Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τιμολογιακή πολιτική ΟΑΣΑ
#31
Αν θέλουμε να έχουμε κάποια διαφορετική λύση από το ενιαίο εισιτήριο, ο μόνος τρόπος είναι χρέωση με το χιλιόμετρο. Το ζωνικό θα τα κάνει όλα ανάκατα, άσε που δεν είναι δίκαιο για ανθρώπους που έχουν κοντινές διαδρομές ανάμεσα σε 2 ζώνες, πχ. με βάση την παραπάνω πρόταση του oasagr123 αυτός που πηγαίνει καθημερινά Αιγάλεω - Κεραμεικό (2 στάσεις μετρό) θα πληρώνει περισσότερα από αυτόν που πηγαίνει Αιγάλεω - Χαλάνδρι με 703 + 421.
Πάμε τώρα στο πώς εφαρμόζεται το εισιτήριο με το χιλιόμετρο.
1) Ανώνυμη ή Επώνυμη Ath.Ena Card θα φορτίζεται με κόμιστρα διάρκειας (ημερίσιο / τριήμερο τουριστικό / εβδομαδιαίο / μηνιαίο κτλ.) και με αξία. Στη είσοδο στο ΜΜΜ* ο επιβάτης θα κάνει check in την κάρτα του και θα αφαιρείται το Max ποσό (4€ για τα αστικά μέσα / 12€ για προαστιακό), θα πραγματοποιεί τη διαδρομή του και στην έξοδο θα ξαναχτυπάει την κάρτα του για να υπολογίσει την αξία της διαδρομής και η διαφορά θα επιστρέφεται ή θα χρεώνεται (για περιπτώσεις τύπου 122 Ελληνικό - Σαρωνίδα). Στα χρονικά εισιτήρια θα απαιτείται επικύρωση μόνο μια φορά. Με την επώνυμη Ath.Ena Card θα επιτρέπεται να εισάγονται και οι εκπτώσεις, όπως και τα δωρεάν σε φοιτητές / πολύτεκνους κτλ. Κόστος έκδοσης 3-5€ το οποίο θα επιστρέφεται μαζί με το υπόλοιπο της αξίας που έχει μέσα αν δωθεί πίσω σε εκδοτήριο.
2) Τραπεζική Κάρτα. Αυτή θα είναι μια καλή λύση για τουρίστες, καθώς δεν θα χρειάζεται να πάνε να εκδώσουν κάρτα. Θα λειτουργεί όπως το εισιτήριο με το check in / check out, όπου στο Check In θα δεσμεύονται 4€ και στο check out θα αποδεσμεύεται η διαφορά του κόστους της διαδρομής. Με αυτόν τον τρόπο γλυτώνουμε ουρές όπως επίσης και χάσιμο χρόνου για αναζήτηση αγοράς εισιτηρίου. Με την τραπεζική κάρτα δεν θα εφαρμόζεται καμία έκπτωση.
3) Χάρτινα Εισιτήρια με RFID: θα φορτώνονται μόνο με χρονικά κόμιστρα (1 - 7 ημερών) για να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των τουριστών που θα επιλέγουν να μείνουν λίγες μέρες στην Αθήνα και να τη γυρίσουν, βάζοντας ένα πλαφόν στο ημερήσιο κόστους τους. Θα χρειάζεται να γίνεται check in - check out στις πύλες του μετρό, ενώ στα λεωφορεία / τρόλεϊ θα χρειάζεται check in μόνο την πρώτη φορά.

Προτεινόμενο κόστος:
Λεωφορεία / Τρόλεϊ / Τραμ: 0,40€ είσοδος + 0,08€ το χιλιόμετρο. Στη μετεπιβίβαση (θα θεωρείται μετεπιβίβαση μέχρι 1 ώρα από την προηγούμενη επικύρωση) δεν θα χρεώνεται ξανά η έισοδος. Με 1.40€ που είναι το εισιτήριο (προ μείωσης ΦΠΑ) θα κάνεις μια διαδρομή τύπου Σύνταγμα - Αγ. Παρασκευή.
Μετρό / ΗΣΑΠ: 0,60€ είσοδος + 0,08€ το χιλίομετρο
Προαστιακός: 1,00€ είσοδος + 0,10€ το χιλιόμετρο (στους σταθμούς που είναι κοινοί μεταξύ μετρό και προαστιακού θα ισχύουν οι χρεώσεις του Προαστιακού.
Το αεροδρόμιο θα έχει ένα χρονικό εισιτήριο 2 ώρων, που με τα 6€ / 10€ θα κινείσαι από το σημείο αφετηρίας / προορισμού μέχρι / από το Αεροδρόμιο, για να μη χρεώνεσαι επιπλέον.

* Πύλες ΑΣΣΚ σε σταθμό Μετρό ή σταθμό Προαστιακού ή σταθμό ΗΣΑΠ / Ακυρωτικά σε λεωφορείο ή τραμ ή τρόλει.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Συγκοινωνίες Αθηνών (ΣΑ) - Νέα τιμολογιακή πολιτική marios.ilioupoli 15 24.064 28-01-2016, 01:14 AM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)