘΕ και την εθνική οδό προς Εδεσσα.
Η γενική γραμματέας της Περιφέρειας, Μαρία Λιονή, υπέγραψε την προκήρυξη της μελέτης για τη διευθέτηση των τριών οδικών συνδέσεων. Η μελέτη θα κοστίσει ένα εκατομμύριο ευρώ και οι προσφορές θα υποβληθούν μέχρι τις 14 Απριλίου.
Το πρόβλημα της σύνδεσης του ΚΤΕΛ «Μακεδονία» τόσο με την πόλη, όσο και με τον ΠΑΘΕ υφίσταται από τότε που δημιουργήθηκε ο σταθμός, καθώς δεν είχε προβλεφθεί ουσιαστικά επαρκής πρόσβαση. Αποτέλεσμα είναι, όπως επισήμανε η κ. Λιονή, «τόσο οι οδηγοί των λεωφορείων, όσο και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται σε μεγάλες περιπορείες, να βγαίνουν από τον αστικό ιστό στην εθνική οδό για να μεταβούν στο ΚΤΕΛ, ενώ ακόμη και τα αστικά λεωφορεία αναγκάζονται να πηγαίνουν μέσω της δυτικής εισόδου. Με τη μελέτη θα δοθεί ασφαλής και άνετη διέξοδος στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ΙΧ, ώστε από το Δικαστικό Μέγαρο, μέσω της Γιαννιτσών να φτάνουν στο ΚΤΕΛ».
Η γενική γραμματέας της Περιφέρειας, Μαρία Λιονή, υπέγραψε την προκήρυξη της μελέτης για τη διευθέτηση των τριών οδικών συνδέσεων. Η μελέτη θα κοστίσει ένα εκατομμύριο ευρώ και οι προσφορές θα υποβληθούν μέχρι τις 14 Απριλίου.
Το πρόβλημα της σύνδεσης του ΚΤΕΛ «Μακεδονία» τόσο με την πόλη, όσο και με τον ΠΑΘΕ υφίσταται από τότε που δημιουργήθηκε ο σταθμός, καθώς δεν είχε προβλεφθεί ουσιαστικά επαρκής πρόσβαση. Αποτέλεσμα είναι, όπως επισήμανε η κ. Λιονή, «τόσο οι οδηγοί των λεωφορείων, όσο και οι υπόλοιποι να αναγκάζονται σε μεγάλες περιπορείες, να βγαίνουν από τον αστικό ιστό στην εθνική οδό για να μεταβούν στο ΚΤΕΛ, ενώ ακόμη και τα αστικά λεωφορεία αναγκάζονται να πηγαίνουν μέσω της δυτικής εισόδου. Με τη μελέτη θα δοθεί ασφαλής και άνετη διέξοδος στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τα ΙΧ, ώστε από το Δικαστικό Μέγαρο, μέσω της Γιαννιτσών να φτάνουν στο ΚΤΕΛ».